Média programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Média programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Média

Říká se, že vaše práce je jen práce, pokud nechcete milovat to, co děláte. I když to může být těžké pro mnohé o nikom milující tabulky a finanční účetní knihy, to je jasně vidět, jak moc zábavné je, aby se měl o práci v médiích. Master of Science (MSc), se zaměřením na mediální studia vám pomohou k dalšímu růstu dovednosti, které se naučili, jak studentkou a zároveň dává vám nohu na ty, s nimiž budete soutěžit o práci v budoucnu.

Pokročilé kurzy vyučované v postgraduálních programů v oblasti médií v kreativních postupů a technologií, obrazovce a mediálních studií, digitální kino a designu médií. V závislosti na specializaci, může být požadováno i další kurzy, jako jsou obchodní administrativa, komunikace, elektroniky a výpočetní techniky.Na rozdíl od bakalářského kurzu, hodně z osnov magisterského studia je zaměřen na převedení poznatků do praktické nastavení. Proto je často zapotřebí stáže.

Nejsi jediný, kdo s cílem pracovat v médiích. Vzhledem k neustálé pokroky ve výrobních a vysílacích technologií, stejně jako šíření virtuálních médií, mediálních studií často přitahuje velké množství rádoby pracovníky, kteří chtějí využít těchto nových pracovních příležitostí. I když můžete ještě opravdu si uvědomit, co je MSc v médiích a jak vám může pomoci dostat dopředu, zaměstnavatelé určitě ano, a oni jsou často hledají speciálně pro ty, kteří mají takové pověření.

Zjistíte, že různé postgraduální školy mají různé ceny školného v závislosti na typy kurzu a studentem výhod, které nabízejí.Pokud máte obavy o náklady na postgraduální studium, poraďte se se svým správcem programu o možnostech finanční pomoci.

Mnoho kariéry čeká na vás, až budete mít svého magisterský titul v médiích patří: art director, grafik, webový vývojář, vedoucí výroby, video editor, audio / video technika, herní vývojář

Pokud jste v současné době pracuje, on-line postgraduální kurzy jsou k dispozici, aby vám pomohou dosáhnout vašich cílů vzdělávání při práci. Ročníková práce je navržen tak, aby být dokončen svým vlastním tempem pod vlastním dohledem. Instruktoři i nadále k dispozici odpovědět na otázky, které se objeví.

 

Master of Science v médiích vám pomůže vybudovat impozantní životopis pro potenciální zaměstnavatele, kteří chtějí vyplnit pozice v tomto konkurenčním odvětví.Chcete-li použít, vyhledejte svého programu níže a kontaktujte přímo vstup kanceláři školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář. 

Čtěte více

MSc Médií A Komunikace

Xi'an Jiaotong-Liverpool University
Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 30 měsíců September 2017 Čína Suzhou + 1 více

MSc v médiích a komunikační program si klade za cíl poskytnout vhodně kvalifikované absolventy příležitost rozvíjet hluboké pochopení oblasti médií a komunikace na teoretické i praktické úrovni. [+]

. Přehled Program MSc Média a komunikace si klade za cíl poskytnout vám příležitost k rozvoji hluboké znalosti z oblasti médií a komunikace na teoretické i praktické úrovni. Program je určen pro absolventy z oblasti médií a komunikace, společenské vědy, reklamy a public relations, pro jedince již pracují v médiích a snaží se získat hlubší porozumění svém oboru, a pro ostatní, kteří chtějí rozvíjet a rozšířit rozsah svých teoretických a odborných znalostí médií. To je také odrazovým můstkem pro každého jednotlivce, kteří chtějí pokračovat v doktorát v oboru médií a komunikace. Budete absolvent s kritickým a teoretické znalosti souvislostí komunikačních studií v kombinaci s příležitost rozvíjet praktické dovednosti v produkci digitálních médií. V kombinaci se silnými anglických jazykových dovedností, které studuje na XJTLU dává, toto produkuje absolventy, kteří budou velmi atraktivní pro čínské i mezinárodní společnosti ve stále více globalizovaném pracovišti. Oddělení má digitální mediální laboratoř, představovat počítače Apple iMac, Final Cut Pro editační software X a Adobe sadu profesionálních digitálních médií software výroby, kromě Sony high definition digitální video produkce souprav pro krátké filmové tvorby, digitálních médií a dokumentární výroba. Absolventi tohoto programu, stejně jako u všech XJTLU magisterskému studiu, získat titul University of Liverpool, který je veden podle čínského ministerstva školství. Unikátní prodejní místa Tím, že studuje MSc Mediální a komunikační budete těžit z: • Unikátní kombinace obou médiích teorie a praktického výcviku, něco velmi málo jiných magisterské programy poskytují • Další výukových činností, které vám umožňují příležitost spolupracovat s předními výzkumnými pracovníky a odborníky v oboru • získání neobyčejné porozumění čínských a mezinárodních mediálních trzích. Program MSc Mediální a komunikační znalosti a dovednosti: • bude vám pokročilé kritické chápání klíčových otázek, pojmů a teorií a vztah mezi teorií a praxí v oblasti médií a komunikace • vštípit dobré znalosti a pochopení mediálního jazyka a jeho iterace na různých mediálních platforem • podporovat svoji zkoumání důsledků mediální analýzy k pracovním účelům • pomůže rozvinout pochopení současné metodiky, jak je zakotvena v mediálních a komunikačních postupů • Doporučujeme vám, aby se zapojily s teorií, z něhož současné názory na komunikativní praktik , včetně významu globálních a lokálních mediálních projevů • Pomůžeme vám zapojit a kriticky ocenit spojení mezi teorií a praxí v oblasti médií a komunikace • podporují své výzkumné dovednosti a techniky • poskytovat praktickou znalostí a praktických modulů a díla umístění. Kromě toho program poskytuje přehled o současných teoretických, metodologických, praktické a etické principy, které jsou základem výzkumu v oblasti médií a komunikace a rozvíjí své dovednosti, znalosti a porozumění dále v teorii a praxi aplikován mediální práce. Moduly Hlavní moduly • Globální masová kultura • Současná teorie médií • Digitální etiky • Správa sociálních médií • Současná čínská média prostředí • Výzkumné metody v komunikaci • Interaktivní a vznikající technologie • rozvoj praktických dovedností. Volitelné moduly • Pokročilá public relations a reklama • Gaming. Doplňkové moduly studijní aktivita Kariéra MSc Mediální a komunikační absolventi nyní kariéry v předních mezinárodních a čínských mediálních společností specializující se na public relations, reklamy a digitálních médií mezi ostatními. Poplatky RMB 90000 pro celou 18 měsíců na plný úvazek programu. Univerzitní školné pokrytí nákladů na vaší studie s námi. Vstupní požadavky: akademické zázemí bakalářský titul (UK 2: 1 nebo ekvivalent) v oblasti komunikace, média, anglicky s médii nebo podobně. Není nutná žádná praktická zkušenost, ale některé důležité mediální praxe / pozadí je výhodou. Anglické jazykové požadavky • IELTS: 7,0 (minimálně 6,0 ve všech sekcích) • TOEFL iBT: 100 (minimálně 21 v každém dovednosti) [-]

Magistr V Komunikačních A Mediálních Technologií

Rochester Institute of Technology (RIT)
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2017 Spojené státy americké Rochester + 1 více

Stupeň v komunikačních a mediálních technologií připravuje absolventy na kariéru v obchodě, vzdělání, zábavy a vlády jako komunikační experti zabývající se vytváření zpráv a analýzu komunikačních potřeb a výsledků. [+]

Master of Science v komunikačních a mediálních technologií

Komunikace a technologie pro tvorbu a šíření zpráv jsou v centru dramatické ekonomické, sociální a kulturní změny, které nastaly v důsledku technologického rozvoje a globální propojenosti. Master of Science v komunikačních a mediálních technologií (CMT) je interdisciplinární pokročilý studijní program kombinuje svobodných umění kurzů v komunikaci se samozřejmě práce v aplikovaném nebo profesionální program. Absolventi CMT bude adept na analýze komunikační problémy, vývoj řešení a vytváření zpráv v důsledku jejich společného vzdělávání v sociálních a humanitních věd a aplikované technologie.... [-]


Magistr V Správu Médií (MSC)

Middlesex University London
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let October 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Náročné, rozmanité a vždy vyvíjí, Media Management je fascinující disciplína zvládnout. Použití aspekty práva, podnikání a divadelního umění, má moc utvářet organizace, které informovat a bavit miliardy po celém světě. [+]

. Na Middlesex, jsme si vědomi, že existuje široká škála mediálních odvětví s rozmanitou řadou kariérní cesty a další možnosti studia pro ty, kteří se zajímají o Media Management. To je důvod, proč jsme vyvinuli kurs být flexibilní a interdisciplinární, s možností prostory přesně celý váš MSc, aby vyhovoval vašim individuálním zájmům a specifické potřeby, ať už je to akce, marketingu, komunikace, podnikání a další. Umístěný v našem 80 milionů liber School of Media a múzických umění a podporovány našimi Podnikání a právo školy, budete učil od předních odborníků a akademiků příležitosti ke spolupráci se studenty v celé řadě oborů. Prostřednictvím kombinace teoretické a praktické výuky, budete rozvíjet kritické chápání operací řízení v současných mediálních odvětví se silným zaměřením na výzkum a jeho dopadu na diváky, podniky a průmysl po celém světě. Přednosti předmětu: - Silný důraz na praxi výzkumu-vedl a sociálních, kulturních a ekonomických otázek, které ovlivňují mediálního průmyslu po celém světě - akademiků, kteří se aktivně podílejí na výzkumu, při zajištění, že máte přístup k původním zjištěním, vznikajících teorií a současných diskusí v médiích, obchodu, právo a performing arts - Profesoři s vysokými zkušenostmi mediální průmysl informovat své studium s moderním významem a zvýšit svou zaměstnatelnost s první ruky zkušenosti a rady - úzké vazby s významnými mediálními organizacemi, jako je BBC, Channel 4 a MTV, s pravidelným hostem přednášky z vysoce postavených média vedoucích pracovníků - State-of-the-art počítačových učebnách, sdělovacím (student rozhlasových a novinových) a zcela nových digitálních médií zařízení, aby posílily své studium a připravit se na standardním vybavení a softwaru - možnost požádat o Umění a humanitní rada pro výzkum (AHRC) Financování [-]

MSc V Médiích řízení

USI Università della Svizzera italiana
Campus forma Denní studium 24 měsíců September 2017 Švýcarsko Lugano

Master in Media Management je pro zájemce o studium základy podniků, jež působí jak na redakční aspekty nakládání s činností těchto společností. [+]

Cíle a obsah

  Učební plán obsahuje analýzu procesu tvorby, výroby a vysílání obsahu z různých typů: od knih k novinám, rozhlasu a televize, do elektronického obsahu pro distribuci online.

Zejména Master nabízí možnost naučit se základní aspekty fungování mediálních společností a prozkoumání aspektů řídících činností těchto podniků (v ekonomické struktuře a sektorových politik, výzkumu, tvorby a rozvoje produktů a služeb , správu práv, web používání, atd..).

Cílem je vyškolit profesionály, kteří na základě důkladné znalosti charakteristik médií, který je schopen vykonávat funkce plánování, koordinaci a řízení výrobních a distribučních procesů společností publikuje v tisku, audiovizuálních a elektronických zařízení, s ohledem na hlavní faktory kontextu kulturních a politických, ekonomických, se zvláštním zřetelem na veřejné služby (např. V případě, rozhlas, televize) a obecného zájmu. ... [-]


MSc V Interaktivním Digitálních Médií

Trinity College Dublin
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Irsko Dublin

Tento M.Sc. Kurz poskytuje základy v oblasti technologií a médií, které se týkají oblasti digitálních médií. Kurz probíhá na plný úvazek v průběhu dvanácti měsíců. Formální učení je rozdělena do dvou dvanáct-týdenní semestry ... [+]

. MSc v oboru interaktivních digitálních médií Tento M.Sc. Kurz poskytuje základy v oblasti technologií a médií, které se týkají oblasti digitálních médií. Kurz probíhá na plný úvazek v průběhu dvanácti měsíců. Formální učení je rozdělena do dvou dvanácti týdenní semestry. Každý student vybere a zahájí výzkumný projekt, který musí být předložena ve formě disertační práce 12.000 slov do poloviny března. Studenti se také absolvovat závěrečný projekt, který může být výsledkem společného vývoje s počtem studentů ze třídy. Tam je významný důraz na teorii, spíše než na mediální nebo softwarových aplikací. Speciální laboratoř je k dispozici pro danou třídu, kde se studenti mohou seznámit s aplikací. Nabízené kurzy jsou: Úvod do programování; XML / HTML; Technologie audio; Senzory; Interaktivní Authoring; Grafický design; Zpracování obrazu; Kulturní a kritických studií; Metodika vědecké práce; Client / Server Technologie a sítě; Interaktivní vyprávění; Mobile Computing; Zpracování obrazu a 3-D modelování; Hra Vývoj a výroba; Právní otázky v digitální publikování .; Digital Media Enterprises Tento kurz je vhodný zejména pro absolventy s primárním stupni buď v humanitních nebo v oblasti počítačové vědy, protože obě disciplíny jsou důležité pro oblasti digitálních médií. Žádosti budou přijímány od dobrých vyznamenání absolventy v jakémkoliv oboru nebo od dospělých studentů s odpovídajícími zkušenostmi v oboru. Tento kurz byl spolufinancován v rámci Národního rozvojového plánu (programu konverze Absolvent Skills) za poplatek platit studenty z EU. [-]

MSC Mediální Technologie

Leiden University
Campus forma Denní studium 2 let February 2017 Nizozemsko Leiden

Program Media Technology MSc je společná iniciativa Leiden ústavu Advanced informatiky v rámci fakulty pro vědu a Akademie pro tvůrčí a herecká umění. [+]

Program Media Technology MSc je společná iniciativa Leiden ústavu Advanced informatiky v rámci fakulty pro vědu a Akademie pro tvůrčí a herecká umění. Je to prostředí, kde studenti, umělci a vědci mohou formulovat své vlastní vědecké otázky. Jsou podporovány přeložit osobní inspirace a kuriozity do vlastních zvládnutelné a kompaktní výzkumných projektů. Program uznává, kreativitu jako důležitý faktor ve vědecké inovace. Jejím cílem je být místem, kde studenti, umělci a vědci provádět výzkum o vytváření inovativních řešení, inspirované výsledků a principy vědy. K dosažení tohoto cíle, vzdělávací program se zaměřuje na kreativní zkoumání a chápání vědy a techniky. Program podporuje své studenty k tomu ze znalostí a informací dostupných v celé Leiden University a Věda o výtvarném umění mezifakultní v Haagu. Klíčové pojmy celém programu jsou kreativita, technologie a vědecký výzkum. Cílem programu je stimulovat inovaci a kreativitu v oblasti vědeckého výzkumu na inovativní použití technologie. Technologie, média mohou být řekl, aby poskytovali autonomní vědců, stejně jako umělecké akademie poskytují autonomní umělce. Věda vytvořením Věda je určen k vytváření znalostí, racionálním a rozumným způsobem. Mnoho výzkumných metod existuje, jak to udělat. Věříme, že "věda o vytváření" může hrát důležitou roli vedle jiných metod. Při použití technologie v moderním způsobem, jeden se učí nové věci; nové metody a alternativní pohledy jsou objeveny. Vidíme to jako platný a produktivní způsob, jak dělat výzkum. V důsledku toho, studentské projekty, ve kterých jsou skutečné produkty realizované hrají důležitou roli v programu Media Technology MSc. Nicméně, proces zkoumání při tvorbě produktu je stejně důležitý jako samotný produkt. Projekty vždy vést k pracovní konečného produktu nebo doklad o koncept, který obsahuje složku médií: vizuální, auditivní nebo jinak. Nejčastěji vědecká práce je také produkován, který popisuje vědecký pokrok vyplývající z projektu. Studenti jsou vedeni k předložení těchto dokumentů do mezinárodních časopisech, konferencí a uměleckých festivalů. 2 důvodů, proč studovat mediální technologie na univerzitě v Leidenu Jsme podporovat a usnadňovat autonomní a tvůrčí vědecký výzkum. Výzkum v našem programu může mít za následek vědeckých prací, ale také v uměleckých instalací, návrhy, počítačové programy atd. Poplatky spojené se studiem EU / EHP, holandský (včetně Nizozemských Antil), švýcarský nebo Surinamese: kolem 1984 €. Ostatní: kolem € 17.800. Máte zájem? Pokud byste chtěli vědět víc, prosím dostat do kontaktu nebo navštívit úvodní stránku programu na našich webových stránkách: http://en.mastersinleiden.nl/programmes/media-technology/en/introduction. [-]

MSc Hra A Mediální Technologie

Utrecht University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Nizozemsko Utrecht

Magisterský studijní program v Game a mediální technologie se zaměřuje na technologické aspekty hraní her a multimédií v rámci počítačové vědy. [+]

. Připravte se na REGISTRACE vzkvétající PRŮMYSL Herní a multimediální převzaly významné místo v naší společnosti, což vede k prosperující odvětví s obraty přesahují z filmového průmyslu a vytváření skoky do počítačového softwaru a vývoje hardware. The Magisterský program ve hře a mediální technologie se zaměřuje na technologické aspekty hraní her a multimédií v rámci počítačové vědy. V rámci výzkumného programu her a simulace, budete zkoumat: Modelování virtuální světy Vytváření animace postav a chování Generování efektivní scénáře Budování multi-smyslové rozhraní DRAMA, styl a emoce To také zahrnuje takové aspekty, jako drama, styl a emoce, se zaměřením na technické aspekty. Simulace fyziky, biologie a psychologie reálného světa a jeho uvedení do života více smyslových simulací jsou hlavní problémy, kterým se bude zabývat v našem dynamickém programu. Nové typy her a hardwaru pravidelně se dostanou na trh. Kromě toho se zvyšuje uznání hodnoty her jako vzdělávací nástroj a integraci multimediálních nástrojů do každodenního života pokračuje. To vytváří živnou důvody pro ty, kteří s pokročilým stupněm v oblasti Game a mediální technologie. PROGRAM CÍL Tento Magisterský program ve hře a mediální technologie poskytuje vám základním i aplikovaném znalosti techniky pro nakládání s prostorová data. Získáte dovednosti provádět výzkum, analyzovat a řešit vědecké problémy - a držet krok s pokrokem výzkumu v oblasti geometrie, zobrazování a virtuálních prostředí. Hry a mediální technologie absolventi jsou velmi ceněny zaměstnanci v mnoha firem a výzkumných pracovišť. [-]

MSc V Oboru Aplikované Digitálních Médií

Griffith College
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 semestry September 2017 Irsko Dublin + 1 více

Usilovat o kariéru v multimediální či profesní mediálním prostředí, nebo chcete zlepšit své dovednosti? Tento praktický kurz vás připraví na vzrušující kariéru v oblasti digitálních médií. [+]

Usilovat o kariéru v multimediální či profesní mediálním prostředí, nebo chcete zlepšit své dovednosti? Tento praktický kurz vás připraví na vzrušující kariéru v oblasti digitálních médií. Pokud jste usilovat o kariéru v multimediální či profesní mediálním prostředí, nebo chcete zlepšit své dovednosti, pak tento program bude vhodný pro vás. Dozvíte se tím, že dělá přes pestrou a zajímavou praktické práce v kurzu. Tento kurz vás připraví k výrobě profesionální mediální práce na vysoké úrovni a vytvořit si vlastní tvůrčí portfolio práce. Digitální obsah je prosperující odvětví s obrovským podnikání a tvůrčí potenciál pro Irsko. To zahrnuje tvorbu, design, vedení a distribuci digitálních produktů a služeb. Tam je rostoucí poptávka po dovednostech na vysoké úrovni v oblasti digitálních médií a eBusiness. Ve fotografii, video, audio, animace, internetu, v designu a ve multimediálních prezentací, znalost tvůrčích mediálních softwarových aplikací je klíčem ke zvýšení produktivity a úspěchu. Tento program učí, jak vytvořit multimediální aplikace pomocí digitálních technologií O tomto kurzu Naše Postgraduální diplom / MSc v oboru aplikované Digital Media je určen pro přímou progrese cestu od bakalářského bakalářský titul na Masters úrovni v oblasti digitálních médií technologií pro čerstvé absolventy. Umožňuje také ty, které v současné době pracuje v průmyslu, aby pokračovali ve svém profesním rozvoji. Tento kurz je příčný fakulty postgraduální program, který používá silné stránky Griffith College v oblasti výpočetní techniky a médií, designu a podnikání. Náš tým odborníků médií a lektory mají prokazatelné zkušenosti v pomoci studentům dosáhnout jejich osobní a vzdělávací potenciál. Pokud jste držitelem titulu v jedné z těchto disciplín (nebo jiného příbuzného oboru), bude tento kurz vám s pokročilými dovednostmi a odbornými znalostmi v oblasti vývoje a vytváření obsahu pro, digitálních mediálních systémech. Pokud pracujete v této oblasti již nebo chcete související kariéru, bude to pomůže zaostřit své stávající schopnosti. Existuje osm povinných modulů, které pokrývají klíčové pojmy a techniky. Budete také zvolit dva volitelné předměty z nabídky sedmi přídavných modulů. Struktura povinné moduly Business of Digital Media Design interakce multimediální Programování Game Design a vývoj Výzkumné metody Digital Media a společnost Vizuální komunikace Web Authoring Volitelné moduly stolní ediční systém eLearning 3D modelování a animace Server Side Zásuvné moduly a databáze Video produkce Digitální vyprávění Teorie a principy animace Od Postgraduate na Masters Po úspěšném ukončení těchto modulů, studenti jsou udělil postgraduální diplom. Ty pak mohou vykonat dodatečnou disertační práce modul, který vede k Masters titul v oboru aplikované digitálních médií. Úplné časové Program je dodáván přes 3 semestry, jak je uvedeno níže. Část Čas Program je dodáván přes 4 semestry, pokrývající 10 témat podle údajů na plný úvazek programu. Flexibilita Computing Fakulta Griffith College - zajistíme rozvrhy, které jsou orientované na studenty, aby vyhovovaly své osobní a profesní požadavky. Vstupní požadavky Kandidáti, kteří žádají o tohoto předmětu by měl mít úroveň 8 diplom 2: 2 nebo vyšší v jakémkoliv oboru nebo mezinárodní ekvivalent a / nebo odpovídající praxe. Poplatky Areál: Dublin Forma studia: Full-Time žijící Irsko EU: 6,550.00 EUR žijící v zahraničí EU: 8,000.00 EUR Non-EU žije Irsko: 11,000.00 EUR Non žijící v zahraničí EU: 11,000.00 EUR Forma: Part-Time žijící Irsko EU: 6,550.00 EUR Jak se přihlásit Chcete-li použít pro MSc v oboru aplikované Digital Media odešlete online aplikace členem našeho týmu přijímací pak bude v kontaktu s vámi požadovat, aby tyto dokumenty: Kopie svých bakalářských studijních přepisů Kopii vašeho cestovního pasu nebo řidičského průkazu Kariérní postup Po úspěšném absolvování tohoto programu budou studenti být kvalifikován pracovat jako návrháři a kreativní ředitelé v různých cross-disciplinární odvětví (např publikování a výtvarného umění). Budou schopni efektivně pracovat jako vedoucí týmu / manažerů v tvůrčím mediálním průmyslu, stejně jako inovativní multimediální projekty, které se týkají obsahu napříč různými médii a platforem. Ostatní kariéry patří obsah / informační manažery, průmyslové a vědecký výzkum, multimediální vývojářům systémů, inovativní mediální praktiky a jako podnikatele schopné rozvíjet inovativní myšlenku do plného rozvoje příležitost. [-]

MSc V Managementu Médií

University of Stirling
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené království Stirling

Setkání vyvstává potřeba k odborné výzkumu a výuky na mediálním průmyslu, na plný úvazek Media Management kurz je zaměřen na Velké Británii v evropském a globálním kontextu. To byl první kurz svého druhu ve Velké Británii, úspěšně funguje od roku 1993. Aplikace jsou obzvláště vítány od těch, které používají v mediálním průmyslu. [+]

. Setkání vyvstává potřeba k odborné výzkumu a výuky na mediálním průmyslu, na plný úvazek Media Management kurz je zaměřen na Velké Británii v evropském a globálním kontextu. To byl první kurz svého druhu ve Velké Británii, úspěšně funguje od roku 1993. Aplikace jsou obzvláště vítány od těch, které používají v mediálním průmyslu. Hlavní důvody pro studovat u nás The University of Stirling vydal kvalifikaci v oblasti řízení Media od roku 1993 a byl první ve Velké Británii - pravděpodobně v Evropě a dokonce na celém světě - aby tak učinily. Kurz byl posílen jmenováním nového, školený personál a vývoj nových modulů. Je neustále vyvíjí, aby udržel krok s měnícím se mediálním světě. Těžit z učí o vysoce kvalitní, mezinárodně-standardních výzkumných pracovníků. Jejich vlastní studie médií je přeložen do jednotlivých modulů. Univerzita má silné odkazy průmyslu a budete mít šanci do styku s lidmi uvnitř média a získat z první ruky zkušenosti z oboru. Kurz vám vybaví s praktickými dovednostmi a atributy žádána potenciální zaměstnavatele v různých kariéry. Cíle kurzu Mezinárodně-orientované a srovnávací přístup, kurz stanoví: teoretické a případová studie založená nadace v médiích ekonomie, finance a obchodní strategie vhodné manažerské dovednosti a analytické pohled na mediální průmysl pochopení vývoje právního a politického prostředí, v němž média působí pokročilé studium v ​​současné mediální a kulturní teorií vzdělávání v příslušných výzkumných metod Co nás odlišuje? Vstupní požadavky Akademické požadavky Minimálně druhé třídy diplomem (2.1 přednostní) nebo ekvivalent této částky v příslušném předmětu. Žadatelé bez těchto dosažené kvalifikaci, ale s významným příslušné / příslušných pracovních / životní zkušenosti se doporučuje použít. INTO University of Stirling nabízí Diplom pro ty studenty, kteří nesplňují požadovaná kritéria pro tento kurz. Pokud jste úspěšně dokončit postgraduální diplom v médiích, humanitních a sociálních věd a splňují požadované progrese známky, bude vám zaručit vstup na rok jeden z tohoto magisterského studia. Požadavky na anglický jazyk Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, musíte mít jednu z následujících kvalifikací jako důkaz svých anglických jazykových dovedností: IELTS: 6.0 s 5,5 minimem v každé dovednosti Cambridge Certificate of znalosti angličtiny (CPE): Třída C Cambridge Certificate of Advanced English (CAE): Třída C Pearson Test z angličtiny (Academic): 54 s 51 v každé složce IBT TOEFL: 80 bez subtest méně než 17 Pokud nesplňují požadované skóre budete mít možnost přihlásit se k jednomu z našich pre zasedáními kurzů angličtiny. Pro úspěšnou registraci je třeba držet na podmíněnou nabídku pro váš kurz a mít IELTS skóre 0,5 nebo 1,0 pod požadované úrovni. Prohlédněte si náš sortiment před zasedáními kurzy. Stipendia a financování GREAT - MSc Media Management University stipendium -India 2016 VELKÁ BRITÁNIE Stipendia Indie je společný program součástí financován přes velké fondy a částečně financovaných z University of Fakulty umění a humanitní obory. Jeden Velké Británii Indie stipendium 5500 £ bude udělena studentovi na MSc v managementu médií v 2016/17. Struktura a obsah MSc v médiích managementu byl vyvinut na přípravu mediální manažery reagovat na výzvy, které přináší rozsáhlé změny a zvýšené konkurence na mediálním prostředí. Tento plný úvazek akademický kurz je navržen tak, aby mediální praktiky s širší analytického hlediska o hlavních otázkách týkajících svou práci a nabídky absolventi přísný základ pro kariéru v mediálním průmyslu. Kurz navazuje na komunikační, mediální a kultura rozsáhlých spojení s mediálním průmyslem a čerpá z celé řady souvisejících oborů, včetně mediálních studií, ekonomie, marketingu a ekonomických studií. MSc se skládá ze dvou částí: učil kurz následuje práce. Založeny především v divizi komunikace, média a kultura, učil složka zahrnuje také postgraduální moduly, které nabízí, nebo ve spolupráci s, Stirling Management School. Učil Kurz probíhá v rámci dvou 15-týdenní semestry univerzitních a zahrnuje přednášky, semináře, konzultace a případová studie práce. Studenti budou trvat dva základní moduly a jeden volitelný modul souběžně v podzimním semestru plus dva základní moduly a jeden volitelný modul souběžně v jarním semestru což je celkem šesti vyučovaných modulů přes rok. Dodávka a hodnocení Výuka probíhá kombinací přednášek, seminářů, workshopů a konzultací. Formální učení je umocněno příležitostné řečníků, většinou zkušení praktici z mediálního průmyslu, kteří jsou schopni poskytnout strategický nebo praktický pohled na aktuální otázky řízení. Silné stránky Stirlingův mediální výzkum byl udělen rating ze stupně 5 třikrát po sobě v oblasti vysokoškolského vzdělávání Rady pro financování vyměřovacím výzkum cvičení a měl 70% je výzkum považuje za "Přední světový" nebo "mezinárodní excelence" v poslední RAE. Stirlingův Media Research Institute (SMRI) má mezinárodní pověst pro kvalitu své práce, pravidelně přitahuje mnoho zahraničních návštěvníků. Ústav má účelový výzkumné zařízení pro využívání svých členů. Současný výzkum v ústavu je zaměřen na: kulturní tvořivosti Film and Television žurnalistika Mediální a komunikační politika Práce s veřejností Sport Media Digitální média Mediální archivy a kulturní paměti Všechny výzkumné aktivními členy divize jsou členy SMRI. Ústav je dlouho zavedený centrum pro výzkum v obou humanitních a společenských věd přístupy k filmu, zpravodajství, publicistika a digitálních médií. Členové ústavu práce pochopit roli médií v kultuře a společnosti, přičemž interdisciplinární přístupy do našich znalostí o tvůrčí a kulturní odvětví, mediální politiky a regulace, public relations a komunikace vedení, dědictví a mediální archivy, digitální transformace zpráv a žurnalistika, a řada mediálních studií zaměřené na sport, zdraví, životní prostředí, terorismu, pohlaví a identity. Velká část této práce je zaměřena na zlepšování našich znalostí mediální a komunikační teorie a praxe. Projekty byly zaměřeny na média v situacích, kde dochází například sportovní vysílání, public relations praxe, ekologické nevládní organizace, filmových a mediálních archívů, dílen a politické nastavení přezkoumání. Naše výzkumné výstupy a zapojení veřejnosti mají připojení ke změnám veřejné politiky o televizním vysílání, tisku a digitálních médií nebo lepšího vzdělávání a odbornou přípravu médií a komunikačních manažerů. Náš výzkum pomohla formovat národní politiku týkající se vysílání ve Skotsku, studijní plány týkající se vzdělávání odborníků pro styk s veřejností, veřejnou komunikaci v oblasti životního prostředí a ochrany iniciativ a společných aktivit zaměřených na archivů médií držely oba univerzity a jiným externím organizacím. Dopad výzkum Komunikace, média a kulturu aktivně podporuje a vybízí své zaměstnance, aby se zapojily s širším non-HEI publikum pro své výzkumy prokázaly prostřednictvím příspěvku na politiku výzkumu financovaného pro vládní agentury, společné práce s nevládními organizacemi, střetnutí s odborovými svazy, odbory a instituty komunikace, mediálních a kulturních pracovníků, aktivní dialog a příspěvky do mediálních organizací v celém spektru vysílání, tisku, filmu a internetu, odborné příspěvky k charitám a nátlakových skupin ve vztahu k otázkám veřejného médií a politiky, a řada kulturního dědictví činnost na národních a mezinárodních filmových festivalech a výstavách. Aktivní zapojení do různých mediálních agentur a organizací lze vidět v roli profesora Blain jakožto člen Národního výboru Skillset pro Skotsko, profesora Hibberd v předsedání Hlasu posluchače a prohlížení ve Skotsku a profesora Haynes je (2011-12) role na straně Advisory Network of Mind Waves, projekt duševního zdraví média provozují zdravotní partnerství duševní Glasgow a Clyde NHS, stejně jako Dr. Kääpä práce na péči o životní prostředí médií s řadou průmyslu an regulačních organizací ve Velké Británii a skandinávských zemích. Kariérní možnosti Tam, kde jsou naši absolventi teď? Naši absolventi jsou rozesety po celém světě. V současné době jsme v kontaktu s absolventy ve 30 zemích po celém světě. Absolventi správa médií jsou v současné době přispívá k plnění následujících organizací: BBC Worldwide Channel 4 China Radio HIT FM Vodafone Řecko Radio One Indie (polední / BBC Joint Venture) MTV ERT SA Southerna Africa Development Community Skattedirektoratet Wyeside Arts Centre MTV Networks UK letohrádek Publishing Jetlag Reklama Motorpress Hellas SA Google India Pvt Ltd Dagavisen Mobistar - Orange Group Ministerstvo školství a Evropské komise Asie Reach Media Tele2 Norsko ThinkDigital Indian Music Industry McCann Universal Media Cooperative Bank of Chania, Kréta Adcosp - Simeka TWS Communications Corporate Communications, Avon Giacometti: Branding e Arquitetura de Negócios Vodafone Bord na Gàidhlig Abychom vám mohli poskytnout informace o tom, na co můžete dělat s mírou mediální management, absolventi vstupují do zaměstnání v uplynulých dvou let jsou v současné době pracuje s: Šéfredaktor pověst Executive Social Media Výzkumník Communications Executive Lektor Praxe v oblasti online marketingu V návaznosti na tomto základě, absolventi Media managementu stupně Stirlingův, který absolvoval před pěti až deseti let, od té doby zasunutý do některé z následujících poloh: Ředitel Mezinárodní marketing Výzkumník Obchodní analytik Chief Executive Generální ředitel Associate Director Account Víceprezident Head, Magna Home Video a Magna Films Některé z našich zavedených absolventy jsou v současné době vedení a utváření strategie mediální management napříč mnoha různých odvětvích - zde je příklad toho, jak již několik bývalých studentů Stirling Media Management postupoval ve své kariéře: Marketing Manager Viceprezident programování, Creative & Content Content & Produce Development Manažer PR Executive Project Manager komunikace Consultant Executive Account Manažer komunikace v rámci odboru Public Relations Creative Partner Finanční kontrola / Správce analýzy Přiřadit účet Generální ředitel Vedoucí regulační záležitosti Vedoucí zákaznické základny managementu Project Manager Business Development & Operations Director Business Development Director Director, Global Digital Marketing Tiskový mluvčí Ředitel marketingu účty Director Vedoucí firemních vztahů Zaměstnatelnost Dovednosti si můžete vytvořit prostřednictvím tohoto kurzu Jak budete postupovat prostřednictvím svého managementu Media stupně, budete mít příležitost rozvíjet tyto praktické dovednosti a atributy, které jsou hodně hledal po potenciální zaměstnavatele: Informovanost mediální průmysl - pomocí případových studií analýzy, hodnocení přednášky a návštěvy na místě mediálním organizacím, budete rozvíjet pochopení toho, co se děje v odvětví médií a rychlým vývojem v ostatních odvětvích souvisejících s digitálně Písemná a ústní komunikace - mediální management zahrnuje komunikaci jak interně, tak externě s různými zainteresovanými stranami. Kurz rozvíjí své schopnosti komunikovat prostřednictvím různých esejů, zpráv, prezentací a on-line aktivit Teamworking - QUIRENZOVÁ je nezbytnou součástí vašeho Správa médií stupně, a to jak při řízení a komunikační moduly simulovat scénáře reálného života v obchodních a marketingových komunikací Výzkum a analýza - kritický učení je klíčovým aspektem jakéhokoliv magisterském studijním programu v oblasti médií a komunikací a budete mít příležitost rozvíjet své vlastní výzkumné dovednosti provádět i malovýrobci a větších výzkumných projektů včetně diplomové práce Time management - se naučíte, jak efektivněji řídit svůj čas prostřednictvím svého aktivního zapojení do skupinové projekty, jakož i tím, že úspěšně žonglování svou týdenní pracovní vytížení, aby vyhovoval vašim (někdy protichůdné) lhůty pro celoroční Sebevědomí - mediální průmysl potřebuje důvěru, self-startéry a svou aktivní účast v programu a širší postgraduální komunitu bude stavět své osobní sebevědomí a profesní vyhlídky Promoval s mírou v managementu médií nemusí nutně znamenat, že máte postupovat v kariéře v této oblasti. Určitý stupeň Media Management je pevný základ, na kterém založit kariéru v mnoha různých oblastech, jak o tom svědčí některé z potenciálně méně zřejmých rolí, které naši absolventi management Média jsou v současné době pracují jako: Oblastní manažer Regional Sales Director In-house Lawyer Vedoucí financí Průmysl Připojení Divize komunikace, média a kulturu aktivně podporuje a povzbuzuje své zaměstnance a studenty, aby se zapojily s širším non-HEI publikum pro své výzkumy prokázaly prostřednictvím příspěvků do politických fórech, výzkumu financovaného pro vládní agentury, společné práce s nevládními organizacemi, střetnutí s obchodem asociace, svazy a instituty komunikací, médií a kulturních pracovníků, aktivní dialog a příspěvky do mediálních organizací v celém spektru vysílání, tisk, film a internet, odborné příspěvky k charitám a nátlakových skupin v souvislosti s otázkami a politik veřejných sdělovacích prostředků, a celá řada kulturních aktivit dědictví na národních i mezinárodních filmových festivalech a výstavách. Studenti se sejdou mediální pracovníky prostřednictvím rozhovorů a návštěv na místě a budou mít příležitost zaměřit aspekty jejich posouzení na potřebách mediálních organizací. Personál udržovat dobré vztahy s bývalými absolventi nyní pracují v médiích, včetně organizací, jako je BBC, Channel 4, MTV, China Radio HIT FM, Vodafone Řecko a Radio One Indie (polední / BBC Joint Venture). [-]

Ms V Mediálních Studií

Brooklyn College CUNY
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké Brooklyn

Tento program je založený program výzkumu a teorie, která klade důraz na spojení mezi teorií a praxí. [+]

Tento program je založený program výzkumu a teorie, která klade důraz na spojení mezi teorií a praxí. Osnovy zkoumá prostředí a dopady elektronických médií ze sociálních, politických, kulturních a ekonomických vyhlídek. Studenti získají hluboké znalosti o televizních a rozhlasových průmyslu, vznikající digitální média průmyslu, mediální gramotnosti a klíčových kritický, teoretické a výzkumné pohledy na média široce. Program připravuje studenty uplatnit své vzdělání v různých odborných pozic, nebo pokračovat ve svém vzdělávání o zápis v doktorském studijním programu. Požadavky imatrikulace Žadatelé musí nabídnout ucelené bakalářské rekord alespoň 3,0 GPA, která naznačuje příslib úspěchu v programu. Záznam každý žadatel je posuzována individuálně v tomto ohledu. Žadatelé musí předložit esej o současných médií a společnosti, které mohou být originální eseje k žádosti přiložit, nebo 5-10 strana odbornou papír, který byl zapsán jako student. Alternativně, mohou žadatelé podat odborný dokument v jakékoli věci týkající se jejich vysokoškoláka dur. Žadatelé musí předložit Graduate Record zkouška zkouškou způsobilosti cení nebo Miller Analogie skóre testu. Mezinárodní žadatelé jsou povinni předat Test z angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL) se skóre alespoň 580 na testu papírové nebo 237 na zkoušce počítačovém nebo 92 na testu internet-založené předtím, než byla považována za pro přijetí. [-]

MSc V E-learningu

University of Nicosia
Campus forma Denní studium Kombinované 3 semestry September 2017 Kypr Nicosia Řecko Athény + 3 více

Cílem tohoto programu je umožnit postgraduální studenti získají znalosti, dovednosti a hodnoty týkající se e-learning a jeho přispívajících technologie prostřednictvím tří hlavních pilířů. V prvním pilíři jsou studenti vystaveni e-learningových konceptů, analýzy potřeb a použití nových technologií pro rozvoj e-learning materiál. [+]

. Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: E-Learning (MSc, 1,5 let nebo 3 semestry) - distanční vzdělávání Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (Masters) Jazyk výuky: angličtina / Greek Forma studia: plný úvazek / částečný úvazek Minimální Kredity: 27 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: Cílem tohoto programu je umožnit postgraduální studenti získají znalosti, dovednosti a hodnoty týkající se e-learning a jeho přispívajících technologie prostřednictvím tří hlavních pilířů. V prvním pilíři jsou studenti vystaveni e-learningových konceptů, analýzy potřeb a použití nových technologií pro rozvoj e-learning materiál. V rámci druhého pilíře, studenti předem své znalosti a dovednosti pro navrhování vzdělávací materiály a kurzy, stejně jako jejich posuzování. Ve třetí a poslední pilíř svého studia, jsou studenti umožnilo soustředit se buď na navrhování, provádění a šíření e-learningového výzkum, nebo na zavádění, řízení a vyhodnocování e-learningových učebních osnov a programy. Stupeň představuje nezávislou a terminálu studium. Mohla by také sloužit jako základ pro přijetí ke studiu, a pokračoval směrem, doktorský titul v e-learningu, vzdělávacích technologií nebo technologií Enhanced učení. Kariérní vyhlídky: Navrhovaný program absolventa umožní studentům získat důkladnou znalostí, schopnosti a dovednosti v oblasti e-learningu. Program podle požadavků kurzy ty, které jsou nezbytné pro základy v e-learningu a experimentální a umožnit studentům zvolit ty volitelných předmětů, které budou splňovat jejich budoucí profesní cíle ve vztahu k: Využívání informačních a komunikačních technologií pro e-learning ve formálním nebo neformálním prostředí vzdělávací Konstrukce interaktivní multimediální aplikace, které podporují učení Design, vývoj a vyhodnocování e-learningových kurzů Návrh, vývoj a správu e-learningové programy Absolventi navrženého programu by měl být schopen: 1) držet manažerskou pozici ve společnosti nebo vládní úřady, které vyvíjejí on-line studijní programy; 2) stát se odborníky na e-learningu v organizaci na znalostech vedl (vzdělávací instituce, odborné přípravy a rozvoje organizace, tréninkové jednotky nadnárodní organizace atd); 3) stát se podnikatelem a vytvořit jejich vlastní podniky, které nabízejí e-learning řešení jiných organizacích; a 4) pokračovat ve studiu na vyšší absolventské hodnosti. Přístup k dalšímu studiu: Absolvent Program poslouží jako základ pro přijetí k získání doktorského titulu v souvisejících oblastech. [-]

MSc V Oboru Marketingu A Digitálních Médií

ESCP Europe Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Španělsko Madrid Spojené království Londýn + 2 více

[+]

Studium v ​​Madridu a Londýně areálech. Vědecký ředitel: Prof. Charlotte Gaston-Breton Cíle programu Cílem tohoto programu je pomoci vám dosáhnout svého cíle vytvoření úspěšné, mezinárodní, nejmodernější kariéru v oblasti marketingu a digitálním řízením. Kariérní možnosti Na národní nebo mezinárodní úrovni: Marketing Director, produktový manažer, projektový manažer, marketingový manažer pro styk s tiskem, reklama manažer, manažer Společenství, Category Manager, Communication Manager ... Osnovy Kombinace teorie tříd a živých praktických případech: marketing Digitální média Cílené semináře (CRM, maloobchod, zpracování velkých objemů dat, atd.) 360 ° mediální strategie seminář Komunikace a vyjednávání řízení Volitelné: Móda, kultura a cestovní ruch Konference a Živé Případová studie Čas strávený na kampusech 2 termíny v Madridu • 1 termín v Londýně třída Profile Obchod: 54% Marketing a komunikace: 14% Ekonomika: 9% Reklama: 5% Commerce: 3% Grafický design: 3% Překlad / Interpretace: 3% Cestovní ruch: 3% Veterinář: 3% Psychologie: 3% 89% zahraničních studentů 69% žen, 31% mužů požadavek na jazyk Angličtina DOBA 1 rok (Start v září) Průzkum Job 31K € je průměrný plat po MS. jsou zaměstnány méně než 3 měsíce po dokončení studia 91%. 90% pracuje mimo zemi svého původu. V jakém odvětví: Komunikace / Reklama: 50% Obchod / Distribuce: 10% Energie: 10% Consulting: 10% Agribusiness: 10% Informační technologie: 10% Jak se přihlásit Online aplikace ESCP Evropa písemné testy: Numerické a verbální logiku + English Test Osobní pohovor, pokud nárok [-]

MSc Business Intelligence A Sociální Média

Brunel University: College of Business, Arts and Social Sciences
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené království Uxbridge

Tento vzrušující nový program zkoumá vývoj v cloudu na základě a mobilní obchod, který se mění způsob, jakým podniky budou fungovat v budoucnu. Business Intelligence a sociální média MSc sdružuje technologie a obchodní perspektivy, aby pochopil důsledky pro sociálně-mediální povoleno podnikání. [+]

. O závodu Tento vzrušující nový program zkoumá vývoj v cloudu na základě a mobilní obchod, který se mění způsob, jakým podniky budou fungovat v budoucnu. Business Intelligence a sociální média MSc sdružuje technologie a obchodní perspektivy, aby pochopil důsledky pro sociálně-mediální povoleno podnikání. Kurz pomůže studentům připravit se na kariéru v oblasti obchodu a řízení v rámci i mimo IT sektoru o získání technické dovednosti a zhodnocení zásadní roli sociální webové technologie hrají v dnešním organizací a jejich schopnost transformovat obchodní procesy. Cíle Budete rozvíjet dobré znalosti a porozumění obchodních praktik pro nová média a příbuzné a přenositelných dovedností, jejichž cílem je čelit výzvám zaměstnání v rámci globální ekonomiky. Získáte pochopení důležitosti informačních a komunikačních technologií na masové operací moderní podniky všeho druhu. Ty budou vyzváni, aby uvažovali o významu pojmů pro podnikání a aplikovat své nově vyvinuté dovednosti v předstihu studiu či odborné praxe. Úspěšní absolventi kurzu postupují do vedení a rozhodování role v průmyslových organizací nebo rozvíjet úspěšné poradenské a konzultační firmy vlastní. Praktici hledají kvalifikaci více obchodně významných a technologicky zaměřený vysokoškolského studia v oblasti nových technologií v podnikání, spíše než MBA najít tento postup zájem. Speciální funkce Kurz poskytuje: Curriculum zaměření na sociálních médií v podnikání. Výuka se a prostřednictvím sociálních médií. Technologies zavedla od non-tech perspektivy. Zaměřte se na poradenství a podnikání. Příležitosti pro studenty do praxe a rozvíjet analýzu problému, návrh řešení, poradenské a komunikační dovednosti, jakož i seznámit se s obchodními modely a životního cyklu pro rozvoj podnikání. Informační systémy Vyhodnocení a integrace Group Akademici, kteří učí na této vzrušující programu jsou součástí informačních systémů hodnocení a skupinová integrace, což je výzkumné centrum excelence, který podporuje celou řadu inženýrských a Physical Sciences Research Council (EPSRC) financované sítí a projektů. Tato skupina je umístěna v Brunel Business School ve spolupráci s vynikajícím ratingem (RAE 5 bodů), škola informačních systémů, výpočetní techniky a matematiky. ISEing je první multi-disciplinární výzkumná skupina získat vládní prostředky v oblasti informačních systémů hodnocení, Enterprise integrace a eGovernment. Výuka a hodnocení učení Kurz je strukturován tak, aby na plný úvazek studenti absolvují čtyři 15 kreditních modulů na období, plus 60 kreditních disertace modul v termínu 3.. Každý 15 kr modul vyžaduje 150 hodin Studie zahrnovala 22 hodin tutorem uspořádány čas kontaktu a minimálně 128 hodin bezkontaktní studentů se podařilo včas. Každý modul má svou vlastní formu hodnocení se konala na konci semestru, ve kterém modul běží, a mohou zahrnovat eseje, projekty a skupinové úkoly. Disertační práce je rozšířený výzkum orientovaný úkol prováděn individuálně a nabízí příležitost pro studenty, aby provedla důkladné vyšetřování do tématu jejich výběru. Studenti si mohou vybrat, aby vypracovala projekt ve spolupráci s průmyslovým partnerem, který může být zaměřen na obchodní řešení praktického významu (spíše než teoretický výzkum). Režimy studia 1 rok na plný úvazek v září: Učil prvkem kurzu (září-duben) obsahuje osm modulů; Dodávka bude kombinací přednášek, seminářů a cvičení / skupinové práce. Další čtyři měsících (květen až září) se vydává podniku disertační práce. 1 rok na plný úvazek v lednu: Učil prvkem programu obsahuje 8 modulů, které jsou dodávány ve dvou termínech (čtyři v lednu až dubnu a čtyři v září až prosinec); Dodávka bude kombinací přednášek, seminářů a cvičení / skupinové práce. Diplomová práce se provádí od května do srpna, a pak může být dokončena lednem-březen po druhé vyučovací termínu. Zaměstnatelnost Podnikatelské klima se rychle mění a je zde silně rozšířené očekávání, že bude vytvořena nová pracovní místa v technologickém podnikatelském sektoru. Nicméně to je také široce vnímáno, že existuje celosvětový nedostatek kvalifikovaných manažerů s dovednostmi vydělávat na nově se rozvíjející rušivé technologie. Jako přímý důsledek nových technologických pokroků, které umožňují inovativní způsoby podnikání a vytváření hodnoty, existuje mnoho nových příležitostí pro profesionály vytvořit kariéry, které neexistovaly před i jen pár let. Uvádí se v průmyslu literatuře, že tyto nové role jsou stále nutné zvládnout úkoly vytvořené zlomových technologií, které narušily nebo změnily tradiční obchodní modely. Očekává se, že nové tituly práce budou i nadále objevovat, a my očekáváme, že absolventi MSc v oboru Business Intelligence a sociální média samozřejmě budou dobře plnit tyto nové role v USA, Číně, Indii - v podstatě na celém světě. Společnosti, které jsou aktivně hledají kandidáty patří podniky v odvětví technologie, ale také bankovnictví, pojišťovnictví, maloobchodu a vzdělávání. Ve skutečnosti, se očekává, že prakticky všechny sektory budou muset řešit Big údaje a nevyhnutelně budou muset kvalifikované lidi, řídit vývoj. Proto jsme navrhli kurz zaměřit na typy nových pracovních rolí jsou vytvořeny a předpokládaných v podnikání. [-]

Msc Lidské Média Interakce

University of Twente
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Nizozemsko Enschede

MSc Human Media Interakce magisterského se studenti seznámí s různými aspekty lidské interakce médií, a to od základních technologických otázkách na pokročilá témata v přirozených způsobů interakce a inteligentních médií. [+]

Interakce mezi lidským uživatelem a strojem jsou hlavní náplní hlavního lidských mediální interakce, a zahrnuje témata, jako je řeč a zpracování přirozeného jazyka.

 

Rozhraní mezi počítačem a jeho uživatelem se stala prominentním tématem zájem mezi výzkumníků a designérů. Jakým způsobem se stroj poskytuje uživateli informace? Jakým způsobem může uživatel příkaz a manipulovat stroj?

 

HMI magisterských se studenti seznámí s různými aspekty lidské interakce médií, a to od základních technologických otázkách na pokročilá témata v přirozených způsobů interakce a inteligentních médií. To zahrnuje témata, jako je řeč a zpracování přirozeného jazyka, virtuální realita, robotiky a umělé inteligence. Program zahrnuje úkoly (praktikovat návrh komplexních, multimodální rozhraní) a subjekty (zkoumat lidské faktory médií a jejich rozhraní). Použitelnost inženýrství, rozhraní a design interakce jsou některé z profesí spojených s tímto studijním programu.... [-]


MSc V Oboru Mediální A Komunikační Studia

Lund University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Švédsko Lund

Zaměření tohoto mezinárodního magisterského studijního programu je na otázku a pochopit globální mediální struktury a procesy v moderním životě. Naše výuka je založena na mezinárodní odborné znalosti v oblasti demokracie, participace a sociální média; pohlaví, zdraví a společnost; publikum a populární kultura; děti a digitálních médií. [+]

Přehled programu

Zaměření tohoto mezinárodního magisterského programu je na otázku a pochopit globální mediální struktury a procesy v moderním životě. Media může být výchozím bodem k pochopení globální události, jako je zpravodajství environmentalismu a přírodních katastrof, politické kultury a sociálních hnutí, nebo představivosti a vyprávění v populární kultuře. Média mohou být také výchozím bodem k pochopení běžných každodenních povahu sociální interakce s obrazovkou kultury a mobilní média, veřejné a soukromé sféry, v lokální a globální prostředí. Role médií v současné politice, společnosti a kultury je všeobjímající. Jsme svědky revoluce v komunikaci - tištěná média, film, televizi a rozhlas, fotografie, mobilní a sociální média jsou kontinuální přítomnost v našem každodenním životě. Studie o záležitostech mediálních pochopení znalosti, lidi a moc v našich zkušeností společenského života.... [-]