Kombinované Magistr Obchodní komunikace programy, vyhledejte nejlepší Magistr Obchodní komunikace programy zde! - Magistr Obchodní komunikace

Kombinované Magistr Obchodní komunikace programy, vyhledejte nejlepší Magistr Obchodní komunikace programy zde! - Magistr Obchodní komunikace

Magistr Obchodní komunikace

MSc, nebo Master of Science, je mezinárodně uznávaný akademický titul, který ukazuje, odbornost a znalosti daného tématu nebo pole. Většina programů MSc trvat asi čtyři roky do konce, po kterém někteří připojit k pracovní síle, zatímco jiní pokračovat ve třídě. 

Kombinované Magistr Obchodní komunikace programy: Hledat zde pro programy Magistr Obchodní komunikace . Získejte všechny školy a on-line Magistr Obchodní komunikace directely informace, ušetřit čas a obraťte se na přijímací Magistr Obchodní komunikace zde!

Čtěte více

MSc Hmotnost řízení Komunikace -london Campus-

Northumbria University London Campus
Campus forma 1 rok August 2017 Spojené království Londýn Newcastle upon Tyne

Program je navržen tak, aby vám umožní kombinovat předměty masové komunikace, reklama, obchodní management a marketingovou strategii, aby pochopit principy kreativních médií, a hlavní sociální a kulturní síly, které ovlivňují je v současném světě. [+]

. Začátek termíny: Září, leden, červen Masová komunikace, z reklamy a internetu digitálních technologií, představují nejen hlavní aspekty našeho každodenního života, pokud jde o volný čas a pracovních postupů, ale rovněž představuje klíčovou součást jedenadvacátého století průmyslu, a to jak na národní úrovni a po celém světě. Program je navržen tak, aby vám umožní kombinovat předměty masové komunikace, reklama, obchodní management a marketingovou strategii, aby pochopit principy kreativních médií, a hlavní sociální a kulturní síly, které ovlivňují je v současném světě. Váš kurz v krátkosti Získáte důkladné pochopení masové komunikace a vzájemné vztahy se strategií řízení a marketingových přístupů. Budete jednat s řadou debat, včetně analýzy teorie, která zkoumá ekonomické a kulturní změny, které v současné době ovlivňují kreativní průmysly, širší reklamní průmysl, jakož i hlavní zásady řízení a strategického marketingu. Moduly se zaměřují na přístupy ke globálnímu řízení marketingu, reklamě, propagační kultury, klíčových výzkumných přístupů a dovedností, stejně jako masové komunikace průmyslu a pracovních modelů. To vám umožní: Porozumět praktiky a trendy, které ovlivňují pracovní modely a organizační rozvoj v rámci masové komunikace současného a kreativních mediálních odvětví. Prozkoumejte hlavní problémy v oblasti reklamy a masové komunikace studií v celém spektru dějin reklamy, reklamní produkcí, recepce, výzkumu a regulace. Vyhodnotit vztah marketingové teorie, jako je udržení zákazníků a, v diskusi se svými vrstevníky, zvažte použití takových teorií na vybrané organizaci. Rozvíjet kritické chápání marketingových konceptů, teorií a technik na pokročilé úrovni. Analyzovat a vyhodnocovat procesy, marketing v oblasti řízení uvedených v kontextu globalizace a jejích komplikací pro podnikání. Tento program se zabývá debaty a diskuse s předními mediálními teoretiků, trendy a významné případových studií, které vám umožní pochopit masovou komunikaci moderní. Věděl jsi? MSc masové komunikace řízení je navržen s pomocí praktiky, takže budete absolvovat s nejnovějšími poznatky a dovednosti potřebné tvůrčí odvětví a odvětví médií. Budete se učil dynamickou akademických pracovníků s vynikající mezinárodní pověstí ve výuce a výzkumu, kteří publikoval značně v jejich příslušných oblastech. Ty budou realizovány v prostředí rozlišovací celosvětového výzkumu v rozmezí od filozofických studií technologií a vizuální kultury až po profesionální vyšetřování mediální produkce a aplikace z otázky kinematografie, tisku a vysílání na reklamu, masové komunikace teorie a také průmyslových studií kritická média. Co o nás říkají studenti "Tento kurz je opravdu lepší mé znalosti o globální reklamní a mediální průmysl, současně posílení mé sebevědomí a smysl pro individualitu." Anil Yadab z Indie Kdo by to oblek hřiště? Tento program má speciálně mezinárodním zaměřením kombinující klíčové aspekty marketingové strategie a přístupy řízení, které by vyhovovaly zájemce masové komunikace a vztah to má na reklamu a propagaci, výzkumných metod, stejně jako současné masové komunikační odvětví. [-]

Magistr V řízení Vztahů Podnikání

University of Southern Denmark
Campus forma 2 let September 2017 Dánsko Odense

Studie v MSc v oboru ekonomie a Business Administration - Business Relationship Management poskytuje referenční rámec, který umožní studentovi být ... [+]

Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - Business Relationship Management (MSc) studium v ​​MSc v oboru ekonomie a Business Administration - Business Relationship Management poskytuje referenční rámec, který umožní studentovi, aby bylo možné vidět tvorby hodnoty společnosti v širším pohledu, od subdodavatele pro koncové uživatele. Interakce a vztahy mezi jednotlivými subjekty v dodavatelském řetězci (sub-dodavatele, výrobce, zákazník / distributor, konečný uživatel) budou považovány za velmi podrobně. Cílem programu je kvalifikovat studenta k řešení problémů v BTB marketingu, Supply Chain Management a International Marketing Management. Proto jsou tyto tři kurzy jsou povinné a předměty studie. Zvláštností tohoto studijního programu je student v úzké interakci s podniky. To znamená, že student bude úzce spjata s firmou společností v průběhu studie, a student může vybrat společnost stáž pro třetí semestr.Studijní program je nabízen v angličtině.... [-]

Magistr Specializace Na Obchodní Komunikaci A Digitální Média (MSC)

Tilburg University
Campus forma 1 rok August 2017 Nizozemsko Tilburg

V anglické magisterský obor v Business Communication & Digital Media, se můžete zaměřit na problematiku komunikace v oblasti obchodní komunikace. Budete výzkum, jak lidé komunikují mezi sebou pomocí různých prostředků, a jak se zpracovávají informace prostřednictvím jazyka, obraz, zvuk a počítačů. Například, získáte znalosti o úskalích a nedorozumění při výměně ... [+]

. Mistr Specializace na obchodní komunikaci a digitální média (MSc) V anglické magisterský obor v Business Communication & Digital Media, se můžete zaměřit na problematiku komunikace v oblasti obchodní komunikace. Budete výzkum, jak lidé komunikují mezi sebou pomocí různých prostředků, a jak se zpracovávají informace prostřednictvím jazyka, obraz, zvuk a počítačů. Například, získáte znalosti o úskalích a nedorozumění při výměně informací, sjednávání a zvládání konfliktů v obchodním prostředím a principy marketingové komunikace. Důraz je kladen na účincích digitální komunikace na naši společnost a kulturu. Program v obchodní komunikaci a digitální média, umožňuje studovat na následky / důsledky výběr médií pro efektivní komunikaci transakce. interní komunikace Jednou z nejdůležitějších otázek v rámci organizace, je interní komunikace. Jak se týmy komunikovat a rozhodovat? Jak se vyrovnat se s konflikty v rámci své organizace? Jak se manažeři využívají moderní obchodní komunikaci motivovat své zaměstnance? Tyto otázky jsou součástí vnitřního obchodní komunikace, který se bude zabývat v průběhu studia. Ty se zaměří na důležité aspekty mezilidské a skupinové komunikace. Eternal komunikace V této souvislosti, externí komunikace je více než marketing a propagace produktů v nabídce, jde o image organizace. Jak se organizace zvládnout krizové situace? Jak se komunikovat s médii? Jak se organizace zlepšit svou image prostřednictvím komunikace? Tyto otázky budou zodpovězeny v průběhu tohoto programu. Budete studovat různé teorie, které vysvětlují, jak se lidé pozorování a utvářejí své názory, a vy se dozvíte o tom, jak organizace oslovit zákazníky a přesvědčit je. Digitální média Během posledních deseti let, internet a nová média se rychle rozvíjet. Rostoucí význam internetu a nových médií má zásadní vliv na obchodní komunikaci. Existuje několik problémů, které organizace čelí v této konkrétní oblasti komunikace, jako je oznámení novinky e-mailem, nejpohodlnější způsob komunikace se zákazníky, kvalitu a uživatelskou přívětivost jejich webové stránky. Další část této práce je sociální média aspekt, a jak organizace se s tím vypořádat. Jak plánovat a vybrat? Vaše magisterský program v komunikačních a informačních věd nabízí seznam předmětů z čeho vybírat v každé ze čtyř jednotek. Každý kurz má štítek, s odkazem na jeden z specializace skladeb: obchodní komunikaci a digitální média (BDM), komunikační design (CD), dat žurnalistika (DJ) a lidské aspekty informačních technologií (Hait). Můžete si svobodně vybrat z řad nabízených kurzů, nebo se rozhodne specializovat v jedné z těchto skladeb. Rozhodnete-li se specializovat, měli byste si vybrat alespoň čtyři kurzy s tímto konkrétním štítkem, jako BDM, CD, DJ nebo Hait. Ujistěte se, že máte dostatek času zbývá do čtvrtého bloku pracovat na své diplomové práce. Důrazně doporučujeme, abyste si vybrat a dokončit 6 kurzy (36 ECTS) plus 2 výzkumné dovednosti moduly v prvním, druhém a třetím jednotek. Potřebujete výzkumné dovednosti, pracovat na své diplomové práce. [-]

Magisterský Program V Strategické Komunikace

Lund University
Campus forma 2 let September 2017 Švédsko Lund

Máte zájem o kariéru v oblasti public relations, komunikace značky a interní komunikace? Chcete se stát strategickým komunikační manažer? Tento program vám vystavuje na nejnovější výzkum v oblasti strategické komunikace. [+]

program přehled

Chcete zlepšit své schopnosti řešit složité otázky a přijímání rozhodnutí týkajících se organizace značky, image a pověsti? Myslíte si, mají komunikační dovednosti, jakož i schopnost řízení a chtějí je dále rozvíjet? Máte zájem o kariéru v oblasti public relations, komunikace značky a interní komunikace? Chcete se stát strategickým komunikační manažer?

Pokud vaše odpověď zní "ano", Master of Science programu v strategickém sdělení je program pro vás!

Mistr Lund University of Science v strategickém sdělení se zaměřuje na rozvoj nezávislé, kritické a kreativní komunikace stratégů s vůli a odhodlání k práci a uspět na nejvyšších úrovních řízení.... [-]


Magistr V řízení Komunikace A Vedení

University of Southern Denmark
Campus forma 2 let September 2017 Dánsko Odense

Zaostřovací pole profilu jsou procesy integrované komunikace z organizační, stejně jako tržní perspektiva. Různé režimy a ... [+]

. Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - řízení komunikace a vedení (MSc) se zaměřením plochy profilu jsou procesy integrované komunikace z organizační, stejně jako tržní perspektiva. Různé způsoby a metody komunikace budou projednány v organizačním kontextu vedení a řízení lidských zdrojů. Program má na základě znalosti a kritického myšlení, který dává studentům pravomoc analyzovat dynamické interakce individuálních potřeb, firemních cílů, a faktorů životního prostředí ve vztahu ke komunikaci a vedení.Kromě toho bude student získá znalosti o a dovednosti v používání metod a nástrojů, které jsou relevantní pro analýzu komunikace a vedení problémy v organizační i tržní kontexty. Důraz je kladen na pochopení integrované komunikace, vedení a lidské chování nezbytné pro řízení lidských zdrojů, zatímco plnění organizačních cílů.... [-]

Master Of Science (MSc) V Komunikaci Vědy (o Výzkumu)

University of Amsterdam
Campus forma 24 měsíců February 2017 Nizozemsko Amsterodam

Výzkum Mistr ve sdělení Věda je dvouletý program MSc vyvinutý pro motivované studenty, kteří hledají vynikající vzdělání ... [+]

Master of Science (MSc) v komunikační vědy (Výzkum)

Jazyk výuky: angličtina

Začíná v: duben, únor

Výzkum Mistr ve sdělení Věda je dvouletý program MSc vyvinutý pro motivované studenty, kteří hledají vynikající vzdělání v komunikaci vědy. Program kombinuje teoretické kurzy s důkladné školení v provádění výzkumu, a soustředí se na výrobu, použití a dopadu informačních a zprostředkované komunikace v informování, přesvědčování a zábavné publikum. Současná multimediální éra, ve které digitální technologie poskytují nejen nové komunikační prostředky (internet, mobilní telefony), ale také transformovat ty starší (tisk, vysílání), se formuje dnešní informační a komunikační procesy, aby ve zvýšené míře. To představuje zajímavé výzvy pro teorii a výzkum. Témata zahrnují:... [-]


Magistr V Korporátní Komunikace

Aalto University
Campus forma 2 let August 2017 Finsko Helsinki

Program Magisterský v korporátní komunikace je jedinečný ve své kombinaci mezinárodního obchodu, řízení a komunikaci. [+]

. Program Magisterský v korporátní komunikace je jedinečný ve své kombinaci mezinárodního obchodu, řízení a komunikaci. V tomto, rychle se měnícím podnikatelském prostředí, výzvy splnit podniků a dalších organizací vyžaduje důkladné pochopení dynamiky médií a komunikace. Globalizovaný svět je složitější a méně předvídatelné než kdy předtím, a komunikace musí být strategicky řídit. Studie Zkušenosti Program korporátní komunikace (CC) Velitel je navržen tak, aby studentům důkladnou, trans-disciplinární chápání oblasti firemní komunikace a správu médií. Prohlíží program firemní komunikace jako podnikové funkce, a zároveň, jako sociální interakce. Během studií se nám zdůraznit dopad globalizovaném prostředí na komunikaci praxe, řízení a vedení. Na světovém měřítku, CC program je unikátní ve své kombinaci mezinárodního obchodu, řízení a komunikaci. Díky pečlivě navržen, učební plán výzkumu založený na, program poskytuje studentům s hlubokou znalostí strategickou roli komunikace a mediálního managementu v současných organizacích. CC Program nabízí profesionální a akademické kompetence v rámci těchto specifických oblastech, jako jsou vztahy s médii, komunikace zaměstnanců, vztahy s investory, vedení záležitostí, a změna a krizové komunikace. Zejména rozvíjí kompetence potřebné v oblasti řízení mezinárodních korporační komunikace, řízení vnějších a vnitřních vztahů zúčastněných stran a účast na firemní strategii práce. Ve všech samozřejmě práce a vzdělávacích aktivit problémových bázi cvičíme dovednosti potřebné pro různé multikulturních a vícejazyčných situacích. Program korporátní komunikace magisterský rekrutuje studenty z různých prostředí, ale je nutná zvuk obchodní znalosti získané v dřívějších studiích. Ceníme si rozmanitosti ve třídě, a vyzvat žadatele z celého světa, s dřívější vědecké odbornosti v rozmezí od např managementu a marketingu na komunikaci a kulturních studií. Nejdůležitější je, že žadatelé musí mít velký zájem médií a komunikační praxe v globalizovaném světě. Výsledky učení Student absolvování korporátní komunikace programu má hluboké pochopení strategická role firemní komunikace pro obchodní operace odborní oblasti firemní komunikace, například media relations, komunikace zaměstnance, vztahy s investory, vedení záležitostí, změny a krizové komunikace komunikace jako sociální interakce teoretické základy komunikačních a mediálních výzkumů Kromě toho, absolventi firemní komunikace jsou schopni spravovat vztahy zúčastněných stran zapojených do různých odborných oblastech firemní komunikace analyzovat, plánovat a provádět firemní strategii práce z pohledu komunikace aplikovat příslušnou teorie a metody k výrobě nové poznatky týkající se komunikace a mediálních argumentovat přesvědčivě a prokázat výborné komunikační dovednosti Kariérní vyhlídky Tento program dává studentům výborné předpoklady pro řadu odborných a vedoucích pozicích v oblasti komunikace, řízení a mezinárodního obchodu. Například absolventi CC pracují v mezinárodně působící organizace jako komunikační manažerů, specialistů a konzultantů. Kromě toho, kariérní vyhlídky patří práce v oblasti vzdělávání a výzkumu komunikací. Na trhu práce se zvyšuje poptávka po zvláštní způsobilosti získaných v CC programu. Tato schopnost zahrnuje do hloubky obchodní znalosti, pochopení vlivu globalizace na podnikatelské činnosti a důkladnou znalost komunikace jako akademické disciplíny a jako profesionální činnosti. POŽADAVKY NA PŘIJETÍ 1. Obecné požadavky pro přijetí Žádost musí nejprve splnit požadavky na obecné způsobilosti před tím, než je odeslán do magisterského programu pro akademické hodnocení. Přečtěte si pečlivě obecné požadavky na přijetí, informace o přijímacích skupin výběrového plánu, požadované aplikační dokumenty a instrukce aplikací na naše sekce webové stránky hospitalizací, Viz také jazykové požadavky. Kromě obecných požadavků na způsobilost, každý magisterský program má hodnotících kritérií specifických pro program. 2. Požadavky na programu specifické Skupina přijetí závisí na stupni o kterou se ucházíte s. Pouze uchazeči s nižším vysokoškolským vzděláním v "ekonomie a řízení" dokončena na univerzitě ve Finsku platí v přijímací skupině 1. Název míry je kauppatieteiden kandidaatti, KTK ve finštině. Všichni ostatní žadatelé platí v přijímací skupiny 2. Více informací o přijímacím skupin je na straně přijímacího řízení. Žadatelé budou hodnoceny podle následujících kritérií: Dříve studijní výsledky a obsah předchozích studií Motivace ke studiu v programu. Demonstrovat jejich motivaci a také schopnost argumentovat jejich případ, budou žadatelé učinit max. 2-minutové video v angličtině, kde se diskutují například následující otázky: Proč jsem vztahující se na tento konkrétní program? Proč bych měl být přijat? Co oblasti, v řízení komunikace jsou náročné dnes? Proč? Jaký je můj vlastní zkušenosti výzkumu a co, například, by mohl být můj vlastní výzkumné zaměření v diplomové práce? Kromě toho, v přijímací skupině 2: GMAT / GRE skóre testu Předchozí studijní výsledky a GMAT / GRE skóre (v přijímacím skupině 2) jsou dvě nejdůležitější kritéria. Pokyny k podání video: Maximální dvě minuty motivační video předložené na USB, CD nebo DVD s dalšími aplikačními dokumenty poštou. Žadatelé jsou povinni zajistit, že video lze přehrát s nejběžnějšími programů, jako je VLC Media Player a Windows Media Player. Je povinností žadatele, aby se ujistil, že USB / CD / DVD je řádně zabaleno tak, že nepraská při doručení poštou. Kontaktní informace Umístění: Aalto University School of Business, Töölö Campus, Helsinky [-]