Kombinované Magistr Obchodní komunikace programy, vyhledejte nejlepší Magistr Obchodní komunikace programy zde! - Magistr Obchodní komunikace

Kombinované Magistr Obchodní komunikace programy, vyhledejte nejlepší Magistr Obchodní komunikace programy zde! - Magistr Obchodní komunikace

Magistr Obchodní komunikace

MSc, nebo Master of Science, je mezinárodně uznávaný akademický titul, který ukazuje, odbornost a znalosti daného tématu nebo pole. Většina programů MSc trvat asi čtyři roky do konce, po kterém někteří připojit k pracovní síle, zatímco jiní pokračovat ve třídě. 

Kombinované Magistr Obchodní komunikace programy: Hledat zde pro programy Magistr Obchodní komunikace . Získejte všechny školy a on-line Magistr Obchodní komunikace directely informace, ušetřit čas a obraťte se na přijímací Magistr Obchodní komunikace zde!

Čtěte více

Magistr V řízení Vztahů Podnikání

University of Southern Denmark
Campus forma 2 let September 2017 Dánsko Odense

Studie v MSc v oboru ekonomie a Business Administration - Business Relationship Management poskytuje referenční rámec, který umožní studentovi být ... [+]

. Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - Business Relationship Management (MSc) studium v ​​MSc v oboru ekonomie a Business Administration - Business Relationship Management poskytuje referenční rámec, který umožní studentovi, aby bylo možné vidět tvorby hodnoty společnosti v širším pohledu, od subdodavatele pro koncové uživatele. Interakce a vztahy mezi jednotlivými subjekty v dodavatelském řetězci (sub-dodavatele, výrobce, zákazník / distributor, konečný uživatel) budou považovány za velmi podrobně. Cílem programu je kvalifikovat studenta k řešení problémů v BTB marketingu, Supply Chain Management a International Marketing Management. Proto jsou tyto tři kurzy jsou povinné a předměty studie. Zvláštností tohoto studijního programu je student v úzké interakci s podniky. To znamená, že student bude úzce spjata s firmou společností v průběhu studie, a student může vybrat společnost stáž pro třetí semestr.Studijní program je nabízen v angličtině.... [-]

Magistr Specializace Na Obchodní Komunikaci A Digitální Média (MSC)

Tilburg University
Campus forma 1 rok August 2017 Nizozemsko Tilburg

V anglické magisterský obor v Business Communication & Digital Media, se můžete zaměřit na problematiku komunikace v oblasti obchodní komunikace. Budete výzkum, jak lidé komunikují mezi sebou pomocí různých prostředků, a jak se zpracovávají informace prostřednictvím jazyka, obraz, zvuk a počítačů. Například, získáte znalosti o úskalích a nedorozumění při výměně ... [+]

Mistr Specializace na obchodní komunikaci a digitální média (MSc) V anglické magisterský obor v Business Communication & Digital Media, se můžete zaměřit na problematiku komunikace v oblasti obchodní komunikace. Budete výzkum, jak lidé komunikují mezi sebou pomocí různých prostředků, a jak se zpracovávají informace prostřednictvím jazyka, obraz, zvuk a počítačů. Například, získáte znalosti o úskalích a nedorozumění při výměně informací, sjednávání a zvládání konfliktů v obchodním prostředím a principy marketingové komunikace. Důraz je kladen na účincích digitální komunikace na naši společnost a kulturu. Program v obchodní komunikaci a digitální média, umožňuje studovat na následky / důsledky výběr médií pro efektivní komunikaci transakce. interní komunikace Jednou z nejdůležitějších otázek v rámci organizace, je interní komunikace. Jak se týmy komunikovat a rozhodovat? Jak se vyrovnat se s konflikty v rámci své organizace? Jak se manažeři využívají moderní obchodní komunikaci motivovat své zaměstnance? Tyto otázky jsou součástí vnitřního obchodní komunikace, který se bude zabývat v průběhu studia. Ty se zaměří na důležité aspekty mezilidské a skupinové komunikace. Eternal komunikace V této souvislosti, externí komunikace je více než marketing a propagace produktů v nabídce, jde o image organizace. Jak se organizace zvládnout krizové situace? Jak se komunikovat s médii? Jak se organizace zlepšit svou image prostřednictvím komunikace? Tyto otázky budou zodpovězeny v průběhu tohoto programu. Budete studovat různé teorie, které vysvětlují, jak se lidé pozorování a utvářejí své názory, a vy se dozvíte o tom, jak organizace oslovit zákazníky a přesvědčit je. Digitální média Během posledních deseti let, internet a nová média se rychle... [-]

MSc V Oboru Strategické Komunikace

Lund University
Campus forma 2 let September 2017 Švédsko Lund

Máte zájem o kariéru v oblasti public relations, komunikace značky a interní komunikace? Chcete se stát strategickým komunikační manažer? Tento program vám vystavuje na nejnovější výzkum v oblasti strategické komunikace. [+]

program přehled

Chcete zlepšit své schopnosti řešit složité otázky a přijímání rozhodnutí týkajících se organizace značky, image a pověsti? Myslíte si, mají komunikační dovednosti, jakož i schopnost řízení a chtějí je dále rozvíjet? Máte zájem o kariéru v oblasti public relations, komunikace značky a interní komunikace? Chcete se stát strategickým komunikační manažer?

Pokud vaše odpověď zní "ano", Master of Science programu v strategickém sdělení je program pro vás!

Mistr Lund University of Science v strategickém sdělení se zaměřuje na rozvoj nezávislé, kritické a kreativní komunikace stratégů s vůli a odhodlání k práci a uspět na nejvyšších úrovních řízení.... [-]


Magistr V řízení Komunikace A Vedení

University of Southern Denmark
Campus forma 2 let September 2017 Dánsko Odense

Zaostřovací pole profilu jsou procesy integrované komunikace z organizační, stejně jako tržní perspektiva. Různé režimy a ... [+]

Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - řízení komunikace a vedení (MSc) se zaměřením plochy profilu jsou procesy integrované komunikace z organizační, stejně jako tržní perspektiva. Různé způsoby a metody komunikace budou projednány v organizačním kontextu vedení a řízení lidských zdrojů. Program má na základě znalosti a kritického myšlení, který dává studentům pravomoc analyzovat dynamické interakce individuálních potřeb, firemních cílů, a faktorů životního prostředí ve vztahu ke komunikaci a vedení.Kromě toho bude student získá znalosti o a dovednosti v používání metod a nástrojů, které jsou relevantní pro analýzu komunikace a vedení problémy v organizační i tržní kontexty. Důraz je kladen na pochopení integrované komunikace, vedení a lidské chování nezbytné pro řízení lidských zdrojů, zatímco plnění organizačních cílů.... [-]

Master Of Science (MSc) V Komunikaci Vědy (o Výzkumu)

University of Amsterdam
Campus forma 24 měsíců February 2018 Nizozemsko Amsterodam

Výzkum Mistr ve sdělení Věda je dvouletý program MSc vyvinutý pro motivované studenty, kteří hledají vynikající vzdělání ... [+]

Master of Science (MSc) v komunikační vědy (Výzkum)

Jazyk výuky: angličtina

Začíná v: duben, únor

Výzkum Mistr ve sdělení Věda je dvouletý program MSc vyvinutý pro motivované studenty, kteří hledají vynikající vzdělání v komunikaci vědy. Program kombinuje teoretické kurzy s důkladné školení v provádění výzkumu, a soustředí se na výrobu, použití a dopadu informačních a zprostředkované komunikace v informování, přesvědčování a zábavné publikum. Současná multimediální éra, ve které digitální technologie poskytují nejen nové komunikační prostředky (internet, mobilní telefony), ale také transformovat ty starší (tisk, vysílání), se formuje dnešní informační a komunikační procesy, aby ve zvýšené míře. To představuje zajímavé výzvy pro teorii a výzkum. Témata zahrnují:... [-]


Magistr V Korporátní Komunikace

Aalto University
Campus forma 2 let August 2017 Finsko Helsinki Espoo Pori Mikkeli + 2 více

Program Magisterský v korporátní komunikace je jedinečný ve své kombinaci mezinárodního obchodu, řízení a komunikaci. [+]

Program Magisterský v korporátní komunikace je jedinečný ve své kombinaci mezinárodního obchodu, řízení a komunikaci. V tomto, rychle se měnícím podnikatelském prostředí, výzvy splnit podniků a dalších organizací vyžaduje důkladné pochopení dynamiky médií a komunikace. Globalizovaný svět je složitější a méně předvídatelné než kdy předtím, a komunikace musí být strategicky řídit. Studie Zkušenosti Program korporátní komunikace (CC) Velitel je navržen tak, aby studentům důkladnou, trans-disciplinární chápání oblasti firemní komunikace a správu médií. Prohlíží program firemní komunikace jako podnikové funkce, a zároveň, jako sociální interakce. Během studií se nám zdůraznit dopad globalizovaném prostředí na komunikaci praxe, řízení a vedení. Na světovém měřítku, CC program je unikátní ve své kombinaci mezinárodního obchodu, řízení a komunikaci. Díky pečlivě navržen, učební plán výzkumu založený na, program poskytuje studentům s hlubokou znalostí strategickou roli komunikace a mediálního managementu v současných organizacích. CC Program nabízí profesionální a akademické kompetence v rámci těchto specifických oblastech, jako jsou vztahy s médii, komunikace zaměstnanců, vztahy s investory, vedení záležitostí, a změna a krizové komunikace. Zejména rozvíjí kompetence potřebné v oblasti řízení mezinárodních korporační komunikace, řízení vnějších a vnitřních vztahů zúčastněných stran a účast na firemní strategii práce. Ve všech samozřejmě práce a vzdělávacích aktivit problémových bázi cvičíme dovednosti potřebné pro různé multikulturních a vícejazyčných situacích. Program korporátní komunikace magisterský rekrutuje studenty z různých prostředí, ale je nutná zvuk obchodní znalosti získané v dřívějších studiích. Ceníme si rozmanitosti ve třídě, a vyzvat žadatele z celého světa, s dřívější vědecké odbornosti v rozmezí od např managementu a marketingu na komunikaci a... [-]