Komunikace programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Komunikace programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Komunikace

MSc v komunikaci poskytuje absolventům nástroje, které potřebují k vybudování kariéry kolem životně důležitých potřeb pro efektivní komunikaci v našem moderním světě. V každém odvětví po celém světě, budou moci získat něčí poselství je klíčem k úspěchu.

Pro zájemce o studium často dotaz, "Co je MSc v komunikaci?" To je míra absolventa-úrovni navržen tak, aby jednotlivcům schopnost být globální posly pro jejich organizaci pomocí digitálního tisku, a v-osoba komuniké. Po ukončení kurzu budou studenti adept na dosažení cílových skupin, manipulace komunikační problémy, a držet krok s konstantní nároky na aktuální informace.

S Master of Science v komunikaci dává absolventům výhodu v konkurenčním světě.Jedinci, kteří jsou ozbrojeni s nejvyšší úrovní způsobilosti a vzdělávání, budou ty, s největší pravděpodobností bude odměněn prestižní pozice a vyšší platy.

Náklady na vydělávat MSc v oboru komunikace se liší v závislosti na programu a zemi, ve které student žije. K dispozici jsou on-line, k pobytu, a low-k pobytu dostupné programy, které budou mít vliv na školné a poplatky. Zúčastněné žadatelé by měli kontaktovat konkrétní vzdělávací zařízení, aby zjistili, o registračních poplatků a školného ceny.

Po získání MSc v komunikaci, budou absolventi najít více kariérní příležitosti k dispozici. Například, tam jsou pozice v oblasti reklamy, obchodu, public relations, marketingu a médií. V rámci těchto kategorií, mnoho zajímavých míst čekají, jako je lobbista, desktop vydavatel, konzultant, spisovatel řeči a reklamní manažer.Díky této úrovni, mohou jednotlivci stát se odborníky v oblasti obchodních produktů a služeb, což se svět zdravější místa, nebo zachování pozitivní image pro své organizace.

Jedinci, kteří jsou připraveni vykonávat svůj sen vydělávat pokročilých komunikačních stupně by měl prohlédnout naše stránky najít program kurzu, který může pomoci splnit jejich cíle. Vzdělávání je nástrojem prosazování něčí kariéru a pomáhá jim žít více úspěšný život. Hledání programu dole a kontaktujte přímo vstup kanceláři školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář.

Čtěte více

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 12 měsíců March 2018 Itálie Řím

Přidejte se nejvíce International Business School v Evropě! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

EARLY BIRD: 10% sleva, pokud jste zapsali před 11. prosincem!

Datum zahájení: každý rok, v březnu a říjnu. Práce v politice nikdy nevyžadovala tolik odborných kompetencí, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politický-volební marketing - Strategie - Průzkum trhu pro politiku - Segmentace, cílení a polohování pro politiku - Politický-volební marketingový mix - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiku - Webová a sociální mediální kampaň politika - využívání Facebooku, Twitteru, LinkedIn a Google+ pro politickou komunikaci - politické blogování - e-mailové techniky Veřejná řeč - verbální a neverbální komunikace - efektivita zpětné vazby - aktivní poslech - kroky k efektivní veřejné prezentaci Politický tiskový úřad - politická žurnalistika - Kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledky monitorování. Organizace událostí - Výběr a představení nejvhodnější události za účelem dosažení cílů - Definice projektu - Definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - Propagace: online prostřednictvím sociálních médií a offline prostřednictvím tradičních médií - Praktická organizace akce. Volební systém a jeho specifičnost - systémy plurality - většinové systémy - proporcionální systémy - smíšené systémy vedení pro politiku - mezilidský vliv - styly vedení... [-]


Magistr V Komunikaci

Fort Hays State University Graduate School
Campus forma Denní studium Kombinované 30 - 33 hodin August 2018 Spojené státy americké Wichita + 1 více

Dvě možnosti absolventů jsou k dispozici v komunikaci, disertační práce a volba výzkumné zprávy možností.Studenti s nedostatečnou zázemí v oblasti komunikace, které jsou [+]

Master of Science v komunikaci

&nbsp

Dvě možnosti absolventů jsou k dispozici v komunikaci, disertační práce a volba výzkumné zprávy možností. Studenti s nedostatečnou pozadí v oblasti komunikace, jsou povinny přijmout vyrovnání bakalářského kurzu, který se nevztahuje k hodinách nezbytných k dokončení postgraduální studijní program.

&nbsp

Možnost práce Studenti absolvovat minimálně 30 hodin. Všechny práce uchazeči absolvovat 15-hodinový jádro v rámci studijního programu. Studenti jsou povinni napsat čtyřhodinovou souborná zkouška po ukončení jejich studia. Po ukončení práce se studenti ústně obhájit tezi, jejich postgraduální výboru.... [-]


MSc Ve Finanční Komunikaci

USI Università della Svizzera italiana
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2018 Švýcarsko Lugano

Master program finančního komunikaci nabízí studentům jedinečnou příležitost získat ucelený soubor kompetencí, včetně finanční, komunikativní a právních znalostí, silně a stále více vyžadované ve finančním sektoru. [+]

Master of Science ve finančním sdělení je nabízen společně Fakulty ekonomiky a Fakulty komunikačních věd. Tento prezenční studium program Università della Svizzera Italiana se koná v Lugano - Švýcarsko, obsahuje 120 ECTS rozloženo 4 semestry (Obvyklá doba trvání 2 roky) a je zcela nabízen v angličtině.

Master program finančního komunikace nabízí studentům jedinečnou příležitost získat ucelený soubor kompetencí, včetně finanční, komunikativní a právních znalostí, silně a stále více vyžadované ve finančním sektoru. Nedávná finanční krize vytvořila nové výzvy pro banky, obchodních společností a tržních subjektů, u nichž se očekává zvládnout, kromě pevné finanční zázemí, také silné schopnosti v komunikaci s klienty a investory a zralé povědomí o právním rámci, v němž finanční služby a produkty jsou podporovány a transakce jsou projednávány.... [-]


Magistr Vědy V Audiovizuálním Zpracování Signálu

Tampere University of Technology
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Finsko Tampere

Audiovizuální zpracování signálů zkoumá zpracování a interpretaci digitálních signálů a jejich informačních obsahů a zkoumá všechny druhy řečových, zvukových, obrazových a obrazových reprezentací, kompresí, zpracování a doručování. Metody se používají v oblasti médií a zábavy, telekomunikací, přístrojové techniky a automatizace. [+]

Audiovizuální zpracování signálu zkoumá zpracování a interpretaci digitálních signálů a jejich informačního obsahu a zkoumá všechny druhy řečových, zvukových, obrazových a obrazových reprezentací, kompresí, zpracování a doručování. Metody se používají v oblasti médií a zábavy, telekomunikací, přístrojové techniky a automatizace.

Vhodné prostředí pro studenty zpracování zvukových vizuálních signálů jsou předchozí studie v oblasti výpočetní techniky, elektrotechniky, řídicí techniky, matematiky nebo fyziky.

STUDIE

Zvládnutí v audiovizuálním zpracování signálu prohloubí teoretické a praktické dovednosti studentů pro analýzu signálů a navrhování metod a systémů zpracování signálů. Studie poskytují znalosti a dovednosti potřebné k výběru optimálních metod zpracování signálu při konfrontaci s novým problémem se zpracováním signálu. Cílem je naučit studenty navrhnout algoritmy a hardwarové a softwarové implementace systémů zpracování signálu.... [-]


Magistr V Komunikačních A Mediálních Technologií

Rochester Institute of Technology (RIT)
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2018 Spojené státy americké Rochester + 1 více

Stupeň v komunikačních a mediálních technologií připravuje absolventy na kariéru v obchodě, vzdělání, zábavy a vlády jako komunikační experti zabývající se vytváření zpráv a analýzu komunikačních potřeb a výsledků. [+]

Master of Science v komunikačních a mediálních technologiích

Komunikace a technologie pro tvorbu a šíření zpráv jsou v centru dramatické ekonomické, sociální a kulturní změny, které nastaly v důsledku technologického rozvoje a globální propojenosti. Master of Science v komunikačních a mediálních technologií (CMT) je interdisciplinární pokročilý studijní program kombinuje svobodných umění kurzů v komunikaci se samozřejmě práce v aplikovaném nebo profesionální program. Absolventi CMT bude adept na analýze komunikační problémy, vývoj řešení a vytváření zpráv v důsledku jejich společného vzdělávání v sociálních a humanitních věd a aplikované technologie.... [-]


Magistr V Mezinárodním Obchodním Jednání

IESEG School of Management Lille - Paris
Campus forma Denní studium 1 rok September 2018 Francie Paris

Připojte se k naší MSc v oboru Mezinárodní obchodní jednání: jednoroční program, zcela vyučován v anglickém jazyce na jedné z nejlepších obchodních škol ve Francii na naší akademické půdě v Paříži. [+]

IÉSEG je MSc v Mezinárodní obchodní jednání si klade za cíl vzdělávat účinné, univerzální a etické manažery, se silnými vyjednávací schopnosti pracovat v mezinárodním kontextu. Nabízí účastníkům příležitost pochopit všechny prvky procesu vyjednávání, a plně se zapojit do interdisciplinárním analýz jednání v globálním prostředí.

Účastníci se dozvěděli o jejich vlastní vyjednávání stylu a ovládat umění komunikace a relační dovednosti, které jsou jak klíčový význam pro konstruktivní jednání procesy. Oni také rozvíjet schopnost efektivně řídit změny, vytvářet kreativní řešení, a zapojit se rozdílných pohledů. Dále studenti získají znalosti o tom, jak použít tyto vyjednávací dovednosti na konkrétní mezinárodní obchodní kontextech, jako je řízení prodeje, lidských zdrojů a řešení sporů.... [-]


Magistr V Globální Komunikace

INSEEC London
Campus forma Denní studium August 2018 Spojené království Londýn

Otevřeno pro lidi z různých prostředí (např. marketingové, literatury, ekonomie, právo, jazyky ...), Mistr v globální komunikace nabízí i široký prostor pro vzdělávání a [+]

Master of Science v Global sdělení

&nbsp

Otevřeno pro lidi z různých oblastí (např. marketing, literatury, ekonomie, právo, jazyky ...), mistr v globální komunikace nabízí i široký prostor pro vzdělávání a možnost specializovat se v komunikaci. Třídy a projekty také dát studentům možnost zdokonalit své znalosti anglického jazyka ve třídě a v živé Londýně, reknowned jeho dynamiky a inovací v oblasti komunikace. Program připravuje studenty na mnoha strategických nebo operačních pozic agentur a firem.

&nbsp

&nbsp

Základní kurzy

&nbsp

Spotřebitelské Psychologie přesvědčování a strategie Řízení značky Psycho-sociologie, sémiotika a komunikace značky Semiology Marketingový výzkum a studie Kontrola řízení aplikované na marketing a komunikace Mezinárodní marketing Obchodní management a strategie Sponzoring & Patronát Buzz Marketing Krizové řízení a komunikace E-Reklama Press Relations & Public Relations Mediální plánování Metodika agentury doporučení Konstrukční strategie ... [-]

Magistr V Integrovaných Marketingových Komunikací

Roosevelt University
Campus forma Denní studium Kombinované September 2018 Spojené státy americké Chicago Schaumburg + 1 více

Program absolvent v integrované marketingové komunikace je určen pro studenty, kteří hledají kariéru, nebo se snaží rozvíjet svou kariéru s obchodníky. [+]

Integrovaná marketingová komunikace, MSIMC

Nabídka v: Chicago | SCHAUMBURG

Program absolvent v integrované marketingové komunikace je určen pro studenty, kteří hledají kariéru, nebo se snaží rozvíjet svou kariéru s obchodníky, reklamní agentury, přímého marketingu organizace, vztahy podniků veřejných a médií. Roosevelt IMC Program je nabízen jak v Chicagu a Schaumburg areálech.

Chicago kampus IMC Program. Tento program je navržen tak, aby studentům optimální flexibilitu při plánování tříd. Kompletní plán nabízí každý podzim a na jaře, včetně povinných předmětů a výběr zásad kurzů a obecných volitelných. Studenti si mohou vybrat, aby pokračovala v programu plný úvazek nebo na částečný úvazek, podle svých potřeb. Tento program přijímá nové studentské vstupné začít buď podzim nebo na jaře podmínek.... [-]


Magistr Marketing, Komunikace A Inženýrské Potravinářských Výrobků - Učí Francouzsky

École de Management de Normandie / Normandy Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2018 Francie Caen Rouen + 1 více

Tento program je vyučován ve francouzštině. [+]

Tento program je vyučován ve francouzštině.

Přečtěte si oficiální francouzské popis a platí se zde: MS Marketing, komunikace et des Produits Agroalimentaires INGENIERIE

[-]

MSc - Firemní Komunikace A řízení Změn

IAE Aix Graduate School of Management
Campus forma Denní studium 1 - 2 let September 2018 Francie Aix

Korporátní komunikace je vyvíjí; Zdůrazňuje radí manažerům, aby jejich zapojení do strategií a procesů navrhování a řízení v oblasti komunikace a změny [+]

MSc - Corporate Communication & Change Management

"Korporátní komunikace se vyvíjí, a Zdůrazňuje radí manažerům, aby jejich zapojení do strategií návrhu a řízení a proces komunikace a změny.

V této souvislosti je cílem tohoto MSc je doručit účastníkům obecného vzdělávání orientované na řízení a na mezinárodní úrovni; jeho zkreslení, mezi znalostmi a zkušenostmi a řízení, je upřednostňovat strategické umístění Communication Manager v podnikání. "

Kiane GOUDARZI & Marie MARIN, učební ředitelé

Cíl

Cílem tohoto programu je poskytovat odborné školení k řízení účastníky orientované a mezinárodně. Mezi odborných znalostí a řízení, se zaměřuje na:... [-]


Master's Programme in Software Engineering and Digital Transformation

Lappeenranta University of Technology
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Finsko Lappeenranta

[+]

Navrhněte, vyhodnoťte a přizpůsobujte softwarové procesy a nástroje pro vývoj softwaru tak, aby vyhovovaly potřebám pokročilého developerského projektu.

[-]

MSc Marketingové Komunikace

Birkbeck, University of London
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let October 2018 Spojené království Londýn + 1 více

[+]

Umístěný v School of Business, ekonomika a informatiky, Ústav managementu je mezinárodně uznávaným centrem excelence v oblasti výuky, výzkumu a poradenství v široké oblasti řízení. Naše Akademičtí pracovníci jsou aktivní vědci, stejně jako nadšení učitelů, a pravidelně zveřejňovat špičkových článků v předních světových časopisech.

Máme zvláštní výzkumné silné v oblasti mezinárodního obchodu a strategie, řízení inovací a podnikání, řízení lidských zdrojů, řízení podniků, sportovního managementu a marketingu, jakož i finanční řízení a účetnictví.

Nabízíme studenty všech věkových kategorií a pozadí možnost studovat buď na částečný úvazek nebo na plný úvazek na našem oddělení a získat mezinárodně uznávaný University of London kvalifikace.... [-]


Magisterský Studijní Program V Oblasti Digitálního Marketingu A Firemní Komunikace (DMCC)

Jyväskylä University School of Business and Economics
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Finsko Jyväskylä

Magisterský program na digitální marketing a korporátní komunikace v Jyväskylä University School of Business a ekonomiky (JSBE) vychovává odborníky digitálního marketingu a firemní komunikace pro potřeby obou neziskovém sektoru a soukromého sektoru. Spojíme nejdůležitější aspekty digitálního obchodu, marketingu a firemní komunikace s nejnovějšími akademického výzkumu prováděného v této oblasti. [+]

Studijní cíle

Každý marketing a odborník na komunikaci v dnešní době potřebuje znalosti o digitálním prostředí a kanály, které opravdu dopad na vybraných cílových skupin. Máte-li zájem rozvíjet své znalosti a dovednosti o kus dál, tento program je pro vás. Unikátní kombinace marketingu a firemní komunikace činí z tohoto programu průkopníkem na poli vzdělávání krajině.

Magisterský program v oblasti digitálního marketingu a podnikové komunikace na Jyväskylä University School of Business and Economics (JSBE) vzdělává profesionály digitálního marketingu a firemní komunikace pro potřeby neziskového sektoru i soukromého sektoru. Spojíme nejdůležitější aspekty digitálního obchodu, marketingu a firemní komunikace s nejnovějšími akademického výzkumu prováděného v této oblasti. Odstupňování z programu dává in-hluboké znalosti a dovednosti plánovat a provádět strategické a taktické činnosti v manažerských a odborných pozic v souvislosti s marketingu, prodeje a firemní komunikace v dnešní digitalizované společnosti.... [-]


MSc Marketingové Komunikace

Birmingham Business School, University of Birmingham
Campus forma Denní studium 1 rok August 2018 Spojené království Edgbaston

Naše MSc je určen pro absolventy a manažery prakticích již seznámí se základními koncepty uvádění na trh. V návaznosti na své stávající dovednosti, budete rozvíjet pokročilou znalost a porozumění integrované marketingové komunikace v rámci strategického marketingového kontextu a manažerského rámce. [+]

Vyspělých komunikačních praktici může dát společnostem silnou konkurenční výhodu, přičemž svou značku na světových trzích prostřednictvím dobře provedené reklamní kampaně, cílené komunikace a jasné, udržitelných strategií. Naše MSc je určen pro absolventy a manažery prakticích již seznámí se základními koncepty uvádění na trh. V návaznosti na své stávající dovednosti, budete rozvíjet pokročilou znalost a porozumění integrované marketingové komunikace v rámci strategického marketingového kontextu a manažerského rámce.

Uznávané touto Hospodářská a sociální rada pro výzkum (ESRC) a akreditované Chartered Institute of Marketing (CIM), tento program vás připraví na kariéru na vysoké úrovni v oblasti marketingové komunikace. Budete rozvíjet své kritické povědomí o současných strategických marketingových záležitostí, mají jasnou představu o úloze komunikace v oblasti marketingu, a zaujmout kritický přístup k plánování, vytváření, správě a vyhodnocování komunikačních kampaní, který zahrnuje tradiční i nová média.... [-]


Magistr V Integrovaného Marketingu A Komunikace (MS-IMC)

Golden Gate University
Campus nebo Online Denní studium Kombinované September 2018 Spojené státy americké San Francisco USA Online + 1 více

Absolventka program určený k přípravě studentů na univerzální kariéru v marketingových komunikací, které poskytují expozici do hloubky do různých sdělovacích prostředcích. Golden Gate University Master of Science v programu integrovaný marketing poskytuje studentům dovednosti potřebné pro vyniknout v business-to-business a business-to-consumer marketing. Program rozpozná mnoho způsobů, jak lidé konzumují média a zdůrazňuje, jak musí obchodníci brát holistický přístup k kombinuje tradiční média (například tisk, outdoor a televize) s digitálními médii (včetně internetových grafických reklam, sociálních médií a search engine marketing). [+]

Master of Science v integrovaném marketingu a komunikaci (MS-IMC)

Absolventka program určený k přípravě studentů na univerzální kariéru v marketingových komunikací, které poskytují expozici do hloubky do různých sdělovacích prostředcích.

Golden Gate University Master of Science v programu integrovaný marketing poskytuje studentům dovednosti potřebné pro vyniknout v business-to-business a business-to-consumer marketing. Program rozpozná mnoho způsobů, jak lidé konzumují média a zdůrazňuje, jak musí obchodníci brát holistický přístup k kombinuje tradiční média (například tisk, outdoor a televize) s digitálními médii (včetně internetových grafických reklam, sociálních médií a search engine marketing). Stupeň poskytuje studentům znalosti k vytvoření a spuštění marketingové strategie, které zahrnují celou řadu taktik k propagaci výrobků, služeb a myšlenek napříč průmyslem a cílových trhů.... [-]