Food and Beverage Studies Francie - Food and Beverage Studies programy Francie Food and Beverage Studies

Food and Beverage Studies Francie - Food and Beverage Studies programy Francie Food and Beverage Studies

Food and Beverage Studies

Master of Science nebo MSc, je akademický titul udělený k těm, kteří skutečně dokončit asi čtyři roky intenzivního studia na dané téma. Mnoho kurzů MSc nabízí kombinaci učebny a osnov založených na výzkumu.

Francie je v současné době patří mezi 20 zemí s nejlepšími výsledky z hlediska ekonomiky kvůli jejich vynikající výsledky orientované vysokoškolské vzdělávání. Většina kurzů na vysokých školách jsou nabízeny ve francouzském jazyce. Francie má 60 veřejných a 100 soukromých vysokých škol.

Food and Beverage Studies Francie - Vezměte si MSc Francie. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Čtěte více

MSc řízení vína

Burgundy School of Business
Campus forma Denní studium 2 semestry September 2019 Francie Dijon

Tento roční program je zaměřen na studenty, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti řízení vín, ale mají málo nebo žádnou předchozí zkušenost s vinařským průmyslem. [+]

Cíle

Tento roční program je zaměřen na studenty, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti řízení vín, ale mají málo nebo žádnou předchozí zkušenost s vinařským průmyslem.

MSc kombinuje výukové moduly související s průmyslem v oblasti správy, financí, prodeje, logistiky a právních otázek s enologií, ochutnávkou vína a vinařskou turistikou s cílem poskytnout studentům znalosti potřebné pro prodej jedinečného produktu jako víno.

Jako absolvent tohoto programu získáte globální znalosti o tomto jedinečném průmyslu, který vám umožní uplatnit se s důvěrou v manažerské pozice ve všech jeho odvětvích.

Vychází z impozantní mezinárodní sítě řečníků, profesionálů a akademických pracovníků s důkladnou znalostí odvětví vína. Kurz má kombinovaný teoretický a praktický přístup.... [-]


Magistr vědy v oblasti marketingu vína a řízení

INSEEC Bordeaux
Campus forma Denní studium September 2018 Francie Bordeaux

Tento MSc vítá jak studenti z různorodého prostředí (absolventi vysokých škol nebo manažerských škol) a odborníci z vinařského průmyslu. Se silnou mezinárodní orientací tohle [+]

Master of Science v marketingu vína a řízení

Tento MSc vítá jak studenti z různorodého prostředí (absolventi vysokých škol nebo manažerských škol) a odborníci z vinařského průmyslu. Se silným mezinárodním zaměřením se tento program snaží vybavit naše studenty obchodními a technickými dovednostmi, aby mohli pracovat jako vysoce kvalifikovaní pracovníci ve vinařství. Pevně ​​založený v profesionálním světě, MSc umožní studentům zvládnout potřebné metody a nástroje řízení. Následují typy pozic, které budou absolvováni absolvováni: regionální manažer exportu, produktový manažer, nákupní manažer, marketingový manažer, manažer komunikace, manažer vinařské firmy ...... [-]


Magistr a MBA v potravinářském a agrárním managementu

Audencia Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2018 Francie Nantes

1-ROČNÍ DOUBLE STUPNĚ V RŮSTU [+]

1-ROČNÍ DOUBLE STUPNĚ V RŮSTU

S narůstajícím dopadem globalizace a pokročilejších technologií jsou potravinářské, zemědělské a zemědělské podniky ve stavu expanze a vývoje. Jako dvě z předních světových zemí v oblasti zemědělství, Francie a Brazílie jsou připraveny hrát zásadní roli v budoucnosti potravinářského průmyslu.

V programu Master of Science v potravinářském a agrárním managementu (FAM) se naučíte vynikat ve všech aspektech řízení potravin a agrobyznysu, prozkoumat nejnovější trendy v oblasti designu, zahrnout do vaší práce návrhové myšlení a techniky a sdílet co nejlépe praktiky z celého světa.

KLÍČOVÁ INFORMACE... [-]

MSc mezinárodní ročník: vinné révy, vína a terroir management

ESA Ecole Superieur d'Agriculture
Campus forma Denní studium 4 měsíců September 2018 Francie Angers

MSc "Mezinárodní Vintage": révu, vína a Terroir řízení je naučit studenty, aby se odborníci specializující se na vína a jejich povědomí o evropském rozměru produkce vína, a poskytnout jim znalosti techniky ... [+]

nejvzdálenější regiony, a jejich povědomí o evropském rozměru produkce vína, a poskytnout jim znalosti techniky, techniky, ekonomiky, organizace, strategie, marketing, a spotřebitel přístup. Připravit studenty na cross-kulturní přístup: cizího jazyka, programy, které nabízí v různých zemích a přednášek pedagogů a odborníků z různých národností.

&nbsp

&nbsp

Osnovy

&nbsp

7 modulů ve 3 různých zemí, 2 cizí jazyky kromě mateřského jazyka, integrované enologie (procesu vinifikace, environmentální omezení, experimentování plán, senzorická analýza), víno ekonomie a marketingu, znalost vína terroir (charakterizace terroir, víno "typicity" , hodnocení kvality), vinařství a životního prostředí, samozřejmě i na vědecký přístup (bibliografie, statistiky, pro učiva management). Studijní cesty ve třech zemích. Odborného projektu ve společnosti. ... [-]