Filtry
Kombinované studium Obchodní podnikání Massachusetts - Obchodní podnikání Obchodní podnikání programy Massachusetts, Massachusetts
11 Výsledky v Obchodní podnikání, Massachusetts
Babson's Master of Science v managementu v podnikatelském vedení (MSEL) je základním kamenem úspěšné kariéry v řízení podniků. Po celou dobu devítiměsíčního programu spoluprac ... +
Gruzínský Tech Online Master of Science v Analytics (OMS Analytics) je multidisciplinární titul ve spolupráci s College of Engineering společnosti Georgia Tech, College of Com ... +
V příštích několika letech bude vytvořeno více než 2 miliony nových pracovních míst pro analýzu dat, což zvýší příležitosti k zaměstnání o neuvěřitelných 45 procent. Bentley M ... +
Získejte stipendium v hodnotě až $ 10000
Osnovy pro Master of Science v Quality Systems Management studijní program může být dokončena během jednoho roku (tři semestry, dvanáct kurzy, 36 kreditů) a je dodáván výhradn ... +
Studenti ve studiu WPI v oboru inovace se zkušenostmi uživatelů (IUX) se naučí vytvářet, navrhnout, hodnotit, vylepšovat a vytvářet inovativní produkty a služby, které pomáhaj ... +
Program Isenberg MSBA může být dokončen za pouhý rok a bez ohledu na vaši profesní dráhu vám MSBA poskytne základní obchodní dovednosti pro změnu trajektorie vaší budoucnosti. ... +
Master of Science in Cannabis Science and Commerce na American International College je určen pro studenty, kteří se zajímají o kariéru v konopném průmyslu, a poskytuje jim po ... +
Pokud hledáte úspěšnou kariéru v aplikované umělé inteligenci a strojovém učení v oborech farmaceutika / zdravotnictví, finance, lidské zdroje a podnikání, program Master of P ... +
Vliv velkých dat na obchodní rozhodování je větší než kdy jindy. Také poptávka po kvalifikovaných překladatelích, kteří dokážou převést analytiku na kritické poznatky, které v ... +
V dobách nejistoty vědí podnikatelští vůdci, jak ovlivnit, jednat a inovovat. Postarejte se o svou kariéru a budoucnost s Babson's Master in Advanced Entrepreneurial Leadershi ... +
Rozvoj a marketing nových produktů a služeb vyžaduje, aby dnešní důvtipní odborníci rozpoznali příležitosti, vytvořili a prováděli řešení a rozvíjeli vedení a mezilidské doved ... +