Dálkové Biologie Spojené státy americké - Biologie programy Spojené státy americké Biologie

Biologie

Master of Science nebo v magisterském studijním programu v oblasti vědy je akademický titul dodáno univerzit v mnoha zemích. Master of Science je populární volbou poté, co dokončil bakalářský titul.

Biologické & Life Sciences pokrývá všechny aspekty studia živých organismů, od pochopení gen řízení ekosystémů. Můžete studovat: Anatomické vědy, zvířat, rostlin a environmentální vědy, molekulární a buněčná biologie, fyziologie a.

Zatímco kurzy distančního vzdělávání mají data splatnosti, které musí být splněny, je báječný dohoda o shodě o tom, kdy můžete provádět úkoly při studiu na dálku. S on-line, mohl opustíte diskusní skupinu podle potřeby vrátit se do práce a pak se připojit po práci v případě potřeby. Kurzy distančního vzdělávání může být v libovolném místě, máte přístup k Internetu. Můžete dokonce absolvovat kurzy z internetového salonku v každém hotelu na celém světě, pokud budete potřebovat dovolenou.

USA zůstává světově nejpopulárnější destinací pro zahraniční studenty. Univerzity v USA dominují světového žebříčku a země nabízí také širokou škálu zajímavých studijních míst. State University systémy jsou částečně dotovány státními vládami, a může mít mnoho kampusy šíří po celém státě, se stovkami tisíc studentů.

Dálkové MSc Spojené státy americké - Udělejte si on-line MSc Spojené státy americké. Všechny Dálkové MSc program a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Mistři vědy v udržitelných potravinářských systémech (msfs)

Green Mountain College
Online forma September 2019 Spojené státy americké Poultney

Online Masters of Science v udržitelných potravinářských systémech Green Mountain College je prvním dištančním vzdělávacím programem svého druhu v zemi, který nabízí hluboké interdisciplinární porozumění udržitelné zemědělské produkci. [+]

V dnešním světě složitých potravin a zemědělských systémů potřebujeme vůdce s hlubokými znalostmi ekonomických, ekologických a sociálních sil řídících potravinové systémy.

Náš program Master of Science v udržitelných potravinářských systémech vás připraví na interdisciplinární znalosti interdisciplinární úrovně o udržitelné zemědělské produkci a hluboké znalosti ekonomických, ekologických a společenských sil, které pohánějí potravinářské systémy.... [-]

Magistr ve výživě

Adelphi University
Online forma Kombinované September 2019 Spojené státy americké Garden City

Online Master of Science v oblasti výživy nabízí Adelphi University College of Nursing a veřejné zdraví vám poskytuje vědecké poznatky a vzdělávací pověření, které potřebujete k efektivní podpoře zdraví, předcházení nemocem a posunout svou kariéru. [+]

Využijte vaši vášeň pro zdraví a wellness, abyste využili možnosti kariéry v rostoucím oboru.

Abychom vám pomohli maximalizovat své investice do vzdělávání, nabízíme zjednodušený učební plán zaměřený na kompetence, které odrážejí nejnovější výzkum v oblasti výživy a jsou v souladu s aktuálními odbornými příležitostmi.

Naše rychlé, flexibilní, 100% on-line MS v programu Nutrition vám pomůže vyvážit všechny vaše závazky a rychle vás připraví na rozmanité příležitosti v rozšiřující se oblasti.... [-]

Magistr v zemědělském vzdělávání

Texas Tech University Worldwide eLearning
Online forma Denní studium Kombinované 36 hodin January 2019 Spojené státy americké USA Online + 1 více

Pedagogové, zaměstnanci státních a federálních agentur, zástupci pobočky a zaměstnanci soukromých firem: Vysoká škola zemědělských věd a přírodních zdrojů společnosti Texas Tech University nabízí online magisterský studijní program v oblasti zemědělské výchovy, který vám poskytne dovednosti potřebné k tomu, pozice. [+]

Master of Science v zemědělském vzdělávání

Master of Science v zemědělském vzdělávání je určen k přípravě absolventů pro výuku, výzkum, rozšíření, vedení a administrativní pozice ve veřejném a soukromém sektoru. Program je podobný magisterskému vzdělání na magisterském stupni zemědělského vzdělání. Studenti v magisterském programu se zaměřují na jádro kurzů zemědělského vzdělávání spolu s důrazem na navrhování vzdělávacích / výcvikových programů, zvyšování profesionální prezentace, rozvoje vedení, metod výuky / výcviku a mezilidské komunikace.... [-]

Magistr v rostlinné a půdní vědě

Texas Tech University Worldwide eLearning

Věda o rostlinách a půdě zahrnuje studium rostlinné genetiky, chovu, biotechnologie, molekulární biologie, fyziologie, biochemie, regulace plevele a řízení plodin, které se aplikují na efektivní a ekonomickou produkci polních plodin. [+]

Master of Science v rostlinné a půdní vědě

Věda o rostlinách a půdě zahrnuje studium rostlinné genetiky, chovu, biotechnologie, molekulární biologie, fyziologie, biochemie, regulace plevele a řízení plodin, které se aplikují na efektivní a ekonomickou produkci polních plodin. Online Texas Master of Science v rostlinné a půdní vědě umožňuje studentům studovat, jak používat a řídit aplikaci biologických, chemických a fyzikálních věd s ohledem na přírodní a lidské prostředí.

přehled programu36 kreditních hodin minimum, non-diplomový programKurz je dokončen online.Vyšetření požadované během absolvování semestru.Předpoklad: bakalářský titulStudenti nejsou povinni přihlásit se v určitém počtu kurzů každý semestr, takže doba dokončení se liší podle jednotlivců. Dozvíte se více o rozdílu mezi studentem na částečný a plný úvazek.Semestrální kurzy se přizpůsobují akademickému kalendáři Texaské technické univerzity. Noví studenti se mohou zapsat na začátku každého ze čtyř semestrů po celý rok.Specializované oblasti zahrnují:Věda o plodináchOchrana plodinVěda o půděVlákna a biopolymeryProces aplikace... [-]

Magistr v zahradnictví

Texas Tech University Worldwide eLearning

V rámci tohoto programu se studenti zaměří na výzvy a praktiky genetiky a chovu, šíření, biotechnologie, výroby, správy, manipulace a skladování, marketingu a využití okrasných rostlin jak v interiérech, tak v exteriérech. [+]

Master of Science v zahradnictví

V rámci tohoto programu se studenti zaměří na výzvy a praktiky genetiky a chovu, šíření, biotechnologie, výroby, správy, manipulace a skladování, marketingu a využití okrasných rostlin jak v interiérech, tak v exteriérech. Texas Tech University je online Master of Science v zahradnictví poskytuje studentům s vzdělávacími zkušenostmi, které potřebují k vynikání jak v práci a kariéře.

přehled programu36 kreditních hodin minimální, možnost práce je k dispoziciKurz je dokončen online.Předpoklad: bakalářský titulStudenti nejsou povinni přihlásit se v určitém počtu kurzů každý semestr, takže doba dokončení se liší podle jednotlivců.Semestrální kurzy se přizpůsobují akademickému kalendáři Texaské technické univerzity. Noví studenti se mohou zapsat na začátku každého ze čtyř semestrů po celý rok.Proces aplikace... [-]

Ms bioinformatika

NYU Tandon Online
Online forma September 2019 Spojené státy americké New York

Staly nepostradatelnou součástí učení, jak řešit biotechnologických a farmaceutických problémy, s využitím genomických dat a nástroje pro příští generace s naší inovativní on-line Master of Science v bioinformatiky. [+]

Bioinformatika Online

Rychle rostoucí znalost molekulární biologie buňky vedlo k bioinformatiky, nové disciplíny, který transformuje tradiční biologii do informační vědy. The School of Engineering Master of Science v programu Bioinformatika připravuje studenty pro správu a studium dat z exploze informací z oblasti přírodních věd.

Program splňuje požadavky průmyslu pro profesionály se solidními základy v genomika, proteomika, Perl a BioPerl, R a Bioconductor, MySQL, sekvence a analýzy dráhy, stejně jako řada genom informatických nástrojů a algoritmů, jako je výbuch.... [-]

MS v biotechnologii

Duquesne University
Online forma Denní studium Kombinované 2 let October 2018 Spojené státy americké Pittsburgh + 1 více

Master of Science v biotechnologiích je určen k doplnění technické vzdělání v přírodních vědách s expozicí na průmyslový výzkum a vývoj, spojený s etikou. Tento program je určen k posílení a zlepšení vědecké a laboratorní dovednosti studentovi, a zároveň poskytuje základy podnikání, projektů a vedení skupiny. [+]

MS v biotechnologii

Tradiční programy MS slouží k přípravě studentů na kariéru v akademickém výzkumu. Nicméně, dovednosti potřebné v malých i velkých biomedicínských odvětví vyžadují znalosti v moderních laboratorních metod, stejně jako pochopení průmyslovém prostředí a proces vývoje výrobku.

Master of Science v biotechnologii je navržen tak, aby doplnit technické vzdělání v přírodních vědách s expozicí průmyslového výzkumu a vývoje, spolu s etikou. Tento program je určen k posílení a zlepšení vědecké a laboratorní dovednosti studentovi, a zároveň poskytuje základy podnikání, projektů a vedení skupiny.

Duquesne Rozdíl... [-]

Magistr v regulačních vědách

Johns Hopkins University, Advanced Academic Programs
Online forma Kombinované 1 - 5 let September 2019 Spojené státy americké Washington

Univerzita Johna Hopkinsa v programu Regulační věda poskytuje studentům, kteří sledují kariéru v oblasti regulační vědy, se specializovaným studijním oborem, který zdůrazňuje pokročilá témata v procesech schvalování regulace pro globální a domácí biotechnologické produkty. Studenti se mohou specializovat na aspekt regulatorní vědy podle svého výběru prostřednictvím tří volitelných kurzů, včetně široké škály pokročilých kurzů regulace. [+]

Univerzita MS Johns Hopkins v programu Regulační věda poskytuje studentům, kteří sledují kariéru v oblasti regulačních věd, se specializovaným studijním oborem, který zdůrazňuje pokročilá témata v procesech schvalování regulace pro globální a domácí biotechnologické produkty. Studenti se mohou specializovat na aspekt regulatorní vědy podle svého výběru prostřednictvím tří volitelných kurzů, včetně široké škály pokročilých kurzů regulace. Tím, že poskytuje studentům silný základ v regulační vědě a praktické úvod do současné dobré výrobní, laboratorní a klinické praxe, stejně jako vývoj produktů, program nabízí absolventům jedinečnou výuku pro specializované pracovní místa v oblasti regulace vědy ve federální, akademické a nastavení průmyslové práce.... [-]

Magistr v Bioinformatice

Johns Hopkins University, Advanced Academic Programs

Johns Hopkins MS v programu Bioinformatika vás ponoří do témat a aplikovaných metod výpočetního modelování, molekulární biologie, systémové biologie, strukturní biologie, proteomiky, genomové sekvence a genomové analýzy, microarray a microarray analýzy. Vychází z silných stránek biotechnologie a inženýrství Johns Hopkins, program vytváří přísné učební osnovy bioinformatiky, které spojují obory informatiky, biologických věd a bioinformatiky. [+]

Jako absolvent MS v Bioinformatice budete mít vzdělávací nadaci pro interpretaci složitých biologických informací, provádět analýzu sekvenčních dat pomocí sofistikovaného bioinformatického softwaru a programového softwaru v případě potřeby. Stupeň zahrnuje nejen teoretické aspekty oboru, ale i praktickou stránku bioinformatiky. A vyučují je členové fakulty Hopkins, kteří aktivně vyvíjejí tyto vzrušující nové technologie.

Navržen pro práci dospělých, program nabízí kurzy online a onsite. Můžete dokonce dokončit titul úplně online.

Studenti musí absolvovat celou akademickou práci v magisterském nebo certifikačním programu do pěti let.... [-]

Magistr v nařízení o bezpečnosti potravin

Johns Hopkins University, Advanced Academic Programs

Master of Science v regulaci bezpečnosti potravin je navržen tak, aby poskytoval studentům pochopení právní a regulační složitosti výroby potravin, označování a distribuce. Program bude poskytovat studentům znalosti potřebné pro společnosti a organizace, které vyrábějí, zpracovávají, distribuují nebo prodávají potraviny a nápoje a současně dodržují federální a státní regulační předpisy pro výrobu, distribuci a komercializaci potravinářských výrobků. [+]

Po dokončení Master of Science v nařízení o bezpečnosti potravin budou studenti:

Prokázat zvládnutí technických a kritických myšlenek v předpisech a stanovách o regulaci bezpečnosti potravinNavrhněte, vyvíjejte a provádějte regulační návrhy týkající se bezpečnosti potravinAnalyzovat a vyhodnocovat regulační předpisy, předpisy, pokyny a podání týkající se bezpečnosti potravin.... [-]

Magistr v biotechnologii

Johns Hopkins University, Advanced Academic Programs

Johns Hopkins je světovým lídrem v oblasti biologického výzkumu a globálního biotechnologického průmyslu. Vyzýváme studenty s přísným, multidisciplinárním učebním plánem, který je připravuje, aby pokročili ve své kariéře a usilovali o akademické ambice v oblasti biotechnologie. [+]

Johns Hopkins MS v biotechnologii nabízí komplexní zkoumání základních věd, aplikované vědy a laboratorní vědy s průmyslovým zaměřením. Program vám dává pevný základ v biochemii, molekulární biologii, buněčné biologii, genomice a proteomii.

Naše učební osnovy vás připraví na zapojení do výzkumu, vedení laboratorních týmů, rozhodování o vývoji a plánování, vytváření a aplikace výzkumných postupů pro velké projekty a vedení rozhodování o marketingu.

Mnoho studentů má rád flexibilitu obecného vzdělání; umožňuje jim přizpůsobit kurzy tak, aby splňovaly své individuální kariéry.

Program nabízí také pět různých koncentrací:... [-]

Magistr v individualizované genomice a zdraví

Johns Hopkins University, Advanced Academic Programs

Online Master of Science v individualizované genomice a zdraví v Johns Hopkins Pokročilé akademické programy budou vybavit studenty s teoretickými znalostmi a multi-disciplinární dovednosti k uspokojení požadavků akademické, výzkumné a průmyslové sektory této vznikající oblasti. Tento program s 10 kurzy nabízí komplexní učební plán, který zahrnuje bioinformatiku, biologii, regulační vědu, politiku a etiku. [+]

Online Master of Science v individualizované genomice a zdraví u pokročilých akademických programů Johns Hopkins poskytne studentům teoretické znalosti a multidisciplinární dovednosti, které splní požadavky akademického, výzkumného a průmyslového sektoru této vznikající oblasti. Tento program s 10 kurzy nabízí komplexní učební plán, který zahrnuje bioinformatiku, biologii, regulační vědu, politiku a etiku.

Studenti si mohou vybrat z pěti koncentrací:

Laboratorní diagnostikaGenomikaRegulační vědaPolitikaVšeobecné

Požadavky na přijetí

4-letý bakalářský titul z regionálně akreditované vysoké školy nebo univerzity v oboru vědy o živé přírodě nebo strojírenství s následujícími předpoklady:Organic Chemistry nebo 410.302 Bio-Organic ChemistryBiochemistry nebo 410.601 BiochemistryPokročilá buněčná biologie I nebo 410 603 Advanced Cell Biology IMolecular Biology nebo 410,602 Molecular BiologyBiostatistika nebo 410.645 biostatistikaŽadatelé, kteří absolvovali bakalářské studium v ​​zemi mimo Spojené státy, jsou povinni poskytnout hodnocení pověření a kurzy TOEFL, pokud angličtina není jejich prvním jazykemMinimální průměrný bodový bod 3,0 na stupnici 4.0Dokončená aplikaceProhlášení o účeluŽivotopisOficiální přepisy... [-]