Biologie Turecko - Biologie programy Turecko Biologie

Biologie

MSc, nebo Master of Science, je akademický rozdíl propůjčený na ty, kteří skutečně dokončit předem sadu ročníkové práce v tom, co je často disciplína věda-založený. MSc často zlepšuje pracovní příležitosti, stejně jako vydělávat potenciál.

Při studiu biologických & Life Sciences, se studenti učí různé vlastnosti přírodních věd. V závislosti na oblasti zaměření mohou studenti studovat lidské tělo, rostlinné biologii, nebo zvířecí vědy, aby pomohla s reálných problémů.

Vysoké školy v Turecku, poskytovat buď dva nebo čtyři roky vzdělávání vysokoškolské studium, zatímco magisterské programy trvat minimálně dva roky. Tam je asi 820 vysokoškolskými institucemi v Turecku, včetně 76 univerzit s celkovou zahraničních studentů více než 1 milion. Kvalita vzdělávání na tureckých univerzitách značně liší, některé poskytující vzdělání a zařízení na stejné úrovni s mezinárodně uznávanými škol.

Biologie Turecko - Vezměte si MSc Turecko. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

MSC Ve Výpočetní Biologie A Bioinformatiky

Kadir Has University
Campus forma Denní studium September 2018 Turecko Istanbul

Biologie, biotechnologie a biologii byly rychle rozvíjí od roku 2000. Zpracovávat údaje získané, je nutná výpočetní techniky v důsledku nadměrného množství dat. Většina z posledních technik používaných v DNA, RNA a výzkum založený proteinu je podporován bioinformatiky a výpočetní techniky. [+]

Biologie, biotechnologie a biologii byly rychle rozvíjí od roku 2000. Zpracovávat údaje získané, je nutná výpočetní techniky v důsledku nadměrného množství dat. Většina z posledních technik používaných v DNA, RNA a výzkum založený proteinu je podporován bioinformatiky a výpočetní techniky. Počítač věda nabízí novou éru biologických vědách. Například stavební blok z buňky, proteiny jsou modelovány ve 3D pomocí počítače; to umožňuje rychlou a účinnou identifikaci molekulárních interakcí a přenosu signálu. Podobně, mutace v genetické sekvence mohou být detekovány poměrně rychle s použitím výpočetní techniky. Vzhledem k tomu, že nedávné pokroky ve výpočetní biologii snížily náklady a urychlil výzkum procesů, včetně vývoje léků, studie in silico jsou velmi žádané v průmyslu. Tyto studie pomohou léčebné metody, které budou nakonec použity pro léčbu a zvyšují kvalitu života.... [-]

MSc V Středomořském Lesnictví A řízení Přírodních Zdrojů (MEDfOR)

University of Lisbon
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Turecko Trabzon

MEDfOR je dvouletý program Master Course, který odpovídá na výzvu k koordinovanému přístupu v celém středomořském území a rozvíjí spolehlivé informace a nástroje - založené na vědecké vědě a multidisciplinárním přístupu za účelem zlepšení středomořského lesního hospodářství a řízení přírodních zdrojů a tvorby politik. [+]

O společnosti MEDfORMEDFOR - STŘEDOMOŘSKÉ LESNÍCTVO A ŘÍZENÍ PŘÍRODNÍCH ZDROJŮ

MEDfOR je dvouletý mezinárodní program mezinárodního magisterského studia zaměřený na integrující téma udržitelnosti ve středomořských lesích a lesích, které pokrývají více než 9% území země Středomoří. MEDfOR řeší témata, která jsou specifická pro středomořské lesnictví a vyžadují zvláštní pozornost, například:

· Les jako jedinečné světové dědictví,

· Správa a ochrana lesů a

· Úloha lesního hospodářství ve prospěch středomořských společenství.

MEDfOR je dvouletý mezinárodní program mezinárodního magisterského studia se zaměřením na integrující téma udržitelnosti ve středomořských lesích a lesích, které pokrývají více než 9% půdní oblasti Středozemního moře, zaměřené na témata, která jsou specifická pro středomořské lesnictví a která vyžadují zvláštní pozornost, jako je: les jako jedinečné světové dědictví, lesní hospodářství a ochrana a lesnictví v blahu středomořských komunit.... [-]