Biologie Slovensko - Biologie programy Slovensko Biologie

Biologie

Při studiu biologických & Life Sciences, se studenti učí různé vlastnosti přírodních věd. V závislosti na oblasti zaměření mohou studenti studovat lidské tělo, rostlinné biologii, nebo zvířecí vědy, aby pomohla s reálných problémů.

Slovenská republika je vnitrozemský stát ve střední Evropě. To má populaci více než pět milionů lidí. Hlavními důvody k návštěvě Slovenska jsou jeho přírodní krásy, živé historie a skvělé příležitosti pro relaxaci. Slováci jsou přátelští a mírumilovní lidé žijící ve svobodném demokratickém státě. Comenius Univerzity je nejstarší existující Slovenské technické univerzity v Bratislavě.

Biologie Slovensko - Vezměte si MSc Slovensko. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Magistr V Biologii: Koncentrace V Zoologie A Fyziologie živočichů

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Slovensko Košice

Absolvent bude schopen samostatně řešit problémy výzkumu v biologii a biologických aplikacích. On nebo ona bude mít znalosti a zkušenosti v metodách výzkumu živých systémů na různých úrovních organizace (molekula, cela, organismus, populace a ekosystému). [+]

Absolventi budou znalosti v základních biologických disciplín (genetika, molekulární biologie, rostlinné a živočišné fyziologie, cytologie, imunologie, mikrobiologie, etiologie, botaniky, zoologie, biologie člověka, ekologie atd.) Kromě toho budou mít znalosti z různých oborů chemie a víceoborových věd, jako je biofyziky, biochemie a bioinformatiky. Dále budou mít hluboké teoretické znalosti v širokém spektru fyziologie a zoologie disciplín. Absolventi si osvojí metodiku a experimentální postupy při jeho hlavní, který on nebo ona může uplatnit buď v budoucím zaměstnání nebo ve 3. stupni vyššího vzdělávání, tedy Ph.D. program. Absolventi budou moci zapojit do výuky biologie disciplin na vysokoškolské úrovni. ... [-]

Magistr V Biologii: Koncentrace V Genetice A Molekulární Biologii

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Slovensko Košice

Absolvent bude schopen samostatně řešit problémy výzkumu v biologii a biologických aplikacích. On nebo ona bude mít znalosti a zkušenosti v metodách výzkumu živých systémů na různých úrovních organizace (molekula, cela, organismus, populace a ekosystému). Absolventi budou schopni pomáhat při vyučování biologie disciplin na vysokoškolské úrovni. Absolventi budou znalosti v základních biologických disciplín (genetika, molekulární biologie, rostlinné a živočišné fyziologie, cytologie, imunologie, mikrobiologie, etiologie, botaniky, zoologie, biologie člověka, ekologie atd), v několika disciplínách chemie a multidisciplinární věd.

Absolventi mají vynikající šance být úspěšný v širokém rozsahu zaměstnání na základě výzkumných institucí se zaměřením na biologii a chemii polí (Slovenské akademie věd, vysokých škol, zdravotnictví, lesnictví a zemědělství, potravinářství, agentury na ochranu životního prostředí). Předpokládá se, že většina absolventů bude pokračovat ve 3. stupni vyššího vzdělávání, tedy Ph.D. Program, v jednom z biologie studijních pro- gramy v institucích doma nebo v zahraničí.... [-]