Filter
Master of Science
Rusko Study type: Všechny Pace: Všechny

Biologie Rusko - Biologie programy Rusko Biologie

MSc, nebo Master of Science, je mezinárodně uznávaný akademický titul, který ukazuje, odbornost a znalosti daného tématu nebo pole. Většina programů MSc trvat asi čtyři roky do konce, po kterém někteří připojit k pracovní síle, zatímco jiní pokračovat ve třídě.

Při studiu biologických & Life Sciences, se studenti učí různé vlastnosti přírodních věd. V závislosti na oblasti zaměření mohou studenti studovat lidské tělo, rostlinné biologii, nebo zvířecí vědy, aby pomohla s reálných problémů.

Rusko, nebo také oficiálně známá jako Ruská federace, je země v severní Eurasii. Vzdělávání v Rusku je poskytována převážně státem, a je regulována ministerstvem školství a vědy. V Rusku, to trvá asi 70% tréninkového času na kontaktní výuky s učitelem, zbytek 30% zátěže věnována nezávislé studie materiálu.

Biologie Rusko - Vezměte si MSc Rusko. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Čtěte více Méně
Other options within this field of study:

2 Results in Biologie, Rusko

ITMO University, St. Petersburg

Program poskytuje znalosti z fyziky, technologie a aplikace nových organických fotonické materiály. Nové fotonické prvky pro laser, bio-technologie a optické komunikace j ... [+]

Molekulární nano a biofotonika

Cíl programu: Program poskytuje znalosti z fyziky, technologie a aplikace nových organických fotonické materiály. Nové fotonické prvky pro laser, bio-technologie a optické komunikace jsou studovány. Jsou považovány za moderní problémy polymerních nanokompozitních materiálů.

Jazyk: Angličtina

Program je zaměřen: žadatelům s příslušným bakalářský titul, mluví plynně anglicky a plánování budoucí kariéru v high-tech mezinárodní společnosti, a to jak v Rusku, tak v zahraničí.

Výsledky: Studium v ​​nové a rychle se rozvíjející oblasti nano-, bio-materiály, fotonické integrované usnadňuje soustředit se na trhu práce. Absolventi tohoto programu mohou pracovat ve výzkumných ústavech a laboratořích, inovativní výroba, obchod týkající se high-tech výrobků. Jedinečný zážitek ze studia v zahraničí nabízí skvělé příležitosti k seberealizaci.... [-]

Rusko Saint Petersburg
September 2019
2 let
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
The Skolkovo Institute of Science and Technology (Skoltech)

Přehled

Biotechnologie a bioinformatika patří mezi nejživější a rychle se vyvíjející oblasti moderní vědy. Zapojte se do programu Skoltech Life Sciences a stane se vyhledávaným profesionálem, který dokáže překonat výzvy v biomedicíně, genetice, léčivých přípravcích a dalších oblastech. Budete urychlovat vědecký pokrok, rozšiřovat základní výzkum, představovat nadcházející technologie.

Režimy a doba trvání: 2 roky (na plný úvazek)Poplatky za školné: žádné školné pro ty, kteří úspěšně absolvovali výběrJazyk angličtinaVzdělání