Biologie Rakousko - Biologie programy Rakousko Biologie

Biologie

MSc, nebo Master of Science, je jedním ze dvou nejpopulárnějších bakalářských označení. Mezinárodně uznávaná je MSc obvykle uděluje zhruba po čtyřech letech přísného studia v čem je obvykle pole věda-založený.

Rakousko bude vystavovat studenty s různými této země 's "vynikající " kultury. Rakousko je vynikající volbou studium v ​​zahraničí pro studenty se zájmem v německém jazyce.

Biologie Rakousko - Vezměte si MSc Rakousko. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

MSc z biotechnologie

Graz University of Technology (TU Graz)
Campus forma Denní studium 4 semestry October 2018 Rakousko Graz

Prostřednictvím interdisciplinárního magisterského programu NAWI v Grazu Biotechnologie poskytují mezinárodně uznávaní instruktoři znalosti o technologických procesech vyskytujících se v biosystémech ao vývoji a využití biotechnologických aplikací a metod. [+]

Prostřednictvím interdisciplinárního magisterského programu NAWI v Grazu Biotechnologie poskytují mezinárodně uznávaní instruktoři znalosti o technologických procesech vyskytujících se v biosystémech ao vývoji a využití biotechnologických aplikací a metod. Klíčovými oblastmi jsou molekulární biotechnologie, biokatalýza a technologie pro životní prostředí, potraviny, enzymy a bioprocesy. Studenti mají přístup k vynikajícím vybavením laboratoří a moderní infrastruktuře.

ObsahNaučíte se pracovní a analytické metody používané v oblastech mikrobiologie, molekulární biologie, biochemie a genů, enzymů a fermentační technologie.Vy nezávisle provádíte špičkové vědecké a technologické experimenty.Vyhodnotíte výsledky experimentů, identifikujete problémy a navrhujete řešení.Naučíte se rozvíjet nové strategie tím, že zvážíte a vyhodnotíte aktuální výsledky výzkumu.Používáte moderní informační technologie v bioinformatice.Pracujete v týmu a prezentujete výsledky.Jádrové oblastiMolekulární biotechnologie a bioinformatikaTechnologie BioprocessEnvironmentální a potravinářská biotechnologieSpecializované předměty... [-]

MSc v oboru inženýrství biorafinaci

Graz University of Technology (TU Graz)
Campus forma Denní studium 4 semestry October 2018 Rakousko Graz

Biologické zdroje jsou klíčovým prvkem pro udržitelný ekonomický systém v Evropě. Chcete-li použít biologických zdrojů ekonomicky a ekologicky udržitelné, vypracovat, plánovat a realizovat biorafinaci inženýrů inovativní technické výrobky a postupy. [+]

V Master programu „biorafinaci inženýrství“ na TU Graz se dostanete všechny tyto potřebné znalosti z různých technických oblastí, z procesního inženýrství chemie a biotechnologie pro energetické technologie a ekologických technologií. Zaměřit na inovace, úzké vazby na praxi a mezinárodní aktivity studentů jsou ve středu.

obsahZískají technické znalosti a dovednosti navrhování a provoz technických zařízení pro využití biogenních zdrojů.Naučíte se rozvíjet průmyslové procesy a optimalizovat.Hodnotí technické, logistické a ekonomických problémů vyplývajících z používání biogenních surovin podél celého hodnotového řetězce.Naučíte se chápat problémy v průmyslové a vědecké komunity formulovat a rozvíjet řešení a dárek.Hodnotíte regionálních, ekonomických, sociálních a environmentálních podmínek v souvislosti s bio-ekonomice.Naučí se identifikovat trendy v bio-založené průmyslu.Učí vědecké a analytické metody pro hodnocení a charakterizace biogenních zdrojů.Tím se automaticky provádět vysoce kvalitní výzkum a strukturované.Budete absolvovat stáže výzkum orientovaný na vysokých školách či průmyslovými partnery.mezinárodní aktivity... [-]