Biologie Norsko - Biologie programy Norsko Biologie

Biologie

MSc, nebo Master of Science, je jedním ze dvou nejpopulárnějších bakalářských označení. Mezinárodně uznávaná je MSc obvykle uděluje zhruba po čtyřech letech přísného studia v čem je obvykle pole věda-založený.

Norsko, oficiálně Norské království, je skandinávská unitární konstituční monarchie, jejíž území zahrnuje západní část Skandinávského poloostrova, Jan Mayen, souostroví Svalbard Arctic a subantarctic Bouvetův ostrov. Vysokoškolské vzdělání v Norsku je nabízena celá řada sedmi univerzit.

Biologie Norsko - Vezměte si MSc Norsko. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Magistr v námořní biotechnologii

UIT The Arctic University of Norway
Campus forma Denní studium 2 let January 2019 Norsko Tromsø

Cílem je vzdělávat kandidáty na biotechnologické dovednosti obecně, a tím je kvalifikovat pro kariéru v řadě organizací, včetně těch, které se zaměřují na inovace, komerční rozvoj a tvorbu hodnot mořských zdrojů v procesech a průmyslu. [+]

Jsme znepokojeni tím, že využijeme výhodu, kterou požíváme jako národ v podobě přístupu k obrovským mořským zdrojům. Většina organismů, které tvoří mořskou biologickou rozmanitost, je stále málo zkoumána. Tyto biologické zdroje mohou být zdrojem unikátních biomolekul (enzymy, sekundární metabolity, bílkoviny / peptidy, mořské tuky a sacharidy) as nimi související genetické kódy.

Dobré vztahy s biotechnologickým průmyslem jsou využívány k přizpůsobení výuky a zajišťují, že je relevantní pro komerční rozvoj a inovace. Mnoho nově založených podniků v regionu má svůj původ v biotechnologické komunitě v Tromsru a odvětví se rozšiřuje. Program vám poskytne hodně vyhledávané zkušenosti.... [-]

MSc v oboru biochemie

University of Stavanger
Campus forma Denní studium 2 let January 2019 Norsko Stavanger

University of Stavanger nabízí inženýrského titulu v Biological Chemistry. Jedná se o dvouletý program, který navazuje na bakalářský titul v Biological Chemistry, molekulární biologie nebo jeho ekvivalentu. [+]

MSc v oboru Biological Chemistry University of Stavanger nabízí inženýrského titulu v Biological Chemistry. Jedná se o dvouletý program, který navazuje na bakalářský titul v Biological Chemistry, molekulární biologie nebo jeho ekvivalentu. Studijní program se skládá z 120 kreditních bodů (ECTS) celkem, během 2 let. Během prvního roku se studenti navštěvovat kurzy v biofyzikální chemie, bioinformatiky a praktických kurzů v molekulární biologii. Volitelné předměty jsou vybrány z kurzů v environmentální vědy, potravinářské vědy, chemie, či výpočetní biologie. Výuka často probíhá v menších skupinách, kde je kladen důraz na profesionální dialog. Podstatnou vlastností této diplomové 's program je devítiměsíční výzkumný projekt (diplomová práce), kde se studenti připojit k jedné z několika výzkumných skupin pracujících v čele buněčné biologie, botaniky, biomedicínské vědy, bioinformatika a výpočetní biologie. Diplomová práce, která je pod vedením, je odevzdat na konci 4. semestru. Popis témat na internetu, poskytuje informace týkající se: ... [-]

MSc in Animal Breeding and Genetics

[+]

.

Lhůty pro podání žádostí pro norské, severské, občanské země EU / EHP a Švýcarsko:

1.června [-]

MSc v akvakultuře

Campus forma 2 let January 2019 Norsko As

Nabízíme kurzy chovu ryb, výživu ryb a plánování a projektování akvakulturních rostlin a získáte znalosti a znalosti o tom, jak tyto složky / faktory ovlivňují efektivitu výroby a ovlivňují ekonomický výnos. [+]

Na co můžete tuto kvalifikaci použít? Manažer v odvětví chovu ryb, kontrola kvality, vládní nebo extenzní pozice, vývoj nových druhů akvakultury, řízení chovatelských programů, prodej nebo správa. Magisterský titul je také odrazovým můstkem pro akademickou kariéru. Co se naučíte?

Program vám poskytuje širokou a interdisciplinární sílu a specializaci na předměty dle vašeho výběru. Nabízíme kurzy chovu ryb, výživu ryb a plánování a projektování akvakulturních rostlin a získáte znalosti a znalosti o tom, jak tyto složky / faktory ovlivňují efektivitu výroby a ovlivňují ekonomický výnos.

O

Studie začíná úvodními kurzy fyziologie, zdravotní péče a kvality vody, předtím, než jsou pokryty základy genetiky a chovu, rybí výživa, praktické a teoretické aspekty výroby ryb a technologie. Cílem studie je poskytnout studentům široké praktické a teoretické znalosti v různých oborech, předtím, než dokončí svou diplomovou práci v rámci zaměření oblasti, která může být vybrána z chovu ryb, výživy ryb, výrobní technologie nebo jiné oblasti zájmu, např. vody nebo kvality výrobku. Projekt diplomové práce je obvykle trvat jeden rok a nabízí velkou flexibilitu z hlediska typu projektu a umístění.... [-]

MSc in Plant Science

[+]

Na co můžete tuto kvalifikaci použít?

Ochrana rostlin se zaměřením na: • Biologie rostlinných škůdců, chorob a plevelů • Metody a strategie ochrany rostlin před škodlivými organismy a snižování konkurence plevelů