Biologie v Evropa - Biologie Biologie programy v Evropa

Biologie

Master of Science nebo MSc je postgraduální studium typicky v oblasti vědy a společenské vědy. MSc může být průběh bázi, založené na výzkumu, nebo směs těchto dvou.

Existuje více než čtyři tisíce vysokoškolské organizace v Evropě, od předních výzkumných institucí do malých, učení zaměřených vysokých škol. Evropa sama o sobě není tolik liší od ostatních kontinentů, sahající od polárního kruhu až po pobřeží Afriky.

Biologie v Evropa - Udělejte si Biologie v Evropa. Získejte všechny program Biologie a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

MSc in Animal Breeding and Genetics

Norwegian University of Life Sciences NMBU
Campus forma Denní studium 2 let August 2019 Norsko As

[+]

.

Lhůty pro podání žádostí pro norské, severské, občanské země EU / EHP a Švýcarsko:

1.června [-]

MSc v biobancích a komplexní správa dat

Université Côte d’Azur (UCA)
Campus forma Denní studium 2 let September 2019 Francie Nice

MSc v oboru "Biobanky a komplexní správa dat" otevírá okamžité kariérní příležitosti v řadě odvětví, jako jsou průmyslová laboratoř lidského zdraví, farmaceutických a biotechnologických a zemědělského průmyslu. [+]

Titul: Master of Science (MSc)FI (počáteční školení) / FC (výkonný výcvik) / FP (pokračování školení)Doba trvání: 2 rokyMísto: Nice Campus Pasteur / Sophia AntipolisJazyk angličtina

Biobanka je úložiště biologických materiálů, které shromažďuje, zpracovává, ukládá a distribuuje biospekmy na podporu vědeckého výzkumu. Hlavním cílem tohoto MSc je získat znalosti, zkušenosti a praktické dovednosti, které budou kvalifikovat absolventy pracovat v multidisciplinární oblasti biobanking (lidé, zvířata, rostliny a jiné živé organismy) a komplexní správu dat.... [-]

Magistr "udržitelné bioprocesu"

Furtwangen University
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2019 Německo Villingen-Schwenningen

Otázky udržitelnosti musí a vyhraje v obchodním imperativem - využívání obnovitelných zdrojů, obnovitelné zdroje energie, nebo náhradních materiálů a pomocných látek na zdroje náročné. Inteligentní projekty v této oblasti představují obrovský potenciál pro inovace. [+]

Přes vysoký společenský význam, který je připisován biohospodářství v Evropě existuje jen málo studií, které nesou tento význam konzistentní prohlášení.

7 dobrých důvodů pro studium Bioprocesů technologie, biotechnologie a udržitelnost - tři otázky budoucnosti ve studijním programu Již realizovat zajímavé projekty pro bio-ekonomice spolu se společnostmi a výzkumnými pracovníky ve studii více než 20 let zkušeností v oblasti biotechnologie a technologických procesů na univerzitě Furtwangen těžit ze současné praxe, relevantní pro výzkum a vývoj posílení řízení projektu a vůdčí schopnosti prohloubit strojírenství nebo přírodních věd cílenou PhD po Magisterské programy, nebo jít přímo do obchodu požadavky na přijetí ... [-]

Magistr v udržitelné zemědělství a zajišťování potravin

Royal Agricultural University
Campus forma Denní studium 12 měsíců February 2019 Spojené království Cirencester

Tento kurz kombinuje principy trvale udržitelného rozvoje s zkoumání různých systémů výroby potravin v souvislosti s poskytováním bezpečné dodávky pro splnění neustále se měnící požadavky na rostoucí světové populace se. To poskytuje příležitost pro absolventy a odborníky v jiných disciplínách režírovat svou kariéru směrem k zemědělství a zásobování potravinami. [+]

Hlavním cílem kurzu je, aby vám umožní získat odborné znalosti, schopnosti, dovednosti a postoje nezbytné pro efektivní a eticky přispět ke strategické rozhodování, vytváření mínění a provozní řízení pro udržitelný rozvoj zemědělských a potravinářských systémů dodávek.

Kdo je kurz určen? Každý, kdo se obává, že naše systémy výroby potravin nebude vhodná pro daný účel do poloviny tohoto století! To je ideální kurz pro ty, kteří hledají kariéru ve výrobě, politiky a trvale udržitelného rozvoje se zaměřením na potraviny nebo zdrojů spotřeby v zemědělství. Měli byste mít vysokoškolské vzdělání v oboru příbuzném předmětu nebo zájem o práci v jedné z klíčových témat. Tento kurz přitahuje studenty z celé věkové skupiny a širokou škálu prostředí a je zvláště vhodná pro více dospělých studentů, kteří jsou presmerováním své kariéry. Budou vypracovány následující témata: Využití zdrojů Země pro produkci potravin a globální a místní důsledky lidského rozvoje.... [-]

Magistr vědy v bioorganické chemii a toxikologii znečišťujících látek

University of Hradec Králové, Faculty of Science
Campus forma Denní studium September 2019 Česká republika Hradec Kralove

Magisterský studijní obor Bioorganická chemie a toxikologie polutantů je určen pro studenty, kteří mají zájem o širší studiu biologicky aktivních chemických sloučenin. Tato studie navazuje na vysokoškolských kursů chemie a toxikologie a analýza škodlivin. [+]

Magisterský studijní obor Bioorganická chemie a toxikologie polutantů je určen pro studenty, kteří mají zájem o širší studiu biologicky aktivních chemických sloučenin. Tato studie vychází z vysokoškolských studijních oborů chemie a toxikologie a analýzy znečišťujících látek. Studie je rozdělena do dvou paralelních ostření -Bioorganic chemie, toxikologie znečišťujících látek. Oba zaměření mají společný základ ve formě povinných předmětů a liší se v povinných volitelných předmětech, resp. Volitelných předmětech. V rámci požadovaných předmětů, je hlavní důraz je zaměřen na získání poznatků o strukturální, fyzikálně-chemické, analytické, molekulární biologie, biochemické a toxikologických hledisek biologicky aktivních látek. Zaměření bioorganické chemie se soustředí na povinné volitelné předměty struktury sloučenin v metodách silico , analytických metodách a biochemických metodách. Volitelné předměty jsou zaměřeny na chemické, biologické a toxikologické otázky. Studium je zakončeno státní zkouškou v bioorganické chemie, analytické chemie, biochemie a obhajobou diplomové práce. Zaměření toxikologických znečišťujících látek je zaměřeno na povinné volitelné předměty v oblasti analytické chemie, biochemie a toxikologie. Volitelné předměty jsou zaměřeny na chemické, biologické a toxikologické otázky. Studium je zakončeno státní zkouškou v bioorganické chemie, analytické chemie, toxikologie a obhajobou diplomové práce.... [-]

Magisterský studijní program v oblasti digitálního zdraví a biologických věd: Bioinformatika

University of Turku
Campus forma Denní studium 2 let August 2019 Finsko Turku

Magisterský studijní program v oblasti digitálních zdravotních a biologických věd nabízí rozsáhlé školení v oblasti moderních biologických věd a digitálního zdravotnictví. [+]

masters.utu.fi

EXTENSIVE CROSS-DISCIPLINARY TRAINING PRO BUDOUCÍ ODBORNÍKY!

Magisterský studijní program v oblasti digitálních zdravotních a biologických věd nabízí rozsáhlý výcvik od interakcí molekulární úrovně s jednotlivci a společností. Bioinformatika je jednou ze čtyř programů, které program nabízí. Jiné stopy v programu jsou Health Technology, Medical Analytics a Health Internet of of Things a Molecular Systems Biology.

Studenti, kteří absolvovali tento interdisciplinární program, získali vědecké a analytické dovednosti, odborné znalosti v současných teoriích a nejnovějších technologiích a praktické dovednosti včetně týmové práce, vedení a mezilidských dovedností v mezinárodním prostředí. Získané metodologické dovednosti a pokročilé znalosti umožňují studentům pokračovat ve své profesní dráze v akademické a průmyslové sféře.... [-]

Master in Food Science and Technology

University of Parma
Campus forma Denní studium 2 let October 2019 Itálie Parma

Tento studijní obor je určen pro přirozené pokračování studia absolventů v Food Science and Technology, Catering Věda a Gastronomické Science, Ale to může být zajímavé i pro absolventy jiných vědecko-technických oblastech chemie, biologie a inženýrství, má v držení příslušného vzdělávacího programu. [+]

Oficiální Popis programu

Na konci kurzu budou absolventi druhý cyklus v potravinářské vědy a technologie získali tyto znalosti a dovednosti: - pevný základ znalostí v těchto oblastech matematiky, fyziky, informatiky, chemie a biologie vztahujících se k aplikované aspekty potravinářský sektor; - Dobrá znalost vědecké metody, které potřebuje k jednoduché a praktické znalosti při řešení mnoha technických a organizačních problémů potravinářského odvětví; - Schopnost optimalizovat výrobní, uchovávání a distribučních procesů a řízení průmyslových projektů výzkumu a vývoje; - Schopnost řídit a podporovat kvalitu a bezpečnost potravin v souladu s předpisy o bezpečnosti a ochraně životního prostředí dělnické; - Schopnost provádět efektivně komplexní dozor a řízení činnosti v zemědělsko-potravinářském odvětví; - Vysoká úroveň odborných znalostí při sledování organoleptické, hygienické a nutriční kvalitu potravin, a to i za použití inovativních metod; - Pokročilé dovednosti v řízení a organizaci firem, zemědělsko-potravinářských dodavatelských řetězců a poradenských firem a služeb s nimi spojených; - Schopnost komunikovat, pracovat v rámci multidisciplinární skupiny a ukázat dobrý úsudek a to jak na technické a ekonomické úrovni a na člověka a etické jeden; - Znalost alespoň jednoho jazyka Evropské unie než v italštině, angličtině, obvykle v konkrétní oblasti odborných znalostí a výměnu obecných a odborných informací. K dosažení těchto cílů programu druhého cyklu oboru potravinářské vědy a technologie zahrnuje:... [-]

MSc v oboru koňské vědy

Myerscough College
Campus forma 1 rok August 2019 Spojené království Lancashire

MSc Equine Science rozvíjí systematické porozumění a kritické povědomí o aktuálních otázkách v popředí vědy koní. Zvyšování znalostí studenta o technikách vztahujících se na výzkum a stipendium v ​​oblasti koní vede kurz k podpoře originální aplikace znalostí pro řešení složitých otázek. [+]

O kurzu

Kurz je dodáván v univerzitním středisku Myerscough a je udělen univerzitou v Central Lancashire.

Tento MSc Equine Science, udělený University of Central Lancashire, uznává multidisciplinární přístup subjektů. Cílem kurzu je rozšířit stávající odborné znalosti studenta na celou řadu dovedností a znalostí potřebných pro informování a vedoucí vývoj v průmyslu. MSc bude podporovat diskusi a kritické hodnocení průmyslových postupů a výzkumu v této oblasti. Kurz umožní studentům uvažovat o aktuálních problémech a rozvíjet dovednosti pro řešení problémů, které podporují originalitu myšlení.... [-]

Magister v zemědělské vědě

ISA Lille - Graduate School of Agriculture and Bioengineering
Campus forma Denní studium 2 let September 2019 Francie Lille

Master of Science a Inženýrství, major v zemědělské vědy Zemědělské vědy hlavní se zaměřuje na uspokojení současných a budoucích potřeb společností, veřejných orgánů a výzkumných laboratoří tím, že vyškolení budoucích manažerů a vědců, kteří využívají francouzské a evropské odborné znalosti v oblasti: bydlení dobytka, výživy a produkce; modelování, ochrana a řízení plodin; inteligentní zemědělství a nové technologie. [+]

Master of Science a Inženýrství, hlavní v zemědělské vědě

Cílem zemědělské vědy je uspokojit současné i budoucí potřeby firem, veřejných orgánů a výzkumných laboratoří školením budoucích manažerů a vědců využívajících francouzské a evropské odborné znalosti v oblasti:

bydlení živočichů, výživy a produkce modelování, ochrana a řízení plodin inteligentní zemědělství a nové technologie Cíle kurzu

Zaprvé, základním cílem tohoto programu je mít obecný přehled zemědělské vědy. Kurzy se pohybují od teorie potravinářského řetězce a řízení plodin až po živočišnou a rostlinnou výrobu. Přestože je tento obecný přístup vyučen technickými a vědeckými aspekty, je také důležité zahrnout do ekonomických, sociologických a etických aspektů pochopit pojem udržitelnosti v zemědělství.... [-]

MSC v oblasti inovací se zdravou výživou řízení

Maastricht University, Campus Venlo
Campus forma Denní studium 2 let September 2019 Nizozemsko Venlo

Master in Health Food Innovation Management připravuje studenty k pochopení procesu inovace v potravinářském a nápojovém průmyslu, se zvláštním zaměřením na zlepšení zdraví spotřebitelů a zdravé stravovací chování. [+]

MSc Innovation Management Health Food

&nbsp

Master in Health Food Innovation Management připravuje studenty k pochopení procesu inovace v potravinářském a nápojovém průmyslu, se zvláštním zaměřením na zlepšení zdraví spotřebitelů a zdravé stravovací chování. Prostřednictvím multidisciplinární učení, budou studenti připraveni pomoci při využití aspekty zdravotní vědy na zvuk nového produktu a marketingové koncepty.

Program bude nabízen v Maastrichtské univerzity umístění satelitní ve Venlo, pod vedením fakulty Zdraví, medicína a vědy o živé přírodě.

Master in Health Food Innovation Managemen t je dvouletý, prezenční program vyučován v anglickém jazyce.... [-]

MSc v chování zvířat

Manchester Metropolitan University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2019 Spojené království Manchester + 1 více

MSc v chování zvířat se zabývá interakcí prostředí, zkušeností a fyziologie ve vývoji a dynamice chování. Existuje uplatněný prvek, pokud jde o to, jak lze principy chování zvířat aplikovat na praktické problémy, jako je dobré životní podmínky zvířat a ochrana. [+]

Přehled

MSc v chování zvířat se zabývá interakcí prostředí, zkušeností a fyziologie ve vývoji a dynamice chování. Existuje uplatněný prvek, pokud jde o to, jak lze principy chování zvířat aplikovat na praktické problémy, jako je dobré životní podmínky zvířat a ochrana. Studenti mohou získat zkušenosti z laboratorních studií (bezobratlých) a terénní práce. Program je vybaven silným číselným a výzkumně orientovaným přístupem. K dispozici je řada volitelných jednotek, včetně Zoo Conservation Biology, která se koná v Chester Zoo. V Polsku nebo v Tanzánii existuje také povinné obytné hřiště.

MSc je dokončen výzkumem založeným projektem, který může být prováděn v zámoří nebo ve Velké Británii. Existují také možnosti pracovat v rámci výzkumných projektů Manchester Met v Tanzánii, Keňě, na Filipínách, na Mauriciu a na Madeiře.... [-]

Master marketing, komunikace a inženýrství potravin - učil ve francouzštině

École de Management de Normandie / Normandy Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2019 Francie Caen Rouen + 1 více

Tento program je vyučován ve francouzštině. [+]

Tento program je vyučován ve francouzštině.

Přečtěte si oficiální francouzský popis a použijte zde: MS Marketing, Komunikace a Ingéniéra des Produits Agroalimentaires

[-]

Bezpečnost potravin a inženýrství kvality, msc

University Of Debrecen
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2019 Maďarsko Debrecen

MSc v bezpečnosti a kvalitě potravin je navržen tak, aby rozvíjel své vysokoškolské znalosti a zlepšil to prostřednictvím aplikace a výzkumu. [+]

Oblast potravinářské vědy je široká a program odráží tuto rozmanitost s důrazem na kvalifikaci surovin, technologii zpracování, analýzu kvality a zajištění kvality. Během svého pobytu na Debrecínské univerzitě, jako postgraduální studentka bezpečnosti a kvality potravin, budete mít osobního akademického učitele, který vás provede studiem a splní vaše individuální cíle a zájmy. Nabízíme Vám letní terénní praxi 4 týdny. Obory studia: Organická a biochemická, Bezpečnost a kvalita potravin, Technologie zpracování potravin, Ekonomie, Fyzikální, chemická a mikrobiologická analýza, Laboratorní praxe

[-]

Master of Bioinformatika (Leuven)

KU Leuven: Faculty of Bioscience Engineering
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2019 Belgie Leuven + 1 více

Bioinformatici se vyznačují schopností formulovat biologicky relevantní otázky, navrhnout a implementovat vhodné řešení řízením a analýzou vysoce výkonných molekulárně biologických a sekvenčních dat a interpretovat získané výsledky. [+]

Co je vlastně Master of Bioinformatika?

Program

Tento interdisciplinární dvouletý program se zaměřuje na získání:

základní poznatky v různých oborech oboru bioinformatiky, včetně statistiky, molekulární biologie a informatiky;odborné znalosti v oblasti bioinformatiky;programovací dovednosti;inženýrské dovednosti.

Program 120 kreditů se skládá z balíčku přeorientování (jeden semestr), společného balíčku (dva semestry) a práce.... [-]