Biologie v Evropa - Biologie Biologie programy v Evropa

Biologie

MSc, nebo Master of Science, je akademický rozdíl propůjčený na ty, kteří skutečně dokončit předem sadu ročníkové práce v tom, co je často disciplína věda-založený. MSc často zlepšuje pracovní příležitosti, stejně jako vydělávat potenciál.

Evropa je šestým největším kontinentem a zahrnuje 47 zemí a nejrůznějších závislostí, ostrovy a území. To je ohraničené na Středozemní moře na jih, v Asii na východě a Atlantským oceánem na západ.

Biologie v Evropa - Udělejte si Biologie v Evropa. Získejte všechny program Biologie a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Master of Science (Technology) in Biomedical Engineering

University of Oulu
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Finsko Oulu

[+]

. biomedicínských signálů a zpracování obrazu [-]

Magistr V Oblasti Biotechnologie (udělený Northumbria University, UK)

Management Development Institute of Singapore (MDIS)
Campus forma Denní studium 12 měsíců August 2017 Singapur Singapore

Biotechnologie je jednou z nejrychleji se rozvíjejících oblastí v rámci aplikovaných věd, s aplikací z diagnostiku a léčbu zdravotních problémů, až po zvýšení produkce potravin. Vzhledem k možnému dopadu na lidské životy, význam biotechnologie je v současné době velmi vysoké veřejném i vědecké agendy ... [+]

Biotechnologie je jednou z nejrychleji se rozvíjejících oblastí v rámci aplikovaných věd, s aplikací z diagnostiku a léčbu zdravotních problémů, až po zvýšení produkce potravin. Vzhledem k možnému vlivu na lidský život, význam biotechnologie je v současné době ve veřejném i vědeckém programu velmi vysoká. Hlavním cílem kurzu bude na molekulární biotechnologie. Molekulární biologie, (molekulární) Genetika a bioinformatika tvoří "páteř" biotechnologie, a různé aspekty těchto funkcí v počtu modulů. Důkladné pochopení vztahu mezi DNA, RNA a bílkovin je klíčový. Budete studovat genové exprese a bílkovin výroby a čištění a aplikace z nich v různých biotechnologických oborech. Kromě rozvíjení odborné způsobilosti a dovedností předmět bázi, budete zvažovat mnoho globálních problémů spojených s nedávnými biotechnologických zálohy. Tento kurz vám umožní přístup k oboru, který bude mít zásadní vliv na budoucnost vědy. Je speciálně navržen tak, aby rozšířit své znalosti a poznatky v oblasti vědy se opírá biotechnologické principy. Kromě toho, že vám pomůže aplikovat znalosti a dovednosti při řešení konkrétních problémů biotechnologické v oblasti lékařské, průmyslové, mikrobiálních a rostlinných biotechnologií. Kurz posílí pracovní příležitosti v biotechnologických odvětvích, což vám umožní plně využít možností, které vyplyne z rozšíření této oblasti a / nebo připravit se na další akademický výzkum. Metody hodnocení jsou Moduly budou posouzeny prostřednictvím kombinace kurzu a zkoušek v závislosti na cílech jednotlivých modulu. Kariéra Opporturnities Pracovní příležitosti ve specializovaných oblastech, zahrnují: farmaceutický průmysl Zdravotnické laboratoře Výzkum a vývoj Veterinární Industry zemědělský průmysl biomedicínské inženýrství Potravinářský a nápojový průmysl Výroba zboží a výrobní bioinformatika vzdělávací instituce Modul Popisy Absolvent Věda Metody... [-]

MSC V Oblasti Inovací Se Zdravou Výživou řízení

Maastricht University, Faculty of Health, Medicine & Life Sciences
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Nizozemsko Maastrichtská

Master in Health Food Innovation Management připravuje studenty k pochopení procesu inovace v potravinářském a nápojovém průmyslu, se zvláštním zaměřením na zlepšení zdraví spotřebitelů a zdravé stravovací chování. [+]

MSc Innovation Management Health Food

Master in Health Food Innovation Management připravuje studenty k pochopení procesu inovace v potravinářském a nápojovém průmyslu, se zvláštním zaměřením na zlepšení zdraví spotřebitelů a zdravé stravovací chování. Prostřednictvím multidisciplinární učení, budou studenti připraveni pomoci při využití aspekty zdravotní vědy na zvuk nového produktu a marketingové koncepty.

Program bude nabízen v Maastrichtské univerzity umístění satelitní ve Venlo, pod vedením fakulty Zdraví, medicína a vědy o živé přírodě.

Master in Health Food Innovation Managemen t je dvouletý, prezenční program vyučován v anglickém jazyce.... [-]

Master's Degree Programme in Drug Discovery and Development

University of Turku
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Finsko Turku

[+]

. [-]

MSc V Oboru Organická Syntéza / Medicinální Chemie

Linköping University
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Linköping

Magisterský studijní program Organická syntéza / medicinální chemie si klade za cíl poskytnout studentům poznatky o navrhování, syntéza a vyhodnocení nízkomolekulárních biologicky aktivních organických látek. [+]

. Magisterský studijní program Organická syntéza / medicinální chemie si klade za cíl poskytnout studentům poznatky o navrhování, syntéza a vyhodnocení nízkomolekulárních biologicky aktivních organických látek. Program nabízí pokročilé znalosti v organické syntéze a farmaceuticky účinných látek, a znalosti medicinální chemie. Biologicky aktivní látky s nízkou molekulovou hmotností, představují těžiště výzkumu life-science. Znalost molekulárních struktur a jejich vlastnosti má zásadní význam pro naše chápání rozsáhlé vědecké oblasti, z farmaceuticky účinných sloučenin na organické elektroniky a jejich začlenění do diagnostických nástrojů, jako jsou biosenzory. popis programu Magisterský studijní program Organická syntéza / medicinální chemie si klade za cíl poskytnout studentům poznatky o navrhování, syntéza a vyhodnocení nízkomolekulárních biologicky aktivních organických látek. Program nabízí pokročilé znalosti v organické syntéze a farmaceuticky účinných látek, a znalosti medicinální chemie. Biologicky aktivní látky s nízkou molekulovou hmotností, představují těžiště výzkumu life-science. Znalost molekulárních struktur a jejich vlastnosti má zásadní význam pro naše chápání rozsáhlé vědecké oblasti, z farmaceuticky účinných sloučenin na organické elektroniky a jejich začlenění do diagnostických nástrojů, jako jsou biosenzory. Hlavním cílem programu je pochopení organické syntézy vztahujících se k biologicky aktivních látek. Program začíná kurzy organické chemie a organické syntézy, budova ze základních pojmů na pokročilé úrovni, následuje úvod do farmaceutické chemii a farmaceutické technologii. Pokrývá také proteinové chemie a biomolekul design, který rozšíří znalosti studentů v oblasti bio-organické chemie. Program se dochází k závěru, s projektem práce, a to buď ve výzkumné skupiny nebo v průmyslu. Naše výzkumná zařízení jsou dobře vybaveny všemi potřebnými analytických / diagnostických nástrojů nalezených v průmyslových... [-]

řízení Bezpečnosti Potravin - MSc / PGD

Cardiff Metropolitan University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Cardiff + 1 více

Program využívá teoretických rámců a praktických případových studií umožnit studentům identifikovat potenciální rizika, vyhodnotit rizika a rozvíjet a monitorovat strategie řízení rizik. [+]

Bezpečnost a kvalita potravin je hlavním zájmem spotřebitelů, obchodníků, výrobců a regulátory. Vysoký profil události zdůraznily potřebu efektivních systémů řízení a regulační rámec pro bezpečnost potravin na místní, národní a mezinárodní úrovni. Stále více, odborníci v rámci této oblasti vyžadují odborné znalosti a dovednosti, které jim pomohou identifikovat a efektivně řídit rizika. V reakci na tyto výzvy, to PgDip / MSc byl navržen tak, aby vyhovovaly potřebám rozvojových britských andinternational bezpečnosti potravin odborníků pracujících v obchodu a průmyslu a donucovací orgány. Obsah kurzu Program využívá teoretických rámců a praktických případových studií umožnit studentům identifikovat potenciální rizika, vyhodnotit rizika a rozvíjet a monitorovat strategie řízení rizik. Výuka tým má dlouholeté zkušenosti v oblasti rozvoje politiky, výzkumu a poradenství pracující v průmyslu a prosazování právních předpisů. Tým pracuje na mezinárodní úrovni, a to se odráží v vyučovacích jednotek. Učil součástí programu tvoří ekvivalent šesti modulů 20 kreditních bodů každý na úrovni M (zahrnující čtyři poloviny modulů a čtyři plné modulů). Zaměstnatelnost & kariéra Program je vidět, že je zvláště důležité pro ty, kteří chtějí prohloubit své odborné znalosti v oblasti řízení bezpečnosti potravin. Program je také relevantní pro studenty s obecnou vymáhání pozadí nebo potravinářský průmysl pozadí, kteří se chtějí specializovat v oblasti bezpečnosti potravin. [-]

MSc V Oboru Potravinářské Vědy A Výživy

Poznan University of Life Sciences
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2017 Polsko Poznań

Kandidáti na registraci v tomto MSc. Samozřejmě je třeba nejprve mít alespoň bakalářský titul v některé z následujících témat [+]

Vstupní požadavky

MSc. v potravinářské vědy a výživy je na plný úvazek učil kurz běží po dobu 3 semestry.

Kandidáti na registraci v tomto MSc. Samozřejmě je třeba nejprve mít alespoň bakalářský titul v některé z následujících témat:

Food Science & Technology; Chemie nebo Applied Chemistry; Chemické, biochemické či zemědělské techniky; biotechnologie Zemědělství; Výživa člověka BIOCHEMISTRY

Mezinárodní žadatelé musí získat akademický titul bakaláře věd nebo Engineer stupně v oboru týkající se obsahu programu. Kandidáti by měli mít základní vědecké vzdělání v nejméně dvou z následujících oborů: matematika, chemie a biochemie, biologie a mikrobiologie Každá přihláška bude posouzena vzdělávacím výborem pro přijetí a může být nezbytné osobním pohovoru se žadatelem. Žadatelé se očekává, že mluví anglicky natolik, aby ústní prezentaci a aktivně se účastnit kurzů a používat internet k vyhledávání relevantních informací. Cílem celého programu Learning Po úspěšném absolvování tohoto programu by studenti měli být schopni:... [-]

Magisterský Studijní Program V Oboru Biomedicínské Technologie, M.Sc.

University of Tampere