Biologie v Evropa - Biologie Biologie programy v Evropa

Biologie

Master of Science nebo MSc je postgraduální studium typicky v oblasti vědy a společenské vědy. MSc může být průběh bázi, založené na výzkumu, nebo směs těchto dvou.

Při studiu biologických & Life Sciences, se studenti učí různé vlastnosti přírodních věd. V závislosti na oblasti zaměření mohou studenti studovat lidské tělo, rostlinné biologii, nebo zvířecí vědy, aby pomohla s reálných problémů.

Existuje více než čtyři tisíce vysokoškolské organizace v Evropě, od předních výzkumných institucí do malých, učení zaměřených vysokých škol. Evropa sama o sobě není tolik liší od ostatních kontinentů, sahající od polárního kruhu až po pobřeží Afriky.

Biologie v Evropa - Udělejte si Biologie v Evropa. Získejte všechny program Biologie a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Magistr "udržitelné Bioprocesu"

Furtwangen University
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2018 Německo Villingen-Schwenningen

Otázky udržitelnosti musí a vyhraje v obchodním imperativem - využívání obnovitelných zdrojů, obnovitelné zdroje energie, nebo náhradních materiálů a pomocných látek na zdroje náročné. Inteligentní projekty v této oblasti představují obrovský potenciál pro inovace. [+]

Přes vysoký společenský význam, který je připisován biohospodářství v Evropě existuje jen málo studií, které nesou tento význam konzistentní prohlášení.

7 dobrých důvodů pro studium Bioprocesů technologie, biotechnologie a udržitelnost - tři otázky budoucnosti ve studijním programu Již realizovat zajímavé projekty pro bio-ekonomice spolu se společnostmi a výzkumnými pracovníky ve studii více než 20 let zkušeností v oblasti biotechnologie a technologických procesů na univerzitě Furtwangen těžit ze současné praxe, relevantní pro výzkum a vývoj posílení řízení projektu a vůdčí schopnosti prohloubit strojírenství nebo přírodních věd cílenou PhD po Magisterské programy, nebo jít přímo do obchodu požadavky na přijetí ... [-]

Magistr Vědy V Bioorganické Chemii A Toxikologii Znečišťujících Látek

University of Hradec Králové, Faculty of Science
Campus forma Denní studium September 2018 Česká republika Hradec Králové

Magisterský studijní obor Bioorganická chemie a toxikologie polutantů je určen pro studenty, kteří mají zájem o širší studiu biologicky aktivních chemických sloučenin. Tato studie navazuje na vysokoškolských kursů chemie a toxikologie a analýza škodlivin. [+]

Magisterský studijní obor Bioorganická chemie a toxikologie polutantů je určen pro studenty, kteří mají zájem o širší studiu biologicky aktivních chemických sloučenin. Tato studie vychází z vysokoškolských studijních oborů chemie a toxikologie a analýzy znečišťujících látek. Studie je rozdělena do dvou paralelních ostření -Bioorganic chemie, toxikologie znečišťujících látek. Oba zaměření mají společný základ ve formě povinných předmětů a liší se v povinných volitelných předmětech, resp. Volitelných předmětech. V rámci požadovaných předmětů, je hlavní důraz je zaměřen na získání poznatků o strukturální, fyzikálně-chemické, analytické, molekulární biologie, biochemické a toxikologických hledisek biologicky aktivních látek. Zaměření bioorganické chemie se soustředí na povinné volitelné předměty struktury sloučenin v metodách silico , analytických metodách a biochemických metodách. Volitelné předměty jsou zaměřeny na chemické, biologické a toxikologické otázky. Studium je zakončeno státní zkouškou v bioorganické chemie, analytické chemie, biochemie a obhajobou diplomové práce. Zaměření toxikologických znečišťujících látek je zaměřeno na povinné volitelné předměty v oblasti analytické chemie, biochemie a toxikologie. Volitelné předměty jsou zaměřeny na chemické, biologické a toxikologické otázky. Studium je zakončeno státní zkouškou v bioorganické chemie, analytické chemie, toxikologie a obhajobou diplomové práce.... [-]

Magistr in Food Business Management and Technology

Innopharma College Of Applied Sciences
Online & Campus forma Kombinované 12 měsíců September 2018 Irsko Dublin

[+]

. Příležitost Prodej a Marketing Management Projektové řízení Jak se přihlásit Poplatky [-]

Magistr V Udržitelné Zemědělství A Zajišťování Potravin

Royal Agricultural University
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2018 Spojené království Cirencester

Tento kurz kombinuje principy trvale udržitelného rozvoje s zkoumání různých systémů výroby potravin v souvislosti s poskytováním bezpečné dodávky pro splnění neustále se měnící požadavky na rostoucí světové populace se. To poskytuje příležitost pro absolventy a odborníky v jiných disciplínách režírovat svou kariéru směrem k zemědělství a zásobování potravinami. [+]

Hlavním cílem kurzu je, aby vám umožní získat odborné znalosti, schopnosti, dovednosti a postoje nezbytné pro efektivní a eticky přispět ke strategické rozhodování, vytváření mínění a provozní řízení pro udržitelný rozvoj zemědělských a potravinářských systémů dodávek.

Kdo je kurz určen? Každý, kdo se obává, že naše systémy výroby potravin nebude vhodná pro daný účel do poloviny tohoto století! To je ideální kurz pro ty, kteří hledají kariéru ve výrobě, politiky a trvale udržitelného rozvoje se zaměřením na potraviny nebo zdrojů spotřeby v zemědělství. Měli byste mít vysokoškolské vzdělání v oboru příbuzném předmětu nebo zájem o práci v jedné z klíčových témat. Tento kurz přitahuje studenty z celé věkové skupiny a širokou škálu prostředí a je zvláště vhodná pro více dospělých studentů, kteří jsou presmerováním své kariéry. Budou vypracovány následující témata: Využití zdrojů Země pro produkci potravin a globální a místní důsledky lidského rozvoje.... [-]

Magistr V Biotechnologii

The Skolkovo Institute of Science and Technology (Skoltech)
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko Moskva

Biotechnologie a bioinformatika patří mezi nejdynamičtější a rychle se vyvíjející oblasti moderní vědy. Vydejte se do budoucnosti a zapojte se do programu Biotechnologie společnosti Skoltech, abyste se stali vyhledávaným profesionálem schopným řešit náročné úkoly a rozvíjet průlomové řešení v biomedicíně, genetice, léčivých přípravcích a dalších oblastech. [+]

Režimy a doba trvání: 2 roky (na plný úvazek)Uzávěrka přihlášek: 16. června 2018Poplatky za školné: žádné poplatky za uchazeče, kteří úspěšně absolvují výběrové řízeníJazyk angličtinaUmístění: Moskva, Rusko

Naši studenti MSc:

Získejte pokročilé znalosti a dovednosti v oblasti molekulární biologie, genového inženýrství, farmakologie, bioinformatiky a neurovědyVyužívejte nejmodernější metody, technologie a nástroje v oboru a naučí se je používat v praxiAplikovat multidisciplinární přístup čerpání z matematiky, statistiky, teorie pravděpodobnosti a jiných věd k řešení naléhavých úkolů biotechnologieZískejte praktické zkušenosti s přípravou a prováděním experimentů a analýzou a interpretací jejich výsledkůZískejte mezinárodní zkušenosti v oblasti výzkumu, které pracují pro různorodé týmy a laboratoře po celém světě (MIT, Washingtonská univerzita, Univerzita v Tel Avivu, Univerzita v Santiagu atd.)Vyberte si z mnoha polí a kariérních cest, od výzkumných laboratoří až po nadnárodní biomedicínské společnostiStruktura programu:... [-]

Master In Food Science And Technology

University of Parma
Campus forma Denní studium 2 let October 2018 Itálie Parma

Tento studijní obor je určen pro přirozené pokračování studia absolventů v Food Science and Technology, Catering Věda a Gastronomické Science, Ale to může být zajímavé i pro absolventy jiných vědecko-technických oblastech chemie, biologie a inženýrství, má v držení příslušného vzdělávacího programu. [+]

Oficiální Popis programu

Na konci kurzu budou absolventi druhý cyklus v potravinářské vědy a technologie získali tyto znalosti a dovednosti: - pevný základ znalostí v těchto oblastech matematiky, fyziky, informatiky, chemie a biologie vztahujících se k aplikované aspekty potravinářský sektor; - Dobrá znalost vědecké metody, které potřebuje k jednoduché a praktické znalosti při řešení mnoha technických a organizačních problémů potravinářského odvětví; - Schopnost optimalizovat výrobní, uchovávání a distribučních procesů a řízení průmyslových projektů výzkumu a vývoje; - Schopnost řídit a podporovat kvalitu a bezpečnost potravin v souladu s předpisy o bezpečnosti a ochraně životního prostředí dělnické; - Schopnost provádět efektivně komplexní dozor a řízení činnosti v zemědělsko-potravinářském odvětví; - Vysoká úroveň odborných znalostí při sledování organoleptické, hygienické a nutriční kvalitu potravin, a to i za použití inovativních metod; - Pokročilé dovednosti v řízení a organizaci firem, zemědělsko-potravinářských dodavatelských řetězců a poradenských firem a služeb s nimi spojených; - Schopnost komunikovat, pracovat v rámci multidisciplinární skupiny a ukázat dobrý úsudek a to jak na technické a ekonomické úrovni a na člověka a etické jeden; - Znalost alespoň jednoho jazyka Evropské unie než v italštině, angličtině, obvykle v konkrétní oblasti odborných znalostí a výměnu obecných a odborných informací. K dosažení těchto cílů programu druhého cyklu oboru potravinářské vědy a technologie zahrnuje:... [-]

Magisterský Studijní Program V Oblasti Vývoje Potravin

University of Turku
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Finsko Turku

Magisterský studijní program v oblasti vývoje potravin vám poskytuje kompetence pro řešení výzev v oblasti výzkumu a vývoje v potravinářském průmyslu a akademické sféře. [+]

masters.utu.fi

Magisterský studijní program v oblasti vývoje potravin Severská odbornost v oblasti přírodních potravin.

Přihlaste se nyní! Období žádosti o studium začínající na podzim roku 2018 je 1. prosince 2017 - 31. ledna 2018.

Program je navržen tak, aby vám pomohl pochopit souvislosti mezi různými aspekty a funkcemi potravin. Zvláštní pozornost je věnována vlivu různých faktorů na složení, smyslové vlastnosti a zdravotní účinky potravin na molekulární úrovni. Použití potravinářských metabolomiky a moderních biotechnologických metod k potravinářskému výzkumu a vývoje potravin je důležitou součástí učebních osnov. Osnovy rovněž zahrnuje různé aspekty bezpečnosti potravin a evropských zákonů potravin a legislativy.... [-]

MSc V Chování Zvířat

Manchester Metropolitan University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2018 Spojené království Manchester + 1 více

MSc v chování zvířat se zabývá interakcí prostředí, zkušeností a fyziologie ve vývoji a dynamice chování. Existuje uplatněný prvek, pokud jde o to, jak lze principy chování zvířat aplikovat na praktické problémy, jako je dobré životní podmínky zvířat a ochrana. [+]

Přehled

MSc v chování zvířat se zabývá interakcí prostředí, zkušeností a fyziologie ve vývoji a dynamice chování. Existuje uplatněný prvek, pokud jde o to, jak lze principy chování zvířat aplikovat na praktické problémy, jako je dobré životní podmínky zvířat a ochrana. Studenti mohou získat zkušenosti z laboratorních studií (bezobratlých) a terénní práce. Program je vybaven silným číselným a výzkumně orientovaným přístupem. K dispozici je řada volitelných jednotek, včetně Zoo Conservation Biology, která se koná v Chester Zoo. V Polsku nebo v Tanzánii existuje také povinné obytné hřiště.

MSc je dokončen výzkumem založeným projektem, který může být prováděn v zámoří nebo ve Velké Británii. Existují také možnosti pracovat v rámci výzkumných projektů Manchester Met v Tanzánii, Keňě, na Filipínách, na Mauriciu a na Madeiře.... [-]

MSC V Oblasti Inovací Se Zdravou Výživou řízení

Maastricht University, Campus Venlo
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Nizozemsko Seattle

Master in Health Food Innovation Management připravuje studenty k pochopení procesu inovace v potravinářském a nápojovém průmyslu, se zvláštním zaměřením na zlepšení zdraví spotřebitelů a zdravé stravovací chování. [+]

MSc Innovation Management Health Food

&nbsp

Master in Health Food Innovation Management připravuje studenty k pochopení procesu inovace v potravinářském a nápojovém průmyslu, se zvláštním zaměřením na zlepšení zdraví spotřebitelů a zdravé stravovací chování. Prostřednictvím multidisciplinární učení, budou studenti připraveni pomoci při využití aspekty zdravotní vědy na zvuk nového produktu a marketingové koncepty.

Program bude nabízen v Maastrichtské univerzity umístění satelitní ve Venlo, pod vedením fakulty Zdraví, medicína a vědy o živé přírodě.

Master in Health Food Innovation Managemen t je dvouletý, prezenční program vyučován v anglickém jazyce.... [-]

MSc Vodní Věda A Technologie

Technical University of Denmark (DTU) Graduate Programs
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Dánsko Lyngby

S MSc v oboru vodní Science and Technology, můžete přispět k udržitelnému sklizni a produkci ryb a shell-ryby, hodnocení a řízení lidského vlivu a změny životního prostředí, jakož i špičkového výzkumu na vodních ekosystémech, rysy jejich obyvatel, a jejich dopad na globální klima. [+]

Dvě třetiny zemského povrchu je pokryto vodou, a moří, jezer a potoků hrají klíčovou roli při regulaci biogeography naší planety a klimatu a zachování biologické rozmanitosti. Kromě toho velkou část světové populace je závislá na rybolovu a akvakultury jako zdroj potravy nebo příjmu, a "modrý růst" je k dispozici vysoko na politickém programu EU.

Čelíme významných globálních výzev ve vztahu k životnímu prostředí a zásobování potravinami. To se stává stále důležitější využití mořských a sladkovodních ekosystémů více udržitelným způsobem, a rozvíjet potřebné technologie pro udržitelnou produkci ryb a korýšů. Je rovněž nutné posoudit a snížit dopady na životní prostředí z jiných lidských činností, například námořní dopravy a off-shore výrobu energie. Udržení zdravého vodního prostředí, které je předpokladem veškerého života na naší planetě, a společnost bude potřebovat odborníky, kteří jsou schopni spojit výzkum a technologie, k ochraně vodních ekosystémů a zdrojů.... [-]

M.sc V Aplikované Biotechnologii

Warsaw University of Technology
Campus forma Denní studium 18 měsíců February 2019 Polsko Varšava

Program obsahuje celou řadu odborných předmětů (modelování bioprocesů, regulace biotechnologických procesů, separační procesy v biotechnologiích, laboratorních technologických a biotechnologických procesů, biotechnologie přírodních zdrojů, atd.), Která spolu s bioanalytických a selektivních předmětů (bioanalytice , senzory a biosenzory, microbioanalytics) představují ucelenou nabídku pro všechny absolventy mají zájem v oblasti biotechnologií. [+]

Fakulta chemická Nabízí následující program probíhá v angličtině: Master of Science ve strojírenství 1,5-leté postgraduální program v oblasti:

Applied Biotechnology

Program obsahuje celou řadu odborných předmětů (modelování bioprocesů, regulace biotechnologických procesů, separační procesy v biotechnologiích, laboratorních technologických a biotechnologických procesů, biotechnologie přírodních zdrojů, atd.), Která spolu s bioanalytických a selektivních předmětů (bioanalytice , senzory a biosenzory, microbioanalytics) představují ucelenou nabídku pro všechny absolventy mají zájem v oblasti biotechnologií. Hlavním cílem tohoto programu je pomoci studentům stát se specialisty v konkrétní oblasti a ke zvýšení jejich pracovní příležitosti invarious biotechnologických průmyslových odvětvích (např farmaceutické, potraviny nebo kompostování průmysl). Naši absolventi získají znalosti a schopnosti nezbytné k provádění vědeckého výzkumu v oblasti biotechnologie laboratořích, nebo pracovat na plánování nebo poradenských firem.... [-]

Magister V Zemědělské Vědě

ISA Lille - Graduate School of Agriculture and Bioengineering
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Francie Lille

Master of Science a Inženýrství, major v zemědělské vědy Zemědělské vědy hlavní se zaměřuje na uspokojení současných a budoucích potřeb společností, veřejných orgánů a výzkumných laboratoří tím, že vyškolení budoucích manažerů a vědců, kteří využívají francouzské a evropské odborné znalosti v oblasti: bydlení dobytka, výživy a produkce; modelování, ochrana a řízení plodin; inteligentní zemědělství a nové technologie. [+]

Master of Science a Inženýrství, hlavní v zemědělské vědě

Cílem zemědělské vědy je uspokojit současné i budoucí potřeby firem, veřejných orgánů a výzkumných laboratoří školením budoucích manažerů a vědců využívajících francouzské a evropské odborné znalosti v oblasti:

bydlení živočichů, výživy a produkce modelování, ochrana a řízení plodin inteligentní zemědělství a nové technologie Cíle kurzu

Zaprvé, základním cílem tohoto programu je mít obecný přehled zemědělské vědy. Kurzy se pohybují od teorie potravinářského řetězce a řízení plodin až po živočišnou a rostlinnou výrobu. Přestože je tento obecný přístup vyučen technickými a vědeckými aspekty, je také důležité zahrnout do ekonomických, sociologických a etických aspektů pochopit pojem udržitelnosti v zemědělství.... [-]

Zemědělský Management Environmentálního Managementu, Msc

University Of Debrecen
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2018 Maďarsko Debrecen

MSc v environmentálním managementu je navržen tak, aby rozvíjel vaše bakalářské znalosti a zlepšit to prostřednictvím aplikace a výzkumu. [+]

Oblast environmentálního managementu je široká a program odráží tuto rozmanitost s důrazem na řízení přírodních zdrojů, posouzení dopadů na životní prostředí, environmentální technologie, environmentální informatiku, které jsou klíčovým výzkumným oblastem oddělení vodního a environmentálního managementu odpovědného za daný kurz. Během svého pobytu na Debrecínské univerzitě, jako postgraduální studentka environmentálního managementu, budete mít osobního akademického učitele, který vás provede studiem a splní vaše individuální cíle a zájmy. Oblasti studia: Veřejná správa, Organizace - Právo životního prostředí, Řízení přírodních zdrojů, Udržitelné zemědělské systémy a technologie, Využití půdy a územní plánování, Posouzení dopadů na životní prostředí, Techniky měření životního prostředí, Ekotoxikologie, Environmentální technologie, Ochrana přírody, Ochrana životního prostředí, řízení životního prostředí a kvality, environmentální informatika, agroenvironmentální politika, environmentální ekonomika, zemědělský dálkový průzkum, agrohydrologie-zemědělské vodárenství, přesné zemědělství, environmentální zdraví, agroenvironmentální ochrana.... [-]

Master Of Food Technology (Leuven A Kol.)

KU Leuven: Faculty of Bioscience Engineering
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2018 Belgie Leuven + 1 více

Mezinárodní program pro potravinářské technologie (IUPFOOD) se zaměřuje na dva technologické rozměry, které mají zásadní a zásadní význam pro zpracování a uchovávání potravin; transformace (zpracování) surovin do produktů vhodných k lidské spotřebě; úlohu postkvótového provozu a provozních jednotek pro uchovávání potravin při poskytování bezpečných a výživných potravin konečnému spotřebiteli. Tyto obavy jsou přímo přeneseny do zaměření programu IUPFOOD. Program InterUniversity v potravinářské technologii (IUPFOOD) je společně organizován KU Leuven a Univerzitou v Gentu (UGent). Program vychází z kombinované odborné znalosti KU Leuven a UGent ve výzkumu a vzdělávání v oblasti potravinářské technologie. [+]

K plnění svého nutričního osudu musí být potravina bezpečně vyráběna a bezpečně dodávána konečnému spotřebiteli. To vyžaduje na jedné straně zpracování technologií pro přeměnu jedlých surovin na potraviny se sníženou vlastní stabilitou a na druhé straně konzervační technologie pro zvýšení stability a trvanlivosti potravin.

Co je to Master of Food Technology?

Mezinárodní program pro potravinářské technologie (IUPFOOD) se zaměřuje na dva technologické rozměry, které mají zásadní a rozhodující význam při zpracování a uchovávání potravin:

transformace (zpracování) surovin do produktů vhodných k lidské spotřeběúlohu postkvótového provozu a provozních jednotek pro uchovávání potravin při poskytování bezpečných a výživných potravin konečnému spotřebiteli.... [-]

MSc in Food Bioscience

Glasgow Caledonian University - The School of Health and Life Sciences
Campus forma Denní studium 1 rok September 2018 Spojené království Glasgow

Poptávka po celém světě roste pro odborníky v oblasti potravinářských věd a GCUs MSc Food Bioscience produkuje vysoce kvalifikované absolventy, aby uspokojily tuto poptávku. [+]

Poptávka se rozšiřuje po celém světě pro odborníky v oblasti výživy a GCU MSc Food Bioscience produkuje vysoce kvalifikované absolventy, aby uspokojily tuto poptávku.

Pochopte vnitřní fungování potravinářského průmyslu Zjistěte, co potřebujete vědět, abyste uspěli v kariéře v potravinářském průmyslu Rozvíjet nezávislé vyšetřovací schopnosti prostřednictvím laboratorního výzkumného projektu

Navíc s nezávislým výzkumným projektem, který podporuje vaše individuální zájmy a kariérní cíle, vyberete jak praktické dovednosti, tak odborné znalosti.

Oddělení je domovem akreditované UKAS laboratoře pro potravinářské vědy, která podporuje praktické vyšetřování a dopad v reálném světě a přispívá k společnému dobrému v našem oboru a naší komunitě.... [-]