Biologie v Evropa - Biologie Biologie programy v Evropa

Biologie

Evropa je šestým největším kontinentem a zahrnuje 47 zemí a nejrůznějších závislostí, ostrovy a území. To je ohraničené na Středozemní moře na jih, v Asii na východě a Atlantským oceánem na západ.

Biologie v Evropa - Udělejte si Biologie v Evropa. Získejte všechny program Biologie a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Magistr V Biologických Vědách Informatiky

University of Helsinki
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Finsko Helsinki

Life Sciences je jednou ze strategických oblastí výzkumu na univerzitě v Helsinkách. Program Multidisciplinární magisterský v Life Science informatiky (LSI) integruje excelenci výzkumu a výzkumných infrastruktur v Helsinkách Institute of Life Sciences (HiLIFE). Unikátní kombinace studijních příležitostí na míru z nabízení tří areálů nabízí atraktivní vzdělávací profil. [+]

. Life Sciences je jednou ze strategických oblastí výzkumu na univerzitě v Helsinkách. Program Multidisciplinární magisterský v Life Science informatiky (LSI) integruje excelenci výzkumu a výzkumných infrastruktur v Helsinkách Institute of Life Sciences (HiLIFE). Jako student, získáte přístup k aktivním výzkumných komunit na třech areálech: Kumpula, Viikki a Meilahti. Unikátní kombinace studijních příležitostí na míru z nabízení tří areálů nabízí atraktivní vzdělávací profil. Tento program LSI je určen pro studenty se zkušenostmi v matematiky, informatiky a statistiky, jakož i pro studenty těchto oborů jsou menší v jejich bakalářským titulem, s jejich hlavní bytosti, například, ekologie, evoluční biologii nebo genetice. Jako absolvent programu LSI si vyzkoušíte: Už první znalostí a schopností třídy pro kariéru v oblasti výzkumu, vědy o životě a odborných funkcí ve veřejném i soukromém sektoru Kompetence k práci jako člen skupiny odborníků Mají pochopení regulačních a etických aspektů vědeckého výzkumu Mají vynikající komunikační a interpersonální dovednosti pro zaměstnání v mezinárodním a interdisciplinárním profesionálním prostředí Pochopit obecné principy matematického modelování, výpočetní, pravděpodobnostní a statistickou analýzu biologických dat, a být odborníkem v jedné konkrétní specializace oblasti programu LSI Porozumět logické uvažování za experimentální vědy a být schopni kriticky hodnotit informace, na základě výzkumu Zvládli vědecký výzkum, dělat systematické používání vyšetřování nebo experimentování objevovat nové poznatky Mají schopnost hlásit výsledky v jasným a srozumitelným způsobem pro různé cílové skupiny Mají dobré příležitosti k pokračování své studium pro získání doktorského titulu The University of Helsinki přinese roční školné cizojazyčných magisterských programů počínaje dnem 1. srpna 2017 nebo později. Poplatek je 15 000 EUR. Občané zemí, které nejsou členy EU / EHP, kteří nemají trvalý pobyt v této oblasti, jsou náchylné k těmto poplatkům. Můžete zkontrolovat FAQ na webových stránkách Studyinfo, zda jste či nejste povinni platit školné. Informace o vyučovacích jazyků Vše výuka je v anglickém jazyce. obsah programu Věd o životě informatiky magisterský program má šest oblasti specializace, každý zakotven ve vlastní výzkumné skupiny nebo skupin. Algoritmické bioinformatika s Genome měřítku algoritmizace, kombinatorické vzorů a praktických algoritmů a datových struktur na řetězce výzkumných skupin. Tato specializace oblast vychovává, abys byl algoritmus odborník, který může proměnit biologické otázky do příslušných výzev pro výpočetní analýzu dat. Kromě na míru algoritmu studie pro analýzu dat molekulární biologie měření, učební plán zahrnuje obecný algoritmus a studie strojového učení, které nabízí vysokoškolského programy v informatiky a Data Science. Applied bioinformatika, společně s Ústavem biotechnologie a genetics.Bioinformatics se stala nedílnou součástí biologického výzkumu, kde jsou inovativní výpočetní přístupy často nezbytně nutnou k dosažení zjištění vysoce účinné ve stále dat husté prostředí. Studie na aplikované bioinformatiky vás připraví o místo jako bioinformatiky odborník v genomika výzkumné laboratoře, práce s zpracování, analýzu a interpretaci sekvenční zpracování dat příští generace (NGS), a práce s integrovanou analýzu genomických a jiných biologických dat a populační genetika , Biomathematics s výzkumnou skupinou Biomathematics, se zaměřením na matematické modelování a analýzy biologických jevů a procesů. Výzkum pokrývá široké spektrum témat sahat od problémů na molekulární úrovni ke struktuře populací. K řešení těchto problémů, výzkumná skupina používá řadu modelovacích přístupů, co je nejdůležitější obyčejných a parciálních diferenciálních rovnic, integrálních rovnic a náhodných procesů. Úspěšná analýza modelů vyžaduje studium čistého výzkumu, například, teorie nekonečných rozměrových dynamických systémů; tento výzkum se provádí také skupinou. Biostatistiky a bioinformatika je nabízen společně statistického osnov, diplomové programu v matematiky a statistiky a výzkumných skupin statistických a translační genetika, genomika výpočetní a výpočetní systémy medicínu v FIMM. Náměty a témata zahrnují statistické, zejména bayesovských metodiky pro vědy o živé přírodě, se výzkum zaměřuje na modelování a analýzy biologických jevů a procesů. Výzkum pokrývá široké spektrum témat, spolupráce v různých biomedicínských oborů. Zejména výzkum a výuka adresa otázky populační genetiky, fylogenetické závěru, genomu-široký asociačních studií a epidemiologie komplexních chorob. Eco-evoluční Informatika a ekologie a evoluční biologie, ve kterém několik vědci a učitelé mají zázemí v oblasti matematiky, statistiky a informatiky. Ekologie studuje rozšíření a početnost druhů, a jejich interakce s jinými druhy a životní prostředí. Evoluční biologie studie zpracovává podporu biologické rozmanitosti na různých úrovních od genů až obyvatel a ekosystémů. Tyto vědy hrají klíčovou roli v reakci na globální problémy životního prostředí. Matematické a statistické modelování, výpočetní technika a bioinformatika hrají důležitou roli ve výzkumu a výuky. Systémová biologie a medicíny s Genome měřítku biologie výzkumný program v Biomedicum. Důraz je pochopit a najít účinné prostředky, jak překonat rezistenci vůči lékům v nádorových onemocnění. Tento přístup je použít systémové biologie, tj integraci velkých a složitých molekulárních a klinických dat (big data) od pacientů s nádorovým onemocněním a výpočetních metod a laboratorních experimentů mokré, stanovení účinných pacientská specifika terapeutických cílů. Zvláštní zájem je zaměřen na vytvoření a používání metod založených strojového učení, které umožňují integraci různých typů molekulárních dat (DNA, RNA, proteomika, atd.) Do klinických informací. Volba hlavní V průběhu prvního pololetí podzim, každý směr plocha vám úvodní kurz. Na začátku jarního semestru se předpokládá, že rozhodli svůj směr studia. struktura programu Studie činit 120 kreditů (ECTS), které mohou být dokončena za dva roky v souladu s osobním studijním plánem. 60 kreditů pokročilých studií z oblasti specializace, včetně diplomové práce, 30 kreditů 60 kreditů dalších studií vybraných z programu nebo z jiných programů (např počítačové vědy, matematiky a statistiky, genetiky, ekologie a evoluční biologie) Pro více informací o studijních požadavků a učebních osnov, viz (linkki LSI: n omalle sivulle jonka osoitte lisätään). Disertační práce Program zahrnuje povinnou diplomová práce, vědecký výzkumný projekt. Projekt může být teoretické nebo praktické povahy, včetně biologických nebo medicínských dat analýze z probíhajícího výzkumu. Výsledná práce je písemná práce, která prokazuje svoji schopnost vědeckého myšlení a svou znalost příslušné odborné literatury. Budete jmenován vedoucím, který bude pořádat pravidelná setkání s vámi, aby zajistily, že vaše diplomová práce probíhá hladce a podle plánu. Tato práce stojí 30 kreditů (ECTS), což odpovídá denní studium po dobu jednoho semestru. I když práce je samostatná práce, to je často děláno jako součást výzkumné skupiny. Kariérní vyhlídky Master of Life Science informatiky míře poskytuje vynikající příležitost uplatňovat a provádět postgraduální studium buď na University of Helsinki, na jiných vysokých školách ve Finsku nebo v zahraničí. Jako absolvent, můžete také najít zaměstnání, například v průmyslových podnicích ve zdravotnictví, například bioprůmyslu. internacionalizace The Life Science informatiky MSc je mezinárodní program, s mezinárodními studenty a mezinárodním výzkumném prostředí. Výzkumní pracovníci a profesoři v programu jsou mezinárodně uznávané pro jejich výzkum. Významný podíl pedagogických a výzkumných pracovníků je mezinárodní. Jako student se můžete zúčastnit v mezinárodním studentského výměnného programu, který nabízí možnost zahrnout mezinárodní zkušenosti jako součást svého stupně. Life Science informatiky sám o sobě je mezinárodní pole a absolventi mohou získat zaměstnání v kterékoli zemi. V programu, všechny kurzy jsou uvedeny v angličtině. Ačkoliv region Helsinki je velmi mezinárodní a angličtina je široce mluvený, můžete si také vzít kurzy se učit finsky přes University of finských Helsinek kurzů Jazyk střediska. Jazykové centrum nabízí také bohatý program pro zahraniční jazykové kurzy pro zájemce o studium nových jazyků. Sítě Program Life Science informatiky MSc spolupracuje s HiLIFE, Institute of Biotechnology, FIMM, Biomedicum, HIIT a dalších magisterských studijních programů: Data Science Matematika a statistika Počítačová věda Ekologie a evoluční biologie Translační medicíny Genetika a molekulární Biosciences Program flexibilní studium práv (JOO) vám umožní studovat na jiných finských univerzitách jako součást svého stupně. Výzkum je zaměřen Výzkumných skupin které nabízejí Life Science informatiky MSc program, oblasti specializace jsou zahrnuty do tří center excelence Akademie Finsko: Centrum of Excellence v analýze a výzkumu dynamiky Výzkumné centrum metapopulační Finská Centre of Excellence in Cancer Research Genetics Akademie Finska center excelence jsou vlajkové lodě finského výzkumu. Jsou na špici vědy ve svých oborech, vybojovat si nové cesty pro výzkum, vývoj tvůrčí prostředí pro výzkum a školení nové talentované výzkumníky pro finského výzkumu a finského obchodu a průmyslu. Rady Evropy je síť výzkumu a vzdělávání, který má jasně definované cíle výzkumu a je provozován v rámci společného řízení. Finanční prostředky jsou poskytovány na dobu šesti-leté období, což znamená, že Rada Evropy může pracovat na dlouhodobé cíle, a dokonce riskovat. CoEs je financován společně Finské akademie, vysokých škol, výzkumných ústavů, soukromého podnikatelského sektoru a mnoha dalších zdrojů. [-]

MSc Bezpečnost Potravin A řízení Jakosti

Royal Agricultural University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let Přihlašování započato Spojené království Cirencester + 1 více

Tento MSc zahrnuje dopady na bezpečnost potravin a řízení kvality v kontextu stále více globalizuje [+]

Tento MSc zahrnuje dopady na bezpečnost potravin a řízení kvality na pozadí stále více globalizovaném potravinářském průmyslu. Cílem kurzu je poskytnout absolventům s nezbytnou odbornou přípravu, vzdělávání a zkušeností v oboru s ohledem na pokrok svou kariéru a stát se bezpečnosti potravin a profesionálové řízení kvality. To se týká dodavatelského řetězce bezpečnosti potravin a řízení kvality v širším kontextu bezpečnosti potravin. SOUVISLOSTI Nedávné případy významných pro bezpečnost potravin poruch, jak v rozvinutých, tak v rozvojových zemích, které měly obrovský dopad na živobytí lidí, jejich obchodní životaschopnost, a širší zásobování potravinami. V důsledku právních předpisů v oblasti ochrany spotřebitele, které na konci spotřebitele dodávek potravin jsou stále citlivější na jejich závazky a vyvinuli sofistikované systémy hodnocení rizik, řízení a komunikaci. Tyto systémy pronikají podél celého dodavatelského řetězce a vyžadují odborné a vědecké řízení. Jako takový, tam je konstantní poptávka po těchto odborníků buď jako nové účastníky na trhu, nebo prostřednictvím průmyslu rekvalifikace. Spotřebitelé a zájmových skupin, které jsou čím dál náročnější se dozvědět více o tom, jak se potraviny vyrábějí, zpracovávají, a distribuován, a průmysl potřebuje odborníky, kteří rozumí chování spotřebitelů a může vhodně reagovat. Tam je rostoucí uznání předními mezinárodními odborníky a vlivných potravin kupce pro potřebu vyšší úrovně manažerských dovedností a profesionality jak v rámci výroby a výrobní odvětví, a také v rámci poskytovatelů služeb potravinářského průmyslu, jako jsou certifikační orgány (CB je) a auditu Zaměstnanci se zapojit. Často klíčové prvky vládní legislativy jsou zahrnuty v současných průmyslových standardů, a to zejména ve vztahu k hygieně potravin, sledovatelnost, řízení rizik a, v případě zemědělství, životního prostředí. V rámci velkých korporací, technické, bezpečnostní a jakosti potravin manažeři nyní vyžadují cílené bezpečnosti potravin a kvality dovedností a vzdělávání vedoucích ke zlepšení jejich profesionalitu v oblasti prevence bezpečnosti potravin incidenty, nákladné připomíná a ztrátu důvěry spotřebitelů. Kdo je kurz určen? Tento kurz je navržen tak, aby být stejně relevantní pro Británii av zámoří absolventů, stejně jako těch, kteří pracují v zemědělsko-potravinářském průmyslu, kteří se snaží zajistit, aby potraviny, které jíme, je stejně bezpečné jako to může být a kvality požadoval. Program je také důležité pro orgány veřejné správy, které mají regulační dohled pro bezpečnost potravin a odpovědnosti na zemědělsko-potravinářského průmyslu. Samozřejmě je k dispozici také na částečný úvazek pro průmyslové zaměstnanců v zemědělsko-potravinářském odvětví získat pokročilé znalosti a chápání bezpečnosti potravin a problematiky managementu jakosti odpovídající jejich profesní kariéry. Získáte hlubší pochopení významu regionálních, národních a mezinárodních norem v regulačních procesech a roli veřejných orgánů při poskytování bezpečných, kvalitních potravin pro spotřebitele. Budete moci používat mezinárodně uznávané nástroje pro bezpečnost potravin a řízení kvality, vyhodnocení účinnosti stávajících bezpečnosti potravin a systémů managementu jakosti, a navrhnout plán kriticky prozkoumat problém a vytvářet vhodné řešení. struktura kurzu Samozřejmě lze studovat na plný úvazek během jednoho akademického roku nebo na částečný úvazek na dva. Budete studovat šest základních modulů: - potravinový řetězec - Základy vědy jídla - Systémy managementu bezpečnosti potravin - Food Systems Business kvality - Udržitelnost a potravinářský průmysl - Leadership a inovací v zemědělsko-potravinářském průmyslu, plus dva další moduly z následujícího seznamu : - Chudoba a bezpečnost potravin - Rybolov a akvakultura řízení - Global Red Meat Řetězy - Global bílé maso Řetězy - Global Dairy Řetězy - Cestovní ruch a rozvoj - Udržitelné obhospodařování půdy a vody - Ekologická produkce a uvádění na trh, jakož i některá další úroveň 7 nebo 6. Modul, podléhá souhlasu správce kurzu a příslušné vůdce modul, jízdních řádů a dostupnosti, k dokončení postgraduální diplom. Po úspěšném absolvování osmi modulů atestace může být udělena, bude Master of Science být uděleny za úspěšné absolvování těchto modulů spolu s modulem Individuální výzkum. Co je styl učení? Tento kurz je realizován prostřednictvím kombinace přednášek, řečníků, v malých skupinách workshopů a seminářů, individuální a studentů pod vedením výzkumu, učení s pomocí počítače, a návštěvy. Budete používat případové studie, praktické semináře, terénní studie, skupinové projekty a hraní rolí cvičení pomoci dát teorii do praxe a rozvíjet samostatné i týmové dovednosti. Budete mít také možnost pracovat s organizací v průmyslu k řešení problémů z reálného života a problémů prostřednictvím "Leadership a inovace v modulu zemědělsko-potravinářském průmyslu. Hodnocení Různé metody se používají k posouzení svůj výkon. To zahrnuje písemné zkoušky a ročníkové práce, jako jsou případové studie analýzy, psaní zpráv, psaní eseje, kritického zhodnocení literatury, ústní a posterové prezentace, a posuzované skupiny a jednotlivých seminářů. Budete vyzváni k dokončení projektu Individuální výzkum, aby se získal magisterský titul. To bude zahrnovat předložení dvou výzkumných prací, přezkum papír se a výzkumné práce, písemné požadavky na předložení určeného vědeckém časopise. Vstupní požadavky - Normální Požadavek na minimální vstup bude Úspěchy stupeň na horním druhé úrovni - Starší uchazeči s významnou relevantní pracovní zkušenosti a nižších akademických kvalifikací může být také považována za vstup, po osobním pohovoru s manažerem kurzu - Je-li vaším rodným jazykem není angličtina, budeme přijímat International English Language Test (IELTS) s minimálním skóre 6,5 průměru s žádným prvkem pod 5,5 - Máte-li další kvalifikaci, včetně zahraničních ocenění a alternativních anglického jazyka kvalifikací, doporučujeme kontaktovat Přijímací diskutovat o vhodnosti svého Ocenění pro vstup do kurzu Stipendia Financování je k dispozici pro některé studenty, kteří splňují požadavky našich stipendia. [-]

Magistr Informačních Systémů

University of San Francisco - School of Management
Campus forma Denní studium 27 měsíců September 2017 Spojené státy americké San Francisco San Jose + 1 více

Program klade důraz MSIs efektivní využívání informačních technologií k tomu, aby pro jednotlivce i organizace konkurenční výhodu. Integrované kurzy, které poukazují integrální informační role Technologie hraje v každém sektoru vás připraví být úspěšný vůdce. [+]

. Rozvíjet konkurenční výhodu na křižovatce technologií a obchodní strategie jako pracovní profesionální. Staňte se mistrem informačních systémů a vytvořit konkurenční výhodu na křižovatce technologií a obchodní strategie. Získat dovednosti k vytváření zdravých finančních systémů a řídit organizaci lidského kapitálu. The Program MSIS zdůrazňuje, efektivní využívání informačních technologií k tomu, aby pro jednotlivce i organizace konkurenční výhodu. Integrované kurzy, které poukazují integrální informační role Technologie hraje v každém sektoru vás připraví být úspěšný vůdce. MSIs nabízí malé velikosti tříd a večerní plán třídy na pomoc profesionály vyvážit jejich rušný život a zároveň se těší obohacené studijní prostředí a hlubší budování vztahů. Master of Science v informačních systémů Přehled programu Typická délka programu je 27 měsíců, s 36 kreditů Zúčastněte třídy po dobu čtyř hodin a jednu noc týdně Minimálně dva roky odborné praxe Volitelné koncentrace dostupné v biotechnologie a informační bezpečnosti Nabízeny v USF San Jose kampusu (zimním semestru) Program Podrobnosti Program Co-Režie: William Kolb, Edward Kreutzer Efektivní a účinné využívání informačních technologií je nedílnou součástí schopnosti organizace k dosažení konkurenční výhody v soukromém i veřejném sektoru. Etické postupy a profesionalita jsou integrované komponenty v celém programu, spolu se zaměřením na základních profesního rozvoje dovedností a efektivní řízení lidských zdrojů. Tento program, založený na národně schválených osnov doporučení ze Sdružení pro informační systémy (AIS) a sdružení pro výpočetní techniku ​​(ACM), je často aktualizován. Studenti si mohou vybrat možnost zvláštní důraz oblast v oblasti informační bezpečnosti a biotechnologie. Program Cíle Absolventi programu MSI bude připraven poskytovat vedení v oblasti informačních systémů. Jedná se o profesionální titul, který: Integruje informace a organizační kultury; se zaměřením na nové a aktuální koncepty z obou technických a řídících hledisek. Řeší potřebu organizací integrovat různorodé interních systémů s cílem vytvořit efektivní komunikační kanály s externími stranami, jako jsou dodavateli a zákazníky. Podporuje schopnost používat informační technologie na podporu zdravých finančních systémů, vytvářet efektivnější organizační struktury, a lépe řídit organizaci lidského kapitálu. Zkoumá, jak politika a strategická rozhodnutí jsou ovlivněny informačními systémy a jak technologie transformaci organizace. Zlepšuje lidi, podnikání a týmové dovednosti, přičemž zdůrazňuje, servisní orientační, etiku a profesionalitu. MSIs kurikulum analyzuje, jak jsou implementovány systémy a technologie. To zahrnuje informační bezpečnosti, projektování, plánování, rozpočtování a řízení změn. Absolventi MSIs aby životně důležité příspěvky na podporu inovací, plánování, řízení informačních infra-struktur a koordinaci informačních zdrojů. Potřeba pro profesionály informační systémy se systémů řízení a rozvoje odborných znalostí i nadále roste. MSIs učební plán obsahuje 36 kreditů semestr (12 kurzy). Studenti se také musí prokázat znalosti počítače prostřednictvím akademickým vzděláním nebo odbornou přípravou. Master of Science v informačních systémů Požadavky programu MSIs 612 - Analýza, modelování a design MSIs 611 - Database MSIs 620 - Ekonomie pro manažery MSIs 625 - IT politiky a strategie MSIs 613 - Komunikace a sítě MSIs 651 - Bezpečnost IT MSIs 624 - řízení projektů a Změna MSIs 647 - Globální informační systémy MSIs 631 - e-Business Technologies MSIs 648 - Podnikové informační systémy MSIs 656 - Business Intelligence a Data Warehousing MSIs 626 - Capstone projektu Titul Požadavky Dokončení všech hlavních kurzu s minimální kumulativní GPA 3.0 [-]

M.Sc. V Managementu A Inženýrství Ve Vodních Zdrojů

RWTH International Academy / RWTH Aachen University
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2017 Německo Aachen

Systémy Vodohospodářské mají zásadní význam pro společnost, díky dodávkám bezpečné pitné vody, čištění odpadních vod, povodně a pobřežní ochrany a prostřednictvím sociálních a ekologických rolí vodního hospodářství. Významné prostředky jsou investovány, aby zajistily, že komplexní vodní systémy splňují úroveň služeb a výkonnostních požadavků, jak jsou definovány tím, že zvýší sociální a environmentální požadavky, a zároveň minimalizovat finanční, environmentální a sociální náklady. Pokračující vývoj, provoz a řízení těchto systémů vyžaduje vysoce kvalifikované odborníky se znalostmi a praktickými dovednostmi, která zahrnuje vědy, techniky a správu disciplíny. Tento M.Sc. Program poskytuje vzdělávací základnu a profesionální základ pro to, vychovává absolventy, které vyčnívají na jejich schopnosti integrovat vědecké principy, technické znalosti a metody řízení pro inovační řešení problémů. [+]

+++ +++ Nový program Očekávaný start v zimním semestru 2017/18 +++ https://www.academy.rwth-aachen.de/en/education-formats/msc-degree-programmes/management-and-engineering-in-water Odborník v vodního zdroje je někdo, kdo ... Vyvine systémy ochrany udržitelný pobřežní a říční nákladově nejefektivněji Sjednocuje ekologické a ekonomické přístupy k přírodních vodních zdrojů Vyvíjí zařízení pro úpravu vody udržitelné nakládání a poskytují vysoké úrovni pitnou vodu Konzultuje užitkové vody společnostem v rozvojových investičních strategií pro zlepšení systémů vodního hospodářství Kombinuje technické požadavky k zásobování měst vodou se zachováním ekologických systémů Konzultuje vládu ve strategiích ochrany vod a Udržitelné hospodaření s vodou cyklu ... aby rozdíl. Jsi to ty? Získání, distribuci a řízení zranitelnou zdrojů vody se bude hrát ještě větší roli v budoucnosti, než to dělá dnes. Sladění ekologie a ekonomie v odvětví vodního hospodářství je náročný úkol, kdy manažerské dovednosti a vodní inženýrské know-how je nepostradatelný. Proto je důležité, aby komplexní vodní systémy splňují úroveň služeb a výkonnostních požadavků definovaných stále více sociální a environmentální požadavky, a zároveň minimalizovat finanční, environmentální a sociální náklady. Pokračující vývoj, provoz a řízení těchto systémů vyžaduje vysoce kvalifikované odborníky se znalostmi a praktickými dovednostmi, která zahrnuje vědy, techniky a správu disciplíny. Program Master of Science v managementu a inženýrství vodních zdrojů kombinuje širokou škálu aplikované vědy, technologie a management oborů zastoupených ve vodním hospodářství. Hlavním cílem kurzu je poskytnout další odborné znalosti v odvětví vodního hospodářství tím, že poskytuje rovnováhu technické, teoretické a praktické znalosti v oblastech, jako je například analýza životního prostředí, zásobování vodou, potrubí Výstavba, provoz a údržbu, čištění odpadních vod, podzemních vedení, voda Správa věcí veřejných, vody a energie, povodněmi a pobřežní ochrana, řízení změn (klima, demografické, urbanizace). [-]

Magisterský Studijní Program V Oblasti Vývoje Potravin

University of Turku
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Finsko Turku

Program je navržen tak, aby vám pochopení souvislostí mezi různými aspekty a funkcemi potravin. Zvláštní pozornost je věnována vlivu různých faktorů na složení, senzorickými vlastnostmi a zdravotních účincích potravin na molekulární úrovni. Použití potravinářských metabolomiky a moderních biotechnologických metod k potravinářskému výzkumu a vývoje potravin je důležitou součástí učebních osnov. Osnovy rovněž zahrnuje různé aspekty bezpečnosti potravin a evropských zákonů potravin a legislativy. [+]

. masters.utu.fi Magisterský studijní program ve vývoji potravin Nordic odborné znalosti v oblasti přírodních potravin Magisterský studijní program v rozvoji potravin vám poskytne pravomoci pro plnění úkolů v oblasti výzkumu a vývoje v potravinářském průmyslu a akademické sféry. Program je navržen tak, aby vám pochopení souvislostí mezi různými aspekty a funkcemi potravin. Zvláštní pozornost je věnována vlivu různých faktorů na složení, senzorickými vlastnostmi a zdravotních účincích potravin na molekulární úrovni. Použití potravinářských metabolomiky a moderních biotechnologických metod k potravinářskému výzkumu a vývoje potravin je důležitou součástí učebních osnov. Osnovy rovněž zahrnuje různé aspekty bezpečnosti potravin a evropských zákonů potravin a legislativy. Prostřednictvím programu, získáte vzdělání a kvalifikace pro práci i odborníci, například v potravinářských orgánů. MISTROVSKÉ PODROBNOSTI PROGRAM VE ZKRATCE Struktura programu Magisterský titul v rozvoji potravin je dvouletý program ve výši 120 ECTS. Stupeň se skládá z: Rozsáhlých studií, které jsou předmětem ve vývoji potravin (88 ECTS), včetně diplomové práce v oblasti technologií a souvisejících výzkumný projekt a seminář (33 ECTS) Minor předmět (20 ECTS) od jednoho z následujícího důvodu: Bioinformatics, Molecular Systems Biology, Biotechnology nebo podnikání Volitelné studie v různých tematických oblastech a speciální témata (0-12 ECTS) Akademické kvality a zkušenosti Food Chemistry and Food Development Unit je základním prvkem hlavní síla of Food Science and Technology ve Finsku. FCFD má profil na mezinárodní úrovni hrany pro řezání do výzkumu: chemie a biochemie potravinářských tuků a sekundárních metabolitů Molekulární podstata kvality potravin a zdraví podporující vlastnosti potravin se zvláštním zaměřením na severní plodin a planě rostoucích zdrojů Význam severním klimatu jako faktorů ovlivňujících kvalitu plodin Vývoj potravinářský výzkum a technologické inovace pro udržitelné využití a přidané hodnoty potravinových zdrojů. S mezinárodně dobře zavedené záznam v bobule výzkumu, oleje a tuky, mateřského mléka a kravského mléka, jednotka rozšířila svůj výzkum v jiných potravinových zdrojů, jako jsou obiloviny, luštěniny a hub. Výzkum se zaměřuje také na nových zdrojů potravy pro budoucí bezpečnosti potravin, zdravé výživy a obchodní růst. Konečným cílem je podporovat udržitelný bio-budoucnost založenou na mezinárodně horní vědě. State-of-art cílené a neadresnou potravinářské metabolomiku jsou důležitým nástrojem pro výzkum. Kromě základních vědách, výzkum Jednotka obsahuje silný aplikovaný úhel podporující výzkum a inovace v potravinářském průmyslu. Diplomová práce a témata Konečný projekt usilování o diplomové práce v Technologie je založena na nezávislém, experimentální výzkumný projekt v laboratoři. Výzkumné práce se provádí pod vedením školitele a má dobu trvání tří měsíců. Výsledky získané v rámci výzkumného projektu budou prezentovány v magisterském semináře s použitím běžných postupů známých z vědeckých setkáních. Diplomová práce bude napsána na základě výsledků z experimentální práce a přezkoumání příslušné literatury pozadí. Příklady témat práce: Triacylglycerol složení mastných kyselin a úrovně exprese genů souvisejících biosyntézy v semenech a dřeň z rozvíjejícího se rakytníku řešetlákového (Hippophae rhamnoides) bobule Vliv podmínek skladování na stabilitu Lactobacillus rhamnosus GG a Bifidobacterium animalis subsp. lactis v mateřském mléce Účinky vinných kvasnic o chemickém složení černého rybízu vína - antokyany a alkoholy Výměna soli v pšeničného chleba - dopad na vkusu a chuti Vývoj nového zpracovaného vaječného výrobku Double degree VÝVOJE jídlo: The University of Turku má dvojí studijní program ve vývoji potravin s Jiangnan University (Wuxi, Čína). Vývojové Food studenti mají možnost připojit se k dvojí studijní program, který sleduje Stupně Master of Science v technologii na univerzitě v Turku a magisterského studia inženýrství na Jiangnan University studenti splnění požadavků na stupni magisterského studijního programu v oblasti rozvoje Food získá master of Science v míře na univerzitě v Turku Technology. Chcete-li získat dvojí titul z obou univerzit, student musí kromě toho vzít: nejméně 30 ECTS, nebo jeden semestr ekvivalent, ročníkové práce v Jiangnan University volitelný model s společném praktickém projektu, nebo společně pod dohledem diplomové práce kariérní možnosti popis kompetence Ve studijním programu magisterského v oblasti rozvoje Food budete: pochopit jevy a pojmy související s molekulární potravinářské vědy a různými vztahy mezi nimi mají silný teoretické znalosti o tématech rozvoje potravinářského a lze aplikovat ji do praxe. znát metody používané v oblasti vývoje potravin a lze je použít na účely výzkumu a vývoje produktů. mít znalosti, jak vyhledávat, platí, a vytvořit informační být schopen provést oprávněné rozhodovat na základě informací, které jste kriticky dosaženo. získat zkušenosti v reálném životě práci v akademických a průmyslových projektů v oblasti výzkumu a vývoje potravin. získat dovednosti pracovat odpovědně roli jako součást multidisciplinárních a multikulturních týmech. možnosti zaměstnání Tento program vám poskytne pravomoci pro plnění úkolů v oblasti výzkumu a vývoje v potravinářském průmyslu a akademické sféry. Prostřednictvím programu, můžete také získat vzdělání a kvalifikace pro práci jako odborníka v potravinářských orgánů a dalších souvisejících funkcí ve společnosti. Příklady názvů pracovních Absolventů programu může fungovat, mimo jiné, jako jsou: R & D manažer Manažer kvality Výzkumník produkt Developer Podnikatel KOORDINÁTOR Product Specialist Kariéra v oblasti výzkumu Master of Science poskytuje způsobilosti k vědecké postgraduální studia. Postgraduální tituly jsou doktorandům a licenciát stupňů. Stupně může být dokončena na University of Turku, na univerzitě v Turku Graduate School a jeden z programů doktorského. VSTUPNÍ POŽADAVKY Obecný požadavek stupeň BSC do jaké míry je formálně opravňuje žadatele pro přístup k studiu Magisterský úrovni v zemi, kde bylo dokončeno. Tento stupeň by měl odpovídat minimálně 180 ECTS (European kreditů) nebo minimálně tři roky denního studia. Požadavky Program specifické studijní Program je otevřen pro žadatele, kteří mají dostatečnou odbornou průpravu v polytechnická / strojírenství a / nebo Biosciences, a kteří absolvovali nižší vysokoškolské vzdělání, bakalářský stupeň (180 ECTS), v oblasti, např: Technologie potravin potravinářské technologie FOOD ENGINEERING BIOCHEMISTRY biotechnologie Zemědělské vědy NEBO Polytechnické kvalifikaci z finské University of Applied Sciences s příslušném oboru studia, kombinované s dalšími studiemi. Rozhodnutí o přijetí bude vycházet z významu: předchozí stupeň (y) žadatele Množství, relevance a stupně kurzů ve stupni (y) Jazyk Výsledek zkoušky (viz požadavky na jazykové) Motivace Letter Studijní zásluhy v předchozím stupni žadatele (BSC) jsou velmi důležité. Motivačního dopisu dalším důležitým faktorem při posuzování vhodnosti žadatele k programu. Všimněte si prosím, že motivační dopis může být kontrolována z plagiátorství se systémem Turnitin z University of Turku. Dříve získal magisterský titul nemá žadatel automaticky umístí před ostatními žadateli. Jazykové požadavky Žadatelé jsou povinni prokázání své znalosti anglického jazyka jedním z těchto certifikátů: A) Žadatelé musí složit TOEFL (Test z angličtiny jako cizího jazyka) s minimálním skóre 575 (testovací bázi papíru) / 92 (testovací Internet-based, žádné jednotlivá skóre pod 20) nebo IELTS Academic (International English Language Testing Service) 6.5 (bez individuální skóre pod 6,0) nebo PTE Academic (Pearson test of anglického Academic) s minimálním skóre 62 (bez individuální skóre dole 54). Žadatelé, kteří absolvovali bakalářský titul v angličtině v Austrálii, Kanadě, Irsku, Novém Zélandu, Velké Británii, USA či v severských zemích (Dánsko, Finsko, Island, Norsko a Švédsko) jsou osvobozeny od jazykové zkoušky. Tito žadatelé znalost anglického jazyka musí být uveden do studia certifikátu své bakalářské. b) CPE (Cambridge Osvědčení o znalosti angličtiny: pass stupně A, B nebo C c) CAE (Cambridge Certificate in Advanced English): pass stupně A, B nebo C Podrobnější požadavky jazykové fakulty Jak a kdy použije Uzávěrka přihlášek Uzávěrka přihlášek programu je každoročně na přelomu roku. Studie začít v následujících září. Existuje jen jeden příjem za rok a studie lze spustit pouze na podzim. Uzávěrka přihlášek ke studiu počínaje zářím 2017 je 01.12.2016 - 13.ledna 2017 v 15:00 (místního času ve Finsku, GMT + 2). Přečtěte si prosím pečlivě všechny pokyny uplatňování a podrobná požadavky na přijetí před použitím! Ujistěte se, že splňují oba vstupného a jazykové požadavky před použitím. Jak se přihlásit Aplikace se provádí na Studyinfo portálu (www.studyinfo.fi). Pátrání po magisterský studijní program v oblasti rozvoje potraviny, University of Turku. pečlivě zkontrolovat podmínky pro přijetí. Přejděte na Studyinfo portál, www.studyinfo.fi. Vyplnit a odeslat přihlášku on-line. Sbírat požadované přílohy Poslat všechny své dokumenty na University Přijímací Finska © Město Turku a University of Turku Communications [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Managementu

INSEEC Bordeaux
Campus forma Denní studium September 2017 Francie Bordeaux

Tento MSc vítá oba studenti z různých prostředí (vysoká škola nebo řízení absolventi) a odborníků z oblasti vinařství.Se silnou mezinárodní orientací, této [+]

Master of Science ve Wine Marketing & management

Tento MSc vítá oba studenti z různých prostředí (vysoká škola nebo řízení absolventi) a odborníků z oblasti vinařství. Se silnou mezinárodní orientací, tento program si klade za cíl vybavit naše studenty s podniky a technických dovedností, aby mohli pracovat jako vysoce kvalifikovaných manažerů v odvětví vína. Pevně ​​se sídlem v profesionálním světě, bude MSc umožní studentům osvojit potřebné metody a nástroje managementu. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou vyškoleni pro: regionální exportní manažer, produktový manažer, manažer nákupu, vedoucí marketingu, komunikace manažer, manažer vína firmy ... ... [-]

MSc V Oboru Chemie

Aarhus University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Dánsko Aarhuská

Tento program MSc v oboru chemie umožňuje studentům se specializují na jejich zvolené oblasti zájmu při budování silné foundational znalosti v oboru. Studenti si mohou postavit svůj vlastní jedinečný program s kurzy z různých oborů chemie, např organické chemie, NMR spektroskopie, analytické chemie, anorganické chemie, teoretické chemie, fyzikální a materiálové chemie. Kurzy a výzkumných příležitostí je průběžně vyhodnocován, aby odrážely potřeby a požadavky obchodu a průmyslu, výzkumných institucí a veřejného sektoru. [+]

. Nastavitelné, zaměřená na výzkum VYŠETŘOVÁNÍ v chemii Tento program MSc v oboru chemie umožňuje studentům se specializují na jejich zvolené oblasti zájmu při budování silné foundational znalosti v oboru. Studenti si mohou postavit svůj vlastní jedinečný program s kurzy z různých oborů chemie, např organické chemie, NMR spektroskopie, analytické chemie, anorganické chemie, teoretické chemie, fyzikální a materiálové chemie. Kurzy a výzkumných příležitostí je průběžně vyhodnocován, aby odrážely potřeby a požadavky obchodu a průmyslu, výzkumných institucí a veřejného sektoru. PŘÍPRAVA KONKRÉTNÍ V MSc v chemii programu, studenti získají vybrat tematických oblastí, které chtějí specializovat. Oddělení Aarhus University of Chemistry je uznáván jako lídr v oblastech: syntézy a analýzy nových organických látek; magnetické studie nukleární rezonance; X-ray a laserová spektroskopie; počítačové simulace pro vyšetřování, výpočty molekulárních vlastností, reakčních mechanismů; analytická chemie atmosféry; a materiálové chemie - syntéza, struktura, vlastnosti a nové materiály. Studenti v programu mají přístup k vysoce kvalitním laboratorního zařízení a nástrojů, že jim nabízí příležitost pro praktické vzdělávání na špici vědy. studentský život Chemie studenti rychle se seznámil s Alkymia, ministerstvo studentské sdružení, které hostí týdenní pátek bar a pořádá řadu zajímavých společenských akcí. Matematika-fyzika Studentská rada rovněž pořádá pravidelné vzdělávacích akcí pro studenty chemie. KARIÉRA Absolventi programu MSc chemie obvykle najít práci v oblasti výzkumu, vývoje, vzdělávání, komunikace, nebo poradenství ve veřejném i soukromém sektoru. Aarhus Absolventi univerzity našli zajímavé kariéry na pestrou škálu společností včetně Haldor Topsøe, Novo Nordisk, Eurofins, DuPont, Arla a Chr. Hansen. Existuje více chemie otvory v Dánsku, než kolik je domácí absolventům jejich zaplnění, dělat nezaměstnanosti velmi nízká pro absolventy v chemii. "I kombinovat nové tuky pro čokoládu, která by mohla být speciálně pro vnější pláště, např. První ze všech tuků musí být vyrobeny za použití databází a výpočtů. Po tom, hotové povlaky jsou testovány v laboratoři čokolády. Můj pracovní den je velmi pestrá, a mám volnou ruku nad tím, co mám dělat. Představa, že zde platí svobodu s odpovědností. "MORTEN D. Andersen, PHD Aarhus Karlshamn (AAK) [-]

MSc Nanomateriály Věda

Utrecht University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Nizozemsko Utrecht

Nanomateriály Věda je dvouletý (120 ECTS), multidisciplinární program, ve kterém budete objevovat šetřené oblasti katalýzy, koloidní vědy a nanofotoniku. Program vám poskytne solidní teoretický základ a pomůže vám rozvíjet experimentální dovednosti nezbytné provádět výzkum na vysoké úrovni. [+]

Nanomateriály v Utrechtu posuzovány nejlepší v oboru Průvodce výběrem holandského mistra je (Keuzegids Masters 2015) zařadil programu Univerzita v Utrechtu v Nanomateriály vědy jako nejlepší v oboru Chemie v Nizozemsku. Studenti si vybral magisterský program, Nanomateriály vědy na univerzitě v Utrechtu jako nejlepší programu v oblasti v ročním přezkumu "Beste studií" Elsevier Prozkoumání, které aplikace nanomateriálů Nanomateriály jsou základní stavební kameny, které mohou produkovat chemické látky v ekologicky šetrným způsobem, sklizeň světlo dodávat energii a přispět k rozvoji rychlejší počítače a lepší léky. V tomto dvouletém magisterském studijním programu, budete získat důkladné znalosti o, a experimentální zkušenosti s, nové nanomateriály a jejich syntézu, strukturu a aplikace - například jako katalyzátory nebo nanofotoniku. Chemie budoucnosti Rozměry systémů na mikroskopické úrovni určit jejich fyzikální a chemické vlastnosti a použití. Vaše studia vám poskytne nástroje pro analýzu a experimentovat s těmito vlastnostmi a možnostmi. Kromě toho bude obsah kurzu seznámí s nanomateriálů zítřka, včetně koloidní krystaly - nový nástroj pro manipulaci světla v miniaturních laserů a optických přístrojů - a nových katalyzátorů pro efektivnější a šetrnější k životnímu prostředí chemie. Přispívat k udržitelné společnosti Spojené talenty a odborných znalostí chemiků a fyziků jsou nezbytné pro úspěch v řadě podpolí v rámci vědy a techniky. Naše magisterský program vám nabízí znalosti a školení pro práci jako vědec, který přispívá k udržitelnější společnosti. Prostřednictvím svých kurzech a výzkumné práce, budete se podílet na vzrušující oblasti vývoje nanomateriálů a rozvíjet základní znalosti z různých aplikací a průmyslových zájmů. Naši pracovníci vynikají v oblasti výzkumu a výuky, a udržují úzké vztahy s partnery v oblasti průmyslu a akademické obce. Jako součást programu, můžete se rozhodnout k účasti na stáži průmyslu na bázi. Prestižní Debye institut pro nanomateriály vědu zajišťuje výuku a výzkum v programu. Institut se zaměřuje na tři oblasti výzkumu: koloidy, katalýzy a nanofotoniku. PROGRAM CÍL Nanomateriály Věda je dvouletý (120 ECTS), multidisciplinární program, ve kterém budete objevovat šetřené oblasti katalýzy, koloidní vědy a nanofotoniku. Program vám poskytne solidní teoretický základ a pomůže vám rozvíjet experimentální dovednosti nezbytné provádět výzkum na vysoké úrovni. Celoroční je tak v kombinaci s výzkumem, což vám možnost dát teorii do praxe. TRACKS Chemické vědy Fyzika a Klimatické vědy [-]

Zemědělskopotravinářské Stupňů

Cranfield University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 3 let August 2017 Spojené království Cranfield + 1 více

Kurzy jsou vhodné pro nové absolventy vědy nebo technologické zázemí, kteří mají zájem o práci v potravinářském průmyslu. [+]

. zemědělsko-potravinářském Stupně MSc v potravinovém řetězci Systems Náš Food Chain Systems MSc byl vyvinut jako výsledek rozsáhlého výzkumu vedené průmyslem. Kurz zkoumá celý potravinovém řetězci od pre-sklizně na trh s celkovým cílem zvýšit kvalitu a bezpečnost potravin. Doba trvání: Jeden rok na plný úvazek, dva-tři roky na částečný úvazek Kdo to je? Kurz je vhodný pro nové absolventy vědy nebo technologické zázemí, kteří mají zájem o práci v potravinářském průmyslu. Kurz je také ideální pro profesionály již pracují v oboru, kteří by chtěli trénovat na další jejich kariéry. K dispozici na plný a částečný úvazek kurz nabízí flexibilitu a podporu pro ty, kteří chtějí cvičit, zatímco setrvání v zaměstnání. Potravní řetězec Systems MSc je součástí zemědělství a potravinového programu. Poskytuje kritické zhodnocení zabývajících se výroby a dodávek bezpečných potravin v moderním světě otázkách. Prostřednictvím integrace vědeckých, technických a manažerských faktorů Studenti se naučí, jak účinněji využívat zdroje potravy za účelem dosažení vyšší kvality a bezpečnější produkce potravin, jakož i úspěšně pochopit a řídit potravinových dodavatelských řetězců. Holistický přístup MSc vám poskytne detailní porozumění celého systému potravinového řetězce, včetně: Diagnostika Potravinářská mikrobiologie HACCP LOGISTICS posklizňové technologie prediktivní modelování Posouzení rizik potravin Řízení dodavatelského řetězce MSc v oboru aplikované Bioinformatics První svého druhu ve Velké Británii, to MSc je velmi pokládaný zaměstnavatelé pro své reálném světě významem a aplikovaný obsah. Kurz je zaměřen na rozvoj pokročilé teoretické znalosti a početní dovednosti a aplikovat je, aby pomohla řešit reálného života biologické problémy. Tento MSc je rozpoznán BBSRC. Doba trvání: Jeden rok na plný úvazek, dva-tři roky na částečný úvazek Kdo to je? Tento kurz si klade za cíl vybavit postgraduální vědce s výpočetních schopností a povědomí potřebných k archivu, analyzovat a interpretovat obrovské množství biologických dat jsou nyní začínají být k dispozici. Po absolvování tohoto kurzu budete schopni aplikovat informační technologie k vývoji nových léků a diagnostických nástrojů. Kromě toho budete získat dovednosti navrhnout a realizovat nové nástroje a softwarové pluginy naplnit potřebu výzkumnou obec a budou vybaveny různorodý soubor znalostí a dovedností, které přímo splnění požadavků zaměstnavatelů v tomto sektoru. MSc v budoucích potravin Udržitelnost Tento kurz má za cíl poskytnout podrobnější kritické povědomí o rizicích, výzvy a příležitosti poskytování udržitelných dodávek potravin světové populace, jak jsme se přesunout do budoucnosti. Doba trvání: Jeden rok na plný úvazek, dva-tři roky na částečný úvazek Kdo to je? Tento kurz je vhodný pro absolventy z celého světa, který chce pokračovat v kariéře v udržitelnosti potravin na technické či strategické úrovni. Tento kurz je zaměřen na základní výzvu nesmírně důležité, že všichni čelíme dnes; V podstatě mnoho problémů krmení rychle rostoucí celosvětové populace v budoucích daných omezených zdrojů, dodal nejistoty jako jsou dopady změny klimatu a obecné uznání, že naše současné metody pro produkci potravin nejsou vhodné pro daný účel. Ale to dělá víc, než jen popisující výzvu - nastaví asi sdružující různé závity, které by mohly představovat pragmatické a praktické odpovědi. Jako takový, je navržen tak, aby reagovaly na naléhavé průmyslu, institucionální a vláda potřebuje pro jednotlivce, kteří mohou splnit složité, multi-faktoriální otázek globálního budoucího zásobování potravinami. [-]

MSc V Oboru Neurologie

Trinity College Dublin
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Irsko Dublin

Tato jednoroční M.Sc. Cílem kurzu je poskytnout multidisciplinární školení v neurověd, v tématech od molekulární až behaviorální neurovědy. Kurz je vhodný pro studenty, kteří chtějí rozšířit své odborné znalosti, a pro ty, kteří chtějí převést ze svého původního studia disciplíny. Program bude vybavit účastníky dovednostmi potřebnými k pokroku v kariéře v oblasti biomedicíny, farmacie nebo ... [+]

MSc v oboru neurovědy Tato jednoroční M.Sc. Cílem kurzu je poskytnout multidisciplinární školení v neurověd, v tématech od molekulární až behaviorální neurovědy. Kurz je vhodný pro studenty, kteří chtějí rozšířit své odborné znalosti, a pro ty, kteří chtějí převést ze svého původního studia disciplíny. Program bude vybavit účastníky dovednostmi potřebnými k pokroku v kariéře v oblasti biomedicíny, farmacie nebo neuropsychologického výzkumu. Pokyny pro kurz se skládá z cca 200 kontaktních hodin více než dvou akademických pojmů, aby zahrnoval přednášky, laboratorní praktická cvičení, Journal Club workshopy pro studenty a na základě seminářů. Moduly jsou hodnoceny směsí v průběhu hodnocení a písemných zkoušek. Specializované moduly, na něž patří: Forma a funkce nervové soustavy Biochemické Základ Neuropharmacology Neuropharmacology Vývoj léčiv Neuroimunologii Experimentální Neuroscience Vědecká literární dovednosti Neural engineering Neuroimaging Technology Aktuální témata v Neuroscience Výzkumné dovednosti Třetí termín se skládá z výzkumného projektu na nějaké nové aspekty neurověd. Trinity College Institute of Neuroscience (TCIN) je dynamický výzkum životního prostředí se výzkum klenout molekulární / buněčné neurovědy klinické / translační neurověd. Projekty napříč těchto oblastech výzkumu mohou být prováděny po konzultaci s odborným školitelem. Pro studenty se zájmem o projekt v buněčném / molekulární neurovědy řada buněčných technik, jako je tkáňové kultury, imunocytochemie, západní immunobloting a imunoprecipitací, konfokální mikroskopie, imunologické, průtoková cytometrie, Real-time PCR a vysokoúčinné kapalinové chromatografie jsou k dispozici. Kromě toho, některé projekty zahrnovat hodnocení chování, elektrofyziologické a neurochemické koncové body pomocí in vivo modelech neurologických a psychiatrických onemocnění. Pro ty, kteří se zajímají o pokusů na lidských subjektech Projekty budou nabízeny s využitím techniky, jako je funkční magnetická rezonance, elektrofyziologické nahrávání a neurokognitivní testování. Termíny Termín: Kurz probíhá za celý 1 rok, obvykle začíná v posledním týdnu září a běží do konce srpna následujícího roku. Získané dovednosti, znalosti Na konci programu budou účastníci: Pochopit strukturu a funkci nervového systému z "molekuly na mysli". Pochopit biologický základ celé řady psychiatrických a neurologických poruch Mají znalosti o léčebných strategií pro psychiatrických a neurologických poruch Mít znalosti o základních technik používaných k zodpovězení výzkumné otázky v neurověd. Získat praktické laboratorní dovednosti, zkušenosti v oblasti řešení problémů a odborné znalosti ve vybraných metodik používaných pro studium funkce nervového systému s cílem usnadnit výzkum nebo kariéru výzkumné účely. Získali detailní znalosti a kritické chápání vybraných oblastech neurověd prostřednictvím nezávislé studie a výzkumné projekty laboratoře. Získali a rozvíjet přenositelné dovednosti v: Písemné a ústní komunikace Analýza dat, statistiky a prezentace Kritické zhodnocení publikovaných informací Schopnost pracovat ve spolupráci s ostatními Organizační schopnost O kurzu Co je to kurz obsahovat? M.Sc. kurz neurověd studuje fungování nervového systému na všech úrovních, od molekul, které tvoří jednotlivé nervové buňky, na složitosti živočišného a lidského chování. Hlavní důraz je kladen na molekulární, biochemické a buněčné základě neurotransmission a synaptické funkce. Kurz zahrnuje také fyziologie, patofyziologie a farmakologické léčby psychiatrické, neurodegenerativních a neurologických poruch. Tam, kde se naši studenti jít? Přednostní kariéru našich studentů je provádět PhD výzkum. Příležitosti existují v Trinity College v Ústavu neurověd (TCIN) pro Ph.D. výzkumu. Jsme také podporovat a pomáhat naší M.Sc. Studenti se podívat na Ph.D. příležitosti mezinárodně. Někteří z našich studentů získal titul Ph.D. pozice až-do ciziny jako Austrálie. Dva další nejčastější kariérní příležitosti související stupňů lékařské nebo zdraví nebo přímý vstup do výzkumných laboratoří. Postup aplikace Aby byly způsobilé pro přijetí, bude uchazeči má udržet dobrou míru v oblasti biologických věd, psychologie, medicíny nebo příbuzných zdravotnických věd. Vstup na hřiště je založen na studijní výsledky žadatele, a jejich schopnost těžit z kurzu. Užšího uchazeči budou pozváni k pohovoru. [-]

Magistr V Biomedicínských Věd - Klinická Biochemie (MSC)

Middlesex University London
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let October 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Naše biomedicínských věd kurzy mají narůstající mezinárodní pověst, díky naší world-class výzkum v oblastech, včetně biomarkerů, veřejného zdraví a biomodelling. Naše středisko pro vyšetřování a diagnostické onkologie je průkopníkem technik pro diagnostiku a léčbu rakoviny. [+]

. Proč studovat MSc Klinická biochemie na Middlesex? Naše biomedicínských věd kurzy mají narůstající mezinárodní pověst, díky naší world-class výzkum v oblastech, včetně biomarkerů, veřejného zdraví a biomodelling. Naše středisko pro vyšetřování a diagnostické onkologie je průkopníkem technik pro diagnostiku a léčbu rakoviny. Náš kurz má silný praktický prvek, s důrazem na rozvíjení laboratorní dovednosti a získat praktické zkušenosti diagnostických technik. Naše výukové a výzkumné ústavy předčí ty, u některých britských lékařských fakultách, s 3.000.000 liber specializovaných laboratořích vybavených nejvíce up-to-date technologicky dokonalé místo pro práci na svém vlastním výzkumném projektu. Naučíte se využívat špičkové zařízení, jako jsou hmotnostním spektrometrem MALDI-TOF a průtokové cytometry; máme laboratoř molekulární biologie pro technikami, jako je sekvenování DNA, real-time PCR, elektroforéza a HPLC, plně vybavené proteomika zařízení, konfokální mikroskopie a neuvěřitelně moderní buněčné kultury objektu. zdůrazňuje předmětu - Všichni naši pedagogičtí pracovníci jsou zapojeni do výzkumu a mnohé z nich jsou průkopníky v jejich vlastním oboru. vedoucí kurzu Dr. Frank Hills, bývalý postgraduální vědec v Imperial College a klinický vědec v Nemocnici sv Bartoloměje, publikoval řadu článků high-profil na celé řadě oblastí, včetně endokrinologie, imunologie a reprodukční vědy, zatímco Dr Ajit Shah je bývalý hlavní vědec při GlaxoSmithKline. - Kurz je akreditován na Ústavu biomedicínských věd, takže na promoci budete splnili akademické požadavky na členství licenciát ústavu; můžete požádat o studentské členství, zatímco budete studovat. - Pracujeme s londýnských nemocnic, NHS laboratoře, dalšími vysokými školami a průmyslovými partnery, aby zajistily že jste plně orientuje jak v posledním praxe a nejnovějších výzkumů. Budete navštívit diagnostické laboratoře a samozřejmě, naše poloha umožňuje snadný přístup do Britské knihovny, muzea vědy, Royal Institution a další. - Naši zaměstnanci jsou podpůrné a hands-on - někdy-ready poradenství a studiu, oni jsou také známí pro jejich silné pastorační péče a pro vymanění pro své studenty. - Naše flexibilní časový plán znamená, že budete trávit jen dva dny v týdnu na vysoké škole, pokud jste studoval na plný úvazek, nebo jeden, pokud jste na částečný úvazek. - Jako student tohoto kurzu budete dostávat zdarma elektronický učebnici pro každý modul. [-]

Msc Aplikován Plant Science

University of Greenwich
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok September 2017 Spojené království Medway + 1 více

Vyvinutý výzkumu vědců a pracovníků se zkušenostmi z Velké Británie a mezinárodního zahradnictví a zemědělství, bude naše míra MSc Applied Plant Science pokroku svou kariéru rozvíjet své znalosti a výzkumné dovednosti v praktickém kontextu [+]

Proč tento MSc? Odborníci v rostlinných věd jsou stále více zapotřebí podniky po celém světě, v oblasti výzkumu a inovací, vlád a agentur. Tento studijní program vám dá: • směry na výzkum a obsahové business-vedl kurz • možnost provádět výzkumný projekt týkající se vašich vlastních zájmů a kariéry • cestu ke studiu plné MSc v jednom roce, nebo individuální kurzy pro další profesní vývoj Ty budou učit zaměstnanci, kteří mají bohaté zkušenosti s prací v a aplikaci přípravků na vědu, v obchodu, průmyslu a veřejné správy. Budete provádět přírodovědné výlety a externí výzkumné stáže, které vám poskytne praktické zkušenosti a pracovní příležitosti. Tam, kde budu studovat? Ty budou založeny na University of Greenwich Chatham námořní kampusu, kde budou mít prospěch z odborných znalostí v rámci institutu přírodních zdrojů, multidisciplinární centra excelence se zavedeným pověst pro vysoce kvalitní výzkum a odbornou přípravu na podporu globální bezpečnosti potravin a udržitelný rozvoj. Budete také získat praktické dovednosti na vysoké škole Hadlow, Kent, a ve výzkumných ústavech a další nastavení pro obchodníky. Program bude zahrnovat: důkladné praktické a teoretické uzemnění na: - věda biologie rostlin a její využití v komerční a výzkumné scéně - The účelnosti zahradnictví a zemědělské technologie - obchodní aspekty této obchodní oblasti, včetně plánování, provádění a vyhodnocování zkoušek na využívat a rozvíjet nové přístupy, postupy a plodiny Co budete studovat? Budete studovat čtyři základní kurzy a 45 kreditů vybrat z řady možností, jak je uvedeno níže. Vezměte prosím na vědomí, že to nemusí být možné spustit všechny volitelných kurzů zde uvedené v daném roce, ale individuální kurzy mohou být k dispozici pro další profesní rozvoj, jakož i v rámci prezenční 1 rok MSc. - Molekulární a biologie rostlin Zásady Crop zlepšení (30 kreditů) - výzkumné metody v Plant Science (15 kreditů) - růst rostlin a oříznutí technologie (30 kreditů) - nezávislý výzkumný projekt (60 kreditů) Možnosti - Agrolesnické (15 kreditů) - agronomie a Crop fyziologie (15 kreditů) - Aplikace a aspekty komerčních Crop Science (30 kreditů) - Plánování pro osobní a profesní rozvoj (15 kreditů) - Plant Disease Management (15 kreditů) - Posklizňová úprava Technologie Ovoce a zelenina (45 kreditů) [-]

Vrije Universiteit Brussel
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Belgie Brusel

[+]

Popis programu

Program je zaměřen na posílení a aktualizaci teoretické a praktické dovednosti z mladých vědců z rozvojových zemí, kteří jsou již zapojeny do obou zdraví lidí nebo zvířat péči, nebo zemědělského výzkumu. Cílem programu je nejen přenos technologií, ale spíše trénovat účastníkům získat schopnost vyrovnat se s širokou škálu vědeckých problémů a výzev, a poskytnout jim s intelektuální nástroje potřebné k rozvoji molekulární biologické přístup k řešení problémů jejich země čelí.

Použít teď pro MSc. Molekulární biologie