Biologie Belgie - Biologie programy Belgie Biologie

Biologie

Master of Science (MSc): Tyto programy jsou postgraduální studium pro lidi, kteří nedávno ukončili vysokoškolské studium a chtějí zlepšit své znalosti o hluboké a další vědecké úrovni.

Belgie je známá jako srdce Evropy a rozbočovač pro mezinárodní sítí. Jako zahraniční studenty v Belgii se vám obklopen multikulturní komunity.

Biologie Belgie - Vezměte si MSc Belgie. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

M.Sc. V Biologii - Biodiverzity: Uchovávání A Restaurování

University of Antwerp
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Belgie Antverpy

State-of-the-art dvouletý magisterský studijní program v fascinující a nově vznikající oblasti biologické rozmanitosti. [+]

Získáte přehled o příčinách a důsledcích současné celosvětové ztráty rostlin, zvířat a jiných druhů, a do teorie a praxe řízení ohrožených druhů a na zachování a obnovu stanovišť. Spojení se společností, například, politiky biologické rozmanitosti, právními předpisy a mezinárodními smlouvami, budou také zvýrazněny. Budete provádět stáž s externí organizaci zapojené do ochrany / obnovy.

[-]

Velitel Potravinářské Technologie (leuven A Kol.)

KU Leuven: Faculty of Bioscience Engineering
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok September 2018 Belgie Leuven + 1 více

Mezinárodní program pro potravinářské technologie (IUPFOOD) se zaměřuje na dva technologické rozměry, které mají zásadní a zásadní význam pro zpracování a uchovávání potravin; transformace (zpracování) surovin do produktů vhodných k lidské spotřebě; úlohu postkvót a jednotkových operací při zajišťování bezpečných a výživných potravin konečnému spotřebiteli. Tyto obavy jsou přímo přeneseny do zaměření programu IUPFOOD. Program InterUniversity v potravinářské technologii (IUPFOOD) je společně organizován KU Leuven a Univerzitou v Gentu (UGent). Program vychází z kombinované odborné znalosti KU Leuven a UGent ve výzkumu a vzdělávání v oblasti potravinářské technologie. [+]

K plnění svého nutričního osudu musí být potravina bezpečně vyráběna a bezpečně dodávána konečnému spotřebiteli. To vyžaduje na jedné straně zpracování technologií pro přeměnu jedlých surovin na potraviny se sníženou vlastní stabilitou a na druhé straně konzervační technologie pro zvýšení stability a trvanlivosti potravin.

Co je to Master of Food Technology?

Mezinárodní program pro potravinářské technologie (IUPFOOD) se zaměřuje na dva technologické rozměry, které mají zásadní a rozhodující význam při zpracování a uchovávání potravin:

transformace (zpracování) surovin do produktů vhodných k lidské spotřebě úlohu postkvót a jednotkových operací při zajišťování bezpečných a výživných potravin konečnému spotřebiteli. ... [-]

Master of Bioscience Engineering: Agro- and Ecosystems Engineering (Leuven)

[+]

Agro- a ekosystémy poskytují širokou škálu základních produktů a služeb, jako jsou potraviny, voda, energie a biologická rozmanitost.

Co je to Master of Agro- and Ecosystems Engineering? [-]

Master of Bioinformatics (Leuven)

KU Leuven: Faculty of Bioscience Engineering
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2018 Belgie Leuven + 1 více

Bioinformaticians are distinguished by their ability to formulate biologically relevant questions, design and implement the appropriate solution by managing and analyzing high-throughput molecular biological and sequence data, and interpret the obtained results. [+]

What is the Master of Bioinformatics all about?

Program

This interdisciplinary two-year program focuses on acquiring:

basic background knowledge in diverse disciplines belonging to the field of bioinformatics, including statistics, molecular biology, and computer science; expert knowledge in the field of bioinformatics; programming skills; engineering skills.

The 120-credit program consists of a reorientation package (one semester), a common package (two semesters) and a thesis.... [-]

Magistr V Mořské A Jezerní Vědy A řízení (oceány A Jezera)

Vrije Universiteit Brussel
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Belgie Brusel

V meziuniverzitní magisterský program nabízí multidisciplinární přístup k systémům mořských a jezerních. [+]

To vám poskytuje silnou základní a aplikované znalosti a připraví vám za aktivní roli ve vědeckém výzkumu a řízení mořských ekosystémů. Program přijímá multidisciplinární přístup integrující fyzikální, chemické geologické, ekologické a společenské aspekty a včetně ochrany přírody a udržitelného rozvoje. Tento program připravuje studenty v:

hrají klíčovou roli ve vysoké kvalitě vědeckého mořského výzkumu poskytování poradenství v mořském vedením společnosti na základě spolehlivých vědeckých poznatků stává kriticky smýšlející, řešení problémů a komunikační vědci

Můžete major v jednom ze čtyř specializací: ... [-]

Vrije Universiteit Brussel
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Belgie Brusel

[+]

Popis programu

Program je zaměřen na posílení a aktualizaci teoretické a praktické dovednosti z mladých vědců z rozvojových zemí, kteří jsou již zapojeny do obou zdraví lidí nebo zvířat péči, nebo zemědělského výzkumu. Cílem programu je nejen přenos technologií, ale spíše trénovat účastníkům získat schopnost vyrovnat se s širokou škálu vědeckých problémů a výzev, a poskytnout jim s intelektuální nástroje potřebné k rozvoji molekulární biologické přístup k řešení problémů jejich země čelí.

Použít teď pro MSc. Molekulární biologie