Biologie Belgie - Biologie programy Belgie Biologie

Biologie

Master of Science (MSc): Tyto programy jsou postgraduální studium pro lidi, kteří nedávno ukončili vysokoškolské studium a chtějí zlepšit své znalosti o hluboké a další vědecké úrovni.

Belgie je známá jako srdce Evropy a rozbočovač pro mezinárodní sítí. Jako zahraniční studenty v Belgii se vám obklopen multikulturní komunity.

Biologie Belgie - Vezměte si MSc Belgie. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Magistr Inženýrství Biologických Věd: Agro- A Ekosystémové Inženýrství (Leuven)

KU Leuven: Faculty of Bioscience Engineering
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2018 Belgie Leuven + 1 více

Agro- a ekosystémové inženýrství se zaměřuje na zajištění prosperity a blahobytu současných i budoucích generací v globálním severním i globálním jihu. Agro- a ekosystémy poskytují širokou škálu základních produktů a služeb, jako jsou potraviny, voda, energie a biologická rozmanitost. Přesto současný kontext populačního růstu, rychlá urbanizace, ekonomická globalizace, změna klimatu, odlesňování, znečištění půdy a degradace jsou výzvami pro budoucí zajištění dostatečného množství a kvality tohoto zboží a služeb. [+]

Co je to Master of Agro- and Ecosystems Engineering?

Master of Agro-and Ecosystems Engineering (ACE) poskytuje hluboké znalosti o fungování a řízení přírodních a produkčních ekosystémů. Můžete se rozhodnout zaměřit buď na mírné nebo (sub) tropické nastavení, nebo na kombinaci obou. Doplňujete interdisciplinární jádrový program se silnou specializací v jedné ze čtyř různých oblastí: biologická produkce, abiotické a biotické prostředí, bioekonomie a biogeoinformace.... [-]

Master Of Bioinformatika (Leuven)

KU Leuven: Faculty of Bioscience Engineering

Bioinformatici se vyznačují schopností formulovat biologicky relevantní otázky, navrhnout a implementovat vhodné řešení řízením a analýzou vysoce výkonných molekulárně biologických a sekvenčních dat a interpretovat získané výsledky. [+]

Co je vlastně Master of Bioinformatika?

Program

Tento interdisciplinární dvouletý program se zaměřuje na získání:

základní poznatky v různých oborech oboru bioinformatiky, včetně statistiky, molekulární biologie a informatiky;odborné znalosti v oblasti bioinformatiky;programovací dovednosti;inženýrské dovednosti.

Program 120 kreditů se skládá z balíčku přeorientování (jeden semestr), společného balíčku (dva semestry) a práce.... [-]

Master Of Food Technology (Leuven A Kol.)

KU Leuven: Faculty of Bioscience Engineering

Mezinárodní program pro potravinářské technologie (IUPFOOD) se zaměřuje na dva technologické rozměry, které mají zásadní a zásadní význam pro zpracování a uchovávání potravin; transformace (zpracování) surovin do produktů vhodných k lidské spotřebě; úlohu postkvótového provozu a provozních jednotek pro uchovávání potravin při poskytování bezpečných a výživných potravin konečnému spotřebiteli. Tyto obavy jsou přímo přeneseny do zaměření programu IUPFOOD. Program InterUniversity v potravinářské technologii (IUPFOOD) je společně organizován KU Leuven a Univerzitou v Gentu (UGent). Program vychází z kombinované odborné znalosti KU Leuven a UGent ve výzkumu a vzdělávání v oblasti potravinářské technologie. [+]

K plnění svého nutričního osudu musí být potravina bezpečně vyráběna a bezpečně dodávána konečnému spotřebiteli. To vyžaduje na jedné straně zpracování technologií pro přeměnu jedlých surovin na potraviny se sníženou vlastní stabilitou a na druhé straně konzervační technologie pro zvýšení stability a trvanlivosti potravin.

Co je to Master of Food Technology?

Mezinárodní program pro potravinářské technologie (IUPFOOD) se zaměřuje na dva technologické rozměry, které mají zásadní a rozhodující význam při zpracování a uchovávání potravin:

transformace (zpracování) surovin do produktů vhodných k lidské spotřeběúlohu postkvótového provozu a provozních jednotek pro uchovávání potravin při poskytování bezpečných a výživných potravin konečnému spotřebiteli.... [-]

M.Sc. V Biologii - Biodiverzity: Uchovávání A Restaurování

University of Antwerp
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Belgie Antwerp

State-of-the-art dvouletý magisterský studijní program v fascinující a nově vznikající oblasti biologické rozmanitosti. [+]

Získáte přehled o příčinách a důsledcích současné celosvětové ztráty rostlin, zvířat a jiných druhů, a do teorie a praxe řízení ohrožených druhů a na zachování a obnovu stanovišť. Spojení se společností, například, politiky biologické rozmanitosti, právními předpisy a mezinárodními smlouvami, budou také zvýrazněny. Budete provádět stáž s externí organizaci zapojené do ochrany / obnovy.

[-]

Magistr V Mořské A Jezerní Vědy A řízení (oceány A Jezera)

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Belgie Brussels

V meziuniverzitní magisterský program nabízí multidisciplinární přístup k systémům mořských a jezerních. [+]

To vám poskytuje silnou základní a aplikované znalosti a připraví vám za aktivní roli ve vědeckém výzkumu a řízení mořských ekosystémů. Program přijímá multidisciplinární přístup integrující fyzikální, chemické geologické, ekologické a společenské aspekty a včetně ochrany přírody a udržitelného rozvoje. Tento program připravuje studenty v:

hrají klíčovou roli ve vysoké kvalitě vědeckého mořského výzkumu poskytování poradenství v mořském vedením společnosti na základě spolehlivých vědeckých poznatků stává kriticky smýšlející, řešení problémů a komunikační vědci

Můžete major v jednom ze čtyř specializací: ... [-]

[+]

Popis programu

Program je zaměřen na posílení a aktualizaci teoretické a praktické dovednosti z mladých vědců z rozvojových zemí, kteří jsou již zapojeny do obou zdraví lidí nebo zvířat péči, nebo zemědělského výzkumu. Cílem programu je nejen přenos technologií, ale spíše trénovat účastníkům získat schopnost vyrovnat se s širokou škálu vědeckých problémů a výzev, a poskytnout jim s intelektuální nástroje potřebné k rozvoji molekulární biologické přístup k řešení problémů jejich země čelí.

Použít teď pro MSc. Molekulární biologie

Vzhledem k rozmanitosti zázemí studentů, první rok se skládá z hloubkových kurzů, které pokrývají nejdůležitější témata v molekulární biologii a přivést studenty na úrovni znalostí požadovaných pro úspěšné sledovat pokročilé a specializační kurzy druhého rok. Během intenzivního laboratorních cvičení, studenti jsou dobře připraveni nalodit na přípravu své disertační práce v druhém roce. Ve druhém ročníku, všichni studenti trvat čtyři pokročilé kurzy následují tři specializačních kurzů buď v oblasti lidského zdraví, živočišnou výrobou nebo rostlinné výroby. Také hodně času se věnuje přípravě a psaní disertační práce, která je původní vědecké práce provedena pod dohledem promotor a hájil na veřejnosti. ... [-]

Magistr V Potravinářských Systémech

EIT Food
Campus forma Denní studium September 2018 Belgie Leuven

Staňte se budoucím lídrem v potravinářských systémech podle vzdělávacích nabídek EIT Food . [+]

Staňte se budoucím lídrem v potravinářských systémech podle vzdělávacích nabídek EIT Food . Nabízíme semináře, letní školy a on-line vzdělávací programy, jako jsou MOOCS (masivní otevřené online kurzy) a SPOCS (specializované soukromé on-line kurzy) pro širokou škálu diváků včetně studentů, podnikatelů a profesionálů v oblasti potravin.

Všechny naše kurzy jsou interdisciplinární, interaktivní a zaměřené na praxi a jsou společně nabízeny partnery z akademické a podnikové sféry.

V roce 2018 zahájí EIT Food počáteční fázi vývoje vlajkového programu Food System Master Program EIT Food , integrovaného postgraduálního studijního programu organizovaného 10 akademickými institucemi a průmyslovými partnery z celého světa... [-]