Kombinované studium Biologie v Afrika - Biologie Biologie programy v Afrika

Master of Science nebo MSc je postgraduální studium typicky v oblasti vědy a společenské vědy. MSc může být průběh bázi, založené na výzkumu, nebo směs těchto dvou. Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce geologie pomoci stu… Čtěte více

Může někdo jiný region může odpovídat rozmanitost a rozměr Africe? S imitable historii, krajinu a kulturní příspěvků, téměř žádné regiony nabízejí studium v ​​zahraničí setkat, že je náročnější a více uspokojující, pokud jde o studium.

Kombinované studium Biologie v Afrika - Udělejte si Biologie v Afrika. Získejte všechny Kombinované studium Biologie program a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Turku , Finsko

Díky Darwinovi víme, že proces evoluce utvářel ohromující variaci, kterou kolem sebe vidíme. Prostřednictvím tohoto magisterského studijního programu získají studenti explicitní evoluční biologickou perspektivu ve studiu přírody, a tím zvýšili kapacitu pro porozumění vzorcům a procesům na stupnicích lišících se od buněčné úrovně až po úroveň ekosystému. -

Curtin University
Perth , Austrálie

Tento kurz vám poskytne dovednosti pro kariéru v zemědělském výzkumu a vývoji. Absolventi mohou také najít práci jako konzultanti a poradci v odvětví živočišné a rostlinné výroby ve středomořském prostředí po celém světě. -
English (Australia)

Johannesburg , Jihoafrická republika

Primárním účelem magisterské dizertační práce v oboru biochemie s bakalářskou prací je poskytnout studentům specializované pokročilé vzdělávání a přípravu při plnění požadavků konkrétní výzkumné složky tak, aby studenti mohli ovládat požadované experimentální a technologické dovednosti a potřebné kompetence v terénu, jako je inovace , rozhodování, strategické myšlení a organizační dovednosti. Dizertační práce s titulem MSc z biochemie se skládá z minimálně 120 kreditů za výzkum na úrovni 8 ve formě výzkumného projektu, zapsaného jako dizertační práce. -

Egypt-Japan University of Science and Technology
Alexandrie , Egypt

Katedra biotechnologie pokrývá oblasti výzkumu, které se pohybují od pochopení povahy a / nebo molekulárního základu biologických procesů, které zahrnují biologické systémy, živé organismy nebo deriváty k výrobě nebo modifikaci produktů, které budou použity v biologických aplikacích. Oddělení nabízí M.Sc. programu Biotechnologie. -
Úno 2021

Adekunle Ajasin University
Nigérie online , Nigérie

M.Sc. Biochemie se zaměřením na: Protein Chemistry and Enzymology; Lékařská a klinická biochemie; Toxikologie a environmentální biochemie; Výživa a potravinářská biochemie; Biochemie rostlin; Biotechnologie. -

Joseph Ayo Babalola University
Ilesa , Nigérie

Mistři vědy v biochemii (M.Sc.)

Mistři vědy v biochemii (M.Sc.) -