Biologie Švédsko - Biologie programy Švédsko Biologie

Biologie

Švédsko (Sverige) je největší ze skandinávských zemí, s populací asi 9,5 milionu. To hraničí s Finskem a Norskem a je připojen do Dánska přes most Öresund (Öresundsbron). Švédsko má silnou tradici, že jsou otevřené, přesto diskrétní země.

Biologie Švédsko - Vezměte si MSc Švédsko. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Magisterský V Oboru Molekulární Techniky V Biologii

KTH Royal Institute of Technology
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Švédsko Stockholm

Tento dvouletý magisterský program připravuje studenty na profesní vědeckou kariéru v oblasti vědy o životech se zvláštním zaměřením na molekulární techniky terapie onemocnění a diagnostických nástrojů spolu s významným tréninkem v oblasti analýzy dat (bioinformatiky). Program je jedinečnou spoluprací mezi Karolinsky institut, KTH Royal Institute of Technology a Stockholmskou univerzitou v prostředí laboratoře Science for Life, Stockholm. [+]

Molekulární techniky ve vědě o životě na KTH

Naše chápání lidského těla na molekulární úrovni se v posledních letech dramaticky rozvinulo, což vedlo k vývoji nových terapií a diagnostických nástrojů pro účinné léčení onemocnění. Studenti programu Molekulární techniky v programu Life Science obdrží komplexní vzdělání v oblasti věd o životech a zdůrazní nejmodernější metody v bioinformatické analýze velkých dat v kombinaci s nejmodernějšími technikami používanými v moderní molekulární biologii s vysokou propustností. Studenti se také naučí, jak překládat biologické nálezy do diagnostických nástrojů a nových terapií.... [-]

Magisterský Program V Potravinářském Inovacích A Designu Výrobků

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Lund

Erasmus Mundus magisterský program v oboru potravin inovace a produktového designu (EMM-FIPDes) je dva roky akademický program v oblasti potravinářské vědy a vývoje produktů, provozované AgroParisTech (Francie), společně s DIT (Irsko), UNINA (Itálie), a Lund University. [+]

Přehled programu

Společný evropský magisterský program v oboru potravin inovací a produktového designu (FIPDes) je dva roky akademický program v oblasti potravinářské vědy a vývoje produktů, provozované Université Paris Saclay a AgroParisTech (Francie), společně s DIT (Irsko), UNINA (Itálie ), a Lund University. V FIPDes magisterských si klade za cíl zajistit evropský rozměr ve znalostech oblasti výzkumu a vývoje potravin a je velmi důležité jak pro EU i třetích zemí, studenty, kteří chtějí být zaměstnáni v zemědělsko-potravinářském odvětví a pití. Tento program byl schválen Evropskou komisí v roce 2010 a byla zahájena v roce 2011.

Moduly Program / kurzy Semestr 1: Food Science and Technology, udržitelnost, R & D Project Management. Semestr 2: Kulinářské Inovace, Business Tvorba, Marketing. Specializace: Semestry 3 a 4: Food Design and Engineering, zdravé potraviny Design, Food Design obalů a logistika, magisterský studijní projekt. Kariérní vyhlídky ... [-]

Společného Magisterský Program V Zdravotnické Informatiky (MSC)

Stockholm University, Department of Computer and System Sciences (DSV)
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Švédsko Stockholm

Program je zaměřen na studenty, kteří se zajímají o informační technologie a chtějí aplikovat na poli medicíny a zdravotní péče. Je to dáno společně mezi Karolinska Institutet a Stockholmské univerzitě a dostanete společný titul z obou univerzit. [+]

Společného magisterský program v Zdravotní informatika

Zdravotnická informatika společnosti s učením, jak zlepšit moderní zdravotní péče prostřednictvím efektivního řízení znalostí a zdravotnických informací. Naučíte metody učinit zdravotnictví bezpečnější, účinnější a kvalitnější prostřednictvím informací na bázi počítače a řízení znalostí.

Studenti s technickým zázemím zahájit užíváním kurzy v oblasti základní lékařské vědy a organizace zdravotní péče a řízení na Karolinska Institutet, zatímco studenti s pozadím ve zdravotnických absolvovat kurzy v základních počítačových a systémových věd na Stockholmské univerzitě. Poté se obě skupiny připojit k zájmu o zdravotnické informatiky. Ve druhém ročníku, studenti profil své vzdělání tím, že volitelných předmětů a kompletní stupně projektu.... [-]

Msc Ve Vědě O Bílkovinách

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Lund

Tento magisterský program zkoumá molekulární struktury a funkční mechanismy proteinů. Budete zvládat metody klonování, exprese a čištění proteinů a specializované techniky pro analýzu proteinů. [+]

Přehled programu

Pochopení bílkoviny je zásadní pro pochopení a řešení jak lékařských a biotechnologických problémy na molekulární úrovni. Tento program zkoumá molekulární struktury a funkční mechanismy velkého počtu proteinů. Absolventi programu osvojí metody Klonování, exprese a čištění proteinů, a množství specializovaných technik pro analýzu proteinů. Budou také moci využít a pochopit primární vědecké publikace, a mají schopnost samostatně plánovat, provádět a kriticky vyhodnocovat experimenty.

V prvním ročníku se studenti řídí pokročilé kurzy biochemie, biofyziky a molekulární biologie. Ve druhém roce, oni si vyberou jeden nebo dva projekty v oblasti vědy bílkoviny, které mohou být prováděny na univerzitě nebo ve společnosti s příslušnou oblastí výzkumu. Účast na seminářových sériích, kariérovém vzdělávání a rozvoji dalších obecných dovedností je rovněž podporována během druhého ročníku studia.... [-]

MSc V Oboru Molekulární Organizování Záležitost

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Lund

Tento program vám poskytuje širokou a základní znalosti v oboru fyzikální chemie, s důrazem na oblasti povrchové a koloidní chemie, nanochemie a měkké kondenzované hmoty. [+]

. [-]

MSc in Molecular Biology, Molecular Genetics and Biotechnology

[+]

Tento program vám poskytne solidní základy pro doktorské studium.

Proč Lund University?

Společnost byla založena v roce 1666, Lund University je jedním z nejstarších v severní Evropě, nejširší a nejlepších univerzit. Zařadil mezi světové top 100 univerzit v QS Ranking 2016/2017, univerzita je # 1 volba pro zahraniční studenty přijíždějící do Švédska - jeden ze světově nejvíce inovativní, kreativní a demokratických zemích.

Chcete-li skutečně globální zkušenosti ve třídě, kde můžete začít svůj mezinárodní síť, Lund University je skvělá volba, aby zvážila. Zažijte jiný způsob učení v zemi hodnocena jako druhá nejlepší na světě poskytnout vysokoškolské vzdělání. Skupinová práce a neformální mezi učitelem a žákem vztahy usnadnit úroveň hloubkové učení.... [-]

MSc V Oboru Molekulární Biologie, Mikrobiologie

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Lund

Magisterský program v mikrobiologii nabízí vysoce konkurenční vzdělání v moderní mikrobiologii a poskytuje vám nástroje a znalosti potřebné pro úspěšnou kariéru v této vzrušující oblasti. [+]

Přehled programu

Tento program nabízí vysoce konkurenční vzdělání v moderní mikrobiologie. Molekulární biologie a genomiky proměnily toto téma, a zdůraznila, že zásadní význam mikroorganismů ve většině aspektů biologie, z ekologie do medicíny. Tento program sahá od využití mikrobiálních modelových organismů k pochopení funkce a evoluce buněčných procesů na obrovský význam mikrobů v biotechnologii, potravinářském a farmaceutickém průmyslu, hygiena, biotechnologie, životního prostředí atd. Hodně z tohoto potenciálu je stále neprozkoumané a program poskytuje nástroje a znalosti pro kariéru v této vzrušující oblasti.

Zvláštnosti programu :... [-]

Magistr V Molekulární Biologii, Lékařské Biologie

[+]

Více informací o tomto programu na www.lunduniversity.lu.se/Molecular-Biology-Medical

Proč Lund University?

Chcete-li skutečně globální zkušenosti ve třídě, kde můžete začít svůj mezinárodní síť, Lund University, je skvělá volba, aby zvážila. Zažijte jiný způsob učení v zemi hodnocena jako druhá nejlepší na světě poskytnout vysokoškolské vzdělání. Skupinová práce a neformální mezi učitelem a žákem vztahy usnadnit úroveň hloubkové učení.... [-]

MSc V Oboru Potravinářské Technologie A Výživy

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Lund

Zaměřeno na studenty, kteří se chtějí dozvědět více o jídlo a kteří chtějí pracovat s inovativními budoucích potraviny, například jako součást řešení hlavních zdravotních otázkách, jako je podvýživa a obezita. [+]

Přehled programu

Tento program je zaměřen na studenty, kteří se chtějí dozvědět více o jídlo a kteří chtějí pracovat s inovativními budoucích potraviny, například jako součást řešení hlavních zdravotních otázkách, jako je podvýživa a obezita. Program se vztahuje na návrh a výrobu potravin s přínosy pro zdraví. Dozvíte se o věcech, jako jsou potraviny chemie, potravinářství, povrchové a koloidní chemie, mikrobiologie, výživy a analýzy potravin.

Program je úzce spjat se potřebám trhu a tam je silný důraz na technické vědy. Během svého studia se setkáte nejen předních světových výzkumných pracovníků v rámci oddělení, ale také hostující přednášející z různých potravinářských společností pracuje s, například, vývoj produktů a marketing. Naše odkazy místnímu průmyslu jsou silné, a naše zaměření na inovace je vysoká; mnoho z našich výzkumníků převedeny výsledků výzkumu do úspěšných podnikatelských podniků, jako je Oatly, Optifreeze, PROBI a řešit.... [-]

MSc V Biologii, Plant Science

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Lund

Máte-li zájem o ekologii rostlin, systematiky, evoluce a biologická rozmanitost - to je program pro vás. [+]

Přehled programu

Pochopení mechanismů, které utvářejí a upravit rostliny rozmanitosti má zásadní význam pro všechny biologických disciplín. Máte-li zájem o ekologii rostlin, systematiky, evoluce a biologická rozmanitost - to je program pro vás.

Dozvíte se o mechanismech, které se podílejí na vývoji nových druhů rostlin a faktory, které řídí rozmanitost rostlin a distribuci rostlinných druhů. Přijdeš k pochopení způsobu, jakým systémy páření a struktuře obyvatelstva vliv tok genu a genetické rozmanitosti v rostlinách. Zde se dozvíte o tom, jak rostliny v interakci s jinými organismy a jejich schopnost přizpůsobit se změnám životního prostředí. Ve stejné době, získáte praktické zkušenosti z ekologického a systémové metodologie.... [-]

MSc V Biologii: Zachování Biologie

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Lund

V magisterském programu v biologii ochrany, se dozvíte, jak používat moderní ekologie a genetiky v rámci řízení a obnovu, stejně jako ve studii ztráty biologické rozmanitosti. [+]

Přehled programu

Na programu magisterského v biologii ochrany, se naučíte, jak používat moderní ekologie a genetiky v rámci řízení a obnovu, stejně jako ve studii ztráty biologické rozmanitosti.

Rysy programu: Globální a regionální aspekty biodiverzity a restaurování ekologii Populační ekologie jako nástroj v praktické ochraně biologii Analytické metody v biologii ochrany Úzkými vazbami na výzkum v mezinárodním prostředí Kariérní vyhlídky

Jsou potřebné a zaměstnaný u nejrůznějších vládních a nevládních organizací, kromě soukromých poradenských firem a výzkumných agentur profesionálové biologie ochrany. Magisterský program také poskytuje základ pro pokračování studia na doktorské úrovni.... [-]

MSc V Biologii, Ekologie živočichů

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Lund

V tomto programu v Animal Ecology se naučíte, jak analyzovat a pochopit evoluční procesy na úrovni genů, jednotlivců a populací. [+]

Přehled programu

Na magisterském programu v Animal Ecology se naučíte, jak analyzovat a pochopit evoluční procesy na úrovni genů, jednotlivců a populací. Dosáhnete dovednosti při analýze a pochopení toho, jak evoluční a ekologické procesy tvoří vzhled, fyziologii a chování zvířat. Dozvíte se také, jak analyzovat náklady a přínosy různých zvláštností a jak jsou optimalizovány tak, aby tvořit reprodukční a přežití strategie. Nabízíme vynikající výzkumné prostředí, zejména v tématech, jako je migrace zvířat, molekulární ekologie, historie života kompromisů, odpor nemoci v přírodních populací a hostitelských-parazit interakcí. Budete používat moderní hřiště a laboratorní metody ve studiích ekologických a evolučních otázkami aplikovaných na zvířatech v základním výzkumu, stejně jako aplikovaný výzkum ochrany účely. Zvláštní důraz je kladen na ptáky, jako modelových systémů.... [-]

MSc V Oboru Bioinformatiky

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Lund

Bioinformatika je široký předmět, ve kterém biologie, lékařství, počítačová věda a statistiky proplétají. [+]

Přehled programu

Bioinformatika je široký předmět, ve kterém biologie, lékařství, počítačová věda a statistiky proplétají. Základem pro bioinformatiku je obrovské množství biologických sekvenčních dat získaných z genomických studií a strukturní biologie a uložených ve velkých databázích. Výpočetní biologie také zahrnuje matematické modelování biologických systémů.

Zvláštní rysy programu:

Kombinace pokročilý výzkum s přípravou současných technik, jakož i vývoj nových softwarových nástrojů Úzkými vazbami na výzkum v mezinárodním prostředí Proteomika, genomika a Transkriptomika data budou analyzovány a kombinovat získat globální porozumění organismu nebo skupin organismů. ... [-]

MSc in Applied Ethology and Animal Biology

Linköping University
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Linköping

[+]

Studenti získají dobrou pracovní znalost hlavních otázek programu, jako je biologie stresu a její role při dobrých životních podmínek zvířat, dopady domestikace na chování zvířat, fyziologie chování a biologie ochrany.

Aplikovaná etologie

[-]

Magistr V Lese A Dřeva Inženýrství

Linnaeus University, Faculty of Technology
Campus nebo Online Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Växjö Kalmar + 1 více

Linnaeus Univerzita vyvinula nový hlavní program, který otevírá možnost pro kariéru v lesním a dřevařském průmyslu. [+]

Lesní a dřevo inženýrství, magisterský program, 120 kreditů

Úroveň: Second Level

Pracoviště: Fakulta inženýrství a technologie

Linnaeus Univerzita vyvinula nový hlavní program, který otevírá možnost pro kariéru v lesním a dřevařském průmyslu. Program je výsledkem spolupráce mezi univerzitou a významných národních organizací a firem.

Lesy tvoří jednu z největších a nejvíce ekologicky udržitelných přírodních zdrojů ve Švédsku. Průmyslové zpracování dřeva je životně důležité nejen pro švédskou ekonomiku, ale je také důležité, aby bylo dosaženo cílů v oblasti životního prostředí pro trvale udržitelné společnosti. Lesní a dřevozpracující průmysl byl již dříve charakterizován tradiční řemeslnické a domáckého průmyslu metod. Nicméně, pracovní postupy se mění.High-tech zařízení a celosvětový trh bude vyžadovat vysoce kvalifikované odborníky v budoucnu. Pokud se chcete zúčastnit tohoto rostoucího odvětví, to je studijní program pro vás. ... [-]