Biologie Švédsko - Biologie programy Švédsko Biologie

Biologie

Švédsko (Sverige) je největší ze skandinávských zemí, s populací asi 9,5 milionu. To hraničí s Finskem a Norskem a je připojen do Dánska přes most Öresund (Öresundsbron). Švédsko má silnou tradici, že jsou otevřené, přesto diskrétní země.

Biologie Švédsko - Vezměte si MSc Švédsko. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

MSc Obnovu Zdrojů

University of Borås
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Boras

Program je silně spojen s oblastí výzkumu v průmyslové biotechnologie, energetické využití a polymerních materiálů. [+]

MSc v využití zdrojů

Jak populace Země stoupá a globální poptávka po spotřebním materiálem zvyšuje se množství odpadu vyprodukovaného a spotřebované energie po celém světě přes jak výroby a spotřeby a je na alarmující nárůst. Jak více a více firem hledají způsoby výroby tohoto cyklu udržitelný, služby příslušně kvalifikovaným technikem se stal velmi atraktivní.

Tím, že studuje tento jedinečný magisterského studijního programu v oblasti obnovy zdrojů, vzhledem k tomu švédským centrem pro využití zdrojů, budete rozvíjet dovednosti a kompetence analyzovat a řešit problémy spojené s likvidací zpracování a recyklaci zbytků do užitečných produktů.... [-]

Master in Polymer Technology

KTH Royal Institute of Technology
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Švédsko Stockholm

[+]

Technická univerzita v Dánsku KTH Royal Institute of Technology ve Švédsku [-]

Master in Molecular Techniques in Life Science

KTH Royal Institute of Technology
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Švédsko Stockholm

[+]

. Program je dodáván týmem učitelů, kteří jsou mezinárodně uznávané výzkumných pracovníků ve svých disciplínách s cílem zajistit relevantní osnov ve výzkumném popředí. Titul Project [-]

MSc V Oboru Organická Syntéza / Medicinální Chemie

Linköping University
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Linköping

Magisterský studijní program Organická syntéza / medicinální chemie si klade za cíl poskytnout studentům poznatky o navrhování, syntéza a vyhodnocení nízkomolekulárních biologicky aktivních organických látek. [+]

Magisterský studijní program Organická syntéza / medicinální chemie si klade za cíl poskytnout studentům poznatky o navrhování, syntéza a vyhodnocení nízkomolekulárních biologicky aktivních organických látek. Program nabízí pokročilé znalosti v organické syntéze a farmaceuticky účinných látek, a znalosti medicinální chemie. Biologicky aktivní látky s nízkou molekulovou hmotností, představují těžiště výzkumu life-science. Znalost molekulárních struktur a jejich vlastnosti má zásadní význam pro naše chápání rozsáhlé vědecké oblasti, z farmaceuticky účinných sloučenin na organické elektroniky a jejich začlenění do diagnostických nástrojů, jako jsou biosenzory. popis programu Magisterský studijní program Organická syntéza / medicinální chemie si klade za cíl poskytnout studentům poznatky o navrhování, syntéza a vyhodnocení nízkomolekulárních biologicky aktivních organických látek. Program nabízí pokročilé znalosti v organické syntéze a farmaceuticky účinných látek, a znalosti medicinální chemie. Biologicky aktivní látky s nízkou molekulovou hmotností, představují těžiště výzkumu life-science. Znalost molekulárních struktur a jejich vlastnosti má zásadní význam pro naše chápání rozsáhlé vědecké oblasti, z farmaceuticky účinných sloučenin na organické elektroniky a jejich začlenění do diagnostických nástrojů, jako jsou biosenzory. Hlavním cílem programu je pochopení organické syntézy vztahujících se k biologicky aktivních látek. Program začíná kurzy organické chemie a organické syntézy, budova ze základních pojmů na pokročilé úrovni, následuje úvod do farmaceutické chemii a farmaceutické technologii. Pokrývá také proteinové chemie a biomolekul design, který rozšíří znalosti studentů v oblasti bio-organické chemie. Program se dochází k závěru, s projektem práce, a to buď ve výzkumné skupiny nebo v průmyslu. Naše výzkumná zařízení jsou dobře vybaveny všemi potřebnými analytických / diagnostických nástrojů nalezených v průmyslových výzkumných... [-]

Společného Magisterský Program V Zdravotnické Informatiky (MSC)

Stockholm University, Department of Computer and System Sciences (DSV)
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Stockholm

Program je zaměřen na studenty, kteří se zajímají o informační technologie a chtějí aplikovat na poli medicíny a zdravotní péče. Je to dáno společně mezi Karolinska Institutet a Stockholmské univerzitě a dostanete společný titul z obou univerzit. [+]

Společného magisterský program v Zdravotní informatika

Zdravotnická informatika společnosti s učením, jak zlepšit moderní zdravotní péče prostřednictvím efektivního řízení znalostí a zdravotnických informací. Naučíte metody učinit zdravotnictví bezpečnější, účinnější a kvalitnější prostřednictvím informací na bázi počítače a řízení znalostí.

Studenti s technickým zázemím zahájit užíváním kurzy v oblasti základní lékařské vědy a organizace zdravotní péče a řízení na Karolinska Institutet, zatímco studenti s pozadím ve zdravotnických absolvovat kurzy v základních počítačových a systémových věd na Stockholmské univerzitě. Poté se obě skupiny připojit k zájmu o zdravotnické informatiky. Ve druhém ročníku, studenti profil své vzdělání tím, že volitelných předmětů a kompletní stupně projektu.... [-]

MSc V Biologii, Plant Science

Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Švédsko Lund

Máte-li zájem o ekologii rostlin, systematiky, evoluce a biologická rozmanitost - to je program pro vás. [+]

Přehled programu

Pochopení mechanismů, které utvářejí a upravit rostliny rozmanitosti má zásadní význam pro všechny biologických disciplín. Máte-li zájem o ekologii rostlin, systematiky, evoluce a biologická rozmanitost - to je program pro vás.

Dozvíte se o mechanismech, které se podílejí na vývoji nových druhů rostlin a faktory, které řídí rozmanitost rostlin a distribuci rostlinných druhů. Přijdeš k pochopení způsobu, jakým systémy páření a struktuře obyvatelstva vliv tok genu a genetické rozmanitosti v rostlinách. Zde se dozvíte o tom, jak rostliny v interakci s jinými organismy a jejich schopnost přizpůsobit se změnám životního prostředí. Ve stejné době, získáte praktické zkušenosti z ekologického a systémové metodologie.... [-]

MSc V Biologii, Obecně

Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Švédsko Lund

Program valné mistry v biologii vám dává možnost navrhnout osobní studijní plán. Můžete si vybrat ze zhruba 30 pokročilé kurzy v biologii. [+]

Přehled programu

Obecný Magisterský program biologie vám dává možnost navrhnout osobní studijní plán. Můžete si vybrat ze zhruba 30 pokročilé kurzy v biologii. Máme výborné zázemí pro práci v laboratoři a provádění experimentů v terénu. Exkurze a laboratorní práce jsou nedílnou součástí většiny našich kurzů biologie na Lund University.

Zvláštní rysy programu:

Široká nabídka kurzů pokrývají předměty z buněčné a molekulární biologie na organismic biologie a ekologie Úzkými vazbami na výzkum v mezinárodním prostředí Rozsáhlé zkušenosti v nabídce kurzů v angličtině a dobře vyvinuté výměnné studentské programy Integrace teoretických analýz se silným trénink laboratorní dovednosti a práci v terénu Svoboda navrhnout vlastní studijní program a specializace ... [-]

MSc V Biologii, Ekologie živočichů

Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Švédsko Lund