MSc z obchodu, jazyka a kultury (Sonderborg/Flensburg)
University of Southern Denmark
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Sønderborg, Dánsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
01 Sep 2024
* pro úplné studenty ze severských zemí nebo ze zemí EU/EHP a Švýcarska; 3 100 EUR za semestr pro studenty s občanstvím mimo EU/EHP nebo bez Švýcarska
Úvod
Magistr v oblasti obchodu, jazyka a kultury zahrnuje 2 roky postgraduálního studia po bakalářském oboru mezinárodní obchodní administrativa a cizí jazyky. Kromě 3 semestrů výuky je jeden semestr vyhrazen pro psaní diplomové práce.
Jak je studijní program organizován?
Při výběru magisterského studia v oboru podnikání, jazyka a kultury ve Flensburgu jste již zajistili, aby vaše studia měla mezinárodní rozměr. Spolu s tímto magisterským programem můžete studovat různé obory mezinárodního managementu nabízené v německém absolventském studijním programu MA Management Studies.
Tyto dva hlavní programy se v mnoha ohledech doplňují, což znamená, že integrace je možná. Do dvou let tak můžete předat německý magisterský titul (obsahující 120 ECTS) i dánského magisterského vědního oboru (rovněž obsahující 120 ECTS). Pokud se rozhodnete předat oba programy současně, vaše pracovní zátěž překročí 120 ECTS (samozřejmě v závislosti na volitelných předmětech, které si vyberete v každém jednotlivém případě). Diplomová práce každého studijního programu je však připsána jiným programem, což znamená, že budete muset napsat pouze jednu práci, samozřejmě za předpokladu, že splníte formální požadavky stanovené University of Southern Denmark a také stanovené na univerzitě ve Flensburgu.
Osnovy
Výuka
Master of Science v oboru podnikání, jazyk, a kultura zahrnuje 3 semestry výuky plus 1 semestr pro vypracování diplomové práce. Jste povinni složit zkoušky odpovídající 120 ECTS do 2 let.
Master of Science in International Business, Language, and Culture zahrnuje základní disciplinární prvky (90 ECTS) a volitelné předměty (30 ECTS).
Struktura studijního programu
Pro všechny studenty jsou povinné následující společenskovědní disciplíny:
- Strategický marketing podnikatelského kontextu
- Trendy v aplikované ekonomii
- Sociální výzkum a metodologie
Následující humanitní disciplíny jsou také povinné pro všechny studenty:
- Cizí jazyk I (ústní a písemná znalost — dánština, němčina nebo angličtina jako cizí jazyk)
- Obchodní komunikace/Interkulturní komunikace
Kromě výše uvedených povinných disciplín si studenti musí vybrat jeden ze 4 profilů:
- Možnost 1: Podnikání v oblasti řízení malých& podniků
- Možnost 2: Strategická& organizace
- Možnost 3: Organizační chování Řízení& lidských zdrojů
- Možnost 4: Marketing a správa médií
Galerie
Kariérní možnosti
Kariérní příležitosti
Absolventi magisterského studia podnikání, jazyka a kultury (Cand.MERC.INT.) mají řadu jazykových, komunikativních a společensko-vědeckých kompetencí, které je kvalifikují k tomu, aby převzali širokou škálu obchodních funkcí. Absolvent je schopen na pokročilé vědecké úrovni identifikovat a rozvíjet řešení jazykových a podnikně-ekonomických úkolů a problémů v soukromých i veřejných mezinárodně orientovaných podnicích a organizacích. Absolventi jsou schopni vstoupit do podnikání jako zaměstnanci, kteří připravují pokročilé analýzy, hodnocení a řešení úkolů souvisejících s mezinárodními aktivitami společnosti a komunikačními a znalostními úkoly, které v procesu vznikají. Svými znalostmi mezinárodní podnikové ekonomiky, jazykovými kompetencemi v němčině/dánštině a angličtině a svým zvláštním vhledem do cizích kultur jsou absolventi schopni plnit povinnosti pozice v oblastech, jako je prodej, marketing, lidské zdroje a komunikace.