MSc vývoj a design her
University of Lincoln
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lincoln, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Mezinárodní studenti. | Domácí/EU studenti: 7 900 GBP
Úvod
MSc Games Development and Design je navržen tak, aby stavěl na stávajících studentských dovednostech počítačového programování a poskytoval jim znalosti a odborné znalosti pro vývoj současných videoher pomocí různých pokročilých nástrojů a platforem, jako je virtuální realita.
Důležitým aspektem tohoto programu je průmyslový kontext a studenti mohou studovat témata herního designu, která jsou použitelná pro práci v sektoru a pro samostatnou tvorbu her, a také se seznámit s výzkumnými technikami, které jsou vhodné pro další postgraduální studium.
Kurz je založen na práci a výzkumu akademických pracovníků, kteří se specializují na hry, s kombinací zkušeností z oboru a výzkumného zázemí v příslušných oblastech. Toto prostředí poskytuje bohatý zdroj vstupů a pohledů, stejně jako mnoho příležitostí pro konstruktivní a kreativní multidisciplinární interakce.
Hostující řečníci z herních společností a dalších souvisejících oblastí přispívají k modulu Frontiers of Games Research. To je navrženo tak, aby pomohlo studentům rozvíjet perspektivy průmyslu a lépe je připravit na zaměstnání nebo další studium.
Jak studujete
Tento kurz obsahuje řadu základních modulů, včetně pokročilého programování; Virtuální a rozšířená realita pro hry; Hranice výzkumu her, prototypování a hodnocení her; Pokročilá grafika; a metody a přístupy návrhu her. Studenti si také mohou vybrat z řady volitelných modulů pokrývajících řadu odborných předmětů.
Modul Výzkumné metody je navržen tak, aby pokryl základní dovednosti a základní znalosti potřebné k provádění výzkumu v této oblasti. Studenti jsou pak schopni provést rozsáhlý výzkumný projekt zaměřený na oblast zvláštního osobního a profesního zájmu prostřednictvím věcné implementace softwaru a vypracování disertační práce.
Postgraduální studium zahrnuje významnou část samostatného studia, zkoumání látky probrané na přednáškách a seminářích. Obecně lze říci, že za každou hodinu strávenou ve třídě se od studentů očekává, že stráví alespoň dvě až tři hodiny samostatným studiem.
Pro podrobnější informace kontaktujte vedoucího programu.
Moduly
- Pokročilé programování (Core)
- Frontiers of Games Research (Core)
- Prototypování a hodnocení pro hry (základní)
- Výzkumné metody (MSc Computer Science) (Core)
- Výzkumný projekt (základní)
- Virtuální a rozšířená realita pro hry (základní)
- Pokročilá umělá inteligence (volitelné)†
- Pokročilé strojové učení (volitelné)†
- Pokročilé softwarové inženýrství (volitelné)†
- Cloudový vývoj (volitelné)†
- Pokročilá grafika (jádro)
- Herní metody a přístupy (základní)
- Vývoj napříč platformami (M) (volitelné)†
- Kybernetická bezpečnost (M) (volitelné)†
† Některé kurzy mohou nabízet volitelné moduly. Dostupnost volitelných modulů se může rok od roku lišit a bude záviset na dosažení minimálního počtu studentů. To znamená, že nelze zaručit dostupnost konkrétních volitelných modulů. Výběr volitelného modulu může být také ovlivněn dostupností personálu.
Jak jste hodnoceni
Studenti v programu mohou být hodnoceni různými způsoby, včetně testů ve třídě, kurzů, projektů a zkoušek.
Závěrečná fáze výzkumného projektu umožňuje studentům dále se specializovat a dokončit dílo značné složitosti.
Zásady University of Lincoln týkající se zpětné vazby k hodnocení mají za cíl zajistit, aby akademičtí pracovníci vraceli studentům hodnocení z kurzu okamžitě – obvykle do 15 pracovních dnů od data odevzdání.
Výzkum Informován
Studenty na School of Computer Science vyučují akademici s odbornými zkušenostmi v oblastech včetně počítačového vidění a lékařského zobrazování, autonomních systémů a robotiky, cloud computingu, datové vědy a počítačových her.
Vysoce aktivní výzkumná centra School of Computer Science se zaměřují na přední světový vývoj v oblasti počítačového vidění, robotiky a autonomních systémů a zemědělsko-potravinářských technologií se silnými vazbami na mnoho průmyslových spolupracovníků a dalších univerzit po celém světě. Naším cílem je začlenit co nejvíce našeho výzkumu do našich vyučovaných osnov a poskytujeme studentům příležitosti zapojit se do naší vzrušující špičkové výzkumné činnosti.
Speciální funkce
V Lincolnu neustále investujeme do našeho kampusu, protože se snažíme poskytovat našim studentům to nejlepší vzdělávací prostředí. Bez ohledu na oblast studia se univerzita snaží zajistit studentům přístup ke specializovanému vybavení a zdrojům, aby rozvíjeli dovednosti, které mohou potřebovat ve své budoucí kariéře.
Technické zdroje pro informatiku zahrnují výzkumná zařízení a laboratoře, pracovní stanice s plně vývojovými softwarovými platformami a řadu vybavení k zapůjčení, včetně Oculus Quest a dalších platforem VR, smartphonů a robotů.
Poplatky a financování
Pro způsobilé studenty existuje více způsobů než kdy předtím, jak financovat vaše postgraduální studium, ať už chcete absolvovat vyučovaný nebo výzkumný kurz. Pro ty, kteří chtějí absolvovat magisterský kurz, mohou studenti Spojeného království požádat o půjčku jako příspěvek na kurz a životní náklady. Půjčky jsou dostupné i pro zájemce o doktorské studium. Univerzita nabízí řadu stipendií a financovaných stipendií pro zájemce o postgraduální studium.
Dodatečné náklady specifické pro program
U každého kurzu můžete zjistit, že existují dodatečné náklady. Ty mohou být s ohledem na konkrétní oblečení, materiály nebo požadované vybavení. Některé kurzy vám poskytují příležitosti k práci v terénu nebo exkurzím. Pokud jsou tyto povinné, náklady na cestu a ubytování hradí univerzita, a jsou tedy zahrnuty ve vašem poplatku. Jsou-li tyto volitelné, budete obvykle požádáni, abyste si zaplatili vlastní dopravu, ubytování a obecné životní náklady.
Pokud jde o učebnice, univerzita poskytuje studentům, kteří se zapíší, obsáhlý seznam četby a zjistíte, že naše rozsáhlá knihovna obsahuje materiální nebo virtuální verze základních textů, které jste povinni číst. Můžete však dát přednost nákupu některých z nich pro sebe a za tyto náklady budete zodpovědní.
Vstupní požadavky 2022-23
První nebo druhá třída vyznamenává titul v oboru zahrnujícím významný prvek počítačového programování, jako je informatika, inženýrství nebo jiné vědní a technologické předměty.
Pokud jste studovali mimo Spojené království a nejste si jisti, zda vaše kvalifikace splňuje výše uvedené požadavky, navštivte stránky našich zemí , kde naleznete informace o rovnocenných kvalifikacích.
Zahraniční studenti budou muset prokázat znalost anglického jazyka odpovídající celkově IELTS 7.0, s minimálně 5,5 v každém prvku. Tato kvalifikace musí být získána před odesláním žádosti.
Informace týkající se dalších anglických jazykových kvalifikací, které přijímáme, naleznete na stránce Požadavky v angličtině .
Pokud nesplňujete výše uvedené požadavky IELTS, možná se budete moci zúčastnit jednoho z našich kurzů angličtiny a akademických studijních dovedností před zahájením kurzu . Tyto specializované kurzy jsou navrženy tak, aby pomohly studentům splnit požadavky anglického jazyka pro zamýšlený studijní program.
Pracovní příležitosti
Jako jeden z největších světových zábavních průmyslů může herní sektor poskytnout obohacující a stimulující kariéru. Studenti v tomto programu mají šanci rozvíjet dovednosti potřebné v tomto odvětví a kurz si klade za cíl vyvinout všestranné odborníky schopné prosperovat v široké škále oblastí a pracovních míst.
Přijímací řízení
Osnovy
Jak budete studovat
Tento kurz obsahuje řadu základních modulů, včetně pokročilého programování; Virtuální a rozšířená realita pro hry; Hranice výzkumu her, prototypování a hodnocení her; Pokročilá grafika; a metody a přístupy návrhu her. Studenti si také mohou vybrat z řady volitelných modulů pokrývajících řadu odborných předmětů.
Modul Výzkumné metody je navržen tak, aby pokryl základní dovednosti a základní znalosti potřebné k provedení výzkumu v této oblasti. Studenti jsou poté schopni uskutečnit rozsáhlý výzkumný projekt zaměřený na oblast zvláštního osobního a profesionálního zájmu, a to prostřednictvím věcné implementace softwaru a vypracování disertační práce.
Postgraduální studium zahrnuje významnou část samostatného studia, zkoumání materiálů zahrnutých v přednáškách a seminářích. Jako obecný průvodce se předpokládá, že za každou hodinu strávenou ve třídě stráví studenti minimálně dvě až tři hodiny samostatným studiem.
Pro podrobnější informace kontaktujte vedoucího programu.
Moduly
- Pokročilé programování (jádro)
- Frontiers of Games Research (jádro)
- Prototypování a hodnocení pro hry (jádro)
- Výzkumné metody (MSc Computer Science) (jádro)
- Výzkumný projekt (jádro)
- Virtuální a rozšířená realita pro hry (jádro)
- Pokročilá umělá inteligence (volitelné)†
- Pokročilé strojové učení (volitelné)†
- Pokročilé softwarové inženýrství (volitelné)†
- Vývoj cloudu (volitelné)†
- Pokročilá grafika (jádro)
- Metody a přístupy k hernímu designu (základní)
- Vývoj napříč platformami (M) (volitelné)†
- Kybernetická bezpečnost (M) (volitelné)†
† Některé kurzy mohou nabízet volitelné moduly. Dostupnost volitelných modulů se může rok od roku lišit a bude záviset na dosažení minimálního počtu studentů. To znamená, že nelze zaručit dostupnost konkrétních volitelných modulů. Výběr volitelného modulu může být také ovlivněn dostupností personálu.
Jak jste vyhodnoceni
Studenti v programu mohou být hodnoceni různými způsoby, včetně testů ve třídě, kurzů, projektů a zkoušek.
Závěrečná fáze výzkumného projektu umožňuje studentům dále se specializovat a dokončit dílo značné složitosti.
Politika University of Lincoln týkající se zpětné vazby k hodnocení má za cíl zajistit, aby akademici vraceli hodnocení studentům okamžitě – obvykle do 15 pracovních dnů od data odevzdání.