MSc ve vzdělávání

Všeobecné informace

Popis programu

MSc ve vzdělávání je určen pro studenty, kteří mají zájem o vzdělávací praxi, organizaci nebo výzkum. Prostřednictvím modulů, které zahrnují srovnávací a mezinárodní perspektivy, budete studovat zkušenosti z Velké Británie a z celého světa a prozkoumávat složité problémy, kterým čelí učitelé a vedoucí představitelé škol a tvůrci rozhodnutí v stále globalizovanějším kontextu. Tyto výzvy zahrnují aspekty, jako je návrh učebních osnov, poskytování výuky v rychle se měnícím světě nebo účinky internacionalizace a globalizace na vzdělávací myšlenky a postupy.

Program poskytuje důkladné chápání vzdělávání jako studijního oboru, ale také vazeb mezi vzděláváním a dalšími sociálními institucemi, které hrají roli při řešení složitých vzdělávacích problémů. V úzké spolupráci se spolužáky a akademickými pracovníky budete mít příležitost tyto otázky prozkoumat a využít mezioborových perspektiv, včetně vzdělávání, sociologie a psychologie. Budete vyzváni, abyste vyhodnotili a formulovali doporučení pro vzdělávací postupy a organizaci a navrhli inovativní zásahy, které studentům umožní zlepšit kvalitu a relevanci jejich vzdělávání.

Program věnuje zvláštní pozornost největším odvětvím vzdělávání: základnímu a sekundárnímu vzdělávání, ale také vám dává příležitost diskutovat o vývoji ve vzdělávání z širší perspektivy celoživotního učení - od předškolního vzdělávání a vysokoškolského vzdělávání po vzdělávání dospělých a neformální vzdělávání. vzdělávání - to uznává propojení mezi různými částmi vzdělávacích systémů. U svého disertačního projektu se můžete rozhodnout zaměřit se na jakoukoli úroveň formálního vzdělávání nebo na neformální vzdělávání.

Vezměte prosím na vědomí, že ačkoli je tento program vhodný pro vzdělávací profesionály usilující o rozvoj své kariéry, nejedná se o učitelskou kvalifikaci a neposkytuje status kvalifikovaného učitele (QTS). Pokud máte zájem o zahájení učitelské kariéry, zkontrolujte prosím kvalifikační požadavky na vyučování v zemi a sektoru, ve kterém hodláte pracovat.

Charakteristické rysy

  • Zapojení předních vědců do výuky programu vám dává příležitost dozvědět se o současném výzkumu a teorii.
  • Příležitost studovat vzdělávání způsobem, který zahrnuje, ale překračuje zaměření na výuku ve třídě, řešit širší debaty kolem vzdělávání a položit základy širší paletě profesních povolání, než umožňuje specializovaná učitelská kvalifikace.
  • Dedikovaný modul o kritickém myšlení a dalších dovednostech specifických pro daný předmět, které potřebujete k tomu, abyste mohli těžit z vašich zkušeností jako postgraduální student.
  • Úzké vazby se školami, vysokými školami a dalšími vzdělávacími / školícími organizacemi, které poskytují příležitosti pro aktivní zapojení se vzdělávacích pracovníků a osob s rozhodovací pravomocí.
  • Příležitost učit se ve škole známé pro svůj špičkový výzkum v oblasti vzdělávání a sociálních věd obecně: byli jsme na 5. místě v oblasti vzdělávání a 3. ve sociologii ve Velké Británii za kvalitu výzkumu v nejnovějším výzkumu vynikajícího výzkumu (REF).

Vstupní kritéria

Uchazeči by obvykle měli mít minimálně 2: 2 stupně v příslušné oblasti nebo mít odpovídající odbornou praxi.

Kurz je zaměřen na nedávné absolventy, od těch, kteří nemají žádnou nebo jen malou profesionální zkušenost s prací ve vzdělávání, a na profesionály střední kariéry, kteří se zabývají výukou, poskytováním jiných vzdělávacích aktivit, správou vzdělávacích institucí nebo analýzou. vzdělávacích praktik. Umožní vám rozvinout vaše znalosti výuky a učení a vaši schopnost porozumět a provádět výzkum ve vzdělávacích kontextech.

Tento program je vhodný pro absolventy sociálních a humanitních věd. Ti, kteří mají zkušenosti v jiných oblastech a více než 3 roky výuky, správy / plánování vzdělávání, vzdělávacího výzkumu nebo souvisejících zkušeností, mohou být považováni za přijaté do programu.

Informace pro zahraniční studenty:

Další informace týkající se požadavků na přijetí do tohoto programu pro zahraniční studenty lze získat z týmu přijímacích programů.

Požadavky na anglický jazyk pro uchazeče ze Spojeného království

Typická nabídka IELTS: 6,5 (minimálně 6,5 písemně a ne méně než 5,5 ve všech ostatních kategoriích).

Žadatelé, kteří potřebují ke studiu ve Velké Británii vízum úrovně 4, musí předložit přijatelnou kvalifikaci v anglickém jazyce, aby splnili požadavky UKVI (víza a imigrace UK).

Struktura

U studenta na plný úvazek byste očekávali, že si vezmete kombinaci prvního a volitelného modulu v prvním roce (120 kreditů).

Ve druhém roce byste absolvovali dizertační modul (60 kreditů).

Uvedené moduly jsou příkladem typického kurikula a budou přezkoumány před akademickým rokem 2020/21. Konečné moduly budou zveřejněny do září 2020.

Vezmete pět povinných 20 kreditních modulů - jeden 20 kreditních volitelných modulů a 60 kreditových disertačních prací na téma dohodnuté se svým nadřízeným - abyste vytvořili všech 180 kreditů, které potřebujete k dokončení programu.

Učené moduly

Pět povinných modulů zahrnuje základní sociální dovednosti a zásadní témata ve vzdělávání. Volitelný modul umožňuje přizpůsobit váš titul tak, aby vyhovoval vašim vlastním zájmům. Každý vyučovaný modul má hodnotu 20 kreditů, což znamená, že dokončení by mělo trvat přibližně 200 hodin, včetně formální výuky, nezávislého studenta a času stráveného na úkolech hodnocení.

Disertační práce

Po úspěšném absolvování vyučovaných modulů budete vyzváni k předložení 60 kreditové disertační práce na téma související s výukou podle vašeho výběru.

Tato disertační práce zahrnuje drobný nezávislý výzkum, který vám umožní rozvinout vaše zájmy v podstatné oblasti související s programem a uvést do praxe znalosti a dovednosti získané účastí na vyučovaných modulech.

Bude vám přidělen disertační práce, která vám pomůže při plánování, provádění a psaní výzkumného projektu.

Univerzita je odhodlána poskytovat širokou škálu možností modulů, pokud je to možné, ale mějte na paměti, že ačkoli je vyvíjeno veškeré úsilí, aby nabídka byla vybrána, může to být za určitých okolností omezeno. Důvodem je skutečnost, že některé moduly mají omezený počet dostupných míst, která jsou přidělována na základě zásady „kdo dřív přijde, je dřív na řadě“, zatímco jiné mají minimální počet studentů, který musí být před spuštěním spuštěn, aby byla zajištěna odpovídající kvalita vzdělávání lze dodat; některé moduly vyžadují, aby studenti již absolvovali určité předměty, a jiné jsou jádrem nebo požadovaným programem, který užíváte. Moduly mohou být také omezeny kvůli srážkám s rozvrhem, a přestože univerzita pracuje na minimalizaci narušení výběru, doporučujeme vám vyhledat příslušnou školu ohledně dostupných modulů.

128702_books-bookstore-book-reading-159711.jpegPixabay / Pexels

Učení a hodnocení

Jak se budu učit?

Dozvíte se od učenců, kteří přispívají k budoucnosti svých oborů. Naše kurzy odrážejí jak základní myšlenky jejich disciplín, tak současné debaty, teorie a výzkum.

Metody výuky zahrnují kombinaci přednášek, seminářů, nezávislého studia a samoúčelného učení, které využívají online zdroje, individuální práci a skupinové úkoly. Přednášky obecně poskytují přehled o relevantním tématu, představují klíčové pojmy nebo výzkum a vyzdvihují současné problémy nebo debaty. Na rozdíl od přednášek vám semináře umožňují podrobně diskutovat o konkrétních četbách, výzkumech nebo tématech. To vám umožní upevnit vaše porozumění a získat zpětnou vazbu o vašem individuálním učení. Semináře také umožňují zdokonalovat vaše komunikační, prezentační a kolaborativní dovednosti, když se účastníte skupinových diskusí a dalších úkolů.

Jak se společenská věda vyvíjí v reakci na sociální svět, mění se také naše kurikulum. Naši studenti hrají v tomto vývoji důležitou roli, přičemž panel Student-Staff Panel je konzultován o hlavních změnách a všichni studenti dokončují hodnocení modulů a každoroční studentský průzkum.

Jak budu podporovat?

Po dobu vašeho studia vás provede osobní lektor, který bude k dispozici k projednání pokroku a poskytne rady a pokyny ohledně vašich akademických studií. Studentské centrum a Úřad pro výuku programů, které se nacházejí v budově Glamorgan, mohou také poskytovat rady ohledně přístupu k univerzitním službám.

Všechny moduly v rámci kurzu využijí Cardiff University ‚s Virtual Learning Environment (VLE) - Learning Central - na kterém najdete studijní materiály, odkazy na související materiály a informace týkající se úkolů souvisejících s posuzováním, včetně například, hodnotící kritéria, odkazy na minulé příspěvky (pokud jsou použitelné) a pokyny pro předkládání hodnocení.

Další podporu specifickou pro modul poskytují lektoři seminářů, přednášející a / nebo svolání modulů. Podpora disertační práce poskytuje školitel, který se s vámi pravidelně setkává.

Formativní zpětná vazba

Formativní zpětná vazba je zpětná vazba, která nepřispívá k rozhodování o postupu nebo klasifikaci stupně. Cílem formativní zpětné vazby je zlepšit porozumění a učení před dokončením sumativního hodnocení. Přesněji řečeno, formativní zpětná vazba vám pomůže:

  • Identifikujte své silné a slabé stránky a cílové oblasti, které vyžadují práci;
  • Pomozte personálu, aby vás podpořil a vyřešil problémy identifikované pomocí cílených strategií pro zlepšení.

Formativní zpětná vazba je běžně poskytována na seminářích. Kromě toho mohou moduly zahrnovat specifické formativní hodnocení, které vám pomůže připravit se na následné sumativní hodnocení.

Souhrnná zpětná vazba

Souhrnná zpětná vazba je zpětná vazba, která přispívá k rozhodování o postupu nebo klasifikaci stupně. Cílem souhrnného hodnocení je ukázat, jak dobře se vám podařilo splnit zamýšlené studijní výstupy modulu a umožní vám identifikovat požadovanou akci (zpětnou vazbu) s cílem zlepšit budoucí hodnocení.

Veškerá zpětná vazba na kurz je poskytována elektronicky, aby bylo zajištěno, že je snadno přístupná a snadno čitelná. Pro prezentace je poskytována verbální zpětná vazba, ale písemná zpětná vazba bude poskytnuta také tehdy, pokud / kde prezentace významně přispívá ke značce modulu.

Zpětná vazba na testy třídy je obvykle poskytována jako písemná zpětná vazba pro celou třídu, ale můžete také projednat svůj individuální testovací papír a známku, která mu byla udělena modulem.

Všechny značky a zpětná vazba jsou vytvářeny s odkazem na příslušná kritéria pro označení.

Jak budu hodnotit?

Mezi typické formáty hodnocení patří individuální zadání, práce na kurzu, projekty, prezentace nebo testy třídy. Nejběžnější formou hodnocení je vypracování kurzu. Lhůty jsou rozloženy po celý akademický rok.

Důležitou součástí hodnocení je zpětná vazba. Zpětná vazba existuje v jakémkoli procesu, činnosti nebo informací, které zlepšují učení tím, že poskytují studentům příležitost zamyslet se nad jejich současnou nebo nedávnou úrovní dosaženého vzdělání nebo porozumění tématu. Může být poskytován jednotlivě nebo skupinám a může mít mnoho podob. Reaguje na vývojová očekávání našich programů a disciplín.

Rozsah zpětné vazby zahrnuje individuální zpětnou vazbu jednotlivce; obecná zpětná vazba; zpětná vazba; neformální zpětná vazba; autoevaluaci předložit spolu s hodnocením.

Akademičtí pracovníci a kolegové mohou pomocí různých metod poskytovat tyto typy zpětné vazby: písemná zpětná vazba; anotace textu; ústní zpětná vazba; seminární diskuse.

Jaké dovednosti budu cvičit a rozvíjet?

Znalost

Po dokončení programu budete moci:

  • Prokázat hluboké a systematické pochopení základních teorií a konceptů souvisejících s vzdělávací politikou, organizací a praxí
  • Analyzovat a umístit místní a národní vzdělávací postupy a politiky v jejich širších globálních a historických kontextech
  • Prokázat vysokou úroveň znalostí metodických a etických hledisek souvisejících s prováděním výzkumu otázek vzdělávání

Intelektuální dovednosti:

Po dokončení programu budete moci:

  • Systematicky identifikovat komplexní souvislosti mezi aspekty teorie vzdělávání a politiky a praxe (ve vzdělávání a souvisejících oblastech)
  • Kriticky zhodnotit stávající výzkum a stipendia v otázkách vzdělávání a činit informované úsudky mezi konkurenčními nároky a teoretickými perspektivami
  • Popište a kriticky se zamyslete nad politikou a praxí souvisejícími se složitými vzdělávacími otázkami a s vazbou mezi vzděláváním a dalšími sociálními institucemi
  • Efektivně sbírat, vyhodnocovat, syntetizovat a interpretovat různé formy komplexních dat - včetně disertační práce

Odborné praktické dovednosti:

Po dokončení programu budete moci:

  • Vymezte originální řešení pro řešení jak známých, tak neznámých problémů, pro posílení vzdělávací politiky a praxe
  • Prokázat kritické porozumění přístupům založeným na důkazech při navrhování, provádění a hodnocení vzdělávacích intervencí

Přenosné / klíčové dovednosti:

Po dokončení programu budete moci:

  • Jasně komunikovat (písemně a ústně) výsledky výzkumu odborným i nespecializovaným divákům, pracovat v mezinárodním kontextu, řešení problémů, řízení času, ICT a individuální a týmové dovednosti
  • Vyhodnoťte svou vlastní práci a buďte sebekritičtí

Kariérní vyhlídky

Doporučujeme našim studentům, aby přemýšleli o životě mimo univerzitu od prvního dne, nabízí moduly a podporu, aby vám poskytli konkurenční výhodu při absolvování. Proměna teorie v praktickou aplikaci a poskytování zkušeností z pracovního světa jsou důležitými aspekty všech našich studijních programů a pomáhají připravit naše absolventy na život po vysokoškolském vzdělání.

Absolventi tohoto programu mohou pracovat v oblastech souvisejících se vzděláváním v rámci formálních nebo neformálních vzdělávacích organizací, ve vládních ministerstvech a regulačních orgánech, v nevládních organizacích včetně nadací a think-tanků pracujících, v charitativních organizacích, médiích nebo jako sociální podnikatelé v oblast vzdělávání.

Poslední aktualizace Led 2020

Informace o škole

Our world-leading research was ranked 5th amongst UK universities in the most recent Research Excellence Framework for quality and 2nd for impact. We provide an educationally outstanding experience fo ... Čtěte více

Our world-leading research was ranked 5th amongst UK universities in the most recent Research Excellence Framework for quality and 2nd for impact. We provide an educationally outstanding experience for our students. Méně