MSc v oboru prostor a identita značky (dálkové studium)
Neapolis University Pafos Distance Learning
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online Cyprus
Jazyky
Angličtina,
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
18 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 10 000 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Úvod
Postgraduální program v oblasti vesmíru a identity značky je jedinečný, inovativní a multidisciplinární program, který zkoumá vztah mezi prostorem a identitou značky. Jeho cílem je podporovat užší spolupráci mezi kreativními obory, jako je architektura, a obory souvisejícími s podnikáním, jako je obchodní administrativa a marketing. Kurz konkrétně nabízí nový pohled na to, jak implementovat inovativní prostory značky, které posílí funkčnost, identitu značky, produktivitu, spokojenost zákazníků atd., a zároveň sladit prostorovou strukturu s transprostorovými normami a podmínkami (tj. hodnoty značky, myšlenky, filozofie atd. ). Tento program je tedy inovativním kurzem, který reaguje na potřebu podniků, organizací a designérů řešit složité ekonomické, environmentální a sociální výzvy 21. století využitím síly fyzického prostoru. Primárně cílí na absolventy oborů Architektura, Interiérový design, Produktový design, Grafický design, Brand design, Organizační inovace, Brand Management a Obchod.
Cíl návrhu kurikula je dvojí. Nejprve si klade za cíl seznámit studenty kreativních oborů s obchodními aspekty a poskytnout jim tak konkurenční výhodu při navrhování značkových prostor. Zadruhé si klade za cíl poskytnout studentům z oborů souvisejících s podnikáním odpovídající znalosti a dovednosti, aby pochopili a využili prostor jako marketingové zařízení, a tím jim poskytnout konkurenční výhodu, aby mohli plně využít nabízený potenciál.
Ideální studenti
Program se primárně zaměřuje na absolventy oborů Architektura, Interiérový design, Finance, Účetnictví, Ekonomika a Podnikání. Zejména je vhodný pro:
- Architekti
- Návrháři interiérů
- Grafický návrháři
- Návrháři produktů
- Aplikované umění
- muzeologové
- Kulturní podnikatelé
- Developeři komerčních nemovitostí
- Začínající podnikatelé
- Profesionálové v oblasti raného podnikání pro zvyšování kvalifikace a rekvalifikaci
- Vedoucí prodejen
- Podnikatelé
- Novináři
- Specializovaní důstojníci (zábavní parky, zábavní podniky, maloobchodní parky, sportovní centra, nákupní centra atd.)
Přijímací řízení
Osnovy
Průběžné hodnocení může mít různé formy, jak bylo popsáno dříve, jako jsou eseje, výzkumné články, prezentace, kritika literatury, recenze knih atd., Během semestru a odpovídá 40% závěrečné známky, zatímco závěrečná zkouška je 60%. Aby student uspěl v kurzu, musí absolvovat jak závěrečnou známku, tak i střednědobé hodnocení se známkou nejméně 50%. Interaktivita a formativní hodnocení jsou součástí metodiky učení a výuky.
Semestr 1
Semestr 2
- Strategie digitální komunikace a sociálních médií
Semestr 3
- Disertační práce
Výsledek programu
Cílem MSc Space and Brand Identity je kombinací teoretických znalostí a praktických přístupů:
- Poskytnout studentům široké pochopení role prostoru jako komunikačního zařízení;
- Proveďte každého studenta komplexním pochopením vztahu mezi prostorem, formováním identity, identitou značky;
- Veďte studenty, aby prozkoumali vzájemné porozumění disciplínám architektury a obchodu;
- Poskytnout studentům teoretické a praktické nástroje k efektivnímu využití síly fyzického prostoru v reálném životě;
- Vybavit studenty dovednostmi a praktickými nástroji ke konceptualizaci, analýze a hodnocení prostorů uznáním trans-prostorového uspořádání (tj. identita značky, hodnoty, politika atd.);
- Poskytnout studentům teoretické a praktické nástroje k pochopení prostorových implikací na lidsko-prostorové chování a vnímání uživatelů;
- Rozvíjet absolventy s vysokým stupněm multidisciplinárních profesních standardů, a tak dát našim absolventům výraznou a celistvou tržní výhodu.
Výsledky učení programu jsou následující:
- PLO1. Kombinujte teoretické a praktické znalosti o vztahu mezi brandingem, prostorem a formováním identity při interakci s různými zúčastněnými disciplínami (tj. architekturou, interiérovým designem a obchodem) a také s místním průmyslem.
- PLO2. Porozumět, analyzovat a hodnotit značkové prostory s ohledem na jejich trans-prostorové uspořádání (tj. identitu značky, hodnoty, politiku, obchodní strategii atd.) a také jejich vliv na lidské prostorové chování a vnímání uživatelů.
- PLO3. Aplikujte širokou škálu principů a nástrojů potřebných pro konceptualizaci vztahů mezi značkovými prostory a chováním zákazníků.
- PLO4. Kriticky diskutovat o úloze prostoru jako marketingového prostředku a zamyslet se tak nad způsobem, jakým lze fyzický a virtuální prostor využít ve prospěch obchodního světa.
- PLO5. Implementujte strategie a vytvářejte synergie mezi zapojenými obory zvažováním skutečných případových studií v multidisciplinárním rámci.
- PLO6. Vyvíjet inovativní obchodní modely, aplikovat základy podnikání a inovací, obchodní komunikaci a kriticky přemýšlet o základních principech organizačního chování a analyzovat, jak tyto principy ovlivňují chování.
- PLO7. Aplikujte techniky, metody a nástroje k provádění výzkumu v obchodních a značkových prostorech se smíšenými metodami.