MSc v oboru marketing
ALBA Graduate Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Athens, Řecko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
14 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 12 500 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Školné za aktuální vstupní rok; splátky a stipendia k dispozici *
Úvod
MSc v oboru marketing
Prostřednictvím kombinace analýzy a tvořivosti vám MSc v marketingu pomůže zlepšit marketingové rozhodování aplikovaným a manažersky relevantním způsobem, což vám umožní postavit se jako silná lidská značka na trhu pro marketingové profesionály, za to, co máme abychom se učil, než je můžeme udělat, učíme se tím, že je činíme (Aristotle, Nichomacheanova etika, kniha II).
Délka programu MSc v marketingu je 12 měsíců a kurzy se konají ve všední dny, během večerů.
Hlavní body programu
Zaměření na aplikované učení: Program je záměrně navržen tak, aby nepřetržitě poskytoval studentům příležitost otestovat praktickou relevanci vyučovaných témat. Prostřednictvím projektové práce, analýzy případových studií a softwarových aplikací jsou studenti vyzváni, aby aplikovali teorii na aktuální obchodní data.
Inovativní kurikulum: Program nabízí tři jedinečné integrační kurzy, které jej odlišují od ostatních titulů MSc v oboru Marketing na trhu:
1) Kurz marketingového inženýrství zahrnuje počítačovou analýzu a plánování. Studenti pracují s marketingovými daty a informacemi za účelem zvýšení efektivity a efektivity marketingových rozhodnutí.
2) Kurz marketingových metrik přináší studentům význam marketingové zodpovědnosti, podrobně popisuje význam a analytické fungování klíčových ukazatelů marketingového výkonu a prezentuje studentům plán pro výběr vhodných marketingových opatření s ohledem na konkrétní rozhodnutí související s marketingem.
3) Konzultační projekt oslovuje studenty se skutečným marketingovým poradenským projektem s organizací klientů, kde studenti nejsou konfrontováni pouze s konkrétními marketingovými problémy, ale jsou také ponořeni do pracovního kontextu v reálném světě.
Po ukončení programu by účastníci měli být schopni:
- Prokázat znalosti o roli marketingu ve vedoucích a řídících organizacích
- Snadno převádějte praktické dovednosti a marketingové nástroje do profesionálních marketingových pozic.
- Aplikujte relevantní subjekty marketingových znalostí na jednoduché a komplexní marketingové problémy.
- Aplikujte vědeckou metodu při řešení obchodních jevů.
- Spojte rozhodování založené na názorech s rozhodováním založeným na datech.
- Strategicky přemýšlejte o trzích, nabídkách produktů a služeb
- Analýzu zákazníků, konkurentů a vnitřního prostředí společnosti tvůrčím a měřeným způsobem.
- Navrhněte, implementujte a hmatatelně vyhodnoťte marketingové programy.
Přijímací proces
Dvě možnosti použití:
1. Aplikace Online (vyplňte přihlášku, skenujte a odešlete své dokumenty a poté odešlete originální kopie do ALBA). Formulář aplikace ALBA včetně dvou nedávných fotografií
2. Formulář žádosti v tištěné podobě (k dispozici ke stažení prostřednictvím systému Application online) pošlete kanceláři společně s originálními kopiemi
Kandidáti, kteří mají být zváženi v programu MSc v marketingu, musí předložit následující dokumenty:
- Formulář ALBA, včetně nejnovější fotografie ve formátu jpeg (nebo dvou fotografií v tisku)
- Dva doporučení, které lze zaslat online nebo pomocí tištěných formulářů (v řečtině) - (v angličtině)
- Oficiální přepisy, jakož i ověřené kopie titulů z každého vysokoškolského, postgraduálního nebo odborného titulu. Žadatelé, kteří nemohou v přiměřené lhůtě získat oficiální výpis, mohou zaslat fotokopii neoficiálních přepisů jako dočasnou náhradu za účelem urychlení procesu hodnocení
- Doklad o způsobilosti v anglickém jazyce. Kandidáti jsou povinni buď držet Proficiency nebo mít TOEFL (100 minimální skóre - kód ALBA 0942) nebo IELTS (minimální skóre 7.0), pokud jejich bakalářský titul nebyl udělen z anglicky mluvící akademické instituce
- Tři eseje
- Příjem vkladů [60 €] nevratného poplatku za přihlášku (Alpha Bank číslo 101-00-2320-011893, IBAN: GR21 0140 1010 1010 0232 0011 893, SWIFT (BIC): CRBAGRAAXXX) nebo poplatek za kreditní kartu (VISA nebo MASTERCARD)
Aplikace s jedním nebo více chybějícími dokumenty nebudou zpracovány, dokud nebudou přijaty tyto dokumenty. O přijetí do programu rozhoduje přijímací výbor na základě kvalifikace a osobnosti a závazku žadatele.
Poplatky za školné za aktuální vstupní rok: 12 500 € placené ve splátkách. Zvláštní stipendia do výše 40% na školné a pevnou sazbu 400 € / měsíc (v zařízeném apartmánu - včetně všech účtů) za ubytování pro zahraniční studenty.
Termín pro další kolo přijímacích řízení: Konec května
Konečný termín přijetí pro mezinárodní studenty, kteří vyžadují vzdělávací VISA: konec května
ALBA přijímá žádosti po celý rok
Stipendia
Pro zahraniční studenty jsou k dispozici stipendia. Pokud byste chtěli zjistit, zda jste způsobilí, vyplňte prosím tento formulář.
Přijímací řízení
Osnovy
Inovativní učební plán: program nabízí řadu jedinečných kurzů a workshopů:
- Digitální marketing představuje nejnovější nástroje digitální marketingové komunikace.
- Marketing Metrics demonstruje klíčové ukazatele marketingové výkonnosti.
- Marketingové inženýrství zahrnuje počítačově podporovanou marketingovou analýzu a plánování.
- Projekt marketingového poradenství se týká projektu pro skutečnou společnost
- Nielsen Retail Measurement představuje Nielsen metodologii pro analýzu maloobchodních dat.
- SAS Marketing Analytics využívá analýzu velkých dat při marketingovém rozhodování.
Žebříčky
EDUNIVERSAL BEST MASTER POŘADÍ 2021
V dubnu 2021 zveřejnil Eduniversal svůj nový žebříček nejlepších magisterských a MBA programů pro rok 2021 . Žebříček zahrnuje 50 specializací, pokrývajících 136 různých zemí v 9 geografických zónách. Bylo navrženo a hodnoceno více než 22 000 postgraduálních programů z 1800 univerzit a škol z celého světa a bylo hodnoceno 5416 programů.
Mnoho programů Alba se objevuje na předním místě ve své kategorii.
Výsledek programu
Po dokončení programu, Účastníci by měli být schopni:
- Prokázat znalosti o roli marketingu ve vedoucích a řídících organizacích
- Snadno přenést praktické dovednosti a marketingové nástroje na profesionální marketingové pozice.
- Aplikovat příslušné subjekty marketingových znalostí na jednoduché a složité marketingové problémy.
- Aplikovat vědeckou metodu při řešení marketingových jevů.
- Kombinujte rozhodování založené na stanovištích s rozhodováním založeným na datech.
- Strategicky přemýšlejte o trzích, nabídkách produktů a služeb
- Kreativním a měřeným způsobem analyzujte zákazníky, konkurenty a vnitřní prostředí společnosti.
- Navrhovat, realizovat a hmatatelně hodnotit marketingové programy.
Stipendia a financování
Stipendia
Pro zahraniční studenty jsou k dispozici dílčí stipendia až do výše 30 % na školné. Pokud chcete zjistit, zda máte nárok, vyplňte tento formulář .
Poplatek za studium programu
Galerie
Akreditace
Ideální studenti
MSc v marketingu je určen pro:
- Čerství absolventi vysokých škol, kteří chtějí rozjet kariéru v marketingu a prohloubit své znalosti v oboru.
- Pracující profesionálové se zájmem a odhodláním k marketingu s cílem posunout svou kariéru v této oblasti.
- Jednotlivci, kteří chtějí (a) zlepšit své znalosti o nástrojích digitálního marketingu (b) využívat marketingové analýzy k rozvoji dovedností v oblasti marketingového poradenství a (c) rozvíjet své kritické myšlení o marketingu, aby podpořili marketingovou odpovědnost ve svých organizacích
Kariérní možnosti
Během studia zde na Albě zažijete řadu obohacujících a vzrušujících výzev. Kromě akademických pracovníků je výběr správné profesní dráhy a nalezení ideální pracovní příležitosti nesmírně důležitým a obtížným úkolem. My v Career Office jsme odhodláni vás podporovat při hledání zaměstnání a poskytneme vám širokou škálu služeb, které vám pomohou při plánování a rozvoji vaší kariéry.
- Kariérní koučování
- Kariérní workshopy a mistrovské kurzy
- Kariérní akce s předními společnostmi v Řecku i v zahraničí
- Kariérní fórum Alba
- Stáže
- Pracovní příležitosti