MSc v oboru ekonomie a obchodní administrativa - řízení značky a marketingová komunikace
University of Southern Denmark
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Odense, Dánsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
01 Sep 2024
* zdarma pro úplné studenty ze severských zemí nebo ze zemí EU/EHP a Švýcarska; 4 250 EUR za semestr pro studenty s občanstvím mimo EU/EHP nebo bez Švýcarska
Úvod
Tento hlavní profil se zaměřuje na procesy marketingové komunikace od korporátní po úroveň značky pomocí pokročilých sociokulturních teoretických perspektiv na spotřebitelských trzích. Studenti získají kompetence analyzovat základní sociální a kulturní principy a logiku, které jsou základem současných brandingových a komunikačních výzev, s využitím nejmodernějších marketingových myšlenek a pokročilých etnografických metod. Kromě reflektovaného chápání tradičních značek a marketingu získají také hluboký vhled do posunů způsobených sociálními médii, kreativními spotřebiteli nebo spotřebitelským odporem.
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura programu
Program vyučuje mezinárodní fakulta s bohatými zkušenostmi a různým teoretickým a kulturním zázemím. Od ostatních značkových programů se odlišuje jasným zaměřením na sociální a kulturní perspektivy a seznamuje studenty s aktuálním stavem v této oblasti výzkumu. Studenti se naučí analyzovat současné vztahy mezi marketingovou komunikací a brandingem, korporací a spotřebitelskými trhy, stejně jako aplikovat současné principy managementu kulturní značky a metod etnografického výzkumu trhu.
Výsledek programu
Výstupy učení
Specifické kompetence pro profil v Brand Management a Marketingová komunikace
Zaměřením profilu je proces marketingové komunikace od korporátní až po značku s využitím pokročilých, sociokulturní teoretické pohledy na spotřebitelské trhy. Kandidáti s tímto profilem budou mít větší znalosti v rámci předmětů, které jsou pro to relevantní, a kompetencí analyzovat základní sociální a kulturní principy a logiku, která je základem současných komunikačních a brandingových výzev, pomocí pokročilých etnografických metod. Absolvent má znalosti a dovednosti v používání metod, které mohou podpořit rozvoj firmy a zejména s ohledem na Brand Management na strategické i taktické úrovni, metodologii výzkumu společenských věd a kvalitativní metody.
Konečně, uchazeč získá kompetence v analýze současných vztahů mezi marketingovou komunikací a brandingem, korporace a spotřebitelských trhů, stejně jako při uplatňování současných principů managementu kulturní značky a etnografických metod průzkumu trhu.
Obecné kompetence pro MSc v ekonomii a podnikové správě
Všechny profily v Master of Science in Economics and Business AdministrationUniversity of Southern Denmark mají stejné obecné kompetence. Každý profil má oblast zaměření, ve které absolvent získá specifické znalosti, dovednosti, a kompetence. Níže, můžete si přečíst o obecných kompetencích a konkrétní oblasti zaměření výzkumně orientovaných programů nabízených v Campus Odense.
Znalosti a porozumění
Magisterský program Ekonomie a Business Administration poskytuje znalosti, které v rámci oblasti zájmu profilu vycházejí z nejvyššího mezinárodního výzkumu v rámci studijního oboru. Absolvent je schopen porozumět a na vědeckém základě reflektovat znalosti oboru/oborů a umět identifikovat relevantní vědecké problémy.
Dovednosti
Absolvent umí kvalifikovaným způsobem vybrat a aplikovat vědecké metody a teorie pro sběr a analýzu kvantitativních a kvalitativních dat pro popis a komplexní analýzu vnitřních a vnějších podmínek firmy i teoretické otázky související s těmito oblastmi. Absolvent umí na základě provedených analýz nastavit nové modely analýzy a řešení problémů. Absolvent umí komunikovat své znalosti a diskutovat o odborných a vědeckých otázkách s kolegy, managementem a okolní společností.
Kompetence
MSc v oboru ekonomie a podnikové administrativy může, v oblasti profilu, řídit pracovní a vývojové situace, které jsou složité, nepředvídatelné a vyžadují nové modely řešení. Absolvent může samostatně iniciovat a realizovat odbornou a interdisciplinární spolupráci a převzít odbornou odpovědnost. Absolvent může samostatně převzít odpovědnost za vlastní profesní rozvoj a specializaci. Ing. Ing. v oboru ekonomie a podnikové administrativy umožňuje absolventům pracovat na řešení odborných úkolů v různých funkčních oblastech organizací ve veřejném i soukromém sektoru.
Galerie
Kariérní možnosti
Kariérní příležitosti
Program MSc v oblasti správy značky a marketingové komunikace v Campus Odense vám dává vynikající všestranný základ pro budoucí kariérní příležitosti. Kurzy nabízejí jedinečnou kombinaci teorie a praxe, aby zajistily solidní teoretický základ a nástroje snadno použitelné ve vašem prvním zaměstnání.
Kompetence získané během studia v Odense mohou být využity při vývoji kurikula, od samostatného podnikatelského podnikatele, práce jako specialista ve velkých nadnárodních společnostech nebo jako konzultant na mezinárodní úrovni.
Ať už chcete kariéru samostatně výdělečně činných nebo jako manažer ve veřejných nebo soukromých společnostech, tento stupeň zvýší vaši budoucí kariéru. Můžete například pracovat na objevování a výzkumu nových nápadů pro plánování, řízení a realizaci obchodních konceptů v dánských a mezinárodních společnostech. S tímto programem máte kvalifikaci pro práci v Dánsku nebo v zahraničí, například:
Řízení značky a marketingová komunikace: Brand Manager, Produktový koordinátor