MSc v oboru ekonomie a obchodní administrativa - globální marketing a kultura spotřebitelů
University of Southern Denmark
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Odense, Dánsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
01 Sep 2024
* zdarma pro úplné studenty ze severských zemí nebo ze zemí EU/EHP a Švýcarska; 4 250 EUR za semestr pro studenty s občanstvím mimo EU/EHP nebo bez Švýcarska
Úvod
Tento jedinečný program vás připraví na měnící se úlohu marketingu a komunikace v rychle se rozvíjející globalizované kulturní ekonomice. Učí vás chápat vztahy mezi marketingem a kulturou jako základ pro přizpůsobení se kulturním rozdílům a reakci na současné výzvy a trendy ve spotřebitelských společnostech po celém světě. Naučíte se uplatňovat principy managementu kulturních značek a provádět etnografické metody průzkumu trhu, abyste získali hluboký a bohatý vhled do spotřebitelské kultury.
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura programu
Program se zaměřuje na sociokulturní pohledy na spotřebu, marketing a branding, stejně jako na etnografické přístupy k průzkumu trhu s využitím pokročilé marketingové teorie. Vyučovat vás bude mezinárodní skupina výzkumníků, kteří studovali konzumní kulturu od polárního kruhu po Amazonii a od YouTube po zónu Sahelu. Získáte také dovednosti pro analýzu základních sociálních a kulturních principů a logik, které urychlují procesy globalizace a jejich důsledky pro trhy, korporace a spotřebitele.
Výsledek programu
Výstupy učení
Specifické kompetence pro profil v globálním marketingu a spotřebitelské kultuře
Oblast zájmu profilu je globální marketing a spotřebitelská kultura. Absolventi s tímto profilem budou mít větší znalosti v hlavních předmětech: sociokulturní pohledy na spotřebu, marketing, a branding, stejně jako etnografické přístupy k průzkumu trhu s využitím pokročilé marketingové teorie.
Dále, uchazeči získají znalosti a dovednosti, aby byli schopni analyzovat základní sociální a kulturní principy a logiky, které podněcují procesy globalizace a jejich důsledky pro trhy, korporace, a spotřebitele. V neposlední řadě absolvent získá kompetence při analýze současných vztahů mezi marketingem a kulturou a zvládnutím podobností a rozdílů mezi různými kulturami, jakož i uplatňování současných principů managementu kulturní značky a etnografických metod průzkumu trhu v globalizující kulturní ekonomice.
Obecné kompetence pro MSc v ekonomii a podnikové správě
Všechny profily v Master of Science in Economics and Business AdministrationUniversity of Southern Denmark mají stejné obecné kompetence. Každý profil má oblast zaměření, ve které absolvent získá specifické znalosti, dovednosti, a kompetence. Níže, můžete si přečíst o obecných kompetencích a konkrétní oblasti zaměření výzkumně orientovaných programů nabízených v Campus Odense.
Znalosti a porozumění
Magisterský program Ekonomie a Business Administration poskytuje znalosti, které v rámci oblasti zájmu profilu vycházejí z nejvyššího mezinárodního výzkumu v rámci studijního oboru. Absolvent je schopen porozumět a na vědeckém základě reflektovat znalosti oboru/oborů a umět identifikovat relevantní vědecké problémy
Dovednosti
Absolvent umí kvalifikovaným způsobem vybrat a aplikovat vědecké metody a teorie pro sběr a analýzu kvantitativních a kvalitativních dat pro popis a komplexní analýzu vnitřních a vnějších podmínek firmy i teoretické otázky související s těmito oblastmi. Absolvent umí na základě provedených analýz nastavit nové modely analýzy a řešení problémů. Absolvent umí komunikovat své znalosti a diskutovat o odborných a vědeckých otázkách s kolegy, managementem a okolní společností.
Kompetence
MSc v oboru ekonomie a podnikové administrativy může, v oblasti profilu, řídit pracovní a vývojové situace, které jsou složité, nepředvídatelné a vyžadují nové modely řešení. Absolvent může samostatně iniciovat a realizovat odbornou a interdisciplinární spolupráci a převzít odbornou odpovědnost. Absolvent může samostatně převzít odpovědnost za vlastní profesní rozvoj a specializaci. Ing. Ing. v oboru ekonomie a podnikové administrativy umožňuje absolventům pracovat na řešení odborných úkolů v různých funkčních oblastech organizací ve veřejném i soukromém sektoru.
Galerie
Kariérní možnosti
Kariérní příležitosti
Program MSc v globálním marketingu a spotřebitelské kultuře v Campus Odense vám dává vynikající všestranný základ pro budoucí kariérní příležitosti. Kurzy nabízejí jedinečnou kombinaci teorie a praxe, aby zajistily solidní teoretický základ a nástroje snadno použitelné ve vašem prvním zaměstnání.
Kompetence získané během studia v Odense mohou být využity při vývoji kurikula, od samostatného podnikatelského podnikatele, práce jako specialista ve velkých nadnárodních společnostech nebo jako konzultant na mezinárodní úrovni.
Ať už chcete kariéru samostatně výdělečně činných nebo jako manažer ve veřejných nebo soukromých společnostech, tento stupeň zvýší vaši budoucí kariéru. Můžete například pracovat na objevování a výzkumu nových nápadů pro plánování, řízení a realizaci obchodních konceptů v dánských a mezinárodních společnostech. S tímto programem máte kvalifikaci pro práci v Dánsku nebo v zahraničí, například:
Globalizace& Kulturní marketing: vedoucí nevládní organizace, projektový manažer