MSc v oboru ekonomie a obchodní administrativa - mezinárodní obchod a marketing
University of Southern Denmark
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Odense, Dánsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
01 Sep 2024
* zdarma pro úplné studenty ze severských zemí nebo ze zemí EU/EHP a Švýcarska; 4 250 EUR za semestr pro studenty s občanstvím mimo EU/EHP nebo bez Švýcarska
Úvod
SDU vás zve na jedinečný program v oboru International Business (IB), který nabízí dvouleté poznatky z výzkumu a teoretické znalosti aplikované na reálné případy. Budete připraveni na výzvy související s rozvojem mezinárodních obchodních a marketingových strategií ve světle globálních megatrendů, strategických partnerství a marketingových kanálů a tím i na pozice v mnoha funkčních oblastech po celém světě.
Program zahrnuje šest povinných předmětů v prvních dvou semestrech (60 ECTS), 30 ECTS, které budou shromážděny ve volitelných předmětech ve třetím semestru, a diplomovou práci ve čtvrtém semestru (30 ECTS). Povinné kurzy nabízejí přehled o mezinárodní obchodní strategii, mezinárodních strategických partnerstvích, marketingových kanálech a způsobu obchodování napříč kulturami, inovacích ve světle technologických megatrendů a poskytují relevantní analytické nebo metodické dovednosti. Nabízíme bohaté portfolio volitelných kurzů na adrese SDU , které můžete použít k přizpůsobení studijního programu. Třetí semestr můžete využít také ke studiu v zahraničí, pro které má SDU mnoho partnerů. Pokud máte vybraného jiného partnera, zkontrolujeme přijetí kurzů, než se vydáte, abychom zajistili, že nasbíráte příslušné ECTS.
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura programu
Program trvá dva roky. Zahrnuje šest povinných předmětů v prvních dvou semestrech (60 ECTS), 30 ECTS, které se mají získat ve volitelných předmětech ve třetím semestru, a diplomovou práci ve čtvrtém semestru (30 ECTS). Studenti začínající v únoru začínají předměty uvedenými jako druhý semestr a poté pokračují předměty uvedenými jako první semestr, než si vyberou volitelné předměty a napíší diplomovou práci.
Forma výuky je kombinací tradičních přednášek, projektových úkolů, individuálních a skupinových úkolů, stejně jako případové výuky. Naše kurzy poskytují vhled do nejmodernějšího výzkumu a také dobrou směs teoretických základů a praktických aplikací teoretických znalostí do podnikové praxe.
Náš akademický rok je rozdělen do dvou semestrů, z nichž každý obsahuje 15 týdnů výuky. Podzimní semestr začíná 1. září a končí těsně před Vánocemi. Jarní semestr začíná 1. února a končí kolem 1. června. Zkoušky se konají v lednu a červnu.
Výsledek programu
Výstupy učení
Specifické kompetence pro profil v mezinárodním obchodním marketingu
Zaměřením profilu je mezinárodní obchod a marketing, včetně pokročilého porozumění mezinárodnímu podnikatelskému prostředí a rozvoje globálního pohledu na firmy působící v různých národních a kulturních kontextech. Absolventi získají znalosti a dovednosti v používání metod a nástrojů, které mohou podpořit vztah firmy k vnějšímu prostředí se specifickým důrazem na zákazníka. Získávají kompetence, které se kvalifikují pro kariéru jako country manager, marketingový manažer, manažer dovozu nebo exportu, konzultant v mezinárodním obchodu a marketingu, nebo konkrétněji pro pozici související s rozvojem zahraničního podnikání, mezinárodní prodej, a řízení inovací.
Obecné kompetence pro MSc v ekonomii a podnikové správě
Všechny profily v Master of Science in Economics and Business AdministrationUniversity of Southern Denmark mají stejné obecné kompetence. Každý profil má oblast zaměření, ve které absolvent získá specifické znalosti, dovednosti, a kompetence. Níže, můžete si přečíst o obecných kompetencích a konkrétní oblasti zaměření výzkumně orientovaných programů nabízených v Campus Odense.
Znalosti a porozumění
Magisterský program Ekonomie a Business Administration poskytuje znalosti, které v rámci oblasti zájmu profilu vycházejí z nejvyššího mezinárodního výzkumu v rámci studijního oboru. Absolvent je schopen porozumět a na vědeckém základě reflektovat znalosti oboru/oborů a umět identifikovat relevantní vědecké problémy.
Dovednosti
Absolvent umí kvalifikovaným způsobem vybrat a aplikovat vědecké metody a teorie pro sběr a analýzu kvantitativních a kvalitativních dat pro popis a komplexní analýzu vnitřních a vnějších podmínek firmy i teoretické otázky související s těmito oblastmi. Absolvent umí na základě provedených analýz nastavit nové modely analýzy a řešení problémů. Absolvent umí komunikovat své znalosti a diskutovat o odborných a vědeckých otázkách s kolegy, managementem a okolní společností.
Kompetence
MSc v oboru ekonomie a podnikové administrativy může, v oblasti profilu, řídit pracovní a vývojové situace, které jsou složité, nepředvídatelné a vyžadují nové modely řešení. Absolvent může samostatně iniciovat a realizovat odbornou a interdisciplinární spolupráci a převzít odbornou odpovědnost. Absolvent může samostatně převzít odpovědnost za vlastní profesní rozvoj a specializaci. Ing. Ing. v oboru ekonomie a podniková administrativa umožňuje absolventům řešit odborné úkoly v různých funkčních oblastech organizací ve veřejném i soukromém sektoru.
Galerie
Kariérní možnosti
Kariérní příležitosti
Ať už chcete kariéru jako osoba samostatně výdělečně činná, mezinárodní konzultant, nebo jako manažer ve veřejných nebo soukromých společnostech tento titul zvýší vaši budoucí kariéru. Typickými pozicemi obsazenými našimi kandidáty jsou marketingoví manažeři, country manažeři, mezinárodní manažeři produktů a značek, stejně jako vývojáři produktů a podniků.
Nabízíme různé formy spolupráce s firmami od klasických přednášek hostů až po případové soutěže, a spolupráce s diplomovými pracemi pro optimalizaci vašeho vstupu na trh práce.