MSc v oboru Marketing a digitální média
ESCP Business School
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
15 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 23 900 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
MSc v marketingu a digitálních médiích se zaměřuje především na oblast digitálního marketingu, aby studentům poskytl ucelený pohled na různé nástroje digitálního marketingu a na to, jak mohou hrát důležitou roli při budování značky. Klade také důraz na to, jak aplikovat marketingové techniky a klíčové strategické marketingové aspekty ve stále více digitálním a globalizovaném světě. Tímto způsobem během procesu učení vybavuje studenty dovednostmi a znalostmi, aby uspěli v mezinárodní, špičkové kariéře v marketingu.
Program využívá různé výukové metody, jako je smíšené učení, stejně jako výuka založená na případu a projektu, k podpoře praktického učení, které studentům umožňuje zavádět teoretické koncepty do živé praxe.
Studenti začínají svá studia v pulzujícím městě Madridu, kde zůstávají první dva semestry. Dále budou studenti absolvovat specializační kurzy buď v Londýně nebo Berlíně a svá studia zakončí opět v Madridu, kde se zapojí do poradenských projektů. Kromě všech těchto zkušeností budou studenti také komunikovat s předními technologickými společnostmi během mezinárodního studijního semináře, čímž studentům poskytnou aktualizovanou a globální znalostní základnu, která je založena na nejnovějším vývoji na digitálním trhu.
Hlavní body:
- 15 měsíců plný úvazek MSc (120 ECTS)
- Multikulturní studijní dráha v jedné obchodní škole
- Mezinárodní seminář
- Trasy specializace Go-to-market v Londýně (móda, luxus a inovace) nebo Berlíně (Big Data & Analytics)
- Vyučováno v angličtině
- Studenti získají jeden titul , francouzský magisterský titul (DEAMIE) a jeden diplom ESCP , MSc v oboru Marketing & Digitální média.
- Ponořovací kurz španělštiny
- stáž minimálně 4 měsíce
- Vylepšete svůj profil díky silným manažerským dovednostem a vytváření sítí
- Přidejte hodnotu svému životopisu využitím vysoce hodnocené obchodní školy, jako je ESCP
- Nejlepší mistr digitálního marketingu ve Španělsku od EL MUNDO
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Moduly kurzu
9 měsíců teoretických tříd, studium odborných znalostí a praktických případů
Kurzy se zabývají teorií i aplikacemi v reálném životě. Od konce září do června je vyučuje fakulta ESCP a úspěšní odborníci. Zahrnuty jsou také četné setkání a semináře s odborníky v tomto odvětví.
Termín 1
Červenec - Září
30ECTS - Online
Pouze studenti, jejichž titul měl 180 ECTS před zahájením magisterského studia, musí dokončit semestr 1, což znamená dalších 30 ECTS. Dokončení těchto dalších 30 ECTS je nezbytné pro dosažení souladu s akreditačními předpisy.
- Ekonomika
- Marketingová
- Strategie
- Účetní& finance
- Statistika doplňku Management
- Vedení
Termín 2
Září - prosinec — Madrid
- Data a analytika pro rozhodování
- Úvod do digitálního marketingu
- Budování značky
- Strategická marketingová rozhodnutí: Obchodní hra
- Zákaznická zkušenost
- Finance pro marketing*
- Digitální projektový management pro obchodníky*
- Digital Analytics 1: Návrh a kódování webových stránek I
- Digital Analytics 2: Google Analytics
- Digitální rozhovory
- Efektivní komunikace
- Seminář k diplomové práci
Madrid - Živá případová studie: L'ORÉAL
* Volitelné předměty
Termín 3
Leden - duben — Madrid
- Komunikace 360
- Reklama v digitálním věku
- Mediální plánování a vyjednávání nákupu *
- Roboti a umělá inteligence v byznys*
- Značkový obsah
- Kreativita v reklamě
- Sociální Média Mangement
- Mobilní strategie
- Cenová hodnota& pro zákazníka
- Metody výzkumu pro obchodníky
- Digital Analytics 1: Návrh a kódování webových stránek II
- Digitální analytika 3: SEM& SEO
- Digitální analytika 4: Google Adwords
Madrid - Živá případová studie: HAVAS& WAVEMAKER
* Volitelné předměty
Termín 4
Go na trh specializační tratě
Duben - červen — Londýn nebo Berlín& Madrid
- Mezinárodní studijní seminář
Londýn
- Sledování digitální transformace a podnikání
- Digitální módní a luxusní trať
Berlín
- Sledování Big Data& Analytics
Madrid
- Strategické plánování pro poradenské projekty
- Mezinárodní poradenský projekt a závěrečný seminář
Termín 5
Profesionalizace
Červenec - Prosinec
- Stáž
- Odborná práce
Výsledek programu
Otevřenost a rozmanitost
Interakce s učiteli z více než 20 národností zaručuje větší hloubku multikulturního učení. Studenti MSc marketingu a digitálních médií pocházejí z různých zemí a mají různé vzdělání: inženýři, lékaři, lékárníci, studenti literatury a práva atd. Tvoří skupinu multikulturních účastníků, což umožňuje výměnu a práci ve skupinách o to více obohacující.
Vědom si, že všichni mají svou vlastní identitu a osobnost, program má za cíl udělat zvědavost a všestrannost, aby vám pomohla uspět v budoucím profesním životě.
Tento magistr vycvičil více než 600 účastníků. Nyní zaujímají strategické a provozní marketingové pozice a komunikaci v různých firmách po celém světě.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
- Globální obchodní marketingový manažer
- Globální produktový manažer
- Manažer marketingu růstu& obsahu
- Správce regionálních klíčových účtů
- Správce digitálního obsahu a sociálních médií
- Stratég digitálních médií
- Specialista digitální kvality
- Manažer& marketingových operací
- Návrhář zkušeností se značkami a klienty
- Obchodní analytik
- Marketingový a komunikační konzultant
- Správce digitální kampaně
- Strategický marketingový manažer
- Manažer elektronického obchodu
- Manažer značky
- Marketingový manažer
- Produktový manažer
- Manažer digitálního marketingu
Akreditace
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
Požadavky na přijetí do programu
Prokažte své odhodlání a připravenost uspět na obchodní škole složením zkoušky GMAT – nejpoužívanější přijímací zkoušky, která měří vaše schopnosti kritického myšlení a uvažování.
Stáhněte si mini kvíz GMAT a získejte představu o otázkách, které ve zkoušce najdete.