MSc v obchodní psychologii
Heriot-Watt University Dubai
Klíčová informace
Umístění kampusu
Academic City, Spojené arabské emiráty
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
AED 88 452 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Všechny školné včetně DPH
Úvod
Přehled
Program je zaměřen na lidi, kteří již pracují nebo se snaží o kariéru v oblasti řízení nebo lidských zdrojů v jakémkoli odvětví. Poskytuje také školení pro ty, kteří chtějí vykonávat odborné poradenské práce v obchodní psychologii. Tento program poskytuje podrobné porozumění různým aspektům psychologie relevantní na pracovišti. Studenti se mohou seznámit s některými tematickými obory, které jsou známé z předchozích studií v oblasti řízení podniku. Ve všech oblastech je však přístup podnikové psychologie využívat primární data výzkumu a psychologické principy k analýze situací a vytváření politik založených na důkazech.
V lednu
Studenti, kteří začínají program v lednu, by si měli všimnout, že pracují na plný úvazek po dobu dvou semestrů (12 měsíců) disertační práce (únor až duben, 3 měsíce) (celkem 16 měsíců) nebo na částečný úvazek po dobu 4 semestrů (24 měsíců) disertační práce Března až srpen, 6 měsíců) (celkem 30 měsíců).
Studenti, kteří se přihlašují k přijímacím programům v lednu, nemusí být během letní přestávky v kampusu.
Obsah kurzu
MSc studenti absolvují všechny kurzy uvedené v období jednoho nebo dvou let. Postgraduální diplom se uděluje studentům, kteří absolvují všechny vyučované předměty, ale nepřestávají pracovat na diplomové práci. Chcete-li získat postgraduální certifikát, musí studenti absolvovat čtyři z osmi vyučovaných prvků.
Kurikulum Business Psychology je doplněno řadou aktivit profesního rozvoje pro budování akademických a osobních dovedností, konzultace s organizacemi a získání dalších akreditovaných certifikátů (pokud jsou k dispozici).
Základní kurzy
- Sociální a organizační změna - procesy individuální a skupinové změny a koncepce odporu.
- Psychologie koučování - zavádění praxe koučování a jeho pozadí v teorii poradenství.
- Psychologie pro marketing - zkoumání spotřebitelského chování, včetně poznávání a vnímání v maloobchodním prostředí a sociální psychologie přesvědčování.
- Úvod do lidských faktorů a ergonomie - význam návrhu pracovního prostoru a vliv prostředí na lidské chyby a výkon.
- Organizační kultura - analýza konceptu kultury a jejího dopadu na zaměstnance.
- Vedení - představení koncepce moci a to, jak se to týká vedení v podnikatelském prostředí.
- Rozmanitost - zkoumání rozmanitosti z pohledu individuální identity a zkoumání úspěchu programů řízení rozmanitosti.
- Metody výzkumu - návrh výzkumu, jak kvalitativní, tak kvantitativní, relevantní pro diplomovou práci.
Disertační práce
Diplomová práce je prováděna studenty poté, co absolvovali a absolvovali všechny vyučované předměty. Studenti pracují samostatně s vedoucím projektu, aby navrhli, provedli a prezentovali formální projekt a uplatňovali psychologii na svém pracovišti. Studenti musí prokázat, že v kurzech, které jsou předmětem výuky, mají akademický úspěch, aby mohli být považováni za způsobilé pro projekt.
Kariéra
Obchodní psychologové mohou být zaměstnáni ve firmě nebo jako konzultanti, kteří mají poradit v otázkách týkajících se výkonu pracovní síly a chování zaměstnanců. Kromě toho je hlubší pochopení chování lidí na pracovišti důležitou schopností pro manažery v jakémkoli odvětví. Tento titul proto přímo zvyšuje potenciál absolventů, kteří se zabývají kariérou v oblasti řízení, odborné přípravy a lidského kapitálu, stejně jako v rychle se rozvíjející oblasti psychologie podnikání. Znalosti mohou být rovněž použity na jakoukoli roli, ve které jsou vztahy mezi zaměstnanci a klientem důležité pro úspěch.
Požadavky anglického jazyka
Tam, kde angličtina nebyla prostředkem výuky během předchozího vzdělávání, musí žadatel prokázat znalost angličtiny odpovídající IELTS 6.5. Žadatelé by měli vzít na vědomí, že požadavky na znalost anglického jazyka se zaměří zejména na psané angličtinu.
Termín podání žádosti
Náš dubajský kampus provozuje průběžný celoroční přijímací proces: Jakmile je jeden příjem uzavřen, začneme přijímat žádosti o další. Je také možné odložit počáteční datum až na jeden rok.
Většina studentů platí 6–10 měsíců před zvoleným příjmem. Můžeme přijímat žádosti až 3 týdny před začátkem každého příjmu, ale měli byste si uvědomit, že pozdní přihláška bude téměř jistě znamenat zpoždění v poskytování základních administrativních služeb, jako je studentská imatrikulační karta (bez které nebudete přístup do knihovny nebo online služeb).
Přijímací řízení
Osnovy
Obsah kurzu
Studenti MSc absolvují všechny uvedené kurzy po dobu jednoho nebo dvou let. Postgraduální diplom se uděluje studentům, kteří absolvují všechny vyučované předměty, ale nepokračují v diplomové práci. Chcete-li získat postgraduální certifikát, studenti musí složit všechny čtyři z osmi učených prvků.
Osnovy psychologie podnikání jsou doplněny řadou aktivit profesního rozvoje za účelem budování akademických a osobních dovedností, konzultace s organizacemi a získání dalších akreditovaných certifikátů (jsou-li k dispozici).
Základní kurzy
- Sociální a organizační změna — procesy individuální a skupinové změny a koncepce odporu.
- Psychologie koučování — seznámení s praxí koučování a jeho zázemí v teorii poradenství.
- Psychologie pro marketing - zkoumání chování spotřebitelů, včetně poznání a vnímání v maloobchodním prostředí a sociální psychologie přesvědčování.
- Úvod do lidských faktorů a ergonomie - význam návrhu pracovního prostoru a vliv prostředí na lidské chyby a výkon.
- Organizační kultura — analýza konceptu kultury a jejího dopadu na zaměstnance.
- Vedení - zavedení konceptu moci a toho, jak to souvisí s vedoucím postavením v obchodním prostředí.
- Rozmanitost - pohled na rozmanitost z pohledu individuální identity a zkoumání úspěchu programů řízení rozmanitosti.
- Výzkumné metody — návrh výzkumu, kvalitativní i kvantitativní, relevantní pro diplomovou práci.
Disertační práce
Studenti absolvují magisterskou práci, jakmile absolvují a absolvují všechny vyučované kurzy. Studenti pracují individuálně s vedoucím projektu na návrhu, realizaci a prezentaci formálního projektu, aplikování psychologie na své pracoviště. Studenti musí prokázat akademické výsledky ve vyučovaných kurzech, aby byli považováni za způsobilé pro projekt.
Kariérní možnosti
Obchodní psychologové mohou být zaměstnáni interně nebo jako konzultanti, aby poradili v otázkách týkajících se výkonu pracovní síly a chování zaměstnanců. Kromě toho, hlubší pochopení chování lidí na pracovišti je důležitou dovedností pro manažery v jakémkoli odvětví. Tento stupeň proto přímo zvyšuje potenciál absolventů, kteří se věnují kariéře v managementu, role školení a lidského kapitálu, jakož i v rychle rostoucí oblasti samotné psychologie podnikání. Znalosti lze stejně aplikovat na jakoukoli roli, ve které jsou vztahy se zaměstnanci nebo klienty důležité pro úspěch.