MSc v mezinárodním marketingu
Heriot-Watt University Dubai
Klíčová informace
Umístění kampusu
Academic City, Spojené arabské emiráty
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
12 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
AED 78 750 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* veškeré školné včetně DPH
Úvod
Přehled
MSc v mezinárodním marketingu poskytuje podrobné znalosti současných marketingových konceptů spolu s rozsahem specializace.
Existuje osm vyučovaných kurzů, rozdělených rovnoměrně do dvou semestrů, po nichž následuje mezinárodní marketingová disertační práce v semestru 3. Part-time studenti si zapisují dva kurzy za semestr a na konci druhého ročníku postupují k disertační práci. Hodnocení je speciálně navrženo tak, aby rozvíjelo profesní kariéru a zahrnuje několik projektů spolupráce s průmyslovými partnery.
Povinné kurzy poskytují základní mezinárodní marketingové koncepty (mezinárodní strategický marketing, současné chování spotřebitelů, branding a komunikace, udržitelný marketing a také odborné marketingové znalosti (marketingové metriky).
Studenti si mohou v rámci svého programu vybrat dvoukurzové varianty – jeden pro každý semestr. Patří mezi ně digitální technologie Contemporary Business Technology, Social Media Marketing, Entrepreneurship and Creativity a Business Economics. Pro ty, kteří se chtějí podrobit podrobnějšímu úvodu do marketingové praxe, je zde také možnost Marketing.
Studenti absolvují také povinný kurz Výzkumná filozofie a praxe, který položí nezbytné základy pro úspěšnou výzkumnou disertační práci.
V semestru 3 je diplomová práce Mezinárodní marketing vrcholným kurzem, kde se studenti „hluboce ponoří“ do zvolené oblasti výzkumu. Studenti prokáží své zvládnutí dané oblasti tím, že vyvinou nové poznatky z analýzy cenného primárního výzkumu.
International Marketing MSc odráží skutečnost, že Heriot Watt je skutečně globální univerzita s kampusy ve Velké Británii, Dubaji a Malajsii. Naším cílem je umožnit vám stát se vysoce zaměstnatelným občanem světa.
MSc s průmyslovou poptávkou
International Marketing MSc absolventi postoupili do zaměstnání v brand managementu a komunikačních agenturách jak ve Velké Británii, tak v mezinárodním měřítku (organizace zahrnují AIG, Capri Sun, GAP, Russell a Bromley, Lorenz Snack-World).
Zaměstnavatelé hledají klíčovou kombinaci mezinárodních marketingových odborných znalostí a odborných dovedností, které tento titul poskytuje. Během studia získáte zkušenosti s online kolaborativní prací, formáty obchodní komunikace a syntézou různorodých informačních zdrojů, které jsou ceněny na pracovišti po celém světě.
Třídy v tomto programu jsou sdíleny se studenty z řady magisterských programů a národností, což poskytuje příležitosti pro profesionální vytváření sítí, které budou přínosem v profesním životě. Studenti se také mohou zapojit do Heriot-Watt Marketing Society, studentské společnosti, která hostí řečníky z průmyslu a pořádá společenské akce.
MSc je akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM) v rámci programů Graduate Gateway. To poskytuje absolventům kredit za předchozí studium po ukončení studia nebo volbu samostudia pro kvalifikaci CIM během studijního programu. To by vyžadovalo registraci na jednom dalším školení CIM pro získání certifikátu CIM nebo na dvou dalších kurzech pro získání diplomu CIM.
Náš výzkum: hnací síla pro nové poznatky
MSc International Marketing Program Director v Dubaji je Dr. Ross Curran a vedoucím marketingové skupiny je Dr. Paul Hopkinson. MSc International Marketing je součástí portfolia programů Marketing Group, které zahrnují MSc International Marketing with Consumer Psychology, MSc Digital Marketing, MSc International Business Management with Marketing a MSc International Fashion Marketing.
Marketingová skupina je v současnosti na 1. místě ve Skotsku a 4. ve Spojeném království podle průzkumu National Student Satisfaction 2020, což zdůrazňuje, jak vysoce jsou studijní programy ceněny.
Fakulta přispívající do tohoto programu jsou aktivní výzkumní pracovníci, publikující ve vysoce hodnocených mezinárodních publikacích. Marketingová skupina na Heriot-Watt University také čerpá z průmyslových zkušeností členů skupiny při vytváření svých programů.
Akreditace
Tento program je akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM), což potvrzuje, že naše výuka a hodnocení splňují přísné standardy CIM, pokud jde o obsah, rozsah a výsledky učení.
V důsledku této akreditace získají všichni absolventi International Marketing MSc výjimku ze dvou modulů CIM: modul Marketing na úrovni certifikátu a modul Strategický marketing na úrovni diplomu CIM. Tato výjimka je poskytována bez dalších poplatků a snižuje náklady na výkon této prestižní odborné kvalifikace až o 400 GBP (přibližně 2 000 AED). Studenti mají také příležitost zúčastnit se síťových akcí CIM, pokud jsou k dispozici.
Přijímací řízení
Osnovy
Semestr 1. září - prosinec | Semestr 1. leden - duben |
Současní spotřebitelé | Branding a komunikace |
Mezinárodní strategický marketing | Výzkum filozofie a praxe |
Marketingové metriky | Udržitelný marketing |
Vyberte si jeden z řady, včetně: | Vyberte si jeden z řady, včetně: |
Současná obchodní technologie | Marketing sociálních médií |
Marketing | Podniková ekonomika |
Podnikání a kreativita (bloková dodávka) | - |
Disertační práce MSc se pak provádí mezi květnem a srpnem
Současní spotřebitelé
Semestr 1 (povinné)
Kriticky zhodnoťte význam různých úhlů pohledu pro pochopení mezinárodních spotřebitelů 21. století. Prozkoumejte klíčové manažerské výzvy, kterým čelíte při reakci na spotřebitele v mezinárodním kontextu.
Strategický marketing
Semestr 1 (povinné)
Poskytuje porozumění teoretickým a praktickým perspektivám mezinárodních strategií marketingového řízení a také zkoumá, jak jsou marketingové strategie podporovány a jak vytvářejí hodnotu pro podnikání.
Marketingová logistika
Semestr 1 (povinné)
Poskytuje porozumění řízení dodavatelského řetězce a logistickým iniciativám v globálním kontextu a jeho vztahu k marketingovému řízení.
Branding a komunikace
Semestr 2 (povinné)
Poskytuje pochopení klíčových principů řízení značky ze sociokulturního, psychologického a antropologického hlediska, spíše než se spoléhat pouze na kognitivní přístup ke značce. Identifikuje důvody a překážky bránící přijetí integrované marketingové komunikace.
Výzkum filozofie a praxe
Semestr 2 (povinné)
Poskytuje porozumění společenskovědnímu výzkumnému procesu, stejně jako teorii a přístupy k výzkumu. Rozvíjí praktické dovednosti (tj. kvantitativní a kvalitativní techniky) v analýze dat, aby transformovala nezpracovaná data na informace, které vedou k oceňování marketingového managementu.
Kariérní možnosti
MSc s průmyslovou poptávkou
Absolventi magisterského studia digitálního marketingu vstoupí na trh práce s rostoucím výběrem specializovaných rolí v digitálním marketingu, které poskytují pracovní mobilitu a dobré vyhlídky na povýšení. Zprávy uvádějí, že během uzamčení COVID-19 digitální dovednosti umožnily mnoha firmám pokračovat v provozu a podpořily spotřebitelské chování na internetu. Když existuje turbulentní obchodní prostředí, organizace potřebují obsadit manažerské role kandidáty, kteří mají pokročilé schopnosti řešit problémy a kritické myšlení – dovednosti, které magisterské studium rozvíjí a testuje.
Heriot-Watt je globální univerzita a třídy jsou sdíleny se studenty z řady magisterských programů a národností, které poskytují příležitosti pro profesionální sítě, které budou přínosem v profesním životě. Studenti získají zkušenosti s online kolaborativní prací, tvorbou obchodních prezentací, psaním zpráv a technikami obchodního výzkumu. Studenti se také mohou zapojit do Heriot-Watt Marketing Society, studentské společnosti, která hostí řečníky z průmyslu a pořádá společenské akce.
MSc je akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM) v rámci programů Graduate Gateway. To poskytuje absolventům kredit za předchozí vzdělání po ukončení studia nebo volbu samostudia pro kvalifikaci CIM během studijního programu. To by vyžadovalo registraci na jednom dalším školení CIM pro získání certifikátu CIM nebo na dvou dalších kurzech pro získání diplomu CIM.