MSc v mezinárodním marketingu a řízení
ISM University of Management and Economics
Klíčová informace
Umístění kampusu
Vilnius County, Litva
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 - 2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 925 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* za semestr.
Úvod
Mezinárodní marketing a management
Podle společnosti Peter Drucker: "Protože účelem firmy je vytvořit zákazníka, firma má pouze dvě základní funkce: marketing a inovace". Podle toho je marketing jedním z nejdůležitějších funkcí organizace. Stručně řečeno, cílem marketingu je vytvářet hodnotu, sdělovat hodnotu, shromažďovat hodnotu od zákazníků firmy a zvyšovat tak celkovou hodnotu organizace. Marketing je nejdůležitějším zdrojem znalostí o trzích a zároveň je tváří organizace, kterou vidí většina zákazníků a zúčastněných stran. Cílem programu je vychovávat tržně orientované vůdce, kteří díky špičkovému výcviku založenému na výzkumu budou pracovat pro nejlepší světové společnosti.
ZAMĚŘENÍ NA PROGRAM
Celkovým cílem programu je poskytnout studentům znalosti, dovednosti, hodnoty a postoje týkající se mezinárodního marketingového řízení. Specifickým zaměřením programu je komplexní přezkum všech hlavních složek strategií marketingového řízení a jejich integrace. Program je strukturován na třech hlavních pilířích: marketing, finanční důsledky investic do marketingu a výzkum. Celkový přístup k řízení marketingu v programu je velmi analytický a zdůrazňuje marketingové dovednosti potřebné k ovlivnění úrovně, načasování a složení poptávky po produktu, službě, organizaci, místě, osobě, nápadu nebo nějaké formě informací. Stupeň je přizpůsoben potřebám manažerů pracujících ve vysoce turbulentních mezinárodních a místních prostředích.
Master of Science (MSc) v mezinárodním marketingu a managementu je přísný a jedinečný akademický program, který vystavuje studenty mezinárodnímu obchodnímu a akademickému prostředí, a tak je optimálně připravuje na kariéru v mezinárodním podnikání.
VÝMĚNNÉ PROGRAMY
Studenti magisterského studia mohou absolvovat výměnný semestr v jedné z 20 partnerských univerzit ve 13 zemích Evropy a Asie.
MOŽNOSTI DVOJITÉHO STUPNĚ
Dvojitý stupeň je určen výhradně studentům, kteří strávili druhý ročník dvouletého programu na vybrané partnerské univerzitě:
- BI Norská obchodní škola
- Tias Škola pro podnikání a společnost
- INSEEC Bordeaux
- Kedge Business School
- Univerzita Tilburg