MSc v mezinárodním luxusním marketingu
Oxford Brookes University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Headington, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 16 200 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Studenti Spojeného království na plný úvazek: 10 400 GBP | Mezinárodní studenti/studenti EU na plný úvazek: 16 200 GBP
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Náš kurz MSc International Luxury Marketing vám umožní plánovat a aplikovat strategie řízení luxusního marketingu. To vše v rámci mezinárodního marketingu.
Vaše studium vás vybaví vhledem a kritickými dovednostmi a budete:
- naučit se posuzovat situace z finančního, obchodního a kulturního hlediska
- naučit se rozhodovat o řešeních a akcích integrací akademických a praktických znalostí s praktickými případovými studiemi a živými scénáři
- rozvíjet marketingové strategie v luxusním kontextu
- pochopit, jak zásadní je budování důvěry zákazníků a prosazování luxusních značek
- naučit se rozhodovat o provozních a strategických obchodních aktivitách luxusních značek a jejich distribučních kanálech.
Se sendvičovým režimem se můžete ucházet o roční placenou práci pod dohledem v roli luxusního marketingu, která vás připraví na vaši kariéru. To je k dispozici, pokud začnete kurz v září.
Galerie
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Osnovy
Učení a hodnocení
Budete studovat osm povinných modulů, včetně modulu, který pomáhá vašim profesionálním a akademickým dovednostem. Vyberete si buď disertační práci nebo klientský projekt.
Pokud začnete v září, můžete zvolit režim sendvičů. To vám dává příležitost požádat o roční placenou pracovní zkušenost pod dohledem v marketingové roli. Kurz trvá dva roky.
Pokud se rozhodnete nepřijmout pracovní stáž, kurz trvá jeden rok.
Pokud začnete v lednu, kurz trvá jeden rok, protože neexistuje žádná možnost umístění.
Studijní moduly
Povinné moduly
- Úvod do principů marketingu
Tento modul seznamuje s klíčovými principy marketingu studiem teorií, které jsou základem předmětu. Prozkoumáte role kupujících, marketingové prostředí, a způsoby, jakými obchodníci plánují, spravují, realizují a sledují marketingové programy v kontextu mezinárodního prostředí 21. století.
Pochopení chování zákazníkůKriticky posoudíte chování zákazníků a jejich interakce s marketingem. Informováno vědou o chování, budete analyzovat, proč se zákazníci chovají tak, jak se chovají a jak marketingová aktivita ovlivňuje jejich chování. Tato analýza informuje o vašem kritickém porozumění a implementaci strategických i odpovědných marketingových postupů. Inovativní dimenzí tohoto kurzu je zkoumání agentů změny, které významně ovlivní chování zákazníků v budoucnu, například neurovědy, změny klimatu a technologické inovace. Jedná se o analytický modul, který využívá výzkumné důkazy k informování o hodnocení, behaviorální a komunikační výzkum.- Metody výzkumu událostí a marketingu
- Tento modul přináší dovednosti, které vám umožní provádět marketingový výzkum nezávisle. Očekává se, že studenti v programech MSc provedou efektivní výzkum čerpající z řady sekundárních a primárních zdrojů dat při přípravě kurzu. Je důležité, abyste byli vystaveni řadě metodických problémů, techniky sběru dat a studijních dovedností. Kromě toho, tento modul výzkumných metod je zaměřen na přípravu na, a úspěšné dokončení, vysoká kvalita, přísný a systematický výzkum pro podnikání a management.
- Profesionální a akademický rozvoj
Tento modul rozvoje profesionálních a akademických dovedností vám pomůže stát se celoživotním žákem a zvyšuje vaši zaměstnatelnost. Počínaje zaměřením na to, jak akademicky dosáhnout toho nejlepšího, poté rozvíjíte své dovednosti pro plánování zaměstnání a kariéry. Budete pracovat prostřednictvím plánu vlastního rozvoje, převzít vedení ve svém vlastním učení a rozvoji. Budete trénováni v identifikaci, zapojení a přemýšlení o tom, jak můžete získat z vývojových aktivit na univerzitě i externě. - Strategie marketingu
digitálních a sociálních médiíDigitální technologie transformovaly marketing, nabízejí nové zdroje vhledu zákazníků, dramaticky změnili chování zákazníků, umožnil nové obchodní modely a ovlivnil interakci organizací se svými zákazníky a klíčovými zúčastněnými stranami. Tento modul si klade za cíl zaujmout strategickou perspektivu prostředí digitálních a sociálních médií. Zaměřuje se na interakci mezi spotřebiteli, podniky a dalšími organizacemi a na to, jak může digitální myšlení pomoci při efektivním marketingu. Webová média, mobilní platformy, sociální média a digitální nástroje jsou přezkoumávány, procvičovány a kriticky hodnoceny za účelem identifikace úspěšného výkonu a vytvoření současných strategií digitálního marketingu. - Globální marketingová strategie
Budete stavět na modulu Principy marketingu, a prozkoumat globální marketingové prostředí. Zvláštní důraz je kladen na internacionalizaci a vytváření a rozvoj globálních trhů. Rozumíte principům, vlivům a institucím ovlivňujícím rozvoj mezinárodního obchodu a globálních marketingových strategií. Budete analyzovat příležitosti a omezení v kontextu globální marketingové strategie a související organizační a kontrolní problémy spojené s rozvojem globálních trhů. To zahrnuje ocenění důležitosti etických a sociálních otázek. - Mezinárodní luxusní marketing
Tento modul zkoumá strategická rozhodnutí spojená s luxusním marketingem a správou luxusních značek. Studenti mají možnost plánovat a kriticky hodnotit luxusní marketingové kampaně. Luxusní značky jsou jedinečné v tom, že nabízejí spotřebiteli vysoce kvalitní produkt nebo službu spojenou s emocionálními výhodami prestiže a exkluzivity. Tento modul spojuje současné teorie a postupy luxusního marketingu, zahrnující mnoho oborů, jako jsou šperky, módní doplňky, cestovní ruch, kvalitní víno, lihoviny a prestižní automobily. - Správa luxusního zážitku
Tento modul spojuje řízení provozu se základními strategickými aspekty mezinárodní správy luxusního maloobchodu napříč různými kanály. Studenti pochopí, jak se některá místa stala synonymem luxusních destinací, kvůli jejich schopnosti vytvářet a poskytovat bezproblémový luxusní zážitek. Klíčem k tomu je nejen správa kanálů na trh, ale také schopnost vytvářet, spravovat a podporovat důvěryhodný a konzistentní vztah se zákazníky. V době, kdy se padělané zboží stalo hlavním tématem tohoto odvětví, řízení zkušeností s luxusním zbožím a službami je pro trvalý úspěch luxusních značek důležitější než kdy jindy.
Závěrečný projekt - vyberte jednu z
Disertační práceDisertační práce je příležitostí pro vás prozkoumat a rozvíjet odborné znalosti v oblasti mezinárodního luxusního marketingu. Doporučujeme vám vybrat si téma, které bude cenné ve vaší budoucí kariéře. Jedná se o samostatně řízenou činnost, s řízením vlastního výzkumného projektu, s vedením a radou vedoucího, na základě návrhu vypracovaného v modulu Research Methods in Marketing.- Klientský projekt
Máte příležitost propojit teorii s praxí analýzou skutečného organizačního problému. Po identifikaci projektu (se souhlasem klientské společnosti i vedoucího modulu) prošetříte konkrétní problém, který lze podpořit prostřednictvím příslušné literatury a provedením primárního výzkumu s klientem. Tento modul není stáží, ale lze jej absolvovat ve spojení se stáží, kterou jste identifikovali a účastníte se jí. Dotyčný „problém“ může být aktuálním problémem řízení klientské organizace nebo související s budoucími strategickými rozhodnutími. Projekt Klient vám poskytne významné zkušenosti s učením a osobním rozvojem.
Pracovní stáž
- Marketingová praxe (sendvičový režim)
Tento modul je skvělou příležitostí získat roční dohled na plný úvazek placené pracovní zkušenosti ve Velké Británii nebo mezinárodně v marketingové roli. Prošetříte marketingovou výzvu v komerční nebo neziskové organizaci. Během tohoto umístění, aplikujete praktické koncepty, které se v kurzu učíte. Když pracujete pro organizaci, budete zodpovědní za správu velké části vlastního učení, včetně sledování a zaznamenávání vašeho pokroku.
Poskytujeme velkou podporu, abychom vám pomohli najít placené pracovní zkušenosti a získat spojení s různými organizacemi. Náš tým umístění (WAVES) má databázi, která zaznamenává pracovní příležitosti a pořádá četné veletrhy umístění, kde byste mohli potkat potenciální zaměstnavatele. Zajištění umístění pracovních zkušeností je vaší odpovědností a vyžaduje velké úsilí, ale to vám dává cenné zkušenosti. Během této doby byste museli pokrýt své vlastní životní a cestovní náklady.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Program zajišťuje, že absolventi mají dobrou pozici k tomu, aby mohli být zaměstnáni v marketingových rolích po celém světě, a v luxusních odvětvích, jako jsou:
- klenoty
- móda
- cestovní ruch
- jemné víno
- duchové
- prestižní vozy.
Tyto pozice se neomezují pouze na interní marketingové řízení, ale mohou být také v médiích, digitálních, značkových a komunikačních agenturách, zejména těch, které se specializují na luxusní trh.
Kromě toho, absolventi našeho portfolia kurzů jsou zaměstnáni v marketingových rolích po celém světě; mezi ně patří pracovní místa v médiích, digitální, značkové a komunikační agentury, stejně jako interní marketingové manažerské pozice v oblastech tak rozmanitých, jako je rychle se pohybující spotřební zboží, maloobchodní, luxusní maloobchod a pohostinství, cestovat, vydavatelství a výroba. Mezi zaměstnavatele patří:
- Johnson& Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC.
Pozice našich absolventů v marketingu jsou marketingoví manažeři, marketingoví plánovači, manažeři značky, manažeři firemní komunikace a manažeři komunity sociálních médií. Kromě toho, někteří naši studenti pokračují v založit vlastní společnosti.
Marketing at Oxford Brookes University má silné vztahy se společnostmi v řadě průmyslových odvětví. Tyto vztahy informují o návrhu a realizaci programu a poskytují příležitosti pro umístění a zaměstnání. Kromě podpory profesního kariérního rozvoje poskytované v rámci programu, univerzita má aktivní a nadšenou službu kariéry. Tato služba pomáhá studentům získat „konkurenční výhodu“ při ucházení o zaměstnání tím, že nabízí pomoc s životopisy, a falešná hodnotící centra a rozhovory.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc International Luxury Industries Management
- Paris, Francie
MSc V Oboru Luxusní Management & Marketing
- Shanghai, Čína
- Saint-Étienne, Francie + 1 více
MSc v luxusním marketingu v udržitelném světě
- Montpellier, Francie