MSc v marketingu
Oxford Brookes University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Headington, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 16 200 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Studenti Spojeného království na plný úvazek: 10 200 GBP | Mezinárodní studenti/studenti EU na plný úvazek: 16 200 GBP
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
S naším MSc Marketing získáte pevné základy v teorii a praxi marketingu. Podporujeme inovativní a kreativní přístupy k vašemu učení pomocí:
- živé případové studie
- poradenské projekty
- workshopy dovedností.
Budete součástí inkluzivního mezinárodního vzdělávacího prostředí. Budete kombinovat teorii a praxi, abyste rozvinuli klíčové dovednosti, které zaměstnavatelé hledají. A pochopíte:
- chování a očekávání zákazníků a rozmanitost kanálů používaných k interakci se zákazníky
- analýzu marketingových dat
- navrhování marketingové strategie pro globální značky a organizace.
Budete rozvíjet rozhodovací dovednosti a zdůvodnění pro navrhování marketingových plánů a komunikace. A můžete si rozvinout oblast marketingových znalostí s řadou odborných modulů, které vám poskytnou více kariérních možností.
Pokud začnete v září, můžete si zvolit roční placenou stáž pod dohledem v marketingové roli. Tato pracovní zkušenost vás připraví na vaši budoucí kariéru.
Galerie
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Osnovy
Studijní moduly
Povinné moduly
- Úvod do principů marketingu
Tento modul seznamuje s klíčovými principy marketingu studiem teorií, které jsou základem marketingu. Zkoumá role kupujících, marketingové prostředí, a způsoby, jakými obchodníci plánují, řídit, realizovat a sledovat marketingové programy v kontextu mezinárodního prostředí jednadvacátého století.
Pochopení chování zákazníkůKriticky posoudíte chování zákazníků a jejich interakce s marketingem. Informováno vědou o chování, budete analyzovat, proč se zákazníci chovají tak, jak se chovají a jak marketingová aktivita ovlivňuje jejich chování. Tato analýza informuje o vašem kritickém porozumění a implementaci strategických i odpovědných marketingových postupů. Inovativní dimenzí tohoto kurzu je zkoumání agentů změny, které významně ovlivní chování zákazníků v budoucnu, například neurovědy, změny klimatu a technologické inovace. Jedná se o analytický modul, který využívá výzkumné důkazy k informování o hodnocení, behaviorální a komunikační výzkum.- Profesionální a akademický rozvoj
Tento modul rozvoje profesionálních a akademických dovedností vám pomůže stát se celoživotním žákem, rozvíjet kariérní zaměření a zvyšovat svou zaměstnatelnost. Počínaje zaměřením na to, jak akademicky dosáhnout toho nejlepšího, pak rozvíjíte své dovednosti pro plánování zaměstnání a kariéry. Budete pracovat prostřednictvím plánu vlastního rozvoje, převzít vedení ve svém vlastním učení a rozvoji. Budete trénováni v identifikaci, zapojení a přemýšlení o tom, jak můžete získat z vývojových aktivit na univerzitě i externě. - Metody výzkumu událostí a marketingu
Tento modul poskytuje dovednosti, které vám umožňují samostatně provádět marketingový výzkum. Očekává se, že studenti v programech MSc provedou efektivní výzkum čerpající z řady sekundárních a primárních zdrojů dat při přípravě kurzu. Budete vystaveni řadě metodických problémů, techniky sběru dat a studijní dovednosti. Kromě toho, tento modul je zaměřen na přípravu, a úspěšné dokončení, vysoká kvalita, přísný a systematický výzkum pro podnikání a management. - Strategie marketingu
digitálních a sociálních médiíDigitální technologie transformovaly marketing, nabízejí nové zdroje vhledu zákazníků, dramaticky změnili chování zákazníků, umožnil nové obchodní modely a ovlivnil interakci organizací se svými zákazníky a klíčovými zúčastněnými stranami. Tento modul si klade za cíl zaujmout strategickou perspektivu prostředí digitálních a sociálních médií. Zaměřuje se na interakci mezi spotřebiteli, podniky a dalšími organizacemi a na to, jak může digitální myšlení pomoci při efektivním marketingu. Webová média, mobilní platformy, sociální média a digitální nástroje jsou přezkoumávány, procvičovány a kriticky hodnoceny za účelem identifikace úspěšného výkonu a vytvoření současných strategií digitálního marketingu. - Globální marketingová strategie
Budete stavět na modulu Principy marketingu, a prozkoumat globální marketingové prostředí. Zvláštní důraz je kladen na internacionalizaci a vytváření a rozvoj globálních trhů. Rozumíte principům, vlivům a institucím ovlivňujícím rozvoj mezinárodního obchodu a globálních marketingových strategií. Budete analyzovat příležitosti a omezení v kontextu globální marketingové strategie a související organizační a kontrolní problémy spojené s rozvojem globálních trhů. To zahrnuje ocenění důležitosti etických a sociálních otázek.
Volitelné moduly
- Zákaznický přehled a zapojení
Prozkoumáte, jak získat, udržet a zvýšit podíl peněženky dobrých zákazníků, a také jak degradovat nežádoucí zákazníky, aniž by došlo k pomstě. Vychází z předpokladu, že zákazníci jsou podstatou organizace, neboť bez zákazníků by organizace selhala. Modul zaujímá přístup zaměřený na zákazníka a uznává hyper-propojené prostředí, ve kterém organizace dnes působí. Jsou diskutovány technologie a metodické přístupy k získání přehledu zákazníků a vytvoření podrobných zákaznických profilů. Modul navíc zvažuje, jak spolupracovat se zákazníky způsoby, které přidávají hodnotu oběma stranám. Využívá skutečné případové studie, stejně jako vlastní zkušenosti studentů jako zákazníků. - Digitální marketing a analytika
Prozkoumáte makro a mikro dopady digitální technologie na marketingový management, než se podíváte na otázky implementace a provádění digitální marketingové kampaně, včetně etických otázek. Kromě toho prozkoumáte způsoby, jakými se digitální informace používají k přijímání strategických marketingových rozhodnutí a hodnocení a zlepšení marketingového výkonu. Budete rozvíjet dovednosti v řešení problémů, kritické uvažování, návrh průzkumu trhu, kvalitativní a kvantitativní analýza dat, využití technologie v marketingovém managementu, a analýza a interpretace marketingových dat. - Správa marketingu obsahu
Tento modul zkoumá koncepty značkového obsahu a marketingu obsahu. Zaměříte se zejména na roli a aplikaci obsahového marketingu jako nového manažerského přístupu v marketingové komunikaci. Modul kriticky zkoumá zásadní posun paradigmatu v prostředí marketingové komunikace od marketingu push to pull, který vedl ke vzestupu značkového obsahu a marketingu obsahu. Dále, tento modul objasňuje, co odlišuje značkový obsah a marketing obsahu od ostatních klíčových konceptů marketingové komunikace a přístupů k řízení. Naučíte se rozvíjet eticky odpovědné postupy pro správu marketingu obsahu napříč různými odvětvími a zvažovat více zúčastněných stran na regionální, národní a mezinárodní úrovni. - Značka a marketingová komunikace
Prozkoumáte roli a využití současné značky a marketingové komunikace a základní pohled na to, že strategie značky organizace musí být jádrem všech jejích marketingových komunikačních aktivit. Profesionální a eticky odpovědné zaměření vám pomůže zvážit potřeby mnoha zúčastněných stran - např. spotřebitelů, podniků, médií, tlakových skupin - v globálním kontextu. Kriticky bude posouzena široká škála kanálů a nástrojů marketingové komunikace. To zahrnuje reklamu, public relations, sponzorství a digitální marketingovou komunikaci. Kreativní a strategické poznatky ze současné praxe vám pomohou pochopit a uplatnit dovednosti marketingové komunikace. - Strategické řízení značky
Budete zkoumat, jak jsou značky vytvářeny a úspěšně spravovány. Prozkoumáte nejnovější výzkum a praxi ve strategickém řízení značky a zaměříte se na inovativní přístupy k vývoji nových produktů. Klíčové etické, environmentální a sociokulturní důsledky pro současnou správu značky jsou analyzovány v regionálních, národních a globálních kontextech. Je zkoumán nejnovější výzkum a praxe ve strategickém řízení značky a využívání sociálních médií a digitálních komunikačních technologií. Po dokončení tohoto modulu, získáte pokročilé znalosti nejnovějších nástrojů, techniky a širší společenské důsledky současného strategického řízení značky. - Mezinárodní luxusní marketing
Tento modul zkoumá strategická rozhodnutí spojená s luxusním marketingem a správou luxusních značek. Máte možnost plánovat a kriticky hodnotit luxusní marketingové kampaně. Luxusní značky jsou jedinečné v tom, že nabízejí spotřebiteli vysoce kvalitní produkt nebo službu spojenou s emocionálními výhodami prestiže a exkluzivity. Tento modul spojuje současné teorie a postupy luxusního marketingu, zahrnující mnoho oborů, jako jsou šperky, módní doplňky, cestovní ruch, kvalitní víno, lihoviny a prestižní automobily. - Správa luxusního zážitku
Tento modul spojuje řízení provozu se základními strategickými aspekty mezinárodní správy luxusního maloobchodu napříč různými kanály. Zjistíte, jak se některé destinace staly synonymem luxusu, kvůli jejich schopnosti vytvářet a poskytovat bezproblémový luxusní zážitek. Klíčem k tomu je nejen správa kanálů na trh, ale také schopnost vytvářet, spravovat a podporovat důvěryhodný a konzistentní vztah se zákazníky. V době, kdy se padělané zboží stalo hlavním tématem tohoto odvětví, řízení zkušeností s luxusním zbožím a službami je pro trvalý úspěch luxusních značek důležitější než kdy jindy.
Závěrečný projekt - vyberte jednu z
- Disertační práce
Tento modul vám dává příležitost prozkoumat a rozvíjet odborné znalosti v oblasti zájmu. Doporučujeme vám vybrat si témata, která budou cenná ve vaší budoucí kariéře. Jedná se o samostatně řízenou činnost, řízení vlastního výzkumného projektu při vedení a poradenství vedoucím, na základě návrhu vypracovaného v modulu Research Methods in Marketing and Events. - Klientský projekt
Máte příležitost propojit teorii s praxí analýzou skutečného organizačního problému. Po identifikaci projektu (se souhlasem klientské společnosti i vedoucího modulu) prošetříte konkrétní problém, který lze podpořit prostřednictvím příslušné literatury a provedením primárního výzkumu s klientem. Tento modul není stáží, ale lze jej absolvovat ve spojení se stáží, kterou jste identifikovali a účastníte se jí. Dotyčný „problém“ může být aktuálním problémem řízení klientské organizace nebo související s budoucími strategickými rozhodnutími. Projekt Klient vám poskytne významné zkušenosti s učením a osobním rozvojem.
Pracovní stáž
- Marketingová praxe (sendvičový režim)
Tento modul je skvělou příležitostí získat roční dohlížené placené pracovní zkušenosti ve Velké Británii nebo mezinárodně v marketingové roli. Prošetříte marketingovou výzvu v komerční nebo neziskové organizaci. V celém tomto modulu aplikujete praktické koncepty, které jste se naučili v kurzu. Když pracujete pro organizaci, budete zodpovědní za správu velké části vlastního učení, včetně sledování a zaznamenávání vašeho pokroku.
Poskytujeme velkou podporu, abychom vám pomohli najít placené pracovní zkušenosti a získat spojení s různými organizacemi. Náš tým umístění (WAVES) má databázi, která zaznamenává pracovní příležitosti a pořádá četné veletrhy umístění, kde byste mohli potkat potenciální zaměstnavatele. Zajištění umístění pracovních zkušeností je vaší odpovědností a vyžaduje velké úsilí, ale to vám dává cenné zkušenosti. Během této doby byste museli pokrýt své vlastní životní a cestovní náklady.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Naši absolventi jsou zaměstnáni v marketingových rolích po celém světě; mezi ně patří pracovní místa v médiích, digitální, značkové a komunikační agentury, a pozice interního marketingového managementu v oblastech tak rozmanitých, jako je rychle se pohybující spotřební zboží, maloobchodní, pohostinství, cestovat, vydavatelství a výroba. Mezi současné zaměstnavatele patří:
- Johnson& Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC
Stejně jako řada malých a středních „digitálních“ agentur.
Mezi příklady pozic našich absolventů v marketingu patří:
- marketingoví manažeři
- marketingové plánovače
- manažeři značky
- manažeři firemní komunikace
- manažeři sociálních médií.
Kromě toho, někteří naši studenti pokračují v založit vlastní společnosti.
Máme pevné vztahy se společnostmi v různých průmyslových odvětvích. Tyto vztahy informují o návrhu a realizaci programu a poskytují příležitosti pro umístění a zaměstnání.
Kromě podpory profesního kariérního rozvoje poskytované v rámci programu, univerzita má aktivní a nadšenou kariérní službu. Tato služba vám pomůže získat „konkurenční výhodu“ při ucházení o zaměstnání tím, že nabízí pomoc s životopisy, a falešná hodnotící centra a rozhovory.
Požadavky na přijetí do programu
Prokažte své odhodlání a připravenost uspět na obchodní škole složením zkoušky GMAT – nejpoužívanější přijímací zkoušky, která měří vaše schopnosti kritického myšlení a uvažování.
Stáhněte si mini kvíz GMAT a získejte představu o otázkách, které ve zkoušce najdete.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc Ekonomika a obchod - Specializace na datovou vědu a marketingové analýzy
- Rotterdam, Nizozemsko
MSc Ekonomika a obchod - Specializace v marketingu
- Rotterdam, Nizozemsko
MSc Marketing
- Lincoln, Spojené království