MSc v marketingu pro kreativní ekonomiku (MScMCE)
Hong Kong Baptist University (HKBU) School of Business
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kowloon Tong, Hongkong
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Úvod
Trendy kreativity
Master of Science (MSc) v marketingu pro kreativní ekonomiku (MScMCE) stojí na dvou rostoucích trendech na trzích:
- Rychlý rozmach kreativní ekonomiky v posledních letech (např. reklama, umění a řemesla, hudba, design, video, počítačové hry, interaktivní média);
- Trend aplikace uměleckých a kulturních prvků v obchodních operacích v průmyslových postupech (např. umělecká centra, hudební zábava).
Umění x Marketing
Poskytuje interdisciplinární platformu pro výchovu talentovaných mladých jedinců „Arts x Marketing“, kteří jsou schopni řídit, provozovat, spravovat a propagovat kreativní iniciativy, projekty a politiky v rámci globálně konkurenční ekologie tím, že poskytuje nezbytná odborná školení v oblasti obchodu a marketingu. excelovat v tomto oboru.
Funkce programu
Jedinečný a interdisciplinární program
Program si klade za cíl kultivovat kreativní a kulturní vůdce se znalostmi, které lze uplatnit na maloobchodním trhu, podnikání, kreativním průmyslu a umělecké správě a managementu;
Výuka kreativních služeb
Studenti mohou řešit skutečné problémy prostřednictvím projektu Creative Service-Learning. Na podporu projektu Creative Service-Learning bude každému studentovi poskytnuta dotace ve výši 5 000 HK$. Prezentace budou probíhat prostřednictvím virtuálního sympozia pro studenty, aby si vyměnili nápady s akademiky a odborníky z celého světa.
Mezinárodní ponoření
Program nabízí zámořské ponoření, které dává studentům příležitost připojit se v letním semestru na dvoutýdenní zahraniční exkurzi*, aby si rozšířili své zkušenosti a porozumění kreativním ekonomikám na mezinárodní úrovni. Na tuto exkurzi bude každému studentovi poskytnuta dotace ve výši 10 000 HK$;
* V případě zrušení, přeložení nebo zmenšení exkurze budou poskytnuty alternativy.
Galerie
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Mezinárodní postgraduální stipendia (IPS)
Způsobilí mezinárodní žadatelé budou zvažováni pro mezinárodní postgraduální stipendium na základě jejich všestranného záznamu a výkonu pohovoru. Příjemci obdrží úplné prominutí školného a příspěvek na živobytí ve výši 100 000 HK$ (cca. 12 820 USD).
Konkurence o stipendia se s postupem roku zvyšuje, proto doporučujeme zahájit přihlášku brzy.
Cena za mimořádný akademický výkon
Až 10 stipendií bude uděleno žadatelům s vynikajícími akademickými výsledky v závislosti na kvalifikaci.
Program stipendií pro cílené vyučování postgraduálních programů
Snížení školného až o 120 000 HK $ pro vynikající místní žadatele v závislosti na kvalifikaci.
Finanční pomoc studentům
I když školné nepokrývá náklady na 2týdenní zahraniční exkurzi, každému studentovi bude na exkurzi poskytnuta dotace ve výši 10 000 HK $. Každému studentovi bude poskytnuta dotace ve výši 5 000 HK$ na podporu projektu Creative Service Learning Project.
Osnovy
Program MScMCE má 18 jednotek základních vyučovaných kurzů (včetně 3 jednotek pro projekt Creative Service-Learning), 9 jednotek volitelných vyučovaných kurzů a 3 jednotky pro požadovanou zahraniční exkurzi.
Základní kurzy (21 jednotek)
Semestr 1 (12 jednotek)
- Strategické marketingové řízení
- Rozvoj značky a sponzorství
- Digitální marketingové strategie
- Podnikání v kreativních ekonomikách
Semestr 2 (6 jednotek)
- Semináře o současných marketingových otázkách v kreativních ekonomikách
- Creative Service-Learning Project
Léto (3 jednotky)
- 2týdenní zahraniční exkurze*
* Výdaje související s cestováním vzniknou, pokud je naplánována zahraniční exkurze. Pokud bude nutné exkurzi zrušit, přeplánovat nebo zmenšit, budou poskytnuty alternativy. Program poskytne dotaci (10 000 HK/student) na exkurzi. Podrobnosti najdete v Programové kanceláři.
Volitelné předměty (9 jednotek)
Semestr 1 (3 jednotky)
- Kriticky angažovaný: kreativní postupy v kontextu
- Metodologie výzkumu pro výtvarná umění
- Podnikové účetnictví
Semestr 2 (6 jednotek)
- Kurzy nabízené katedrou marketingu School of Business, HKBU(1 ze 2 kurzů)
- Společensky odpovědné podnikání v mezinárodním kontextu
- Služby Marketing Management
- Kurzy nabízené Akademií výtvarných umění (AVA), HKBU (1 ze 2 kurzů)
- Umění a veřejnost: Interpretace a prezentace
- Teorie a kritika výtvarného umění
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Po promoci, Očekává se, že naši absolventi
Administrativní/manažerské role
Přijmout administrativní/manažerské role (např. muzejní management, administrátoři umění) v kulturním a tvůrčím průmyslu, institucích, organizacích nebo úřadech (např. Kulturní čtvrť West Kowloon v Hongkongu, čínská opera, muzea, múzická umění); nebo
Podnikatelé
Buďte podnikateli, kteří řídí podniky související s uměním (např. umělců, kteří si přejí založit vlastní podniky); nebo
Marketingové role
Pracujte jako vedoucí marketingu (např. manažer/ředitel digitálního marketingu, marketingový manažer/ředitel, manažer značky) na podnikových a spotřebitelských trzích (např. maloobchodní trh, marketing destinace a volný čas).