MSc v marketingu luxusní značky
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 3 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 8 400 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* studenti UK/EU na plný úvazek
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Unikátní program navržený tak, aby odrážel charakteristickou povahu odvětví luxusních značek. Naši Masters in Luxury Brand Marketing vám poskytnou odborné dovednosti, znalosti v oboru a odborné znalosti nezbytné pro úspěšnou kariéru ve specializovaném a inovativním odvětví.
Prostudujete řadu témat, poskytnete šíři znalostí a porozumění marketingu, který se konkrétně týká luxusních značek, se zaměřením na kritické pohledy na chování luxusního spotřebitele, luxusní značky a marketingovou komunikaci a zkoumání právních aspektů značky v rámci luxusu kontext. Pomůžeme vám rozvíjet vaše intelektuální schopnosti společně se současnými dovednostmi a postupy potřebnými k vyniknutí v oboru.
K dispozici je také příležitost dokončit pracovní stáž, dobrovolnickou práci, konzultaci na stole nebo dokonce studium v zahraničí. Studenti mají také příležitost zapojit se do nezávislého výzkumu prostřednictvím výzkumného projektu.
Cílem programu je poskytnout absolventům příležitost studovat luxusní marketing v globálním kontextu a zároveň si být vědom širší odpovědnosti podniků včetně odpovědného vedení. Po dokončení studia budete mít dobrou pozici k tomu, abyste mohli fungovat jako manažer ve stále konkurenceschopnějším a digitálně orientovaném odvětví s mezinárodním dosahem.
Univerzita staví na bohatých odborných znalostech v luxusním sektoru od našich akademických a čestných profesorů, kteří pocházejí a nadále pracují jako lídři v oboru. Primárním cílem je vybavit studenty současným porozuměním marketingu luxusních značek, aby byly splněny potřeby průmyslu luxusních značek. Je zamýšleno, že budoucí absolventi budou schopni vykonávat odbornou činnost s využitím svých znalostí, analytických a osobních dovedností a kompetencí za účelem úspěšného získání zaměstnání v sektoru luxusních značek.
Přijímací řízení
Osnovy
Informace o modulu
Naše dobře zavedené vazby s průmyslem spolu se současným myšlením a výzkumem formovaly strukturu programu, který se skládá ze 6 modulů, plus disertační práce.
Strategický marketing luxusního zboží
Zkoumá, jak lze aktiva luxusní společnosti využít k vytváření a poskytování hodnoty zúčastněným stranám, zejména zákazníkům a zúčastněným stranám. Studenti mají možnost rozvinout manažerský přehled o tom, jak marketing interaguje s ostatními funkčními oblastmi luxusního podnikání.
Právní aspekty managementu značky
Zaměřuje se na a kontextualizuje specializované aspekty práva tak, aby byly přístupné těm, kteří nemají předchozí právní studium práva nebo regulace duševního vlastnictví. Poskytuje základy pro kritické, analytické a právně kreativní myšlení při zkoumání právních otázek souvisejících s ochrannými známkami, doménová jména, vydávání, práva na design, patentová práva, autorská práva, a otázky týkající se reklamních standardů.
Rozvoj osobní a profesní kompetence
Umožňuje studentům identifikovat, porozumět, rozvíjet a formulovat své klíčové osobní schopnosti v kontextu jejich budoucích profesních aspirací. Studenti dostanou příležitost podniknout průmyslové stáže, dobrovolně, studovat v zahraničí nebo se účastnit stolního poradenství, aby byli lépe připraveni na svůj osobní a profesní život.
Udržitelný marketing vedený spotřebiteli
Navrženo tak, aby poskytovalo důkladné a kritické porozumění udržitelným marketingovým praktikám vedeným spotřebiteli. Studenti jsou seznámeni s konceptem vhledu zákazníka a jeho rolí v marketingovém rozhodování. Modul hodnotí psychologické, sociální a ekonomické kořeny disciplíny spotřebitelského chování a souvisí je se současnými spotřebiteli.
Globální branding a integrovaná marketingová komunikace
Poskytuje studentům kritické porozumění teorii značky zkoumáním klíčových teoretických rámců relevantních pro identitu značky, osobnost, vztahy značky a kultura značky. Různá odvětví včetně módy, luxus, cestování a zábava jsou prozkoumány a zároveň poskytují studentům porozumění mixu marketingové komunikace.
Výzkumný projekt: Návrh a metody
Seznamuje studenty s výzkumnými přístupy a dovednostmi časového managementu nezbytnými pro jejich výzkumný projekt. Modul poskytuje základní znalosti o designu výzkumu napříč klíčovými oblastmi a přijímá kritickou perspektivu při porovnávání a kontrastování alternativních modelů výzkumu.
Disertační práce
Závěrečným prvkem programu je disertační práce, která Vám poskytne příležitost navrhnout a provést kus originálního výzkumu ve výběrové oblasti Luxury Brand Marketing
Výsledek programu
Vzdělávací cíle programu
V reakci na jedinečný návrh, který luxusní zboží a služby představují na globálním trhu spolu s vznikajícím akademickým zájmem, který se vyvinul v této oblasti, Cílem programu MSc Luxury Brand Marketing je poskytnout absolventům příležitost studovat luxusní marketing v globálním kontextu a zároveň si být vědomi širších odpovědností podniků včetně odpovědného vedení.
Studenti programu dostanou příležitost studovat marketingovou teorii a praxi prostřednictvím různých specializovaných předmětů, včetně luxusního spotřebitelského chování, luxusní branding a marketingová komunikace a zkoumání právních aspektů brandingu v luxusním kontextu. Kromě toho, buď provést pracovní stáž, studovat v zahraničí, dobrovolnickou práci nebo stolní poradenství. Studenti mají také možnost zapojit se do nezávislého výzkumu prostřednictvím výzkumného projektu.
Program je nejvhodnější pro studenty, kteří dříve studovali podnikání na vysokoškolské úrovni a kteří chtějí hlouběji porozumět nástrojům a technikám dostupným manažerům a aplikovat je v kontextu luxusního marketingu značky. Program může také oslovit studenty, kteří pocházejí z neobchodního prostředí, ale jsou odhodláni rozvíjet marketingovou kariéru v luxusním brandingu. Program je nabízen na plný i částečný úvazek. Praktici jsou velmi vítáni, aby se přihlásili, a proto program vítá aplikace prostřednictvím trasy Flexible Entry zahrnující přenos kreditů a RPL.
Předpokládá se, že budoucí absolventi programu budou schopni vystupovat jako profesionálové, kteří uplatňují své znalosti, dovednosti a kompetence v reálném světě, aby mohli úspěšně dosáhnout pracovních míst v odvětví marketingu luxusních značek. Konkrétně, vzdělávací cíle programu jsou:
- Poskytnout studentům řadu příležitostí ke studiu teorie a praxe relevantní pro marketing luxusních značek;
- připravit a vybavit studenty odpovídajícími akademickými znalostmi, které studentům umožní efektivně komunikovat o otázkách týkajících se marketingu luxusních značek;
- nabídnout studentům příležitost zapojit se do řešení problémů v reálném světě, například prostřednictvím pracovní příležitosti nebo stolního poradenství;
- Poskytněte studentům příležitosti pro osobní rozvoj realizací individuálního výzkumného projektu. Zejména povzbuzování studentů, aby byli nezávislými žáky, vysoce motivovanými a sebevědomými jednotlivci;
- připravit studenty na kariéru v rámci marketingu luxusních značek, zejména na rozvoj řady dovedností a atributů pro zvýšení zaměstnatelnosti studentů jako potenciálních marketingových profesionálů v luxusním sektoru;
- Poskytovat nejen znalosti související s předmětem, ale také výzkum, studium a osobní dovednosti. Usnadnit rozvoj kritického myšlení, analytické dovednosti a výzkumné postupy umožňující studentům pochopit a vybrat vhodné metodiky a výzkumné techniky pro nezávislý výzkum.
Galerie
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v Branding a strategie značky
- Barcelona, Španělsko
MSc v řízení značky a marketingu
- Berlin, Německo
MA Luxury Brand Strategy & Business
- London, Spojené království