MSc v marketingu a řízení značky
Oxford Brookes University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Headington, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 16 200 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Studenti Spojeného království na plný úvazek: 10 400 GBP | Mezinárodní studenti/studenti EU na plný úvazek: 16 200 GBP
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Náš kurz MSc Marketing and Brand Management zahrnuje přehled hodnot značky a širokou škálu souvisejících komunikačních kanálů.
Vytvoříte si pevné základy v marketingové teorii a praxi. V kombinaci s odborným pohledem na řízení značky, včetně hodnot značky a řady souvisejících komunikačních kanálů.
S praktickými případovými studiemi a živými scénáři použijete teorii řízení značky k analýze a kritice toho, co dělá úspěšnou značku. Rozvinete své znalosti z oblasti marketingu a teorie řízení značky. A jak se to aplikuje v praxi.
Kurz vám poskytne zaměření na plánování a aplikaci strategií řízení značky. A připraví vás na práci pro:
- brandingová nebo marketingová agentura
- marketingové, brandingové nebo komunikační oddělení v rámci organizace.
Pro ty, kteří zahájí kurz v září, existuje možnost pracovní stáže. To sestává z roční placené praxe pod dohledem v marketingové roli. To vás připraví na vaši budoucí kariéru.
Galerie
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Osnovy
Učení a hodnocení
Budete studovat osm povinných modulů, včetně modulu, který vám pomůže rozvíjet vaše profesní a akademické dovednosti. Poté zvolíte buď disertační práci, nebo klientský projekt.
Pokud začnete v září, můžete si vybrat sendvičový režim, který vám dává možnost požádat o roční placenou pracovní zkušenost pod dohledem v marketingové roli. Pokud začnete v září a přijmete pracovní stáž, kurz trvá dva roky.
Pokud nechcete vzít pracovní stáž kurz trvá jeden rok.
Studijní režimy
Povinné moduly
- Úvod do principů marketingu
Tento modul seznamuje s klíčovými principy marketingu studiem teorií, které jsou základem předmětu. Prozkoumáte role kupujících, marketingové prostředí, a způsoby, jakými obchodníci plánují, spravují, realizují a sledují marketingové programy v kontextu mezinárodního prostředí 21. století.
Pochopení chování zákazníkůKriticky posoudíte chování zákazníků a jejich interakce s marketingem. Informováno vědou o chování, budete analyzovat, proč se zákazníci chovají tak, jak se chovají a jak marketingová aktivita ovlivňuje jejich chování. Tato analýza informuje o vašem kritickém porozumění a implementaci strategických i odpovědných marketingových postupů. Inovativní dimenzí tohoto kurzu je zkoumání agentů změny, které významně ovlivní chování zákazníků v budoucnu, například neurovědy, změny klimatu a technologické inovace. Jedná se o analytický modul, který využívá výzkumné důkazy k informování o hodnocení, behaviorální a komunikační výzkum.- Metody výzkumu událostí a marketingu
Tento modul poskytuje dovednosti, které vám umožňují samostatně provádět marketingový výzkum. Očekává se, že studenti v programech MSc provedou efektivní výzkum čerpající z řady sekundárních a primárních zdrojů dat při přípravě kurzu. Je důležité, abyste byli vystaveni řadě metodických problémů, techniky sběru dat a studijních dovedností. Kromě toho, tento modul je zaměřen na přípravu, a úspěšné dokončení, vysoká kvalita, přísný a systematický výzkum pro podnikání a management. - Profesionální a akademický rozvoj
Tento modul rozvoje profesionálních a akademických dovedností vám pomůže stát se celoživotním žákem a zvyšuje vaši zaměstnatelnost. Počínaje zaměřením na to, jak akademicky dosáhnout toho nejlepšího, poté rozvíjíte své dovednosti pro plánování zaměstnání a kariéry. Budete pracovat prostřednictvím plánu vlastního rozvoje, převzít vedení ve svém vlastním učení a rozvoji. Budete trénováni v identifikaci, zapojení a přemýšlení o tom, jak můžete získat z vývojových aktivit na univerzitě i externě. - Strategické řízení značky
Budete zkoumat, jak jsou značky vytvářeny a úspěšně spravovány. Prozkoumáte nejnovější výzkum a praxi ve strategickém řízení značky a zaměříte se na inovativní přístupy k vývoji nových produktů. Klíčové etické, environmentální a sociokulturní důsledky pro současnou správu značky jsou analyzovány v regionálních, národních a globálních kontextech. Je zkoumán nejnovější výzkum a praxe ve strategickém řízení značky a využívání sociálních médií a digitálních komunikačních technologií. Po dokončení tohoto modulu, získáte pokročilé znalosti nejnovějších nástrojů, techniky a širší společenské důsledky současného strategického řízení značky. - Značka a marketingová komunikace
Prozkoumáte roli a využití současné značky a marketingové komunikace a základní pohled na to, že strategie značky organizace musí být jádrem všech jejích marketingových komunikačních aktivit. Profesionální a eticky odpovědné zaměření vám pomůže zvážit potřeby mnoha zúčastněných stran - např. spotřebitelů, podniků, médií, tlakových skupin - v globálním kontextu. Kriticky bude posouzena široká škála kanálů a nástrojů marketingové komunikace. To zahrnuje reklamu, public relations, sponzorství a digitální marketingovou komunikaci. Kreativní a strategické poznatky ze současné praxe vám pomohou pochopit a uplatnit dovednosti marketingové komunikace. - Strategie marketingu
digitálních a sociálních médiíDigitální technologie transformovaly marketing, nabízejí nové zdroje vhledu zákazníků, dramaticky změnili chování zákazníků, umožnil nové obchodní modely a ovlivnil interakci organizací se svými zákazníky a klíčovými zúčastněnými stranami. Tento modul si klade za cíl zaujmout strategickou perspektivu prostředí digitálních a sociálních médií. Zaměřuje se na interakci mezi spotřebiteli, podniky a dalšími organizacemi a na to, jak může digitální myšlení pomoci při efektivním marketingu. Webová média, mobilní platformy, sociální média a digitální nástroje jsou přezkoumávány, procvičovány a kriticky hodnoceny za účelem identifikace úspěšného výkonu a vytvoření současných strategií digitálního marketingu. - Globální marketingová strategie
Budete stavět na modulu Principy marketingu, a prozkoumat globální marketingové prostředí. Zvláštní důraz je kladen na internacionalizaci a vytváření a rozvoj globálních trhů. Rozumíte principům, vlivům a institucím ovlivňujícím rozvoj mezinárodního obchodu a globálních marketingových strategií. Budete analyzovat příležitosti a omezení v kontextu globální marketingové strategie a související organizační a kontrolní problémy spojené s rozvojem globálních trhů. To zahrnuje ocenění důležitosti etických a sociálních otázek.
Závěrečný projekt - vyberte jednu z
Disertační práceDisertační práce je příležitostí pro vás prozkoumat a rozvíjet odborné znalosti v oblasti managementu značky. Doporučujeme vám vybrat si téma, které bude cenné ve vaší budoucí kariéře. Jedná se o samostatně řízenou činnost, s řízením vlastního výzkumného projektu, s vedením a radou vedoucího, na základě návrhu vypracovaného v modulu Research Methods in Marketing.- Klientský projekt
Máte příležitost propojit teorii s praxí analýzou skutečného organizačního problému. Po identifikaci projektu (se souhlasem klientské společnosti i vedoucího modulu) prošetříte konkrétní problém, který lze podpořit prostřednictvím příslušné literatury a provedením primárního výzkumu s klientem. Tento modul není stáží, ale lze jej absolvovat ve spojení se stáží, kterou jste identifikovali a účastníte se jí. Dotyčný „problém“ může být aktuálním problémem řízení klientské organizace nebo související s budoucími strategickými rozhodnutími. Projekt Klient vám poskytne významné zkušenosti s učením a osobním rozvojem.
Pracovní stáž
- Marketingová praxe (sendvičový režim)
Tento modul je skvělou příležitostí získat roční dohled na plný úvazek placené pracovní zkušenosti ve Velké Británii nebo mezinárodně v marketingové roli. Prošetříte marketingovou výzvu v komerční nebo neziskové organizaci. Během tohoto umístění, aplikujete praktické koncepty, které se v kurzu učíte. Když pracujete pro organizaci, budete zodpovědní za správu velké části vlastního učení, včetně sledování a zaznamenávání vašeho pokroku.
Poskytujeme velkou podporu, abychom vám pomohli najít placené pracovní zkušenosti a získat spojení s různými organizacemi. Náš tým umístění (WAVES) má databázi, která zaznamenává pracovní příležitosti a pořádá četné veletrhy umístění, kde byste mohli potkat potenciální zaměstnavatele. Zajištění umístění pracovních zkušeností je vaší odpovědností a vyžaduje velké úsilí, ale to vám dává cenné zkušenosti. Během této doby byste museli pokrýt své vlastní životní a cestovní náklady.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Tento kurz vás připraví na práci pro branding nebo marketingovou agenturu nebo pro marketing, branding nebo komunikační oddělení v rámci organizace. Absolventi tohoto kurzu budou dobře připraveni na budoucí role jako:
- manažeři značky
- stratégové značky
- koordinátoři značky
- manažeři účtů
- vedení korporátní komunikace.
Kromě toho, absolventi našeho portfolia kurzů jsou zaměstnáni v marketingových rolích po celém světě; mezi ně patří pracovní místa v médiích, digitální, značkové a komunikační agentury, stejně jako interní marketingové manažerské pozice v oblastech tak rozmanitých, jako je rychle se pohybující spotřební zboží, maloobchodní, luxusní maloobchod a pohostinství, cestovat, vydavatelství a výroba.
Mezi zaměstnavatele patří:
- Johnson& Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC.
Pozice našich absolventů v marketingu jsou:
- marketingoví manažeři
- marketingové plánovače
- manažeři značky
- manažeři firemní komunikace
- manažeři sociálních médií.
Kromě toho, někteří naši studenti pokračují v založit vlastní společnosti.
Máme pevné vztahy se společnostmi v řadě průmyslových odvětví, které informují návrh a dodávku programu a poskytují příležitosti pro umístění a zaměstnání. Naše kariérní služba pomáhá studentům získat „konkurenční výhodu“ při ucházení o zaměstnání tím, že nabízí pomoc s životopisy, a falešná hodnotící centra a rozhovory.
Požadavky na přijetí do programu
Prokažte své odhodlání a připravenost uspět na obchodní škole složením zkoušky GMAT – nejpoužívanější přijímací zkoušky, která měří vaše schopnosti kritického myšlení a uvažování.
Stáhněte si mini kvíz GMAT a získejte představu o otázkách, které ve zkoušce najdete.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc Strategický marketing
- Brighton, Spojené království
MSc v mezinárodním obchodním managementu s marketingem
- Academic City, Spojené arabské emiráty
MSc řízení digitálního marketingu
- Glasgow, Spojené království