MSc v marketingu: Marketing Management
University of Groningen
Klíčová informace
Umístění kampusu
Groningen, Nizozemsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 314 / per year *
Uzávěrka přihlášek
01 May 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Studenti EU/EHP: 2209 EUR | studenti mimo EU/EHP: 16201 EUR
Úvod
Jak generovat a využívat statistiky zákazníků a vytvářet udržitelné vztahy se zákazníky?
Pro marketingové profesionály je důležité naučit se budovat silné značky a pochopit potřeby zákazníků a základní psychologické procesy při rozhodování.
V profilu MSc Marketing - Marketing Management získáte pokročilé znalosti o tom, jak marketing funguje, a dovednosti, které potřebujete k jeho efektivní implementaci. Při výuce využíváme nejmodernější vědecké poznatky a do všech našich kurzů zveme hostující lektory z firem.
V rámci profilu Marketing Management získáte přehled o konkrétních marketingových funkcích, jako je branding a správa nových produktů, správa zákazníků, marketingová komunikace, maloobchod a například marketing mezi podniky.
Proč studovat tento program v Groningenu?
- Naše marketingové oddělení patří mezi 5 nejlepších marketingových oddělení v Evropě. Všechny programy jsou založeny na výzkumu a kombinují vysoce kvalitní lektory, kteří vyučují kurzy související s jejich výzkumem, například s přednáškami pro hosty, skutečnými případy a simulačními hrami.
- Je také možné absolvovat dvojitý studijní program v Groningenu a Šanghaji.
- Program byl mezinárodně akreditován AACSB a EQUIS, což zajišťuje vysoce kvalitní vzdělání, kterého dosahuje pouze 1 % univerzit po celém světě.
Osnovy
Rok 1
Budete následovat kurzy marketingového managementu založené na výzkumu na vysoké úrovni, jejichž prostřednictvím se naučíte vytvářet poznatky o zákaznících a odpovídajícím způsobem sloužit trhu. Marketing Management se soustředí na strategie a metody, které mohou společnosti použít k uspokojení potřeb a přání spotřebitelů v příslušném tržním segmentu (segmentech).
V profilu MM budete studovat specifické marketingové domény, jako je branding a produktový management, zákaznický management, marketingová komunikace, maloobchod a business-to-business marketing. Po absolvování budou studenti MM schopni dělat, implementovat, monitorovat a vyhodnocovat strategická a taktická marketingová rozhodnutí založená na výzkumu. Pro tento profil byste měli absolvovat alespoň tři ze šesti kurzů Marketing Management. Můžete si také vybrat až dva kurzy z jiných programů nebo profilu MADS. V každém profilu máte konkrétní povinné předměty a předměty vybrané ze seznamu volitelných a zakončíte diplomovou prací v hodnotě 20 ECTS. Po absolvování tohoto programu získáte titul MSc v oboru Marketing s profilem Marketing Management.
Kurzy
- Psychologie spotřebitele (5 EC)
- volitelné předměty A (15 EC)
- Volitelné předměty B (10 EC)
- Metody marketingového výzkumu (5 EC)
- Magisterská práce Marketing Management (20 EC)
- Strategický marketing (5 EC)
Možnosti programu
- Dvojitý magisterský program čínské ekonomiky a financí (Shanghai) (specializace)
- Oblast zaměření na digitální podnikání (specializace)
- Oblast energetického zaměření (specializace)
- Master Internship (specializace)
Studovat v zahraničí
- Studium v zahraničí je nepovinné
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Po absolvování tohoto programu se budete dobře hodit pro kariéru v marketingu.
Absolventi marketingového managementu (MM) se mohou věnovat kariéře jako marketingový manažer, manažer značky nebo produktu/produktové kategorie, sektorový nebo účetní manažer, manažer vztahů se zákazníky, konzultant marketingové strategie nebo manažer přímého marketingu.
Jako absolvent bude váš titul vysoce ceněn na trhu práce. Fakulta ekonomiky a podnikání je mezinárodně akreditována a patří k 1 % obchodních škol po celém světě akreditovaných jak EQUIS, tak AACSB.
Kariérní služby FEB
Když se stanete studentem fakulty, chceme vás podpořit v rozvoji vaší kariéry a posílit vaše dovednosti zaměstnatelnosti. Můžete se spolehnout na specializovaný tým Kariérních služeb v kampusu, který vám během studia nabídne širokou škálu kurzů, workshopů, akcí a kariérní podpory. Vše, co potřebujete pro vstup na trh práce.
Příklady práce
- Brand and Product Manager
- Manažer zákazníka
- Konzultant marketingové strategie
- Výzkumný pracovník na univerzitě (výzkumné magisterské a doktorské programy)
Akreditace
Požadavky na přijetí do programu
Prokažte své odhodlání a připravenost uspět na obchodní škole složením zkoušky GMAT – nejpoužívanější přijímací zkoušky, která měří vaše schopnosti kritického myšlení a uvažování.
Stáhněte si mini kvíz GMAT a získejte představu o otázkách, které ve zkoušce najdete.