MSc v marketingovém managementu
Faculty of Business, Hong Kong Polytechnic University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Hung Hom, Hongkong
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
18 - 30 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
HKD 291 400 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* nemístní studenti: 291 400 HK$ / místní studenti: 272 800 HK$
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento program umožňuje absolventům nemarketingu propojit teorii s praxí v oblasti marketingu. Zahrnuje řadu specializovaných marketingových problémů v takových oblastech, jako je online analýza spotřebitelského trhu, manažerské problémy v marketingu, analytické metody pro průzkum trhu a globální marketingová strategie.
Charakteristika
- Vybavuje studenty spolehlivými znalostmi a dovednostmi v marketingu a souvisejících oblastech
- Nabízí ucelenou řadu marketingových volitelných předmětů
- Pokryje aplikovaný marketing a špičkové marketingové praktiky a záležitosti
- Zaměřuje se na hledání marketingových příležitostí a řešení marketingových problémů v Hongkongu a pevninské Číně
Přijímací řízení
Osnovy
Chcete-li získat kvalifikaci pro získání titulu MSc, musíte získat 31 kreditů takto:
- 4 Povinné předměty (3 kredity každý)
- 1 předmět etiky (1 kredit)
- 6 volitelných předmětů (každý 3 kredity) NEBO 4 povinné předměty (každý 3 kredity)
- 1 předmět etiky (1 kredit)
- 2 Volitelné předměty (3 kredity každý)
- předmět výzkumných metod (3 kredity) a disertační práce (9 kreditů)
Student může po dokončení 4 povinných předmětů a 3 volitelných předmětů (21 kreditů) zvolit postgraduální diplom.
Povinné předměty zahrnují strategické a funkční marketingové moduly a jsou navrženy tak, aby poskytovaly studentům koncepční a analytické základy marketingu. Volitelné předměty poskytují studentům možnost seznámit se s aplikovanými marketingovými tématy a prozkoumat špičkové marketingové postupy a problémy.
Povinné předměty (4 předměty - 12 kreditů) (volba nedisertační práce / volitelná disertační práce)
- MM5112 Organizace a řízení
- MM576 Marketing Management *
- MM5803 Úvod do hodnoty zákazníka *
- MM587 Chování spotřebitelů *
Etický předmět (1 kredit) (možnost nedisertační práce / možnost disertační práce)
- MM5021 Obchodní etika
Možnost nedisertační práce
Volitelné předměty (jakýchkoli 6 předmětů – 18 kreditů)
- Metody výzkumu MM501
- MM539 Mezinárodní management
- Elektronický obchod MM544
- MM5712 Marketing Management v Číně
- MM573 Marketingová strategie
- MM578 Marketing služeb
- MM582 Business to Business Marketing
- MM584 Řízení prodeje
- MM588 Brand Management
- MM589 Propagace a reklama
- MM5425 Business Analytics
- MM5451 Technologické inovace a management
- MM5831 Marketing sociálních médií
Možnost disertační práce
Předměty disertačních prací (celkem 12 kreditů)
- Výzkumné metody MM501 (3 kredity)
- MM597 Marketing Management Disertation (9 kreditů)
Volitelné předměty (libovolné 2 předměty – 6 kreditů)
- MM539 Mezinárodní management
- Elektronický obchod MM544
- MM5712 Marketing Management v Číně
- MM573 Marketingová strategie
- MM578 Marketing služeb
- MM582 Business to Business Marketing
- MM584 Řízení prodeje
- MM588 Brand Management
- MM589 Propagace a reklama
- MM5425 Business Analytics
- MM5451 Technologické inovace a management
- MM5831 Marketing sociálních médií
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magisterský titul v marketingovém managementu na ESIC University
- Madrid, Španělsko
- Barcelona, Španělsko
Magisterský titul v digitálním marketingu z ESIC University
- Madrid, Španělsko
- Barcelona, Španělsko
Magistr v managementu sportovního marketingu [MDMD]
- Madrid, Španělsko