MSc v globálním marketingu
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 3 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 8 400 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* studenti UK/EU na plný úvazek
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Kombinace současného akademického myšlení a průmyslové praxe tak, aby odrážela dynamický a mezinárodní charakter globálního marketingu.
Univerzita při navrhování tohoto programu stavěla na desetiletích akademických i praktických zkušeností v oblasti marketingu, aby vytvořila stupeň, který odráží stále globálnější dynamiku moderního podnikání.
MSc Global Marketing byl navržen tak, aby vám poskytl integrované znalosti současných teorií a postupů používaných v tomto odvětví. Získáte nástroje a techniky nezbytné k vybudování úspěšné marketingové kariéry v rostoucím globálním podnikatelském prostředí. Budete rozvíjet znalosti v klíčových oblastech, včetně chování spotřebitelů, marketingového plánování, brandingu a používání digitálních technologií. Získáte také komplexní porozumění mezikulturním výzvám v rámci mezinárodního obchodu a budete rozvíjet znalosti, marketingové znalosti a osobní dovednosti zásadní pro globální marketing.
Program MSc Global Marketing si klade za cíl poskytnout studentům komplexní porozumění nově se objevujícím tématům a současným výzvám, s nimiž se potýkají obchodníci působící v globálním prostředí, a strategie, politiky a postupy klíčové pro řešení těchto výzev.
Zlepšíte zaměstnatelnost svých studentů účastí v široké škále výukových a studijních zkušeností, včetně integračních případových studií, skupinových projektů a prezentací a řečníků z oboru.
Vzdělávací cíle programu
Program MSc Global Marketing si klade za cíl poskytnout studentům komplexní porozumění nově se objevujícím tématům a současným výzvám, s nimiž se potýkají obchodníci působící v globálním prostředí, a strategie, politiky a postupy klíčové pro řešení těchto výzev. Ústředním bodem programu je rozvoj osobní a profesní kompetence studentů s důrazem na zodpovědné vedení a udržitelnou marketingovou praxi.
Uvedené hodnoty globálního marketingu MSc mají být intelektuálně náročné, profesně relevantní a reagovat na potřeby studentů a průmyslu. Vzhledem k těmto hodnotám je celkovým cílem programu poskytnout studentům intelektuálně náročné a profesně relevantní vzdělávání na magisterské úrovni v oblasti globálního marketingu, které je nejen mezinárodně relevantní, ale také skutečně globální v jeho komplexním pokrytí od brandingu po multi- komunikační kanály a strategické marketingové plánování s cílem přinést hodnotu zákazníka prostřednictvím inovace produktů a služeb. Tento magisterský titul zvýší zaměstnatelnost studentů prostřednictvím účasti na široké škále výukových a studijních zkušeností, včetně integrativních případových studií, skupinových projektů a prezentací a řečníků z oboru.
Cílem programu je uspokojit potřeby studentů, kteří si přejí vykonávat kariéru v marketingu na globálním trhu. Studenti mohou pocházet ze studijních oborů souvisejících s obchodem, kteří chtějí lépe porozumět globálnímu marketingu, aby mohli zlepšit své kariérní příležitosti. Program však bude také atraktivní pro uchazeče, kteří studovali neobchodní předměty (např. Strojírenství, sociální vědy, psychologie atd.) Na bakalářské úrovni. Program je nabízen na plný úvazek. V budoucnu lze zvážit možnost studia na částečný úvazek. Programový tým věří, že program nebo moduly v něm budou apelovat na stávající podnikatele a pracující manažery a tým má zájem o to, aby se odborníci z praxe mohli hlásit. Program vítá aplikace prostřednictvím trasy flexibilního vstupu zahrnující převod kreditu a RPL.
Přijímací řízení
Osnovy
Informace o modulu
Učené moduly jsou hodnoceny kombinací kurzů, diskusních fór a online testů.
Globální marketingová strategie
Zvažuje výzvy, kterým organizace čelí na současném globálním trhu B2B a B2C, a zkoumá strategické možnosti vyplývající z marketingového plánování. Přijetí perspektivy strategického marketingového plánování tento modul vybaví studenty potřebnými nástroji, dovednosti a postřehy pro vytvoření komplexního, soudržný a shodný strategický globální marketingový plán.
Inovace produktů a služeb a globální logistika
Zkoumá propojení podnikatelského myšlení a jeho roli v procesu inovace produktů a služeb v soukromém, veřejném nebo třetím sektoru. Studenti kriticky zhodnotí efektivní a odpovědná marketingová řešení pro získávání zdrojů a globální logistiku, aby uvedli inovace na trh.
Rozvoj osobní a profesní kompetence
Umožňuje studentům identifikovat, porozumět, rozvíjet a formulovat své klíčové osobní schopnosti v kontextu jejich budoucích profesních aspirací. Studenti budou mít možnost absolvovat stáž, dobrovolně, studovat v zahraničí nebo se zúčastnit stolního poradenství. Studenti budou vyzváni, aby aplikovali koncepty osobního a profesního rozvoje na to, co prožívají mimo třídu, aby byli lépe připraveni na svůj osobní a profesní život.
Udržitelný marketing vedený spotřebiteli
Poskytuje kritické, důkladné porozumění udržitelným marketingovým praktikám vedeným spotřebiteli. Studenti jsou seznámeni s konceptem vhledu zákazníka a jeho rolí v marketingovém rozhodování. Modul hodnotí psychologické, sociální a ekonomické kořeny disciplíny spotřebitelského chování a souvisí je se současnými spotřebiteli.
Globální branding a integrovaná marketingová komunikace
Poskytuje studentům kritické pochopení toho, jak může být značka uváděna na trh prostřednictvím digitální komunikace a umístěna na globálním trhu. Různá odvětví včetně módy, luxus, cestovat, zábava a technologie jsou prozkoumány a zároveň studentům poskytují důkladné porozumění teorii značky.
Výzkumný projekt: Návrh a metody
Seznámí studenty s výzkumnými přístupy, dovednostmi časového a projektového řízení nezbytnými pro jejich disertační práci a podobné úkoly v budoucnosti. Modul poskytuje základní znalosti o designu výzkumu napříč klíčovými oblastmi a přijímá kritickou perspektivu při porovnávání a kontrastování alternativních modelů výzkumu.
Disertační práce
Posledním prvkem programu je disertační práce, která vám poskytne příležitost navrhnout a provést kus originálního výzkumu v relevantní oblasti marketingu, který by se mohl stát výchozím bodem vaší kariéry v globálním marketingu.
Výsledek programu
Primárním cílem tohoto programu je poskytnout širokou, analytickou a integrační studii globálního marketingu. Konkrétně jsou vzdělávací cíle uvedeny následovně:
- Poskytnout diferencované studijní zkušenosti na magisterské úrovni, které kombinují společné a programové specifické moduly, které studentům umožňují těžit z odborných znalostí školy v oblasti marketingu, organizační etika, osobní a profesní rozvoj a jeho silné stránky v oblastech aplikovaného podnikání a managementu, jakož i jeho mezinárodní orientace a výzkumné kultury.
- Nabídnout studentům příležitosti současně rozvíjet dovednosti kritického myšlení, znalost současných a udržitelných marketingových postupů a osobních a podnikatelských schopností nezbytných k získání postgraduálního zaměstnání v domácím nebo mezinárodním prostředí.
- Nabízet široké spektrum znalostí týkajících se marketingu a rozvíjet postoje a dovednosti nezbytné k úspěchu jako odpovědný, nezávislý a profesionální.
- Rozvíjet kritické výzkumné dovednosti nezbytné pro úspěšné dokončení komplexního a nezávisle navrženého výzkumného projektu.
- Rozvíjet studenty do hloubky, aplikované a integrované znalosti současného marketingového managementu s národním a globálním kontextem.
- Usnadnit rozvoj praktických a tvůrčích dovedností v klíčových oblastech marketingu zaměřeného na chování spotřebitelů, marketingové plánování, branding, využívání digitálních technologií, jakož i inovace produktů a služeb, získávání zdrojů a logistiku.
- Nabídnout specializované podrobné informace o marketingových aktivitách a strategiích mezinárodních organizací zahrnujících soukromé, veřejné a třetí sektory, jakož i obchodní a podnikatelské a spotřebitelské prostředí.
- Poskytnout řadu příležitostí pro analýzu trhu a rozhodování v oblasti marketingové strategie a komunikace.
- Poskytnout znalosti a praktické dovednosti potřebné pro rozvoj a implementaci značky v vícekanálovém prostředí.
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc Strategický marketing
- Brighton, Spojené království
MSc v podnikání a globálním marketingu (MScEGM)
- Kowloon Tong, Hongkong
Master of Science v řízení globálního marketingu
- Kuala Lumpur, Malajsie