MSc v ekonomii a řízení v umění, kultuře, médiích a zábavy

Všeobecné informace

2 dostupných umístění

Popis programu

Tento program se opírá o tři hlavní výhody:

  • Bocconi má mezinárodní pověst pro výzkum a výuku v oblasti ekonomiky, řízení a práva
  • Milan, s jeho ekonomickou vitalitou a živou kreativitou
  • Itálie s uměleckou a kulturní tradicí.

Tyto prvky představují ideální prostředí pro přípravu studentů na vybudování mezinárodní kariéry jako manažerů nebo podnikatelů a odborníků v oblastech běžně označovaných jako tvůrčí průmysl, včetně výtvarného umění, divadelního umění, kina, médií, vydavatelství, zábavy, cestovního ruchu, módy , designu a luxusu.

V posledních desetiletích tato odvětví měla a nadále hraje ústřední roli v hospodářském rozvoji mnoha zemí: tato role je spojena s jejich schopností produkovat ekonomickou hodnotu a zvýšit jejich atraktivitu, což přispívá k sociálnímu blahu a kvalitě život.

Hlavní kurzy jsou doplněny semináři, které pomáhají účastníkům plně porozumět dynamice každého subfieldu průmyslových a nepodnikatelských oborů umění a kultury. Semináře zahrnují perspektivu praktického lékaře a přístup k zemi, jelikož hlavní přednášky a případové diskuse jsou posíleny různými návštěvami mimo areál, různými setkání s manažery a profesionály, pověřenými podnikatelskými projekty a terénním výzkumem na vznikajících tématech a výzvách, organizace veřejného sektoru v oblasti umění a kultury.

Absolventi budou schopni integrovat použití ekonomických a manažerských technik a nástrojů s pochopením specifické dynamiky a složitosti tvůrčího průmyslu.

Struktura programu

Program je strukturován do dvou různých bloků: základní požadavky a hlavní.
V prvním bloku budou studenti rozvíjet pokročilé znalosti a kompetence v oblasti práv duševního vlastnictví, analýzy dat, strategického řízení a správy a řízení společností, srovnávací kulturní politiky a fundraisingu, řízení projektů a událostí, řízení vztahů se spotřebiteli a kulturní zprostředkování, řízení výkonnosti a hodnocení .
Ve druhém bloku si studenti zvolí jeden hlavní (včetně povinných a volitelných předmětů) a workshopy, jejichž cílem je lépe definovat a specializovat dovednosti a profesní orientaci studentů v různých oborech a subsektorech v tvůrčí ekonomice.

PRVNÍ ROK
v Bocconi (Milán)

První semestr
Hlavní témata:

  • Strategické řízení a kulturní podnikání
  • Mezinárodní právo nemovitostí
  • Marketing vztahů se zákazníky v umění
  • Měření a hodnocení výkonu

Druhý semestr
Hlavní témata:

  • Řízení fundraisingu
  • Srovnávací kulturní politiky
  • Řízení týmů a projektů
  • Kulturní studie
  • Hlavní dílna

Studenti získají širokou a interdisciplinární přípravu: základní kurzy se zaměřují na to, co je odlišné a důležité, když pracujete jako manažery a podnikatelé v kulturním sektoru.

DRUHÝ ROK
v Bocconi (Milán) a / nebo v zahraničí

Majors

  • Umělecké trhy, dědictví a kultura
  • Města, cestovní ruch a události
  • Móda a design
  • Média
  • Představení umění a zábavy

Studijní programy v zahraničí

  • Dvoustupňové s:
    CBS Kodaňské obchodní školy (Kodaň, Dánsko)
    HEC École des Hautes Etudes Commerciales (Paříž, Francie)
    Southern Methodist University / HEC Montréal (Dallas, USA / Montréal, Kanada)
  • Exchange Programs

Stáž (povinná)
Cizí jazyky (dva jazyky)
Teze

Učební cíle

Magistr v ekonomii a řízení v umění, kultuře, médiích a zábavy má tyto vzdělávací cíle:
  • poskytovat podnikovou přípravu (kontrola řízení, plánování plánování, marketing, vláda a strategie) s přihlédnutím k různým obchodním funkcím, aby pracovali v oblasti současného umění, kulturního dědictví, médií, cestovního ruchu, show business a módy; a pochopit vývoj umění a kultury;
  • poskytovat jednotné porozumění v různých odvětvích umění, kultury, médií a zábavy, zejména při výběru strategie, správy a hospodářského charakteru společností patřičných do stejné oblasti;
  • dokončení obchodních a právních studií, které poskytují kompetence v oborech jako ekonomické a kvantitativní a právní, s cílem rozvíjet dovednosti interdisciplinární analýzy problémů;
  • rozvíjet dovednosti v oblasti chování prostřednictvím ad hoc seminářů a prostřednictvím vstupních / výstupních třídních aktivit týkajících se kurzů, a to dovedností v oblasti komunikace, interakce, při řešení komplexních otázek;
  • podporovat plynulost angličtiny, aby fungovala efektivně a účinně; znalost druhého jazyka EU (italština pro ne-italské rodilí mluvčí). Konečně, podporovat širokou kulturu pro rozvoj kritického myšlení a proniknout do nejmodernějších témat.

Kariérní možnosti

Absolventi jsou obvykle nabízeny kariérní příležitosti v následujících specializovaných odvětvích: kulturní dědictví a umělecký trh; média (televize, kino, rozhlas, tradiční vydavatelství a multimédia, hudební průmysl); sdělení; editaci a média; živá zábava; cestovní ruch; módy a designu.

Typické profesionální profily v těchto odvětvích zahrnují následující:

  • Podnikatelé, externí odborníci, konzultanti v oblasti kulturního dědictví, komunikace, živá zábava, média a móda
  • Manažeři v oblasti komunikace, rozhlasu, televize a kina, vydavatelství a nová média, móda, zábava a živá vystoupení
  • Manažeři na kulturních, muzejních, archivních, archeologických a turistických základech a institucích
  • Konzultanti a odborníci na hodnocení a péči o umělecké a kulturní dědictví
  • Programoví manažeři programů v komunikačních společnostech
  • Správci práv
  • Manažeři interní a externí komunikace
  • Pořadatelé zábavy a festivalů
  • Odborníci na kulturní turistiku
  • Odborníci na činnosti konsorcia (umění, kultura, sport a komunikace)
  • Projektanti a vývojáři zábavních parků
Poslední aktualizace Bře 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

Università Bocconi, founded in 1902, was the first Italian university to grant a degree in economics.

Università Bocconi, founded in 1902, was the first Italian university to grant a degree in economics. Méně
Milán , Los Angeles + 1 Více Méně