Přečtěte si oficiální popis

EFMD Epas Accredited

Globální módní průmysl je oceněn více než dvě bilióny dolarů a představuje jednu z největších ekonomik na světě. * S růstem digitálního pokroku a spotřebitelské síly je mezinárodní módní svět na trhu transparentních, etických a zákaznických strategií .

Odpovědi na výzvu pro specializované absolventy s obory v oblasti módy a marketingu, MSc Mezinárodní módní marketing byl přestavěn vedle průmyslu, aby vám praktické, technické znalosti, které musíte konkurovat a prospívat v tomto dynamickém průmyslu.

Módní marketing se neustále vyvíjí spolu s technologií a stále dostupnějším trhem.

McKinsey a podnikání módy, stav módy 2017

Tvoje kariéra

Stanete se součástí nika, ale různorodé studentské komunity, prožíváte skutečně mezinárodní pracovní prostředí, učíte se od kolegů a učitelů z celého světa, získáte skutečný pohled na hlavní podobnosti a rozdíly v přístupu k módnímu marketingu a spotřebitelům na celém světě.

Vyvinete:

  • hlubší pochopení skutečných problémů, které ovlivňují módní průmysl z britského a globálního hlediska
  • odpovědné rozhodování a etické chování
  • tvůrčí schopnosti v klíčových módních marketingových oblastech, jako je branding, komunikace, spotřebitelské vhledy prostřednictvím vizuálních prezentací, videí a workshopů
  • jemně zdokonalené praktické aplikační znalosti vedené zkušenostmi v oboru

Vaše zkušenosti z mistrů jsou vylepšeny workshopy a hostujícími řečníky. Prohlédnete si módní trh v Miláně, kde navštívíte módní sestavu, která hostí módní studenty, akademické pracovníky a značky z celého světa. Průmyslová stáž poskytuje velmi potřebné síťové příležitosti a šanci udržet vaše praktické dovednosti ostré během vašeho postgraduálního studia.

Co budete studovat

Současné problémy v mezinárodním módním marketingu

Rozvíjíte znalosti a dovednosti pro kritické zkoumání současných mezinárodních témat v dynamickém a rychle se rozvíjejícím módním podnikání a zároveň získáte znalosti o udržitelných a etických postupech na trhu. V rámci tohoto modulu se budete účastnit výletu, který vám umožní prozkoumat módní trh v reálném světě.

Tvorba módní značky

Naučíte se pojetí brandingu a řízení značky a podniknete důkladný průzkum prvků identity značky. Naše profesionální série workshopů obsahuje digitální nástroje, které vás vyzývají a vylepšují vaše kritické a tvůrčí kompetence. Konečným cílem tohoto modulu je umožnit vám předvést své znalosti a dovednosti budoucím zaměstnavatelům prostřednictvím výroby nové koncepce módní značky.

Omnichannel módní komunikace

Složitost současných marketingových komunikací je zkoumána, neboť upozorňujeme na význam, který pro módní značky přenáší relevantní a konzistentní obraz a zprávu prostřednictvím integrované strategie marketingové komunikace. Jste povzbuzováni k tomu, abyste napodobovali činnost praktikujícího prostřednictvím průmyslových standardních úkolů určených jak kreativně, tak i komerčně náročných.

Spotřebitelské chování v módě

Ústředním bodem marketingového konceptu je potřeba, aby firmy pochopily problémy, které ovlivňují a utvářejí chování v různých prostředích a kontextech. Naučíte se začlenit do módy místní, evropské a globální aspekty chování spotřebitelů a analyzovat důležitost porozumění spotřebitelům při formulování marketingové strategie na digitálním trhu.

Módní nákup, merchandising a logistika

Tento modul poskytuje přehled o procesu nákupu, merchandisingu a logistických funkcí v rámci módní organizace tím, že diskutuje o každém kroku od koncepce produktu až po dodání zákaznické nabídky na prodejně. Zahrnujeme projekt se zavedenou módní společností, kde jste zodpovědní za nákupy a merchandisingové aktivity, které vám dávají zkušenosti v reálném světě.

Mezinárodní plánování a strategie marketingu módy

Tento modul využívá techniku ​​aktivního učení k přípravě a umožňuje vám důvěrně pracovat v marketingovém prostředí, protože vaše dovednosti a znalosti jsou testovány prostřednictvím účasti. Budete schopni kriticky analyzovat a vyhodnotit tržní příležitosti v mezinárodním kontextu, připravit se na kariéru v pozici senior marketingu.

Etika, řízení a zodpovědné vedení

Zkoumáním odvětví soukromého, veřejného a sociálního podnikání budete vybaveni sadou analytických nástrojů a konceptů, které povedou k zodpovědnému rozhodování a zároveň zvýrazníte rozdíl mezi dodržováním a etickým chováním. Získáte teoretické a praktické znalosti reálných světových otázek z britského a globálního hlediska a naučíte se z principů souvisejících s PRME a obecných dobrých atributů, které jsou v tomto modulu klíčové.

Aplikovaná odborná praxe

V návaznosti na znalosti, které jste získali v oblasti etiky, řízení a zodpovědného vedení a se zaměřením na sebereflexi, budete v tomto modulu rozvíjet svou odbornou způsobilost tím, že provedete profesionální angažmá. Spojení mezi těmito dvěma hlavními moduly posiluje význam etického a zodpovědného rozhodování a vedení ve vaší budoucí kariéře.

Masters Výzkumný projekt

Konečným prvkem programu je Masters Research Project, který vám dává příležitost navrhnout a provést kus originálního výzkumu. Aplikujete metody a teorie, které se běžně používají v Mezinárodním módním marketingu a s podporou mezinárodně publikované literatury demonstrují osvědčené postupy v této oblasti.

Vstupní požadavky

Všechny vstupní požadavky uvedené v tomto dokumentu by měly sloužit jako vodítko a představovat minimum, které je třeba vzít v úvahu při vstupu. Žadatelé, u nichž byla podána podmíněná nabídka místa, mohou být požádáni, aby dosáhli více, než je uvedeno.

Typické požadavky na vstup

UK uděluje titul 2: 2 nebo ekvivalent

Anglický jazyk

Akademické skóre IELTS 6,0 (nebo ekvivalentní) bez prvku pod 5,5.

dodatečné informace

Další akademická a odborná kvalifikace

Každá aplikace na GCU se zvažuje individuálně. Pokud nemáte typickou akademickou vstupní kvalifikaci, ale můžete prokázat příslušné pracovní zkušenosti a / nebo kredity od uznávaných profesních orgánů, můžete mít nárok na vstup do tohoto kurzu prostřednictvím systému Recognition of Prior Learning.

Mezinárodní Pathways

Pokud nesplňujete požadavky anglického jazyka, můžete mít nárok na program Angličtina pro vysokoškolské studium.

Poplatky a financování

Poplatky, které zaplatíte, jsou většinou závislé na vašem poplatku. Jaký je stav studentského poplatku?

Poplatky za školné 2018/19

  • Domů: 5500 liber
  • RUK: 5500 liber
  • EU: 5500 liber
  • Mezinárodní: 12600 GBP

Pokud zahájíte studium v ​​září 2018 nebo v lednu 2019, jedná se o roční nebo modulární poplatky, které se vztahují na dobu trvání kurzu; poplatky se však mohou měnit. Podrobné informace o způsobu změny poplatků si přečtěte naše poplatky a zásady vrácení peněz.

Další výdaje

Kromě poplatků za výuku kurzů se můžete setkat s dalšími náklady během vašeho pobytu na univerzitě.

Stipendia

Poskytujeme kvalitní vzdělávání za přiměřenou cenu; jako univerzita pro společné dobro, jsme odhodláni nabízet přístupné vyšší vzdělání talentovaným studentům tím, že udržujeme naše školné nízké a poskytujeme štědrý stipendijní balíček více než 2,5 milionů liber ročně.

Máte-li jakékoli otázky nebo dotazy týkající se stipendií k dispozici pro rok 2018/19, neváhejte kontaktovat tým studentských dotazů.

Mezinárodní datum zahájení studenta

Pro nové zahraniční studenty začínají orientační akce dne 14. září 2018 . Tento extra čas je speciálně navržen tak, aby pomáhal novým zahraničním studentům usadit se ve Velké Británii a GCU před zahájením všeobecné indukce a výuky studentů.

Během tohoto období se uskuteční celá řada zábavných a informativních aktivit, včetně kampusů a prohlídek měst, stejně jako vítané akce, kde se můžete setkat s dalšími zahraničními studenty.

EPAS akreditováno

MSc Mezinárodní módní marketing je akreditován Evropskou nadací pro akreditační program programu pro rozvoj managementu (EPAS). GCU je jedním z pouhých 77 institucí ve 36 zemích, aby získala akreditaci EPAS.

Toto potvrzení poskytuje záruku, že stupeň je navržen a dodáván způsobem, který je akademicky přísný a má praktický význam pro studenty v dnešním globálním prostředí.

CIM akreditováno

Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální organizací pro obchodníky na celém světě a existuje k rozvoji marketingové profese, dodržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků.

GCU spojila své síly s CIM a poskytla studentům příležitost získat odbornou kvalifikaci prostřednictvím CIM Graduate Gateway. Kvalifikace CIM jsou vyhledávány zaměstnavateli a mapují se spolu s našimi vlastními tituly, což zaručuje, že studentům poskytujeme nejlepší příležitosti k úspěšné marketingové kariéře.

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 11 více kurzů z GCU - Glasgow School for Business and Society »

Poslední aktualizace July 30, 2018
This course is Campus based
Start Date
Sep 2019
Duration
1 rok
Denní studium
Price
5,500 GBP
Studenti domova, RUK a EU; £ 12600 Mezinárodní studenti
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date