Přečtěte si oficiální popis

Přehled

Heriot Watt University MSc v mezinárodním módním marketingu je zavedený a respektovaný program, který je navržen tak, aby vás vybavil technikami a postupy potřebnými pro kariéru v mezinárodním módním sektoru.

Doba trvání programu

  • MSc - 12 měsíců na plný úvazek; 24 měsíců na částečný úvazek
  • PG Diplom - 9 měsíců na plný úvazek; 21 měsíců na částečný úvazek

Akreditace

Tento program je akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM), což naznačuje, že naše výuka a hodnocení splňují přísné normy CIM z hlediska obsahu, rozsahu a výsledků učení.

Výsledkem je, že absolventi Mezinárodního módního marketingového MSc získají výjimku ze dvou modulů CIM: Modul Marketing Level Certificate a modul CIM Diploma Level Strategic Marketing. Tato výjimka je poskytována bez dodatečných poplatků a snižuje náklady na výkon této prestižní odborné kvalifikace až o 400 liber. Studenti mají také příležitost navštěvovat CIM síťové akce, které se konají v areálu a v Edinburghu a Glasgow.

Obsah kurzu

Program Mezinárodního módního marketingu (IFM) rozšiřuje stávající povědomí o marketingovém procesu s cílem rozvíjet dovednosti a kompetence potřebné pro marketingovou kariéru v mezinárodním módním odvětví. Program zahrnuje osm vyučovaných kurzů a výzkumnou disertační práci. Kursy zahrnují

  • Současní spotřebitelé v módě - zkoumá motivace a perspektivy spotřebitelů módy na různých mezinárodních místech.
  • Mezinárodní strategický marketing - identifikuje rozhodnutí v marketingových strategiích pro místní a mezinárodní značky se zaměřením na provozování globálního obchodu.
  • Marketingová logistika - vysvětluje, jak získat mezinárodní konkurenční výhodu v mezinárodním distribučním prostředí.
  • Nový vývoj produktů - identifikuje procesy a výzvy rozvoje nových módních produktů. Tento kurz je dodáván na škole módy a textilií předními odborníky v oblasti oděvních konstrukcí a vlastností tkanin a zahrnuje návštěvu v oboru.
  • Branding a komunikace v módě - zvažuje sílu značek a pomáhá studentům zvládnout klíčové principy řízení značky módy.
  • Filozofie a praxe výzkumu - poskytuje školení v oblasti shromažďování a analýzy dat pro roli ve znalostech spotřebitelů a obchodním poradenství a připravuje vás na disertační práci.
  • Pokroky v digitálním marketingu - zkoumá digitální marketingové trendy včetně gamification, brand community management a affiliate marketing.
  • Módní nákup a merchandising - vyučované odborníky z School of Fashion and Textiles, tento kurz vysvětluje nákupní a merchandisingové funkce včetně výběru dodavatele, vyjednávání a hodnocení výkonu.

Během léta vám dizertační práce umožní prohloubit své znalosti v tématu podle vašeho výběru shromažďováním a analýzou dat od společností nebo spotřebitelů v rámci mezinárodního marketingového prostředí, které přímo souvisí s vašimi ambicemi. Předcházející studenti programu IFM vedli disertační práce na téma:

  • Vzestup nových módních vlivů - srovnávací pohled na módní blogery a celebrity 'vliv na módní trendy v celém regionu.
  • Používání sociálních médií (Instagram) pro značky sportovních oděvů a sportovních potřeb.
  • Zodpovědný luxus: důležitost iniciativ CSR při budování vlastního kapitálu v luxusním zboží
  • Použití starších modelů v mezinárodních módních kampaních.

Zapojení do sektoru maloobchodu s módou

Zapojení se globálním maloobchodním sektorem módy je charakteristickým rysem programu IFM. Studenti každoročně nabízejí řadu návštěv v oboru, které usnadňují přímé zapojení do odvětví módy. Je velmi užitečné řídit se předním průmyslovým úředníkem, jako je George Davis, který má rozsáhlé znalosti o maloobchodním prodeji módy.

Mezinárodní kompetence a dovednosti v oblasti módního marketingu

Vaše marketingové kompetence budou rozvíjeny prostřednictvím učení o případových studiích, přímých interakcích s průmyslem a průmyslově zaměřených hodnocení. Inovativní skupinová a individuální kurzy vás vyzvou, abyste překládali teorii do módních marketingových řešení a demonstrovali dovednosti v oblasti řízení času, vedení týmu, správy informací a slovní, písemné a digitální komunikace. Letošní ročníky IFM získali zkušenosti s:

  • Vytvoření Vlogu pro komunikaci klíčových zpráv autentickým způsobem a pak vyhodnocení, jak změnit obsah do podcastu
  • Projektování a natáčení reklamy na módní značku
  • Vypracování nákupního a merchandisingového plánu
  • Dekonstrukce oděvů s cílem pochopit, jak by se daly přeměnit na různé cenové body.

Požadované transferabilní schopnosti, které získáte z tohoto programu, vás postaví jako atraktivní kandidát pro zaměstnavatele. Předcházející studenti postupovali do role jako merchandising, public relations a maloobchod.

Požadavky anglického jazyka

Tam, kde angličtina nebyla prostředkem výuky na střední škole, musí žadatelé prokázat znalost anglického jazyka, která odpovídá IELTS 6.5 (se všemi prvky předávanými v 6.0 nebo vyšším). Žadatelé, kteří ukončili středoškolské a terciární vzdělávání, budou muset poskytnout písemné doklady. Vyžaduje se minimálně roční studium na plný úvazek v angličtině.

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 34 více kurzů z Heriot Watt Unviersity Dubai »

Poslední aktualizace October 19, 2018
This course is Campus based
Start Date
Sep 2019
Duration
1 - 2 let
Kombinované
Denní studium
Price
75,600 AED
Všechny školné včetně DPH
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date