MSc módní management
University of Lincoln
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lincoln, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* pro zahraniční studenty | domácí studenti: 9 900 liber
Objevte Lincoln, ať jste kdekoli na světě
Naše webináře, mistrovské kurzy předmětů, setkání s otázkami a odpověďmi a panelové přednášky studentů jsou skvělým způsobem, jak zjistit, jaké to je žít a studovat na University of Lincoln .
Úvod
Tento magisterský program je vhodný pro ty, kteří chtějí vykonávat manažerskou kariéru v globalizovaném módním průmyslu. Zkoumání různých oborů v oblasti nákupu, prognózování, analýzy a marketingu se začleněnou udržitelností. Umožňuje studentům rozvíjet dovednosti potřebné k realizaci vlastní značky nebo obchodního nápadu nebo vstupu do vysoce konkurenčního módního průmyslu.
Tento kurz, který pokrývá tři disciplinární oblasti managementu, marketingu a módy, si klade za cíl produkovat absolventy, kteří jsou schopni analyzovat spotřebitelské a společenské trendy a rozvíjet efektivní nákupní, maloobchodní a propagační strategie. Studenti mají příležitost provádět živá hodnocení a získat praktické zkušenosti prostřednictvím přístupu student jako producent.
Program je vyučován týmem mezinárodních akademiků a těží z hostujících řečníků, kteří jsou profesionály v módě a dalších obchodních oblastech.
Kurz také úzce spolupracuje s programem Fashion BA, který studentům poskytuje jedinečný praktický zážitek.
Aplikace jsou vítány z široké škály disciplín, včetně designu, obchodu, umění a společenských věd.
Kontaktní hodiny
Každý modul obvykle sestává ze dvou nebo tří týdenních vyučovacích hodin po dobu výuky 12 týdnů. Čtyři moduly se obvykle studují za semestr, což odpovídá osmi až 12 hodinám týdně. Studenti na částečný úvazek budou obvykle studovat dva moduly za semestr, což odpovídá čtyřem až šesti hodinám kontaktní doby týdně. Hodiny studia se mohou u studentů na plný i částečný úvazek lišit od termínu k termínu a lze je rozložit na celý týden.
Postgraduální studium zahrnuje významnou část samostatného studia, zkoumání látky probrané na přednáškách a seminářích. Obecně lze říci, že za každou hodinu strávenou ve třídě se od studentů očekává, že stráví dvě až tři hodiny samostatným studiem.
Dodatečné náklady specifické pro program
U každého kurzu mohou studenti zjistit, že existují dodatečné náklady. Ty mohou být s ohledem na konkrétní oblečení, materiály nebo požadované vybavení v závislosti na kurzu. Některé kurzy poskytují studentům příležitosti k práci v terénu nebo exkurzím. Pokud jsou tyto povinné, náklady na cestu, ubytování a stravu může hradit univerzita, a tak jsou zahrnuty v poplatku. Pokud se jedná o nepovinné, studenti si obvykle (pokud není uvedeno jinak) budou muset hradit vlastní náklady na dopravu, ubytování a stravu.
Pokud jde o učebnice, univerzita poskytuje studentům, kteří se zapíší, komplexní seznam četby a naše rozsáhlá knihovna obsahuje materiálové nebo virtuální verze základních textů, které jsou studenti povinni číst. Studenti však mohou dát přednost nákupu některých z nich pro sebe a v tomto případě budou zodpovědní za náklady.
Průmyslová expertíza
Lincoln International Business School má zkušený tým pracovníků, který se skládá z akademicky a odborně kvalifikovaných lektorů s příslušnými odbornými zkušenostmi z oblasti průmyslu a finančními odborníky s rozsáhlými výzkumnými zájmy.
Business School každoročně pořádá řadu hostujících řečníků. V rámci školy budou mít studenti příležitost učit se od odborníků z oboru. Mezi předchozí řečníky patřili zástupci organizací, jako jsou Deloitte, Santander, HSBC, Innocent, Institut interních auditorů a Sir David Tweedie (ex-předseda IASB).
Studenti budou mít také příležitost dále rozvíjet své dovednosti a znalosti mimoškolními aktivitami, jako je vstup do společnosti, dobrovolnictví nebo stát se studentským velvyslancem.
Online prezentace módní správy
V rámci závěrečného hodnocení MSc Fashion Management mají studenti za úkol sestavit živou módní přehlídku s využitím návrhů studentů 3. ročníku BA (Hons) Fashion.
Nicméně v reakci na pandemii COVID-19, kdy byla živá show zrušena, se studenti místo toho rozhodli pokračovat v propagaci práce studentů pomocí online prezentace pomocí sociálních médií.
Podívejte se na shrnutí digitální propagace vytvořené studenty MSc Fashion Management.
"Tyto informace byly správné v době zveřejnění (červenec 2023)"