MSc firemní a marketingové komunikace

Všeobecné informace

Popis programu

Úvod do programu

Titul MSc Corporate and Marketing Communications je vyučován na katedře marketingu, značky a cestovního ruchu Middlesex University Dubai na obchodní škole. Jedná se o vzrušující program, který poskytne příležitost prozkoumat současná témata v teorii a praxi podnikové marketingové komunikace v rámci zavedeného a intelektuálně přísného kontextu a rámce. Výzkum nadále ukazuje, že organizace hledají profesionály v oblasti marketingové komunikace, kteří mají nejen teoretické porozumění, ale také dovednosti a schopnosti aplikovat tyto znalosti v reálném životě. V reakci na tuto potřebu kombinuje program MSc koncepční a teoretické myšlení s možností rozvíjet praktické poznatky a aplikace.

Kurz umožňuje studentům vybrat si z řady volitelných modulů, které staví na obsahu základních modulů a zkoumají specializovanější a specializovanější aspekty komunikace. Studenti budou mít na výběr z různých aspektů komunikace, například: a) zaměření na marketingovou komunikaci; b) spotřebitelé a zúčastněné strany; c) přístup ke strategické komunikaci. Kurz zahrnuje řadu různých způsobů učení, které sahají od tradičních přednášek a seminářů, kde se studenti budou zabývat pojmy a teoriemi, zkoumat klíčové otázky a plnit úkoly, jako je navrhování a analyzování marketingové činnosti.

Proč studovat MSc Corporate and Marketing Communications na Middlesex University?

Ve více odvětvích roste využívání vícekanálových komunikačních strategií, a tím i poptávka po odbornících s odbornými znalostmi v této vzrušující oblasti. S ohledem na tuto potřebu podnikové perspektivy a strategičtějšího přístupu ke komunikaci v tomto kurzu, který byl vyvinut s odborníky v oboru, je určen odborníkům hledajícím kariérní postup a posledním absolventům s praxí v oblasti marketingu, médií, managementu nebo sociálních věd. Kurz také klade velký důraz na aplikaci teorie v praxi a využívá řadu interaktivních přístupů k učení založených na problémech, včetně případových studií v reálném životě, cvičení pro řešení problémů a rezidence s profesionály z oboru.

Kurz je zaměřen na tři oblasti klíčů k poli; „Strategická analýza a myšlení“ zvyšuje porozumění trhům a použití kritických a analytických metod při řešení komunikačních problémů; „Provedení“ rozvíjí praktické dovednosti v oblasti psaní a prezentace komunikačních plánů a reklamních kalhotek; a „Nástroje, média a nastavení“ kontextuje použití tradičních i inovativních způsobů komunikace v různých prostředích, ať už sociálních, národních nebo globálních.

Hlavní body kurzu

  • Kurz je poskytován významnými vědci z oblasti výzkumu a praxe.
  • Program připravuje studenty se silným koncepčním základem a výkonným souborem dovedností a praktických nástrojů.
  • Každý student má schopnost přizpůsobit program svým vlastním zájmům a profesním cílům výběrem volitelných modulů umožňujících trasy specializace v oblastech, jako je Brand Analytics, Public Relations a Crisis Communications, a psychologie a komunikace spotřebitelů.
  • Akademický program doplňuje řada společných kurikulárních aktivit a hostujících přednášek předních odborníků.

Uznání Chartered Institute of Marketing (CIM)

Chartered Institute of Marketing (CIM) je předním profesionálním orgánem pro obchodníky na celém světě a existuje za účelem rozvoje marketingové profese, udržování profesionálních standardů a zlepšování dovedností marketingových odborníků. Univerzita Middlesex spojila své síly se společností CIM a poskytla našim studentům příležitost získat odbornou kvalifikaci CIM prostřednictvím programu Graduate Gateway. Kvalifikace CIM jsou vyhledávány zaměstnavateli a absolventská brána vedle našich vlastních titulů zajišťuje, že našim studentům poskytujeme nejlepší příležitosti pro úspěšnou marketingovou kariéru.

Obsah programu

Program MSc Corporate and Marketing Communications bude nabízen v prezenční formě studia (v délce 1 roku) a v kombinované formě studia (2 roky). Program se bude skládat ze dvou povinných modulů, které studenti absolvují v průběhu akademického roku, každý v hodnotě 30 kreditů. Celoroční moduly poskytnou studentům více času na asimilaci předmětu v každém modulu. Jako volitelné moduly bude k dispozici řada 15 kreditních modulů. Obvykle budou trvat jeden termín. Kromě těchto modulů uchazeči doplní 60 metod pro kontextový výzkum a modul disertační práce, které povedou k předložení výzkumné zprávy na schválené téma.

Co budete studovat na MSc Corporate and Marketing Communications?

Kurz vám umožní vybrat si z řady volitelných modulů, které staví na obsahu základních modulů a zkoumají specializovanější a specializovanější aspekty komunikace. Například, pokud se chcete zaměřit na marketingovou komunikaci, pak by byly vhodnou cestou vhodné moduly o reklamě, zážitkovém marketingu a událostech. Pokud máte zájem o spotřebitele a zúčastněné strany v komunikačním kontextu, vyhovovaly by vám moduly psychologie, analytiky a výzkumu. Pro více strategické komunikace přistupovat pak modulů na PR, krizová komunikace a cross-cultural komunikace by Pathway následovat. Budete mít také příležitost dokončit dizertační projekt v oblasti marketingové komunikace, o kterou máte zvláštní zájem a která odpovídá vašemu profesnímu zaměření.

Níže je uveden seznam modulů vyučovaných v MSc Corporate and Marketing Communications:

* „Ne všechny volitelné moduly mohou být k dispozici každý rok nebo rok, protože závisí na zápisu a zájmu studentů.“

Informace o modulu a programu jsou informativní a mohou se změnit.

  • Metody a dizertační práce (60 kreditů) - povinná
  • Komunikační, přesvědčovací a mediální strategie (30 kreditů) - povinná
  • Strategické řízení značky (30 kreditů) - povinné
  • Komunikace pro sociální změnu (15 kreditů) - volitelné
  • Mezikulturní komunikace a globální značky (15 kreditů) - volitelné
  • Partyzánský marketing, podpora a propagace celebrit (15 kreditů) - volitelné
  • Kreativní strategie v reklamě (15 kreditů) - volitelné
  • Public Relations and Crisis Communication (15 Credits) - Volitelné
  • Analytika značky, metody a strategie (15 kreditů) - volitelné
  • Experimentální marketing a události (15 kreditů) - volitelné
  • Psychologie spotřebitele (15 kreditů) - volitelné

Výuka

Jak se bude učit MSC Corporate and Marketing Communications?

Kurz zahrnuje řadu různých způsobů učení, které pomáhají zlepšit vaše porozumění předmětu. Mohou se pohybovat od tradičních přednášek a seminářů, kde se budete zabývat pojmy a teoriemi, zkoumat klíčové otázky a plnit úkoly, jako je navrhování a analyzování marketingové činnosti. Budete mít také skupinové a individuální návody, zapojíte se do samoúčelného učení a budete se účastnit rezidenčních pobytů, abyste lépe porozuměli praktickým problémům.

Posouzení

Budete muset absolvovat řadu úkolů pro hodnocení, zejména zkoušky a práce na kurzu. Kurzem mohou být jednotlivci, jako jsou plány, zprávy, memorandum a eseje, nebo skupina, která bude zahrnovat aktivitu včetně prezentací a zpráv. Výukový program bude obsahovat také formální a neformální zpětnou vazbu.

Vstupní požadavky

Kvalifikace

  • V oboru marketingu, komunikace nebo obchodu je obvykle vyžadován titul UK Honors druhé třídy nebo ekvivalent v zahraničí.
  • Přijmeme také odbornou kvalifikaci rovnocenné normy
  • Jste vítáni, pokud nemáte formální kvalifikaci, ale máte rozsáhlé marketingové zkušenosti, ale můžete být požádáni, abyste se zúčastnili pohovoru nebo poskytli doklady o schopnosti studovat na úrovni PG.

Potenciálním uchazečům se doporučuje, aby se obrátili na naši přijímací kancelář za účelem individuální konzultace případ od případu.

Požadavky na anglický jazyk (postgraduální)

Všechny programy na Middlesex University Dubai jsou vyučovány v angličtině a uchazeči s předchozím vzděláním mimo anglicky mluvící země (jako je Spojené království, Spojené státy americké, Kanada, Anglie, Irsko, Austrálie, Nový Zéland) musí prokázat znalost anglického jazyka následovně :

  • IELTS Academic: 6,5 (minimálně 6,0 v každém pásmu)
  • TOEFL založené na internetu: 87 (21 v poslechu a psaní, 22 v mluvení a 23 ve čtení)
  • PearsonPTE Academic: 58
  • PearsonPTE Obecně: Úroveň 4

Budoucí kariéra a zaměstnatelnost

Náš program MSc Corporate and Marketing Communications připravuje absolventy pro širokou škálu marketingových kariér v produktových a servisních organizacích, ve veřejném, soukromém a neziskovém sektoru. Naši absolventi se věnují kariéře ve všech aspektech marketingu, včetně marketingového výzkumu, vývoje produktů, správy značky, integrované marketingové komunikace a maloobchodu.

Úspěšní studenti dokázali vstoupit nebo alternativně usilovat o povýšení a propagaci v různých typech organizací, včetně reklamních agentur, společností pro styk s veřejností, společností zabývajících se průzkumem trhu, maloobchodních prodejen, rozhlasových a televizních stanic, poradenských organizací, vydavatelských skupin, bank a pojišťovacích společností, Filmové společnosti, časopisy a noviny a vzdělávací instituce.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Middlesex University is a dynamic university with a reputation for innovation and excellence in teaching and research. Middlesex University Dubai is the first overseas campus of the internationally re ... Čtěte více

Middlesex University is a dynamic university with a reputation for innovation and excellence in teaching and research. Middlesex University Dubai is the first overseas campus of the internationally renowned Middlesex University in London. The campus, which opened in January 2005, has over 3,000 students from over 100 nationalities and offers undergraduate and postgraduate programmes in a wide variety of subject areas. We are a truly global university committed to meeting the needs and ambitions of a culturally and internationally diverse range of students, by providing challenging academic programmes underpinned by innovative research, scholarship and professional practice. We prepare our students to be professional, skilled individuals fitted for the modern world, committed to lifelong learning and able to contribute to the communities in which they live and work. Méně