MSc v Strategic Marketing
Romanian-American University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* za rok státní příslušníci EU / EHP. U občanů zemí mimo EU / EHP: 3100 EUR / rok (stipendií k dispozici).
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
MSc v Strategic Marketing, Které nabízí School of Management-marketingu, je dvouletý program. Znalost dosáhl ve třídě a dovednosti vyvinuté v tomto programu bude skýtat poučenějšího a připraveného jedince k řešení širokou škálu marketingových aspektů, počínaje porozumění trhu a zaměření, pokračovat s polohováním a končí s marketingovými metrik.
Oficiální accrediation by ARACIS (Rumunská agentura pro zajišťování kvality ve vysokoškolském vzdělávání), rozhodnutí, kterým se rumunská vláda (Rumunská agentura pro zajišťování kvality ve vysokém školství)
Mistr ve strategické marketingové
- Rozvoj úspěšné praktiky v jedné z nejdynamičtějších a populární kariéry
- Přenos know-how mezi akademickým a podnikatelským prostředím
- Rozvoj odborné znalosti v oblasti marketingových aplikací špičkových
- Snaha o vizi zákazníka-střed ve všech organizačních snažení
- Široká nabídka volitelných předmětů se zahraničními profesory
Mistr ve strategické marketingové je dvouletý program. Znalost dosáhl během výuky a dovednosti se vyvíjely v průběhu tohoto programu bude skýtat poučenějšího a připravený jednotlivce. Absolvent bude schopen řešit širokou škálu marketingových aspektů, počínaje trhu porozumění a zaměření, pokračuje s polohováním a končí s marketingovými metrik.
Pro hodnocení studentů, School of Management-Marketing uplatňuje metodiku rumunský-americká vysoká škola, která je součástí nařízení o odborné činnosti studentů a závisí na dvou kritériích: docházky a výkonu. Každý akademický rok je rozdělen na 2 semestry. Osnovy poskytuje minimální 60 přenosných kreditních bodů (30 kreditních bodů za semestr). K dispozici je celkem čtyři semestry za dva roky. Semestr má obvykle 14 týdnů. 4. semestr má 11 týdnů + 3 přidělené pro stáže a dokončení disertační práce projektu.
Osnovy jsou povinné předměty a volitelné předměty (od prvního ročníku studia, 2. semestr). Volitelné předměty jsou seskupeny ve stopách, které poskytují studentům další školení, v závislosti na výběru provedeném v prvním roce.
Mistr ve strategickém marketingu zahrnuje tyto povinné předměty:
- Marketingový výzkum a analýza dat - Integrovaná marketingová komunikace - Global Marketing Management - Customer Experience Management - Správa Značky a zákazníků vlastního kapitálu - Segmentace a polohovací strategie - Digital Marketing Management - Supply Chain strategie - stanovení cen a prodeje strategického řízení - měřící efektivitu marketingu - Marketing Planning - Rozhodování - Marketing Innovation Lab - Integrovaný výzkum a poradenství projekt - Strategic Marketing simulace - Specialized Internship - práce s papírem Project
Mistr ve strategickém marketingu zahrnuje následující volitelné předměty:
- Mezinárodní obchodní jednání - Design Factory - rozvoj inovací - Psychologie kultury - Prezentační dovednosti - International Business Ethics & Leadership - Reality Zkušební Labs: Testování Podnikatelské nápady - Workshop - The Art of Networking: Buďte Best Performer - růstové strategie pro banky a firmy Upraveno tak, aby rozvíjející se trhy - start-up Garáž: Ladění podnikatelský proces - Workshop - Projektový management - Podnikání s asijskými zeměmi - Komunikace v 21. století
Rumunský-americká vysoká škola nabízí všem žadatelům anglický test, on-line získat osvědčení o svých anglických jazykových dovedností.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc v marketingové strategii a analýze dat
- Île-de-France, Francie
MA Strategic Fashion Marketing
- London, Spojené království
Magisterský titul v mezinárodním marketingu
- London, Spojené království
- Boston, Spojené státy americké