Přečtěte si oficiální popis

Naše Masters in Fashion Business Creation je jedinečný program, navržený ve spolupráci s předními módními firmami, aby odrážel jedinečnou povahu podnikání v tomto sektoru. Studenti budou rozvíjet vhled do strategií a postupů, které jsou klíčové pro rozvoj a udržení úspěšného módního obchodu.

Žadatelé musí projít fází pohovoru.

MSc Fashion Business Creation je průkopnický, výrazný program, integrující nejnovější poznatky z akademického výzkumu v oblasti módy a obchodu obecně, s praktickými zkušenostmi získanými z spojení na vysoké úrovni v rámci odvětví.

Program zahrnuje kritickou revizi anatomie módního obchodu a zkoumá proces a činnosti spojené s rozvojem a implementací strategie v nových a rozvíjejících se oblastech módy. Studenti budou rozvíjet rozumné znalosti o globálních strategiích rozvoje, včetně toho, jak vytvořit a prodávat módní značku v dnešním digitálně zaměřeném světě.

Budou mít také možnost prohloubit svůj náhled na módní strategie tím, že dokončí stáž nebo konzultační projekt pro průmysl díky silnému propojení GCU London s předními organizacemi v módním průmyslu.

Po promoci budou studenti mít dobrou pozici, aby mohli zřídit a provozovat úspěšný podnikatelský podnik v oblasti módy nebo podnikat v nové fázi růstu a rozvoje.

Proč si vybrat tento program

Pomůžeme vám rozvíjet vaše intelektuální dovednosti spolu se současnými dovednostmi a praxí potřebnými k tomu, abyste v tomto odvětví vynikli. Budete také budovat širší zhodnocení otázek řízení, jako je globalizace a udržitelnost, a zároveň rozvíjet obchodní a marketingové dovednosti.

Budete mít přístup k mentorským programům prostřednictvím našich čestných profesorů a budete vyučováni v dynamických prostředích, jako jsou např. Masterclasses a kolaborativní dílny. Tam bude živá móda podnikání na akademické půdě, kde budete moci sledovat módní podnik z první ruky. Budete se také moci zúčastnit našeho programu pro podporu profesního růstu, který bude probíhat v průběhu prvního a druhého semestru.

Po promoci budete mít dobrou pozici, abyste mohli zřídit a provozovat úspěšný obchodní podnik módy nebo převzít existující podnik do nové fáze úspěchu. Budete mít také možnost požádat o bezúročnou, finanční podporu pro osivo.

Vzdělávací cíle programu

MSc Fashion Business Creation je průlomový nový program, který pokračuje v inovačním vzoru, který stanovil GCU London a British School of Fashion. Byl navržen výhradně ve spolupráci s předními módními společnostmi a zaměří se na začínající podniky v oblasti módy a související výzkum v sektoru malých a středních podniků.

MSc Fashion Business Creation je fúze průmyslu a akademické odborné znalosti, přináší praktické a teoretické pohledy společně na akademické půdě v odvážném novém přístupu, který umožní studentům získat odborné znalosti a strategické dovednosti potřebné k vytvoření a řízení udržitelného módního podnikání.

Vysoce specializovaný program je zaměřen na výchovu kreativních podnikatelů, kteří získají důkladné znalosti a pochopení komplexního podnikání módy, včetně marketingu a brandingu, zejména pro dnešní digitálně orientované a globálně propojené trhy. Silná partnerství GCU s významnými mezinárodními módními podniky také pomáhají studentům prostřednictvím odměňování pracovních příležitostí, jako jsou stáže nebo poradenské projekty založené na výzkumu.

MSc Fashion Business Creation je jedním z řady průkopnických programů vyvinutých GCU London v reakci na rostoucí akademické zaměření na podnikání módy. Zaměstnanci GCU London a Britská škola módy jsou v čele této rozvíjející se disciplíny, přičemž akademici přispívají ke klíčové literatuře, provádějí výzkum přímo související s tvorbou módního obchodu a angažují se v poradenských projektech s předními mezinárodními značkami. Interakce průmyslu na akademické půdě také zahrnuje přítomnost co-lokalizoval originální podniky, takový jako značky

Cílem programu MSc Fashion Business Creation je rozvíjet dovednosti a kompetence potřebné k úspěšnému vytváření a vedení obchodu s módou. Program bude integrovat nejnovější poznatky z akademického výzkumu v oblasti módy a obchodu s praktickými zkušenostmi z hlubokého propojení s průmyslem. Program zajistí, že absolventi budou mít bohaté a praktické porozumění módy podnikání. Studenti budou rozvíjet vhled do strategií a postupů, které jsou klíčové pro rozvoj a udržení úspěšného módního obchodu. To bude zahrnovat kritické přezkoumání anatomie módního obchodu a prozkoumání procesů a činností spojených s rozvojem strategie a implementací v rámci nových a rozvíjejících se módních podniků. Pochopení toho, jak vytvořit a prodávat módní značku v dnešním globálním a digitálně zaměřeném světě spolu se strategiemi globálního rozvoje. Studenti budou mít možnost dále prohloubit svůj vhled do módních strategií absolvováním stáže nebo konzultačního projektu v oboru. Ústředním bodem programu je osobní a profesní rozvoj studentů s důrazem na rozvoj vhledu do řízení sebe sama, odpovědného vedení, mezikulturního a globálního povědomí.

Tento program MSc zvýší zaměstnatelnost studentů prostřednictvím účasti v široké škále výukových a vzdělávacích zkušeností, včetně integračních případových studií, skupinových projektů a prezentací, podnikových návštěv a průmyslových řečníků.

Program si klade za cíl uspokojit potřeby studentů, kteří chtějí pokračovat v cestě podnikatelské a podnikatelské módy. Budou vybaveny profesionálními dovednostmi potřebnými k rozvoji a řízení společnosti nebo alternativně k práci v jiné podnikatelské nebo manažerské roli v existující organizaci v módním průmyslu.

Studenti mohou pocházet z prostředí, které předtím studovali předmět související s podnikáním, kteří chtějí získat lepší pochopení problémů spojených s tvorbou podniků a udržitelností s cílem zvýšit jejich pracovní příležitosti. Program však bude obzvláště zajímavý i pro žadatele, kteří studovali program tvůrčí módy nebo předměty, které se netýkají obchodu (např. Módní design, módní propagace, tvůrčí řízení, módní nákup a merchandising, módní designová technika atd.) Na vysokoškolské úrovni vyžadují kvalifikaci managementu. Program je nabízen jak na plný úvazek, tak na částečný úvazek a programový tým vítá aplikace prostřednictvím Flexibilní vstupní trasy zahrnující Credit Transfer a RPL.

V budoucnu je možné zvážit možnost studia na částečný úvazek.

Hlavním cílem tohoto programu je poskytnout specifické, analytické a integrační chápání tvorby módního podnikání. Konkrétně jsou vzdělávací cíle stanoveny následovně:

  • Rozvíjet dovednosti kriticky analyzovat vývoj v prostředí tvorby módního podnikání z interdisciplinárního a mezinárodního hlediska.
  • Rozvíjet kritické zhodnocení strategií, politik a postupů, které jsou klíčem k udržitelnému vytváření a rozvoji módního podnikání.
  • Prozkoumat současná a vznikající témata v tvorbě módního obchodu.
  • Rozvíjet vůdčí potenciál a dovednosti spojené s řízením sebe sama a ostatními v malém až středně velkém módním podniku a stále rozmanitější a mezinárodní módní organizace.
  • Rozvíjet dovednosti potřebné k analýze a pochopení strategických postupů při vytváření podniků, které mají dopad na finanční a provozní výkonnost.
  • Vyvíjet chápání kritického významu technologických inovací a adaptace v módním průmyslu s cílem zajistit kontinuitu podnikání a diferenciaci trhu.
  • Usnadnit celoživotní profesní rozvoj prostřednictvím projektového řízení, praktických zkušeností a kritických technik reflexního rozvoje.
  • Rozvíjet kritické chápání výzkumných technik a metodik a aplikovat je na návrh nezávislého výzkumného nebo poradenského projektu týkajícího se vhodného tématu.
  • Rozvíjet osobní a přenosné dovednosti týkající se nezávislého výzkumu, řešení problémů, kritického myšlení, řízení času, ICT a inter-personální komunikace.

Informace o modulu

Naše dobře zavedené vazby na průmysl spolu se současným myšlením a výzkumem formovaly strukturu programu, který se skládá ze 6 modulů a disertační práce nebo podnikatelského plánu.

Anatomie módního podnikání

Poskytuje kritický přehled anatomie módního obchodu; základní prvky, které zajišťují životaschopnost nového módního obchodu. Modul se zabývá zejména rolí a funkcí digitálních technologií ve vývoji nového módního obchodu.

Zavedení módní obchodní strategie

Kriticky zkoumat procesy a činnosti spojené s rozvojem a implementací strategie v rámci nových a rozvíjejících se módních podniků. Modul bude hodnotit mechanismy, kterými mohou malé podniky v oblasti módy, které čelí omezeným obchodním zkušenostem a zdrojovým schopnostem, zajistit diferenciaci, konkurenční výhodu a obchodní úspěch.

Globální módní značky a marketingové komunikace

S důrazem na digitální marketing budete rozvíjet kritické chápání módní značky a marketingové teorie prostřednictvím zkoumání klíčových teoretických rámců týkajících se kultury značky, vztahů se značkami, osobnosti značky a identity značky.

Strategie růstu módy a optimalizace výkonnosti

Prozkoumává příležitosti strategie růstu a techniky optimalizace výkonnosti pro módní podniky a vyvíjí pokročilé znalosti klíčových strategických procesů a kritických faktorů úspěchu internacionalizace pro módní obchod.

Výzkumný projekt: Návrh a metody

Představuje studenty výzkumným přístupům a dovednostem v oblasti řízení času nezbytným pro jejich výzkumný projekt. Modul poskytuje základní znalosti v oblasti výzkumu v klíčových oblastech a přijímá kritický pohled v porovnávání a kontrastu alternativních výzkumných modelů.

Rozvoj osobní a profesní kompetence

Umožňuje studentům identifikovat, porozumět, rozvíjet a formulovat své klíčové osobní schopnosti v kontextu jejich budoucích profesních aspirací. Studenti budou mít možnost absolvovat stáž, dobrovolnictví, studovat v zahraničí nebo se zapojit do poradenských služeb založených na stůl. Studenti budou vyzváni, aby aplikovali koncepty osobního a profesního rozvoje na to, co zažívají mimo třídu, aby byli lépe připraveni na svůj osobní a profesní život.

Disertační práce / Projekt

Závěrečným prvkem programu je disertační práce, která poskytuje studentům možnost vytvořit podnikatelský plán pro jejich obchodní činnost související s módou nebo poradenský projekt pro průmysl.

Náklady

Školné musí být zaplaceno na univerzitu, ale někteří studenti mají nárok na podporu školného. Poplatky a finanční podpora, které jsou pro vás relevantní, závisí na tom, kde jste žili, než přijdete na univerzitu.

Národnost

Vstupní požadavky

Všechny zde uvedené vstupní požadavky představují požadavky na vstup do programu, který je obvykle požadován. Přijímací tým může posoudit další důkazy pro posouzení vaší způsobilosti, avšak v závislosti na vašem úplném akademickém / pracovním prostředí.

Typické požadavky na vstup

UK Honors míra 2: 2 (nebo ekvivalent) v nějakém poli

Anglický jazyk

Akademické skóre IELTS 6,0 (nebo ekvivalent) bez prvku pod 5,5.

Další akademická a odborná kvalifikace

Každá aplikace na GCU se zvažuje individuálně. Pokud nemáte typickou akademickou vstupní kvalifikaci, ale můžete prokázat příslušné pracovní zkušenosti a / nebo kredity od uznávaných profesních orgánů, můžete mít nárok na vstup do tohoto kurzu prostřednictvím systému Recognition of Prior Learning.

Přednášková angličtina

Pro zahraniční studenty, kteří nesplňují minimální požadavky na anglický jazyk, nabízíme kurzy předškolní angličtiny, které vám pomohou zlepšit vaše znalosti anglického jazyka.

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 8 více kurzů z Glasgow Caledonian University, London (GCU London) »

Poslední aktualizace March 15, 2019
This course is Campus based
Start Date
Led. 2020
Duration
1 - 3 let
Kombinované
Denní studium
Price
8,400 GBP
studentů UK / EU na plný úvazek
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Led. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Led. 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date