MSc Strategický Marketing
Middlesex University Dubai
Klíčová informace
Umístění kampusu
Dubai, Spojené arabské emiráty
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
AED 80 700 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jan 2025
* celkový poplatek
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Dnešní zákazníci jsou více informovaní než kdykoli předtím a požadují širší škálu a lepší kvalitu produktů a služeb. Organizace hledají marketingové stratégy, aby zajistily, že rozumí potřebám svých zákazníků, jak rozvíjet a rozvíjet svou zákaznickou základnu a poskytovat cestu k inovacím, které jim zajistí místo na nových a rozvíjejících se trzích.
Program oživuje globální zaměření na marketing jako strategickou manažerskou funkci, která řídí celospolečenské iniciativy v poskytování hodnoty pro zákazníka. Program byl vyvinut na základě konzultací s odborníky z oboru, vědci a studenty a je postaven na třech klíčových oblastech strategického marketingu:
- Strategická analýza: schopnost porozumět environmentálnímu a konkurenčnímu prostředí organizace a aplikovat na ni kritické a analytické myšlení;
- Strategický marketing a vedení: schopnost přinést vizi, porozumět marketingové strategii, vést týmy a měřit marketingový výkon na vysoce globálním trhu;
- Provádění: schopnost strategicky reagovat na měnící se potřeby spotřebitelů prostřednictvím rozvoje řady tradičních a digitálních strategií zaměřených na zákazníka.
Proč studovat strategický marketing MSc?
Cílem programu MSc Strategic Marketing je připravit vás na úspěšné zaměstnání povzbuzením rozvoje řady znalostí a dovedností, které vám umožní pracovat efektivně, a to jak ve spolupráci, tak individuálně. Je navržen tak, aby rozvinul vaše porozumění strategickému marketingu a jeho integraci do celkové podnikové strategie organizace.
Hlavní body kurzu:
- Získat praktické dovednosti a důkladné znalosti ve třech klíčových oblastech strategického marketingu a vedení, strategické analýzy a implementace.
- Studenti mohou přizpůsobit program svým vlastním zájmům a profesním ambicím výběrem volitelných modulů.
- Učení ve třídě vylepšuje řada společných kurikulárních aktivit, přednášky hostů od profesionálů z oboru a rezidenční program.
- Kurz je poskytován významnými vědci z oblasti výzkumu a praxe.
Chartered Institute of Marketing
Tento program je akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM) , předním odborným orgánem pro marketingové pracovníky po celém světě. Middlesex University spojila své síly s CIM, aby poskytla našim studentům příležitost získat odbornou kvalifikaci CIM využíváním výjimek poskytovaných prostřednictvím programu Graduate Gateway. Zaměstnavatelé velmi vyhledávají kvalifikace CIM a mapují se spolu s našimi vlastními tituly, což zajišťuje, že vybavujeme naše studenty nejlepšími příležitostmi pro úspěšnou marketingovou kariéru.
Middlesex University Dubai je také jedním z mála CIM akreditovaných studijních center v Dubaji, které studentům nabízejí možnost dokončit zbývající moduly CIM potřebné k získání jejich kvalifikace CIM.
Chartered Management Institute (CMI)
Váš program je dvojitě akreditován Chartered Management Institute , jediným profesionálním orgánem, který je schopen udělit status Chartered Manager - nejvyšší ocenění za správu. Všichni studenti, kteří se věnují propagaci nejvyšších standardů v oblasti excelence v oblasti managementu a vedení, budou mít po celou dobu studia přidružené členství v CMI, což jim umožní přístup k celé řadě výhod. Po dokončení studia také odejdete s odbornou kvalifikací CMI úrovně 7 ve strategickém řízení a praxi vedení .
Obsah programu
Tento program bude sestávat ze dvou základních, čtyř volitelných modulů a disertační práce. Dva základní vyučované moduly budou mít hodnotu 30 kreditů a budou se vyučovat po celý akademický rok, zatímco ostatní volitelné moduly budou mít hodnotu 15 kreditů a budou se vyučovat po semestru, přičemž závěrečná práce bude obsahovat 60 kreditů. Vyučované moduly budou obsahovat směs hodnotících součtů a součtů. Mohou to zahrnovat testy ve třídě, zadání na počítači, eseje, případové studie, skupinové prezentace a úkoly a závěrečné zkoušky.
Kurz začíná začleňováním základů předmětu do klíčových modulů pokrývajících klíčové oblasti, jako je řízení značky, vedení z pohledu marketingu a plánování na globálním trhu, a odtud si studenti vyberou čtyři volitelné moduly ke studiu.
- Marketingová strategie, vedení a plánování (30 kreditů) - povinná
- Strategické řízení značky (30 kreditů) - povinné
- Metody a dizertační práce (60 kreditů) - povinná
- Analytika značky, metody a strategie (15 kreditů) - volitelné
- Digitální marketing (15 kreditů) - volitelný
- Marketing založený na inovacích (15 kreditů) - volitelný
- Strategie řízení produktu (15 kreditů) - volitelné
- Psychologie spotřebitele (15 kreditů) - volitelné
- Strategické marketingové komunikace (15 kreditů) - volitelné
- Analýza zákazníků a marketing vztahů (15 kreditů) - volitelné
- Vícekanálový marketingový management (15 kreditů) - volitelný
- Experimentální marketing a události (15 kreditů) - volitelné
Výuka
Program lze studovat na plný úvazek (nad jeden rok) nebo na částečný úvazek (nad dva roky). Vysokoškolský akademický kalendář se skládá ze dvou (2) termínů ročně. Úspěšní studenti postoupí na disertační práci poté, co dokončili své vyučované moduly. To bude zvláště přitažlivé pro mezinárodní studenty usilující o porozumění strategickému marketingu v praxi, v SAE nebo v regionu. Program rozvine vaši zaměstnatelnost, praxi a profesní kompetence a zavede teorii do praxe.
Znalosti a porozumění získáte účastí, účastí a účastí na přednáškách, seminářích, nezávislém studiu, skupinové debatě a diskusi, a produkováním teoretické a praktické práce v reakci na požadavky zadaných úkolů.
Budete také vystaveni hostujícím prezentacím odborníků v oblasti správy značky. Tyto prezentace budou stavět na tématech diskutovaných ve třídě a zlepší porozumění témat / otázkám vyžadovaným pro sumativní hodnocení.
Zúčastníte se také „výletu mimo lokalitu“, kde budete mít příležitost dostávat prezentace od marketingových odborníků.
Vstupní požadavky
Akademické požadavky
Žadatelé by obvykle měli mít:
- - druhý stupeň vyznamenání v jakékoli disciplíně udělené britskou univerzitou nebo uznávanou zámořskou institucí nebo -
- - rovnocenná kvalifikace akceptovaná univerzitou, nebo -
- Odborná kvalifikace považovaná za rovnocennou normu.
Osoby bez formální kvalifikace jsou vítány a mohou být požádáni o pohovor. Tito žadatelé budou dále muset prokázat minimálně tři roky zkušeností se středním a vyšším vedením.
Požadavky na anglický jazyk (postgraduální)
Všechny programy na Middlesex University Dubai jsou vyučovány v angličtině a uchazeči s předchozím vzděláním mimo anglicky mluvící země (jako je Spojené království, Spojené státy americké, Kanada, Anglie, Irsko, Austrálie, Nový Zéland) musí prokázat znalost anglického jazyka následovně :
- IELTS Academic: 6,5 (minimálně 6,0 v každém pásmu)
- TOEFL založené na internetu: 87 (21 v poslechu a psaní, 22 v mluvení a 23 ve čtení)
- PearsonPTE Academic: 58
Budoucí kariéra a zaměstnatelnost
Program je navržen tak, aby vybavil studenty dovednostmi a znalostmi, které jim umožní vykonávat úspěšnou kariéru v marketingových rolích napříč celou řadou různých průmyslových odvětví a typů organizací. Tento MSc je určen pro ty, kteří si chtějí rozvinout své dovednosti a získat znalosti pro budování nebo další kariéru v soukromých, veřejných nebo charitativních organizacích.
Absolventi budou vybaveni k výkonu kariéry v řadě marketingových pozic, jako je pozice marketingového konzultanta, marketingového manažera, marketingového analytika, výzkumného pracovníka a manažera značky. Pro studenty, kteří hodlají dále vzdělávat, jim MSc ve strategickém marketingu vybaví řadou dovedností požadovaných pro doktorské studium.
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Obsah programu
Tento program bude sestávat ze dvou základních, čtyř volitelných modulů a disertační práce. Dva základní vyučované moduly budou mít hodnotu 30 kreditů a budou se vyučovat po celý akademický rok, zatímco ostatní volitelné moduly budou mít hodnotu 15 kreditů a budou se vyučovat po semestru, přičemž závěrečná práce bude obsahovat 60 kreditů. Vyučované moduly budou obsahovat směs hodnotících součtů a součtů. Mohou to zahrnovat testy ve třídě, zadání na počítači, eseje, případové studie, skupinové prezentace a úkoly a závěrečné zkoušky.
Kurz začíná začleňováním základů předmětu do klíčových modulů pokrývajících klíčové oblasti, jako je řízení značky, vedení z pohledu marketingu a plánování na globálním trhu, a odtud si studenti vyberou čtyři volitelné moduly ke studiu.
- Marketingová strategie, vedení a plánování (30 kreditů) - povinná
- Strategické řízení značky (30 kreditů) - povinné
- Metody a dizertační práce (60 kreditů) - povinná
- Analytika značky, metody a strategie (15 kreditů) - volitelné
- Digitální marketing (15 kreditů) - volitelný
- Marketing založený na inovacích (15 kreditů) - volitelný
- Strategie řízení produktu (15 kreditů) - volitelné
- Psychologie spotřebitele (15 kreditů) - volitelné
- Strategické marketingové komunikace (15 kreditů) - volitelné
- Analýza zákazníků a marketing vztahů (15 kreditů) - volitelné
- Vícekanálový marketingový management (15 kreditů) - volitelný
- Experimentální marketing a události (15 kreditů) - volitelné
Kariérní možnosti
Program je navržen tak, aby vybavil studenty dovednostmi a znalostmi, které jim umožní vykonávat úspěšnou kariéru v marketingových rolích napříč celou řadou různých průmyslových odvětví a typů organizací. Tento MSc je určen pro ty, kteří si chtějí rozvinout své dovednosti a získat znalosti pro budování nebo další kariéru v soukromých, veřejných nebo charitativních organizacích.
Absolventi budou vybaveni k výkonu kariéry v řadě marketingových pozic, jako je pozice marketingového konzultanta, marketingového manažera, marketingového analytika, výzkumného pracovníka a manažera značky. Pro studenty, kteří hodlají dále vzdělávat, jim MSc ve strategickém marketingu vybaví řadou dovedností požadovaných pro doktorské studium.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v Branding a strategie značky
- Barcelona, Španělsko
MA v strategickém marketingu
- Barcelona, Španělsko
MA ve strategické marketingové komunikaci
- Boston, Spojené státy americké