MSc Rozvoj podnikání

Všeobecné informace

Popis programu

Přehled

  • Trvání programu: Jeden akademický rok (na akademické půdě) Projekt konečného řízení (lze dokončit vzdáleně během práce)
  • Požadavky na vstup: Bakalářský stupeň vysokoškolského studia v každém předmětu. plynulost v angličtině
  • Plné poplatky za program: 21 950 EUR / příjem 2021
  • Umístění kampusu: Grenoble, Francie
  • Jazyk angličtina
  • Uznání: Francouzské ministerstvo práce. Francie odpovídá na úrovni 7 - EQF

Štipendium a finanční pomoc k dispozici

Cíle

Cílem tohoto programu je vybudovat schopnosti a dovednosti rozvíjet a vést podnikání v mezinárodním a multikulturním prostředí.

Účastníci rozvíjejí znalosti a kompetence s cílem identifikovat a porozumět kritickým podnikovým hnacím motorům a současným problémům, vyvíjet vhodné strategie pro vytváření konkurenční výhody a zdroje hodnoty .

Výzvy programu spočívají v pochopení přístupu k různým mezinárodním trhům, procesu vyjednávání v multikulturním kontextu, globalizaci podnikání a pomoci zlepšit konkurenceschopnost firem.

Program

Obsah programu *

První rok Mistra je rokem na plný úvazek v Grenoblu. Studenti budou povinni navštěvovat program na plný úvazek po dobu jednoho akademického roku od září do června následujícího roku. Po úspěšném dokončení těchto modulů začnou účastníci svůj projekt Final Management. Během této fáze studenti obvykle pracují na částečný nebo plný úvazek a mohou být založeni kdekoli na světě.

* Obsah programu se může změnit

Rok 1 - Rok kampusu

Úvod Základy obchodních relací

  • Vedení, Teambuilding a manažerská kreativita
  • Podnikové finance a podnikové plánování
  • Účetnictví
  • Metody výzkumu pro manažery
  • Fúze, akvizice a restrukturalizace
  • Strategické řízení
  • Mezinárodní vyjednávání
  • Rozpočet a kontrola
  • Právní prostředí mezinárodního obchodu
  • Manažerská ekonomika

Specifika rozvoje podnikání

  • Nové podnikové plánování
  • Digitální transformace v podnikání
  • Mezinárodní marketingové řízení
  • Digitální marketing 1: Pohled na digitální
  • Digitální marketing 2: IMC, strategie a digitální modely
  • Průzkum trhu
  • Projektový management
  • Podnikání a příležitosti
  • Nákup
  • Budování strategických klíčových účtů
  • Poradenství Prodej
  • Studium pobytový výlet
  • Live Business Case
  • Návrh projektu

* Obsah programu může být rok od roku upravován tak, aby zohledňoval potřeby odvětví. Účast na výuce je povinná.

2. ročník - Projekt konečného řízení

Na konci celodenní části programu na jeden akademický rok bude každý student muset pod vedením lektora dokončit závěrečný projekt řízení v délce přibližně 15 000 slov. Jedná se o projekt aplikovaného nebo teoretického výzkumu, který lze dokončit na dálku a souběžně se zaměstnáním na plný úvazek nebo schválenou praxí. K úspěšnému dokončení projektu závěrečného managementu jsou studenti povinni řešit konkrétní výzkumnou otázku nebo mezeru ve znalostech ve zvoleném oboru studia. Bude to obchodně orientované a v souladu s cíli programu. Student se může rozhodnout napsat svůj projekt na téma založené na jeho stáži.

Životní prostředí

Během tohoto programu budou mít účastníci příležitost stát se skutečnými obchodními vývojáři prozkoumáním případu Live Business Case poskytovaného společnostmi spolupracujícími s programem MSc Business Development. Práce studentů na případu Live Business Case úzce souvisí s mezinárodní studijní cestou. Studenti budou pracovat ve skupinách a ponořit se hlouběji do svých případů během sedmi měsíců od října do června pod dohledem trenéra GEM.

Mezinárodní studijní cesta **

Jako součást programu MSc pro rozvoj podnikání mají studenti možnost každoročně navštívit jednu rozvíjející se ekonomiku (Brazílie, Rusko, Čína, Indie). Cílem je vytvořit ucelenou zkušenost pro všechny účastníky.

Mezinárodní studijní cesta ** kombinuje akademické přednášky, firemní návštěvy a kulturní aktivity. Studenti získají rozsáhlé znalosti o globálních obchodních praktikách, aby je mohli připravit na obchodní vývojáře, kteří trvale fungují napříč kulturami a soutěží na globálním trhu.

Mezinárodní studijní cesta ** je spojena s případem Live Business Case a studenti budou mít možnost navštívit významné společnosti.

** Mezinárodní studijní cesta závisí na globálních podmínkách a cestovních omezeních

Nejlepší zaměstnavatelé našich MSc Business Development Graduates

Adidas (Německo), Accenture (Francie), Aldi (Velká Británie), Altran (Brazílie), Arjomary Wiggins (Francie), American Tobacco (Dánsko), Atos Consulting (Francie), Bayer Bloomberg (Velká Británie), BMW (Německo), Bombardier (USA), Coca-Cola (Francie), Gaumont (Francie), General Electric (USA), General Electric (Francie), Google (Irsko), Hitachi (Čína), Henkel (Německo), Hewlett-Packard (Francie), IBM (Německo), InBev (Belgie), Infiniti (Francie), Lagardère (Singapur), Logica (Francie), Metro Cash & Carry (Německo), Michelin (Francie), Michelin (Švédsko), Michelin (Velká Británie), Nissan (Francie) , Orange (Francie), Pepsi-Cola (Saúdská Arábie), PG (Švýcarsko), FG (Saúdská Arábie), Pricewaterhouse Coopers (Rusko), Rhodia (Francie), Samsung (Francie), Sanofi (Francie), SEB (Francie) , Starbucks (Francie), SIT (Austrálie), Toyota (Čína), Organizace spojených národů Zalando (Německo), Volvo (Belgie)

Příklady pozic absolventů MSc Business Development

Odbyt

  • Obchodní vývojář
  • Správce účtu
  • Výkonný účet
  • Oblastní manažer
  • Manažer prodeje
  • Podpora oblasti prodeje
  • Správce sekce prodeje
  • Strategické značení
  • Digitální strategie
  • Komunikace produktu
  • Mezinárodní marketingový manažer
  • Mezinárodní marketingový asistent

Rozvoj podnikání a podnikání

  • Obchodní analytik
  • Inovační a manažerský konzultant
  • Manažer oddělení
  • Strategické a podnikové a podnikové plánování
  • Správce doručování
  • Marketing a vývojáře

Osvědčení

"MSc Business Development mě vystavil velmi náročnému prostředí, ve kterém jsem vynikal jak akademicky, tak osobně. Stáž v zahraničí v Japonsku byla skutečným vrcholem programu, který kombinoval obohacující kulturní ponoření a mnoho firemních návštěv.

Domnívám se také, že to, že jsem ve skupině 43 studentů z 23 národností, výrazně zlepšilo své interpersonální a interkulturní dovednosti, stejně jako budování mé mezinárodní sítě.

Případ Live Business byl velmi užitečným aspektem programu, který zahrnoval práci s konzultanty z reálných společností v průběhu 7-8 měsíců. Pracoval jsem na obchodním případu společnosti Schneider Electric a na konci prvního akademického roku programu jsem dostal od společnosti Schneider nabídku na stáže. Bylo jasné, že MSc Business Development již výrazně zvýšil moje zaměstnatelnost.

Od té doby pracuji jako Business Developer v inovativním oddělení s názvem Shore Connection ve společnosti Schneider Electric. Byla to také skvělá příležitost procvičit si francouzštinu. Jsem přesvědčen, že tento magisterský program přinesl spoustu přidané hodnoty, pokud jde o kariérní příležitosti, a otevřel mi dveře, které byly dříve nepřístupné. ““

Poslední aktualizace Pro 2020

Informace o škole

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employe ... Čtěte více

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employees learn and work every day to solve complex problems and overcome major challenges for business and society. Méně
Grenoble , Medellín , Grenoble , Tbilisi , Berlín , Moskva , Île-de-France , Singapur + 7 Více Méně