MSc Rozvoj podnikání

Všeobecné informace

Popis programu

Přehled

Trvání programu: Jeden akademický rok (na akademické půdě) Projekt konečného řízení (lze dokončit vzdáleně během práce)

Požadavky na vstup: Bakalářský stupeň vysokoškolského studia v každém předmětu. plynulost v angličtině

Úplné programové poplatky: 21 450 € - Zahrnuje mezinárodní studijní cestu!

Umístění kampusu: Grenoble, Francie

Jazyk angličtina

Štipendium a finanční pomoc k dispozici

Cíle

Cílem tohoto programu je vybudovat schopnosti a dovednosti rozvíjet a vést podnikání v mezinárodním a multikulturním prostředí.

Účastníci rozvíjejí znalosti a kompetence s cílem identifikovat a porozumět kritickým podnikovým hnacím motorům a současným problémům, vyvíjet vhodné strategie pro vytváření konkurenční výhody a zdroje hodnoty .

Výzvy programu spočívají v pochopení přístupu k různým mezinárodním trhům, procesu vyjednávání v multikulturním kontextu, globalizaci podnikání a pomoci zlepšit konkurenceschopnost firem.

Program

Obsah programu *

První rok Mistra je rokem na plný úvazek v Grenoblu. Studenti budou povinni navštěvovat program na plný úvazek po dobu jednoho akademického roku od září do června následujícího roku. Po úspěšném dokončení těchto modulů začnou účastníci svůj projekt Final Management. Během této fáze studenti obvykle pracují na částečný nebo plný úvazek a mohou být založeni kdekoli na světě.

Rok 1 - Rok kampusu

Úvod Základy obchodních relací

  • Vedení, Teambuilding a manažerská kreativita
  • Podnikové finance a podnikové plánování
  • Účetnictví
  • Metody výzkumu pro manažery
  • Fúze, akvizice a restrukturalizace
  • Strategické řízení
  • Mezinárodní vyjednávání
  • Rozpočet a kontrola
  • Právní prostředí mezinárodního obchodu
  • Manažerská ekonomika

Specifika rozvoje podnikání

  • Nové podnikové plánování
  • Digitální transformatin v podnikání
  • Mezinárodní marketingové řízení
  • Digitální marketing 1: Pohled na digitální
  • Digitální marketing 2: IMC, strategie
  • Průzkum trhu
  • Projektový management
  • Podnikání a příležitosti
  • Nákup
  • Budování strategických klíčových účtů
  • Poradenství Prodej
  • Studium pobytový výlet
  • Live Business Case
  • Návrh projektu

* Obsah programu může být každoročně přizpůsoben potřebám průmyslu. Účast na škole je povinná.

2. ročník - Projekt konečného řízení

Na konci jednoletého ročníku prezenční části programu bude každý student povinen dokončit závěrečný projekt řízení o délce přibližně 15 000 slov pod vedením školitele. Jedná se o aplikovaný nebo teoretický výzkumný projekt, který lze dokončit na dálku a paralelně se zaměstnáním na plný úvazek nebo se schválenou praxí. Pro úspěšné dokončení projektu Final Management jsou studenti povinni řešit konkrétní výzkumnou otázku nebo znalostní mezeru ve svém vybraném oboru studia. Bude to orientováno na podnikání a bude v souladu s cíli programu. Student se může rozhodnout napsat svůj projekt na téma zakládající se na stáži.

Životní prostředí

Během tohoto programu budou mít účastníci příležitost stát se skutečnými obchodními vývojáři prozkoumáním případu Live Business Case poskytovaného společnostmi spolupracujícími s programem MSc Business Development. Práce studentů na případu Live Business Case úzce souvisí s mezinárodní studijní cestou. Studenti budou pracovat ve skupinách a ponořit se hlouběji do svých případů během sedmi měsíců od října do června pod dohledem trenéra GEM.

Mezinárodní studijní cesta

Jako součást programu MSc pro rozvoj podnikání mají studenti možnost každoročně navštívit jednu rozvíjející se ekonomiku (Brazílie, Rusko, Čína, Indie). Cílem je vytvořit ucelenou zkušenost pro všechny účastníky.

Mezinárodní studijní cesta kombinuje akademické přednášky, firemní návštěvy a kulturní aktivity. Studenti získají rozsáhlé znalosti o globálních obchodních praktikách a připraví je jako obchodní vývojáři, kteří důsledně působí napříč kulturami a soutěží na globálním trhu.

Mezinárodní studijní cesta je spojena s Live Business Case a studenti budou mít možnost navštívit velké společnosti.

Připravované studijní cesty:

Dubaï 2019 | Maroko 2020 | Česká republika 2021

Uznání

Absolventi MSc Business Development také obdrží certifikát udělující titul "Manager International". Tento titul uznává francouzský stát prostřednictvím France Compétences, agentury patřící francouzskému ministerstvu práce, na úrovni I (odpovídá úrovni 7 evropského rámce kvalifikací) - nejvyšší úrovně pro toto osvědčení.

Je uznáním, že základní mezinárodní manažerské dovednosti absolventa splňují standardy stanovené ministerstvem práce pro manažery mezinárodního obchodu. Pro studenty, kteří plánují pracovat ve Francii po ukončení studia, představuje toto uznání konkurenční výhodu.

Nejlepší zaměstnavatelé našich MSc Business Development Graduates

Adidas (Německo), Accenture (Francie), Aldi (Velká Británie), Altran (Brazílie), Arjomary Wiggins (Francie), American Tobacco (Dánsko), Atos Consulting (Francie), Bayer Bloomberg (Velká Británie), BMW (Německo), Bombardier (USA), Coca-Cola (Francie), Gaumont (Francie), General Electric (USA), General Electric (Francie), Google (Irsko), Hitachi (Čína), Henkel (Německo), Hewlett-Packard (Francie), IBM (Německo), InBev (Belgie), Infiniti (Francie), Lagardère (Singapur), Logica (Francie), Metro Cash

Příklady pozic absolventů MSc Business Development

Odbyt

  • Obchodní vývojář
  • Správce účtu
  • Výkonný účet
  • Oblastní manažer
  • Manažer prodeje
  • Podpora oblasti prodeje
  • Správce sekce prodeje
  • Strategické značení
  • Digitální strategie
  • Komunikace produktu
  • Mezinárodní marketingový manažer
  • Mezinárodní marketingový asistent

Rozvoj podnikání

  • Obchodní analytik
  • Inovační a manažerský konzultant
  • Manažer oddělení
  • Strategické a podnikové a podnikové plánování
  • Správce doručování
  • Marketing a vývojáře

Svědectví

"MSc Business Development vystaven velmi náročnému prostředí, ve kterém jsem vynikal jak akademicky, tak osobně. Studijní pobyt v zahraničí do Japonska byl skutečným vrcholem programu, který kombinoval obohacující kulturní ponoření a mnoho firemních návštěv.

Také cítím, že když jsem ve skupině 43 studentů z 23 národností, výrazně posílil mé mezilidské a mezikulturní dovednosti a budoval jsem mezinárodní síť.

Live Business Case byl velmi přínosným aspektem programu, který zahrnoval práci s konzultanty z reálných společností v průběhu 7-8 měsíců. Pracoval jsem na obchodním případu Schneider Electric a na konci prvního akademického roku programu jsem obdržel nabídku stáže od Schneider. Bylo jasné, že MSc Business Development již výrazně zvýšil moji zaměstnatelnost.

Od té doby pracuji jako Business Developer v inovativním oddělení s názvem Shore Connection ve společnosti Schneider Electric. Byla to také skvělá příležitost procvičit si francouzštinu. Jsem přesvědčen, že tento magisterský program přinesl spoustu přidané hodnoty, pokud jde o kariérní příležitosti, a otevřel mi dveře, které byly dříve nepřístupné. ““

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employe ... Čtěte více

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employees learn and work every day to solve complex problems and overcome major challenges for business and society. Méně
Grenoble , Medellín , Grenoble , Tbilisi , Berlín , Moskva , Île-de-France , Singapur + 7 Více Méně