MSc Mezinárodní obchod
Queen's University Belfast
Klíčová informace
Umístění kampusu
Belfast, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 23 100 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* mezinárodní poplatek
Úvod
Uvědomujete si, že podnikání je stále více provozováno na globálním trhu, a přejete si získat základní dovednosti potřebné k pochopení a řízení obchodních výzev a příležitostí v takovém prostředí. Chcete kariéru v organizacích, jako jsou nadnárodní korporace, mezinárodní nevládní organizace, mnohostranné mezinárodní organizace a poradenské společnosti, z nichž mnohé mají kanceláře v Irsku. Chcete, aby vás učili a byli pod dohledem předních, výzkumně aktivních akademiků z mezinárodního obchodu a managementu, kteří poskytují poutavé vzdělávací prostředí.
International Business se zaměřuje na organizace, které neomezují své operace na jeden národní stát, jako jsou Citigroup a Google. MSc program v mezinárodním podnikání zvažuje, proč tyto organizace existují, jak jsou úspěšné v neustále se měnícím globálním prostředí a co jejich aktivity znamenají pro různé země, ve kterých podnikají.
Tento program poskytuje studentům znalosti a dovednosti potřebné k přežití a prosperitě ve stále více propojeném světě. Studenti porozumí nástrojům, technikám a praktickým dovednostem spojeným s fungováním organizace přes hranice a ocení interakce mezi firmami, vládami a společností v mezinárodním kontextu.
Mezinárodní obchodní vrcholy
Zařízení světové třídy
- Výukové metody používané v tomto programu obvykle zahrnují přednášky, workshopy, tutoriály, případové studie, setkání s praktiky a odborníky v mezinárodním obchodě, používání rozhodovacích nástrojů (např. Řešiče a nástroje Excel obvykle používané ve firmách, interaktivní webové nebo počítačové aplikace) a ukázky softwaru. Přednášky jsou také často prokládány diskusemi, skupinovými cvičeními a případovými studiemi, které studentům umožňují zapojit se do teorií a konceptů a zamyslet se nad jejich aplikací v praxi. Ve spolupráci s QUB Science Shop a propojením s William J. Clinton Leadership Institute, stejně jako hostujícími lektory z nadnárodních společností, nevládních organizací a místních společností, jsou našim studentům poskytovány pravidelné vhledy do reality obchodních praktik. Studenti mohou očekávat různé typy hodnocení (zprávy, prezentace, eseje, zkoušky) zaměřené na rozvoj dovedností, kritické analýzy a budování kapacit.
Mezinárodně uznávaní odborníci
- Tento program nabízí studentům podnikání příležitost získat hluboké znalosti s ohledem na globální podnikání. Moduly prováděné v tomto programu odrážejí takovou perspektivu se studenty, kteří mají nejlepší pozici pro přijetí do zaměstnání v globálních organizacích. Dobré akademické základy poskytované v tomto programu mohou dále sloužit jako výchozí bod pro postup k doktorandskému studiu na kvalitních univerzitách. Program MSc International Business probíhá v multikulturním výukovém prostředí s místními a zahraničními studenty, kteří spolupracují a spolupracují. Mnohonárodnostní prostředí ve spojení s relativně malou velikostí tříd umožňuje velmi silnou vzdělávací zkušenost, kde lze prostřednictvím různých interakcí získat klíčové interkulturní kompetence.
Studentské zkušenosti
- Tento program se vyučuje v kampusu Riddel Hall v jižním Belfastu, který má vyhrazená zařízení a zdroje pro postgraduální studenty, včetně nejmodernějšího přednáškového sálu, postgraduální společenské místnosti, počítačových sad, stravování a parkování na místě. Vynikající Queen's University Student Guidance Center poskytuje službu rozvoje učení pro všechny studenty, kteří chtějí zlepšit své studijní techniky, zlepšit kritické psaní nebo si osvěžit znalosti o numerických dovednostech. Studijní centrum INTO navíc poskytuje zahraničním studentům jazykovou podporu a také poradenství ohledně kariéry a zaměstnatelnosti.
Kariérní možnosti
Tento program poskytuje znalosti a dovednosti, které požadují zaměstnavatelé – malé a střední podniky zaměřené na business intelligence, obchod nebo obchodní řešení, výrobní společnosti, nadnárodní podniky, mezinárodní instituce a nevládní organizace a vládní agentury odpovědné za obchod a investice – a také poradenský průmysl. Někteří studenti mohou chtít pokračovat v akademické kariéře prostřednictvím doktorandského studia – v posledních třech letech čtyři naši studenti zahájili akademickou kariéru ve Velké Británii a v zahraničí.
Queen's postgraduates sklízejí výjimečné výhody. Jedinečné iniciativy, jako je Degree Plus a Researcher Plus, posilují náš závazek k zaměstnatelnosti, zatímco inovativní programy pro vedení a výkonné manažery spolu s vynikající integrací s obchodními odborníky pomáhají našim studentům získat klíčové vedoucí pozice na národní i mezinárodní úrovni.
Osnovy
MSc International Business se uděluje studentům, kteří úspěšně absolvují osm vyučovaných modulů (120 CATS bodů) a výzkumný disertační / konzultační projekt / akademický výzkumný projekt (60 CATS bodů).
Vyučované moduly jsou:
Mezinárodní obchodní strategie
Nadnárodní podnik
Účetnictví v mezinárodním prostředí
Udržitelné dodavatelské řetězce a sítě
Globální HRM
Mezinárodní marketing
Výzkumné metody a techniky
Globální inovační management
K dispozici jsou výstupní kvalifikace: studenti mohou ukončit postgraduální diplom úspěšným absolvováním 120 CATS bodů z vyučovaných modulů nebo postgraduálním certifikátem úspěšným dokončením 60 CATS bodů z vyučovaných modulů.
Úvod Tento program nabízí studentům podnikání příležitost získat hluboké znalosti s ohledem na globální podnikání. Moduly prováděné v tomto programu odrážejí takovou perspektivu se studenty, kteří mají nejlepší pozici pro nástup do zaměstnání v globálních organizacích.
Studenti budou studovat kombinaci modulů, které se zabývají stále integrovanější a vzájemně závislou globální ekonomikou, v níž je mezinárodní obchod prováděn, a hlavními funkčními oblastmi podnikání z mezinárodního hlediska. Vyžaduje se také disertační práce.
Moduly jsou zaměřeny na základní teorie a současné otázky související s mezinárodní obchodní strategií, účetními a finančními aspekty mezinárodního obchodu, mezinárodními sítěmi dodavatelského řetězce, řízení lidských zdrojů, marketing a také podpůrné metody pro podnikání a výzkum.
Program MSc International Business je veden v multikulturním prostředí výuky, kde místní a mezinárodní studenti spolupracují a spolupracují.
Semestr 1
Mezinárodní obchodní strategie
Tento modul si klade za cíl uvažovat o více teoriích ve strategickém řízení a vyhodnotit několik teoretických modelů a podporující koncepty strategického řízení. Zaměří se také na praktičtější analytické nástroje jejich aplikací na současné případy velkých světových společností. Mezinárodní obchodní strategie vyžaduje analýzu složitých, nejistých a neúplných informací a schopnost svázat tuto nejednoznačnost a vyvinout a implementovat pevné široké úsudky. V konečném důsledku se zabývá především holistickou perspektivou rozhodování na strategické úrovni v mezinárodním podnikatelském prostředí.
Obsah modulu je zaměřen na několik klíčových témat. Za prvé, strategické myšlení a analýza je ovlivněna průmyslovými, zdroji a institucionálními efekty. Za druhé, strategická implementace se zaměřuje na otázky internacionalizace a diverzifikace. Za třetí, strategické provádění zahrnuje strukturální i sociální otázky
Nadnárodní podnik
Cílem modulu je seznámit studenty s organizační formou jedinečnou pro mezinárodní obchod a prozkoumat některé problémy, kterým tyto firmy čelí.
Modul se zaměřuje na nadnárodní společnost (MNE) a doplňuje širší obsah modulu Základy mezinárodní obchodní strategie (FIBS). Nadnárodní podniky jsou jedinečnou obchodní organizační formou s firemními aktivitami přesahujícími národní hranice a z tohoto důvodu jim byla věnována značná pozornost v literatuře o mezinárodním podnikání. Nadnárodní podniky jsou klíčovými aktéry na nadnárodní, regionální a národní úrovni a je nemožné porozumět vedení mezinárodního obchodu bez uznání jedinečné povahy nadnárodních podniků.
Účetnictví v mezinárodním prostředí
Cílem tohoto modulu je vybavit studenty ke kritickému posouzení manažerských kontrolních systémů používaných v mezinárodních a/nebo nadnárodních společnostech (MNC). Modul také zkoumá dopad těchto kontrolních systémů na chování a efektivitu managementu v tuzemských a zahraničních dceřiných společnostech. Modul začíná zkoumáním globálních finančních systémů, finanční krize a krátkodobosti. Prozkoumáme dopad krátkodobých tlaků na výkon na řídicí kontrolní systémy spolu se současnými přístupy k měření výkonu a řízení výkonu. Následně prozkoumáme základní makroekonomické proměnné a jejich potenciální dopad na řídicí kontrolní systémy nadnárodních společností. Jsou zkoumány tradiční a současné techniky a postupy používané manažery při rozhodování o dlouhodobých kapitálových investicích. Následuje hodnocení výkonnosti zahraničních operací a jejich manažerů v rámci centralizovaného rozhodování v podnicích s více divizemi. V kontextu zlepšování organizační efektivity jsou zkoumány úvahy o směnných kurzech v provozních rozpočtech zahraničních dceřiných společností a jejich dopad na chování zahraničních manažerů dceřiných společností. Modul následně prozkoumá mezinárodní převodní ceny a jejich dopad na řídicí kontrolní systémy. Publikovaná akademická práce bude kriticky hodnocena pro účely identifikace potenciálního dopadu aktuálních problémů a posledního vývoje.
Udržitelné dodavatelské řetězce a sítě
Zaměření tohoto modulu je na teorii a praxi globálního řízení dodavatelského řetězce a logistiky. Zejména obsah kurzu pokrývá hlavní manažerské výzvy v rozhodování na strategické, taktické a operační úrovni tím, že vezme v úvahu ekonomické, sociální a environmentální souvislosti podnikání a vystavení dodavatelských řetězců interním a externím rizikům. Kontext modulu zohledňuje také obchodní aspekty cirkulární ekonomiky a také inovativní technologie, které ovlivňují způsob mezinárodního podnikání, jako jsou blokové řetězce, internet věcí, 3D tisk atd.
Po dokončení tak studenti porozumí rozhodnutím, kterým čelí manažeři dodavatelského řetězce v globálním prostředí. Konkrétněji budou studenti schopni aplikovat koncepty a teorie k rozhodování a sdělovat tato rozhodnutí zainteresovaným stranám.
Semestr 2
Globální HRM
V rámci mezinárodního podnikání má zásadní význam pochopení řízení lidských zdrojů a jejich interakce s jejich bezprostředním okolím. Globální řízení lidských zdrojů je modul navržený tak, aby studentům umožnil pokročilou znalost měnící se povahy práce a také klíčových aspektů mezinárodního řízení lidských zdrojů.
Tento modul se zaměří na tři klíčová témata. Za prvé, povaha změn, které se do pracovních systémů uvalují v důsledku zvýšené globální konkurence. Za druhé, modul se zaměří na problematiku řízení přes hranice v rámci moderní obchodní organizace. Nakonec se modul zaměří na to, aby umožnil studentům porozumět klíčovým problémům spojeným se srovnávacím studiem práce a pracovních systémů.
Mezinárodní marketing
Zaměření modulu je na teorii, praxi a výzvy, kterým čelí marketingoví manažeři pracující v globálním/mezinárodním prostředí, a na koncepty a teorie, které lze v těchto kontextech využít k informování o marketingovém rozhodování. Mezi orientační témata během kurzu patří principy marketingu, Globální/mezinárodní marketing ve firmě, Rozvíjející se trhy, Kulturní dynamika, Hledání nových globálních/mezinárodních trhů, Exportní marketing, Rozhodnutí o produktech a službách 1: Koncepty značky a Přehled 100 nejlepších Globální značky, rozhodování o produktech a službách, aktuální problémy globálního/mezinárodního marketingu, komunikace – konkurence v digitální ekonomice, přehled standardizace vs. Adaptační debaty v globálním/mezinárodním marketingu
Výzkumné metody a techniky
Tento modul si klade za cíl poskytnout studentům řadu dovedností k provádění efektivního výzkumu v oblasti obchodu a managementu. Dovednosti získané v tomto modulu budou použitelné napříč profesemi, protože význam a důležitost schopnosti navrhovat výzkum, interpretovat, kriticky analyzovat a vyhodnocovat kvalitativní a kvantitativní informace je v dnešním světě managementu zásadní. Obecným cílem modulu je seznámit studenty s výzkumným procesem a prezentovat nástroje a metodologie společenských věd potřebné k provedení výzkumu vaší diplomové práce.
Důraz bude kladen na vybavení studentů nezbytnými znalostmi a dovednostmi k výběru nejvhodnější výzkumné metodologie a metody (metod) pro konkrétní výzkumný problém/problém. V návaznosti na to bude modul rozvíjet znalosti a dovednosti studentů v oblasti kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod, které mají přímou použitelnost z hlediska budoucího zaměstnání. Po dokončení tohoto modulu studenti získají komplexní porozumění filozofickým i praktickým aspektům provádění výzkumu, a proto by měli být schopni činit informovanější rozhodnutí o výzkumné strategii, designu a metodologii. Studenti by se také měli cítit sebejistě při psaní disertační práce/konzultačního projektu.
Globální inovační management
Hlavním cílem tohoto modulu je rozvinout náhled na inovace a jejich vývoj v globalizovaném světě. Kromě toho je hlavním cílem tohoto modulu to, jak jsou znalosti vytvářeny, sdíleny a transformovány prostřednictvím spolupráce a koordinace napříč různými národními inovačními systémy za účelem rozvoje globálních inovačních sítí. Modul se také zabývá tím, jak jsou znalosti vytvářeny, přenášeny, asimilovány, transformovány a používány v mezinárodním měřítku prostřednictvím procesů inovací, učení, výzkumu a vývoje (R&D). Tento modul je rozdělen do několika zastřešujících témat. Nejprve se podívá na teorie inovací obecněji a aplikuje je v mezinárodním kontextu prostřednictvím globalizačních poznatků. Zadruhé se bude zabývat významem geografie a prostoru a tím, jak mohou být inovace zakořeněny v národních inovačních systémech jak měst, tak klastrů znalostních aktivit. Zatřetí, důraz bude kladen na to, jak firmy inovují a řídí inovace technologií, znalostí a produktů.
Konkrétněji, některá z hlavních témat zkoumaných v tomto modulu zahrnují; globalizace inovací, inovační strategie, řízení znalostí, inovace obchodních modelů, národní inovační systémy, řízení umístění výzkumu a vývoje, geografie a vesmír, řízení technologií a informací a udržitelné inovace.
Semestr 3
Každý kandidát na MSc International Business musí dokončit tradiční disertační práci nebo konzultační projekt nebo projekt akademického výzkumu, než může být zvažován pro udělení titulu. Aby studenti mohli postoupit k možnostem disertační práce v semestru 3, měli by obvykle úspěšně absolvovat všechny vyučované moduly.
Disertační práce
Disertační práce je originální a podstatná písemná práce, ve které je problém, hypotéza nebo otázka důležitosti podrobena analýze a objasnění pomocí explicitní metody nebo metod. Originalita disertační práce spočívá v tom, že jde o nové dílo samostatného autora řešící problematiku praktického a/nebo akademického významu. Očekává se, že disertační práce přispěje k poznání. To znamená, že váš výzkum musí být uspokojivě propojen s tím, co je o daném tématu již známo. To vyžaduje důkladné prostudování literatury, která již o daném tématu existuje. Projekt disertační práce obvykle zahrnuje sběr primárních dat, podrobnou diskusi o metodologii výzkumu a závěrech/doporučeních a kontextuální hodnotu zjištění.
Projekt založený na poradenství
Cílem modulu zpráv založených na poradenství je umožnit studentům čerpat ze svého rozsahu znalostí a dovedností a využít je k řešení živého obchodního problému/výzvy/problému nebo případu.
Konzultační projekt zahrnuje spolupráci s klientskou organizací při vytváření doporučení pro řešení předem stanoveného poradenského problému, výzvy nebo problému. Účelem poradenského projektu je umožnit studentům rozvíjet kritické dovednosti v efektivním zapojení klientů, vedení a řízení projektů. Tento modul vyzývá studenty, aby rozvíjeli a rozvíjeli svou schopnost číst a kriticky myslet, klást otázky přijaté moudrosti a rozvíjet logické a odůvodněné argumenty. K dispozici je omezený počet poradenských projektů; získání poradenského projektu je součástí konkurenčního procesu.
Akademický výzkumný projekt
Místo dokončení tradiční disertační práce nebo konzultačního projektu se studenti mohou rozhodnout pro akademický výzkumný projekt. Akademický výzkumný projekt je v podstatě supermodul, který obsahuje tři vzájemně související prvky. První dva prvky jsou podobné normálním modulům (Současné problémy v managementu a Business Governance a etika), ale vyučují se v blokové formě. Tyto moduly, spolu s dalšími moduly, které studenti absolvují ve svých příslušných programech, pomáhají studentům připravit se na třetí prvek, revue kritické literatury.
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
Jak mohu studium financovat?
Ministerstvo hospodářství poskytne půjčku na školné až do výše 5 500 GBP na studenta NI / EU na postgraduální studium.
Systém postgraduálních půjček ve Spojeném království nabízí studentské půjčky kryté vládou až do výše 10 609 GBP na vyučované a výzkumné magisterské kurzy ve všech předmětech. Kritéria, způsobilost, splácení a informace o žádosti jsou k dispozici na webových stránkách vlády Spojeného království.
Mezinárodní stipendia
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.