MSc Mezinárodní Marketing
Sheffield Hallam University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Sheffield, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
12 - 15 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 1 720 *
Uzávěrka přihlášek
31 May 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* pro mezinárodní studenty/studenty EU nebo 18 705 GBP (s pracovními zkušenostmi) | 10 310 GBP pro studenty ze Spojeného království nebo 11 810 GBP (s pracovními zkušenostmi)
Úvod
Získat a rozvinout odborné znalosti, porozumění a dovednosti spojené s příslušnými odbornými a manažerskými funkcemi mezinárodního marketingu.
- Pochopte mezinárodní marketingový management a jeho uplatnění v průmyslu
- Získejte profesionální marketingové dovednosti v přípravě na budoucí zaměstnání
- Prokázat schopnost porozumět změnám na trhu v rychle se rozvíjejícím odvětví
- Použijte své znalosti k rozvoji mezinárodních marketingových plánů a strategií.
Kurz je dobře zavedený a těší se vynikající pověsti pro produkování postgraduálních studentů, kteří mohou přidat hodnotu mezinárodním podnikům a jsou dobře vybaveni k úspěchu v rychle se měnícím světě marketingu a obchodu.
Osnovy
All our courses are designed around key principles based on engaging you with the world, collaborating with others, challenging you to think in new ways, and providing you with a supportive environment in which you can thrive.
The course will use your experience to work through a range of business simulations. You’ll develop your professional marketing skills with a team of tutors who have a wealth of professional marketing and academic experience.
You learn through
- traditional lectures
- seminars
- group work
- independent study
- a dissertation
V tomto kurzu získáte akademické znalosti a aplikované dovednosti související s mezinárodním marketingem. Budete studovat moduly o porozumění trhům, marketingu vztahů, řízení globální značky, marketingovém rozhodování, mezinárodním chování spotřebitelů, digitálním marketingu, mezinárodních poradenských projektech, výzkumných metodách a podnikatelském marketingu a inovacích. Tyto moduly vás seznámí s klíčovými koncepty marketingu a dovednostmi – jako je marketingové rozhodování a kritické myšlení v mezinárodních kontextech – a poskytnou vám pevný základ pro naplnění vašeho potenciálu.
You will be supported in your learning journey through several key areas. These include
- access to our unique student support triangle to help with your personal, academic, and career development
- access to our Skills Centre with one-to-ones, webinars, and online resources, where you can get help with planning and structuring your assignments
- industry-specific employability activities such as live projects, learning in simulated environments, and networking opportunities
This course is delivered face-to-face over three semesters - teaching is scheduled based on the length of your course and the academic calendar.
Applied learning
Work placements
You’ll be able to choose a work experience route where you source your placement to complete during the course. This option runs parallel to the more traditional, full-time non-work experience route. By completing either route, you’ll achieve an MSc in International Marketing.
Live projects
As part of your learning experience, you’ll complete a marketing consultancy project with a real-world business. Here you’ll be able to apply your learning to a live marketing case. The opportunity to visit and communicate regularly with a company will be particularly beneficial to you from the point of view of business engagement and real-life practical experience.
Modules studied may differ depending on when you start your course.
Modules
Module and assessment information for future years is displayed as currently validated and may be liable to change. When selecting electives, your choices will be subject to the core requirements of the course. As a result, selections may be limited to a choice between one of two or more specified electives in some instances.
Modules studied may differ depending on when you start your course.
Final year
Compulsory modules
- Digital Marketing: 15 credits
- Dissertation: 45 credits
- Entrepreneurial Marketing and Innovation: 15 credits (80% coursework, 20% practical)
- Global Brand Management: 15 credits
- International Consultancy Project 1: 15 credits
- International Consumer Behaviour: 15 credits
- Marketing Decision Making: 15 credits
- Relationship Marketing: 15 credits
- Research Methods: 15 credits
- Understanding Markets: 15 credits
Kariérní možnosti
This course prepares you for a career in
- International marketing management
- business development management
- výkonné řízení přepravy v zemích jako Čína, Indie, Řecko, Nizozemsko a Spojené království
Some of our graduates return home to manage family businesses.
Previous graduates of this course have gone on to work for
- Robert Bosch SA
- Servisair
- Swisscom AG
- Inlecom Systems Ltd
Ohlasy studentů
Vybavení
Přijímací řízení
Galerie
Poplatek za studium programu
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.