MSc Marketingová psychologie
Regent’s University London
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Marketingová psychologie MSc
Porozumět chování spotřebitelů a vyvíjet inovativní obchodní řešení. Prozkoumejte sociální změny a špičkové teorie.
Klíčová informace
- Název: Marketingová psychologie
- Kvalifikace: MSc
- Úroveň: Postgraduální
- Studijní režim: Konečný čas
- Doba trvání: 12 měsíců
- Školné: 18 000 GBP *
- Stipendia: Ano *
- Další datum zahájení: září 2018
- Budoucí datum zahájení: září 2019
- Studium v zahraničí: Ne
- Validace: Regent's univerzita v Londýně
* Další informace naleznete v části o poplatcích a finanční podpoře níže.
Přehled
Naše MSc Marketingová psychologie je navržena tak, aby rozvíjela strategické zítřejší značky, vedoucí obchodní značky a vedoucí odborníky na trhu. Dosažujeme to tím, že spojujeme dvě související disciplíny, pro něž je Regent mezinárodně uznávaný: psychologie a marketing.
Tento program vám vybaví dovednosti a znalosti, abyste pochopili současné trendy a předpověděli budoucnost.
Naším cílem je rozvíjet intelektuální integritu, kritické myšlení a pokročilé vědecké dovednosti, abyste vstoupili do zvolené profese jako marketingový a značkový odborník s schopnostmi, které jsou obvykle spojeny s pokročilým vědeckým vzděláváním.
Zahrnující nové disciplíny, jako je digitální antropologie, behaviorální ekonomie a neuro-marketing, náš program vás postaví do popředí vašeho průmyslu. Prozkoumejte společenské změny, vznikající debaty a nejmodernější teorie, zkoumající značky jako psychologické a kulturní objekty.
Ačkoli je program zaměřen na klíčové oblasti marketingové psychologie, rozsah je široký: budete absolvovat s řadou klíčových přenositelných dovedností, což vám dává možnost zvolit si z řady kariérních možností na vysoké úrovni.
Struktura
Délka
Na MSc Marketing psychologie, absolvujete tři studijní obory, z nichž každý zahrnuje 60 kreditů, s celkem 180 kreditů.
Program zahrnuje jádrové moduly v prvním a druhém semestru, s volbou dvou volitelných modulů ve třetím semestru.
Moduly
Core moduly
- Značky, reklamy a aspirace
- Interkulturní aspekty marketingové psychologie
- Podnikatelská marketingová strategie
- Individuální marketing (B2I)
- Psychologie chování spotřebitele
- Metody výzkumu
- Odborná praxe (umístění)
- Disertační práce
Kromě toho si vyberete jeden z následujících volitelných modulů:
- Vedení, angažovanost a motivace
- Marketingová komunikace
Výuka
Struktura hodnocení
Program vychází z široké škály typů hodnocení, které odrážejí povahu disciplín a poskytují vám přiměřenou příležitost úspěšně prokázat dosažení programu v souladu s Vaším preferovaným stylem učení.
To zahrnuje akademické eseje, výzkumné činnosti, zprávy, prezentace, reflexní zprávy, rozhovory, skupinovou práci a živé projekty. Alternativní hodnocení jsou poskytována, pokud je to možné, studentům se zdravotním postižením.
Budete také provádět sebehodnocení a vzájemné hodnocení.
Studijní metody
K podpoře v programu se používá řada metod výuky, učení a hodnocení. Mezi ně patří přednášky, semináře, workshopy, terénní výzkum, laboratorní experimenty, případové studie, skupinové projekty a individuální a skupinové výukové programy.
Přednášky a semináře jsou nejčastějším způsobem doručování. Zatímco tyto práce fungují za předpokladu, že neexistují žádné předchozí znalosti o předmětu, očekává se, že doplníte znalosti a dovednosti získané během doby kontaktu s vaším dalším nezávislým učením řízeným Vaším vyučujícím. Zahrnují se články recenzované, klíčová literatura a další vybrané klíčové texty v oblasti marketingu, psychologie a souvisejících oborů.
Očekává se, že se zúčastníte přednášek, seminářů, workshopů a prezentací hostujícími řečníky, z nichž všechny vám poskytnou pevný základ pro učení. Na společnosti Regent věříme, že učební technologie by měla být spíše doplněním než náhradou za živou výuku a výměnu osobních učení. Chcete-li doplnit své studium, materiál je k dispozici ve virtuálním učebním prostředí (VLE), Blackboard. Máme specializovaný, oceněný tým pro výuku technologií.
Mezi další metody výuky v programu patří:
Orientace
Na začátku programu se budete podílet na indukci, která vám poskytne potřebná očekávání v následujícím roce. Na začátku každého modulu budete mít k dispozici rozvrh a seznam odkazů na čtení. Každý modulový instruktor vám během modulu poskytne individuální a skupinovou podporu.
Hostující mluvčí a workshopy
Program čerpá z mnoha nových oborů, jako je digitální antropologie a neuro-marketing, a proto náš výukový tým zahrnuje specialisty, abyste se mohli přímo naučit od odborníků.
Hostitelé jsou pravidelně zapojeni do programu, aby vám poskytli akademickou a praktickou podporu vašim modulům. Program skutečně zahrnoval řadu odborníků z řad odborníků z řad odborníků z řad průmyslu, kteří se zabývali výhledem na konkrétní témata.
Terénní výzkum
Budete mít příležitost provést originální terénní výzkum, který zahrnuje pozorování chování spotřebitelů a značek. Budete analyzovat vaše zjištění a vyvozovat závěry pomocí uznávaného sociálně-vědeckého přístupu a budete schopni jasně určit praktické obchodní aplikace vašeho výzkumu.
Laboratorní experimenty
Sociální vědci považují laboratoř za místo výzkumu, protože nabízí vysoký stupeň kontroly, což umožňuje experimenty. Experiment je specifickou technikou ve výzkumu, která nabízí vysoký stupeň spolehlivosti a platnosti. Budete mít možnost v laboratoři provádět formální experimenty a analyzovat výsledky pomocí vhodných metod, včetně statistik. Budete schopni určit praktické obchodní aplikace vašeho výzkumu.
Studenti se zdravotním postižením
Některé třídy jsou dodávány ve výukových místnostech přístupných přes schody. Pokud máte stav, který ovlivňuje vaši mobilitu a vyžadujete pokoje v přízemí nebo pokoje s výtahem, doporučujeme vám kontaktovat pracovníka zdravotního postižení.
Vstupní požadavky
Akademické požadavky
Regentovo vzdělání vám poskytuje vysokou osobní pozornost a to začíná od okamžiku, kdy jste se ucházeli o studium s námi. Chceme pochopit, kdo jste a jaké jsou vaše schopnosti a zájmy - máme zájem o váš potenciál i o vaše předchozí úspěchy. Každou žádost přezkoumáme komplexně a na základě jejích individuálních zásluh, s ohledem na všechny vaše schopnosti, zájmy a atributy. Obvykle udělíme nabídku studentovi, který má minimální nižší třídu (2: 2) UK Honors vysokoškolský titul v oboru marketingu, psychologie nebo podnikání z uznávané instituce. Jiné rovnocenné mezinárodní kvalifikace od uznaných institucí budou přijaty.
Vítáme také žádosti uchazečů, kteří nesplňují základní vstupní kritéria uvedená výše. Abyste byli přijati k výjimečnému vstupu, musíte:
- 2: 2 ve všech předmětech a dvouletá příslušná praxe v organizačním prostředí NEBO příslušná odborná kvalifikace (např. MCIM) a tříletá příslušná praxe
- Uveďte 1000-slovo osobní prohlášení, ve kterém jsou uvedeny důvody pro podání žádosti a jak jsou vaše předchozí zkušenosti relevantní pro program, o který žádáte
- Buďte připraveni se zúčastnit rozhovoru s postgraduálním admissions panelem
Požadavky anglického jazyka
Září 2018
Požadujeme doklad o znalosti angličtiny. Například požadujeme:
- IELTS: Celkové skóre 6,5, s hodnotou 6,0 nebo vyšším ve všech 4 složkách
- Pearsonův test pro angličtinu (PTE): Celkové skóre 58, s 51 nebo více v každé jednotlivé složce
- TOEFL IBT: Celkové skóre 80 (Nepřijímáme TOEFL od žadatelů, kteří vyžadují vízum Tier 4, protože tato kvalifikace již není uznána britským oddělením pro víza a přistěhovalectví (UKVI)
- A-level / GCSE / IGCSE angličtina: stupeň C / 4 nebo vyšší (u IGCSE certifikátů uveďte doplňkové osvědčení s rozpisem stupňů komponent)
- Mezinárodní bakalářská zkouška: stupeň 5 v jazyce A1 nebo A2 angličtina na vyšší nebo standardní úrovni
Tento seznam není vyčerpávající, prohlédneme si anglickou kvalifikaci, kterou máte v rámci své žádosti a budeme v kontaktu, pokud budeme potřebovat něco dále.
U žadatelů, kteří chtějí zlepšit znalost anglického jazyka, naleznete kurzy anglického jazyka.
On-campus diagnostický test
V případě držitelů nabídek v Londýně můžeme poskytnout bezplatný anglický diagnostický test na kampusu. Tato zkouška musí být předem uspořádána. Upozorňujeme, že toto je diagnostický test pouze pro Regent's University London .
Poplatky
Poplatky v září 2018
- Roční školné: 18 000 liber
- Home / Záloha v EU: 1 000 liber (nevratná)
- Záloha mimo EU: 4 000 liber (nevratná)
Poplatky za studium jsou stanoveny pro finanční rok univerzity, který trvá od 1. srpna do 31. července. Roční poplatky za studium začínající na jaře budou zahrnovat finanční roky. Jarní a podzimní poplatky budou fakturovány podle sazby platné pro daný termín.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc Strategický Marketing
- Guildford, Spojené království
MSc v marketingové strategii a analýze dat
- Île-de-France, Francie
MA Strategic Fashion Marketing
- London, Spojené království