MSc Marketing
University of Stirling
Klíčová informace
Umístění kampusu
Stirling, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
12 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Aktuální informace o poplatcích naleznete na webových stránkách
Úvod
Naše Masters in Marketing vám dává příležitost získat teoretické a praktické znalosti o marketingu a jeho roli v organizacích. Dozvíte se o praxi a teorii moderního marketingu, stejně jako o současných obchodních trendech v oblastech tvorby identity značky, multikanálového marketingu a digitálního marketingu.
Kurz MSc Marketing byl jedním z prvních v zemi, který byl akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM). Akreditace CIM znamená, že když úspěšně absolvujete kurz, je snazší získat Professional Diploma in Marketing. Dva z modulů Diploma budou vynechány a k získání profesního diplomu CIM budete muset absolvovat pouze dva moduly CIM namísto obvyklých čtyř, což vám poskytne konkurenční výhodu ve vaší kariéře.
Naše výuka vedená výzkumem v kombinaci se zaměřením na praktické aplikace je klíčovou silnou stránkou tohoto kurzu. Kromě důsledného zapojení do akademické literatury prostřednictvím týdenního čtení a hodnocení modulů vám kurz poskytuje řadu příležitostí k aplikaci konceptů, teorií a rámců na praktické aspekty. Během studia budete spolupracovat s širokou škálou organizací včetně neziskových organizací, třetího sektoru a malých a středních podniků (SME).
Hlavní důvody, proč studovat s námi
#1 Jsme 2. ve Skotsku a 20 nejlepších ve Spojeném království pro marketing (The Complete University Guide 2023)
#2 Budete mít příležitost pracovat na projektu ve stylu poradenství v rámci podniku, který vám poskytne praktické pracovní zkušenosti
#3 Náš program Flying Start Leadership Program a vytvoření vašeho vlastního osobního profilu rozvoje statistik vám pomůže rozvíjet sebeuvědomění o vašich silných stránkách a získat nové dovednosti v podpůrném prostředí
Osnovy
Cíle předmětu
MSc Marketing vám poskytuje porozumění konceptům a systémům, které jsou základem marketingové praxe, a umožňuje vám rozvíjet vaše dovednosti diagnostiky a implementace v marketingovém řízení a výzkumných procesech. Na konci kurzu budete schopni:
- Vychovávejte a konsolidujte přístup k řízení zaměřený na zákazníka v celé řadě různých tržních prostředí, typů organizací a politických situací.
- Navrhujte, plánujte, implementujte a vyhodnoťte marketingové strategie založené na výzkumu.
- Osvojte si etické problémy, které vyplývají z marketingových aktivit, a pochopte dopad marketingu na společnost obecně.
- Provést výzkum současné marketingové praxe.
Průmyslová připojení
University of Stirling Management School má vynikající vazby s místními a národními organizacemi. Hostující řečníci ze soukromého, veřejného a třetího sektoru se pravidelně zapojují do našich studentů MSc Marketing a poskytují praktický pohled na současná marketingová témata prostřednictvím řady přednášek a workshopů pro hosty.
V posledních letech studenti pracovali na poradenských projektech s organizacemi, jako je National Wallace Monument, Waterski Scotland, Strathearn Strategic Consulting, Stirling Albion Football Club, Scottish Biomedical, Snowsports Scotland, EASA Training Ltd a Stirling Art.
Naši studenti také těžili z návštěv externích organizací, jako je ASDA a návštěvnické centrum New Lanark.
Náš hlavní modul Consultancy Project provozujeme již více než dvacet let s cílem poskytnout vám zkušenost podobnou praxi v oboru, která vám pomůže připravit se na budoucí kariéru v marketingu. Získáte znalosti a zvýšíte si sebevědomí při práci na „živém“ marketingovém tématu, fungujícím v rámci hranic managementu a rozpočtu klientské organizace.
Rozvíjení značky
Budete vyzváni, abyste přemýšleli o svých celkových silných stránkách, identifikovali slabé stránky a prozkoumali směry, kterými se chcete rozvíjet. Dozvíte se o:
- váš přístup k rozhodování
- vaše klíčové silné a slabé stránky v pracovních vztazích
- vaši hodnotu týmu
- styl komunikace
- poté vytvoříte svou osobní značku, která bude nabízena budoucím zaměstnavatelům.
Příprava vedoucích pracovníků budoucnosti
Postgraduální vzdělávání na University of Stirling management nad rámec učebnic a přednášek se zaměřuje také na váš osobní a profesní rozvoj.
Náš jedinečný program Flying Start Leadership vás vybaví vědomím, znalostmi a technikami nezbytnými pro budování úspěšné kariéry. Ty se pohybují od praktických dovedností, jako je efektivní veřejná řeč, až po vyvíjení způsobů práce pod tlakem v obtížných situacích, jako je řízení konfliktů. Zjistěte více o programu Flying Start.
Základní modul Marketing Management Applications v jarním semestru si klade za cíl poskytnout vám ekvivalentní zkušenosti s praxí v oboru. Dává vám příležitost získat znalosti a zvýšit si sebevědomí tím, že budete pracovat na „živém“ marketingovém tématu, když působíte v rámci hranic managementu a rozpočtu organizace externího klienta.
Kombinace akademických rámců a teorií v rámci omezení toho, co může organizace uskutečnit v rámci svých vlastních zdrojů, vás připraví na podobné úkoly, které budou od vás vyžadovat ve vaší budoucí kariéře.
Profesní akreditace
Náš magisterský kurz je akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM), předním světovým profesionálním marketingovým orgánem, a započítává se do CIM Professional Diploma in Marketing. Absolventi kurzu získávají výjimku z poloviny modulů CIM Professional Diploma.
Detaily kurzu
V semestru 1 jsou tři základní moduly s 20 kredity; tyto vám poskytnou základní rámce moderního marketingového myšlení a ukáží vám, jak se uplatňují v praxi, prostřednictvím široké škály relevantních a aktuálních příkladů. Začnete si také procvičovat dovednosti požadované od marketingového profesionála v dalším základním modulu s 10 kredity: Komunikace, Spolupráce, Kreativita a Kritické myšlení.
Ve svém základním modulu Semestr 2 si procvičíte klíčové techniky kvantitativní a kvalitativní analýzy dat požadované od nového obchodníka. Schopnost uplatnit tyto dovednosti bude velmi důležitá pro práci na vašem poradenském projektu. Můžete také získat ocenění těch současných problémů v marketingu, které vás nejvíce zajímají, prostřednictvím vašeho výběru z pěti volitelných modulů. Nabídka volitelných předmětů je pravidelně doplňována.
Během léta pak dokončíte magisterský kurz tím, že předvedete své znalosti prostřednictvím skupinového projektu podnikového poradenství v oblasti marketingu.
Projekt stylu poradenství
Během léta budete mít příležitost získat praktické zkušenosti z první ruky při práci na poradenských projektech s externími klienty. Konzultační modul si klade za cíl poskytnout vám ekvivalentní zkušenosti s praxí v oboru. Zvýšíte si sebevědomí při práci na „živém“ marketingovém tématu, když budete pracovat v rámci manažerských hranic a rozpočtu externí klientské organizace.
Každá skupina má klientskou organizaci, která stanoví úkol v reálném světě a požádá skupinu, aby toto téma prozkoumala, než předloží řešení. Spolupracujeme s řadou organizací ze soukromého, veřejného a třetího sektoru, jako jsou charitativní organizace a sociální podniky. Projekty pokrývají celou řadu témat, od identifikace potenciálních zákazníků až po příležitosti pro mezinárodní expanzi. Bude na vás, ve spolupráci s akademickým mentorem, abyste studii připravili, prozkoumali vzniklé problémy a prezentovali své poznatky zpět klientovi.
Kombinace akademických rámců a teorií v rámci omezení toho, co může organizace uskutečnit v rámci svých vlastních zdrojů, vás připraví na podobné úkoly, které po vás budou vyžadovány ve vaší budoucí kariéře. V některých případech byl student provádějící projekt následně zaměstnán organizací, se kterou během modulu spolupracoval.