MSc Marketing
Queen's University Belfast
Klíčová informace
Umístění kampusu
Belfast, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 23 100 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* mezinárodní poplatek
Úvod
MSc in Marketing, navržený pro prostředí digitálního marketingu, zahrnuje prvky marketingového managementu a strategie, spotřebitelského chování, digitálního marketingu (včetně Google Analytics), marketingové analýzy (včetně školení databáze SAS), metod výzkumu a mezinárodního marketingu.
Program MSc Marketing byl navržen tak, aby vybavil další generaci marketingových profesionálů nezbytnými koncepčními, analytickými a praktickými dovednostmi, které firmy vyžadují, aby mohly konkurovat na globálním trhu.
Marketing Highlights
Profesionální akreditace
- Akreditaci získal The Chartered Institute of Marketing (CIM) – přední profesní organizace pro obchodníky po celém světě, která existuje za účelem rozvoje marketingové profese, udržování profesionálních standardů a zlepšování dovedností marketingových odborníků. Studenti programu MSc Marketing se mohou zaregistrovat jako studenti u CIM a budou mít přístup ke všem zdrojům CIM včetně webinářů a Marketing Expert (za příplatek). Studenti budou moci navštěvovat místní pobočkové akce a semináře CIM, které nabízejí příležitosti k networkingu a šanci držet krok s aktuálním marketingovým myšlením a praxí. Po úspěšném absolvování programu MSc Marketing budou mít studenti řadu výjimek z odborných zkoušek CIM. Studenti mohou získat certifikát CiM v profesionálním marketingu, který od nich vyžaduje absolvování 1 online modulu (studenti jsou osvobozeni od 2 dalších modulů) nebo CiM Diploma v profesionálním marketingu, který vyžaduje absolvování 2 online modulů (studenti jsou osvobozeni od 1 dalšího modul).
- Modul Digitální marketing (s Google Analytics) vybízí studenty, aby pracovali na individuální kvalifikaci Google Analytics (GAIQ). To je signál pro zaměstnavatele, že naši studenti MSc Marketing mají teoretické i praktické dovednosti, aby mohli konkurovat. Poplatek za zkoušku bude uhrazen školou (s výhradou získání ceny během modulu).
Odkazy na průmysl
- Studenti budou mít možnost požádat o minimálně 12týdenní placenou stáž jako možnost v semestru 3, studenti budou muset provést akční výzkumný projekt a na základě toho předložit zprávu. Tato možnost je namísto provádění tradiční výzkumné disertační práce nebo akademického výzkumného projektu. Tato možnost, která je k dispozici pouze špičkovým studentům s vysokým výkonem, poskytuje příležitost uplatnit a zopakovat si akademické a teoretické principy v praxi. Poskytuje také studentům reálné zkušenosti s prací v marketingovém prostředí.
Zařízení světové třídy
- Modul Marketing Analytics pro manažery obsahuje software SAS. SAS Institute je poskytovatelem nástrojů, technologií a služeb zaměřených na obchodní analytiku. Nedávná studie ukazuje, že SAS dominuje globálnímu trhu pokročilých analytiků. To je opět signál pro zaměstnavatele, že naši studenti mají teoretické, praktické a standardní softwarové dovednosti, aby mohli konkurovat.
Studentské zkušenosti
- Vyučovací metody a učení mohou zahrnovat přednášky, tutoriály, semináře, případové studie, ukázky počítačů/softwaru, média bez knih (videa a podcasty), individuální výzkum, ústní prezentace, skupinové projekty, online diskusní fóra, návštěvy v průmyslu, praktické workshopy a možnosti stáží.
Kariérní možnosti
Absolventi s pevnými znalostmi současného marketingového myšlení a osvědčených postupů, spolu s pevným základem v metodách, nástrojích a aplikacích tržního (ing) výzkumu, si pravděpodobně zajistí zaměstnání v následujících oblastech: digitální marketing, marketingová analytika, marketingový výzkum a představení nových produktů, správa klíčových účtů, exportní projekty a související mezinárodní expanze, stejně jako práce v oblasti managementu značky.
Osnovy
Kurz lze absolvovat pouze na plný úvazek. Studenti absolvují 4 moduly v semestru 1 (září až prosinec) a další 4 v semestru 2 (leden až duben / květen). Ve 3. semestru (červenec až září) se studenti buď zapojí do tradičního projektu disertační práce, stáže a práce nebo do projektu akademického výzkumu.
Semestr 1
• Marketing Management
Tento modul slouží jako platforma pro pochopení dalekosáhlého a holistického uplatnění marketingu jako filozofie i funkce v současných organizacích. Modul slouží jako základ pro MSc v marketingu, poskytuje požadovanou úroveň znalostí potřebných k postupu v paralelních a sekvenčních modulech v kurzu. Modul je vyučován na úvodní úrovni. Nepředpokládá žádné předchozí znalosti obchodního systému - marketingu zejména.
• Strategický marketing
Tento modul slouží k pochopení marketingu z pohledu managementu i spotřebitele. Tento modul bude stavět na vašem porozumění managementu s marketingovou teorií a praktickými ilustrativními příklady výzev, kterým čelí marketingový manažer. Během tohoto modulu prozkoumáte rozhraní mezi marketingem a institucemi, strategií, organizací a psychologií ve společenské praxi marketingové strategie. To vám pomůže kriticky zhodnotit a získat praktické zkušenosti o tom, jak agentura marketingového vedení přispívá k vytváření, udržování a narušování trhů a strategií.
• Digitální marketing
Tento modul si klade za cíl poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k rozvoji marketingových strategií, které lze použít na internetových/mobilních platformách, stejně jako integraci s offline platformami. Uvádí řízení digitálního marketingu do kontextu jako klíčového tvůrce hodnoty pro zákazníky a zabývá se strategickými poznatky o firmě, jejích zákaznících a výzvách, kterým čelí.
• Účetnictví
Tento modul zkoumá teorii a praxi účetnictví na nespecializované úrovni. To zahrnuje témata, jako je funkce účetnictví a kontroly v organizacích, finanční účetnictví, analýza účetní závěrky a manažerské účetnictví.
Semestr 2 – Základní moduly
• Spotřebitelské chování
Cílem tohoto kurzu je umožnit studentům rozvinout hluboké porozumění tomu, jak se teorie a praxe spotřebitelského chování objevily, aby hrály klíčovou roli v porozumění spotřebitelům a jejich kontextům spotřeby. Studenti budou schopni porozumět a vyhodnotit, jak se spotřebitelský výzkum a jeho praktiky uplatňují v organizacích s cílem zvýšit výkonnost podniku a zlepšit spotřebitelskou zkušenost, analyzovat a kriticky zhodnotit roli a efektivitu klíčových spotřebitelských výzkumných postupů a také porozumět a kritizovat význam spotřebitelského výzkumu pro uskutečnění změny na trhu pro spotřebitele, odborníky z praxe, management a zaměstnance.
• Mezinárodní marketing
Zaměření modulu je na teorii, praxi a výzvy, kterým čelí marketingoví manažeři pracující v globálním/mezinárodním prostředí, a na koncepty a teorie, které lze v těchto kontextech využít k informování o marketingovém rozhodování. Po absolvování modulu studenti pochopí povahu, rozsah a roli marketingu ve firmách působících v globálním/mezinárodním prostředí a budou schopni aplikovat klíčové koncepty a teorie na marketingové problémy, kterým čelí manažeři pracující v globálním/mezinárodním prostředí.
• Marketingová analýza
Tento modul se zaměřuje na nový a vzrušující vývoj v marketingové teorii a praxi. Využití dat, tzv. „big data“, k podpoře marketingového rozhodování a odpovědnosti stále roste na důležitosti, zejména v současné době úsporných opatření a nedostatku zdrojů. Modul má teoretický i praktický přístup k využití marketingové analytiky v praxi. Vrcholem modulu je použití softwaru SAS nebo SPSS k analýze dat pro marketingové rozhodování a pro účely hodnocení. Studenti, kteří modul úspěšně absolvují, budou moci dát signál potenciálním zaměstnavatelům, že mají teoretické, praktické a standardní softwarové dovednosti, aby mohli konkurovat.
• Výzkumné metody a techniky
Tento modul si klade za cíl poskytnout studentům řadu dovedností k provádění efektivního výzkumu v oblasti obchodu a managementu. Dovednosti získané v tomto modulu budou použitelné napříč profesemi, protože význam a důležitost schopnosti navrhovat výzkum, interpretovat, kriticky analyzovat a vyhodnocovat kvalitativní a kvantitativní informace je v dnešním světě managementu zásadní. Obecným cílem modulu je seznámit studenty s výzkumným procesem a prezentovat nástroje a metodologie společenských věd potřebné k provedení výzkumu vaší diplomové práce. Tento kurz má tři samostatné, ale úzce související součásti – diskusi o procesu navrhování výzkumu, principy metodologie výzkumu a aplikace výzkumných dovedností. Na konci kurzu by studenti měli být schopni zhodnotit silné a slabé stránky různých metodologických přístupů a formulovat kvalitní výzkumné projekty.
Semestr 3 (vyberte celkem 60 CATS)
• disertační práce (60 CATS)
• Marketingová stáž a výzkumný projekt (60 CATS)*
• Akademický výzkumný projekt + 2 vyučované moduly (Současné problémy v managementu a obchodním řízení a etice) (60 CATS)
Každá ze tří možností pro semestr 3 umožní studentům využít znalosti a dovednosti získané v modulu Výzkumné metody pro podnikání.
Disertační práce vyžaduje, aby studenti provedli významný výzkumný projekt a napsali diplomovou práci o své studii a jejích zjištěních.
Marketing Internship and Work Based Project vyžaduje, aby studenti absolvovali 12týdenní placenou stáž, která bude zahrnovat provedení projektu akčního výzkumu, který musí sepsat jako zprávu (v detailech a délce podobné tradiční disertační práci). Vezměte prosím na vědomí, že stáže jsou přidělovány na základě výběrového řízení na základě životopisů a pohovorů.
Třetí možností je akční výzkumný projekt ve formě kritického přehledu literatury a absolvování dvou modulů (Současné problémy v managementu a Business Governance a etika), které se vyučují v blocích během několika týdnů v létě.
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
Jak mohu studium financovat?
Ministerstvo hospodářství poskytne půjčku na školné až do výše 5 500 GBP na studenta NI / EU na postgraduální studium.
Systém postgraduálních půjček ve Spojeném království nabízí studentské půjčky kryté vládou až do výše 10 609 GBP na vyučované a výzkumné magisterské kurzy ve všech předmětech. Kritéria, způsobilost, splácení a informace o žádosti jsou k dispozici na webových stránkách vlády Spojeného království.
Mezinárodní stipendia
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.