MSc Marketing

London School of Economics and Political Science

Popis programu

Read the Official Description

MSc Marketing

London School of Economics and Political Science

MSc Marketing je vynikající jednoroční program, poskytující analytický, business-zaměřené učební plán pro rozvoj své dovednosti jako inovativní a strategického marketingu. Praktický projekt vám umožní aplikovat své poznatky a odborné znalosti poradenské problémů reálného světa, a rozvíjet své odborné a praktické dovednosti jako marketingový manažer.

základní kurzy v rámci tohoto programu přinést poučení z nejnovějších výzkumů do učebny, což dobře zaoblené, kritickou analýzu chování spotřebitelů a datové analytiky, v kontextu skutečných obchodních výzev. Získáte detailní znalost spotřebitelských trhů, založené na špičkovém výzkumu a postřehy v lidském chování. Budete také rozvíjet svůj talent a odborné znalosti v oblasti analýzy dat, což vám umožní zaujmout strategický přístup k navrhování a vývoj marketingových kampaní. Jádro kurz základů obchodního vedení bude také rozvíjet své znalosti o souvislostech, v nichž marketingoví manažeři mohou řídit dopředu organizačními cíli Tato jedinečná kombinace lidského poznání, analytické odbornosti a porozumění podnikání vás odliší od ostatních marketingových absolventů, a dá vám nástroje k vytvoření skutečně efektivní řešení založené na důkazech k neustále se měnící marketingových výzev, kterým čelí podniky po celém světě.

Uvádíme na trh tento nový program pro první příjem studentů v září 2017.

Osnovy

Jsme zařadil # 2 na světě pro společenské vědy a řízení a program MSc Marketing je založen na LSE tradici akademického dokonalosti.

Učební plán je navržen tak, kolem čtyř povinných základních kurzů, a můžete také přizpůsobit svůj program podle svých vlastních zájmů a profesní cíle s možností výběru z volitelných volitelných předmětů z předních akademických oddělení napříč LSE.

Budete dokončit program s Marketing Action Learning Project, která vám umožní rozvíjet své praktické marketingové dovednosti, spojit znalosti z kurzů v celém programu, a vyberte prostor pro specializaci prohloubit svůj knowledgee v konkrétní oblasti zájmu.

Pre-zasedáními kurz (non-hodnotila)

Studenti jsou povinni absolvovat před zasedáními kurz před začátkem programu, zahrnující program tříd a uvítací akce. Tento kurz bude poskytovat intenzivní "boot-tábor" školení v základních principech obchodu a globální prostředí, v němž firmy působí. To je navržen tak, aby základní kontext ke specialistovi marketingových znalostí, které budete rozvíjet v celém programu, za účelem vybudování své znalosti o strategickém řízení role marketingu hraje v jízdě podnikání.

Povinné předměty (2,0 jednotek)

  • Základy marketingu (0,5 jednotek)
    Za poznáním klíčová analytická rámců, technické nástroje a koncepty, které jsou nezbytné pro vybudování efektivní marketingové strategie, a rozvíjet dovednosti studentů při analýze a dělat smysl složitých reálných situacích.
  • Marketing Analytics I: Spotřebitelské Základy analýzy (0,5 jednotek)
    Naprostou nezbytností v době zpracování velkých objemů dat, tento kurz poskytuje základní znalosti marketingových analytických a výzkumných metod a interpretaci a využívání datových postřehy.
  • Consumer Insights I: behaviorální Fundamentals (0,5 jednotek)
    Rozvoj pochopení lidské psychologie a chování spotřebitelů přinést vhled do zásadních otázek, včetně proč spotřebitelé chtějí, co chtějí, jaké informace budou reagovat a co bude ignorovat, a jak a proč se rozhodovat.
  • Marketing Action Learning Project (0,5 jednotek)
    Tým projektu analyzování a řešení marketingový problém v reálném světě v rámci organizace, sdružující učení napříč všemi kurzy v programu. Studenti budou rozvíjet týmové pracovní dovednosti a zkušenosti v poradenství, pracovní vypracovat zprávu o uvádění na trh nahlédnutí do hloubky, aby poskytovaly základ pro doporučení pro efektivní řešení složitého reálného světa vydání.

Volitelné volitelných předmětů (2,0 jednotek)

Kromě výše uvedených základních kurzů, budete přizpůsobit svůj program podle svých vlastních zájmů a profesní cíle s volitelným volitelných předmětů.

Budete mít možnost vybrat si z výběru specialista marketingu volitelných předmětů níže, stejně jako možností, jak rozšířit své znalosti s volitelných předmětů z předních akademických oddělení napříč LSE, které pokrývají širokou škálu širších témat relevantních pro marketingové manažery dnes.

Specialista marketingových volitelných

  • Marketing Analytics II: Analytics pro správu inovace, produkty a značky (0,5 jednotka)
    Stavební poznatky ve state-of-the-art modelů Marketingové Analytics pro manažerské rozhodování v oblasti marketingu, které umožňují společnostem, aby se ukázal jako vedoucí postavení na trhu, úspěšně zahájit nové produkty nebo inovace, a spravovat zralých produktů a značek.
  • Consumer Insights II: Judgement a rozhodování (0,5 jednotka)
    Představení pole behaviorální rozhodování vědy rozvíjet a in-hloubka pochopení lidského úsudku a rozhodování, včetně vhled do poznávacích zaujatostí a heuristiky, preference a hodnoty, rozhodování za nejistoty a rizika, zásady výběru architektury, a jak přivodit změna chování.
  • New Media Marketing (0,5 jednotka)
    Rozvoj špičkové nástroje a techniky pro strategické on-line reklamy a sociální média marketing, s technologií a analytiky, aby shromažďovat, analyzovat a působit informací o zákaznících.
  • Cenová strategie (0,5 jednotka)
    Poskytující základní pochopení základních principů cenové strategie, taktiky cenových a realizace s využitím analytických nástrojů, teorie a rámců formulovat úspěšné strategie v oblasti cenotvorby.

Kariérní rozvoj s Marketing MSc

LSE je zařazen # 5 na světě pro jeho dobrou pověst u zaměstnavatele (QS žebříčku 2016) a MSc Marketing bude poskytovat platformu transformovat svou kariéru.

Ať už hledáte způsob, jak učinit další krok ve své stávající marketingové kariéru, kteří chtějí změnit svoji kariéru a přestěhovat se do marketingového řízení z jiného oboru, nebo pracuje na spuštění vlastního podnikání podniku, bude tento program poskytovat intelektuální a praktickou dovednosti, které vám umožní řídit svou kariéru vpřed.

Budete absolvovat jako dobře zaoblené marketingový manažer, s důsledným vědeckým přístupem k analýze dat, spolu s diferencovaného a zasvěcené pochopení zákazníků, která vám schopnost řídit strategický marketing úspěch. Vedle toho budete stavět své profesní schopnosti s předměty rozvíjet své týmovou práci a komunikační dovednosti, a upevnit svou základní chápání marketingového průmyslu.

LSE Kariéra

LSE kariéra bude poskytovat na míru individuální podporu s vaší vývoje a hledání zaměstnání profesionální celou dobu trvání programu. Nabízejí one-to-one Kariéra Consultant relace, přístup k zaměstnavatelům s kariéry veletrhy, semináře a workshopy, rozsáhlé databáze pracovních příležitostí prostřednictvím LSE Kariéra Hub, a pomoc při hledání zaměstnání, životopisy / životopisy a rozhovory.

Absolvent destinace

Absolventi z LSE katedry managementu šly na úspěšnou kariéru v celé řadě průmyslových odvětví a vedoucích organizací po celém světě.

Zde jsou některé příklady firem a organizací, které naši absolventi nyní pracují pro:

Vstupní požadavky

  • Bakalářský titul na úrovni 2,1 nebo vyšší, nebo mezinárodní ekvivalent. Žadatelé z jakéhokoli akademickým zázemím jsou vítány. Není nutné ji před formální studium kvantitativních předmětů, ale studenti musí přijít připraveni jednat s kvantitativními tématech, jako je statistika a analytických údajů.
  • Není nutná žádná pracovní zkušenosti před, ale studenti, kteří mají zkušenosti jsou vítány. Uveďte podrobně veškeré relevantní zkušenosti v aplikaci.
  • Všichni žadatelé musí předložit GMAT nebo GRE skóre
  • Požadavky na anglický jazyk

Vaše žádost bude posuzovat jeho studijním úspěchům. Nabídku na místo může být podmíněno navštěvovat další kurzy a / nebo složení kvalifikační zkoušky na vhodném standardu, kromě titulu. Měli byste si uvědomit, že tam jsou vždy mnohem více aplikací než míst jsou k dispozici na LSE a držení minimálních požadavků na přijímací nezaručuje, že vám bude nabídnuta vstupné. Proto je ve vašem zájmu uplatnit co nejdříve.

Jak se přihlásit

Podat přihlášku k LSE Graduate přijímací kanceláři.

Aplikace jsou nyní otevřené pro vstup do programu na podzim 2017.

Působíme postupové vstupné, takže nemáme konečný termín, a místa jsou v současné době k dispozici na tento program. Nicméně, nabízíme místa na kdo dřív přijde, je první obsloužen, takže vám doporučujeme použít co nejdříve, aby se zabránilo zklamání.

Náš přijímací proces je řízen centrálně, tak prosím navštivte LSE Graduate přijímací kancelář pro dotazy o procesu a požadavků aplikací.

Poplatky a finanční podpora

Program Poplatek za školné: UK / EU £ 25.944 (prozatímní EU); zámoří 26.448 £ LSE nabízí celou řadu možností finanční podpory pro UK a mezinárodní postgraduální studenty.

This school offers programs in:
  • Angličtina
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
12 měsíců
Denní studium
Price
Cena
25,944 GBP
Information
Deadline
Locations
Spojené království - Londýn, Anglie
Datum začátku: Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Spojené království - Londýn, Anglie
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Price
UK / EU £ 25.944 (prozatímní EU); zámoří £ 26.448